PS 23

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 15 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

Jen tak mě napadlo při náhodnym sledování tohohle výrobku v teleshopingu, jestli to vůbec má smysl nebo zase jenom klamou :-) Určitou logiku sem v tom našel, proto se ptám jestli to má smysl vůbec takovýhle oleje a podobný věci.
Na naší D5 už máme 193 000 km, jezdí krásně, naprosto hladce, ale při těchle km bych jí rád taky nějak odlehčil a dopřál něco v tomhle smyslu :-) Máte někdo nějaký zkušenosti? Nebo názory jako "krapet" kovanější technik v týhle oblasti než sem já? :-)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 702
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Velice dobrou "sérii" článků o takovýchto a podobných přípravcích najdete na stránkách http://skoda.panda.cz .

Jinak PS 23 jsem koupil, vyzkoušel, žádné zlepšení a zaplaťpánbůh ani zhoršení nezaznamenal.
Z balíčku PS 23 oceňuji přípravek, který si nastříkáte na ruce před prací a následně po práci jde špína velmi snadno smýt.

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: PS 23

Příspěvek od travex »

Myslim, ze vyrobce olej naaditivoval dostatecne na to, abych do nej musel lejt podobny sajrajty. Teflon do oleje je k nicemu, molyka se hodi kamkoliv jinam jen do motoru ne a chlorovy prisady se pouzivaly naposledy v druhy svetovy... jestli chces svymu motoru "odlehcit", tak pouzivej stale stejne j olej a nezapominej ho menit. To bohate staci, aby tvuj motor makal dal nic mu neschazelo...

Kdyz uz prisady, tak prisady do nafty (proti parafinaci v zime - to tam taky nelejes a vyrabi se to - a u pumpy to mas uz zamichany v nafte), nebo prisadu na cisteni vstrikovacich trysek - to tam taky nenalejvas vid? To veris nafte vic jak oleji?

Jo a jeste jedna poznamka, co je v TV pekny a hezky, zvlast od Horsta Fuchse, nemusi byt nutne tak hezky a pekny v realu :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Re: PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

travex píše:Myslim, ze vyrobce olej naaditivoval dostatecne na to, abych do nej musel lejt podobny sajrajty. Teflon do oleje je k nicemu, molyka se hodi kamkoliv jinam jen do motoru ne a chlorovy prisady se pouzivaly naposledy v druhy svetovy... jestli chces svymu motoru "odlehcit", tak pouzivej stale stejne j olej a nezapominej ho menit. To bohate staci, aby tvuj motor makal dal nic mu neschazelo...

Kdyz uz prisady, tak prisady do nafty (proti parafinaci v zime - to tam taky nelejes a vyrabi se to - a u pumpy to mas uz zamichany v nafte), nebo prisadu na cisteni vstrikovacich trysek - to tam taky nenalejvas vid? To veris nafte vic jak oleji?

Jo a jeste jedna poznamka, co je v TV pekny a hezky, zvlast od Horsta Fuchse, nemusi byt nutne tak hezky a pekny v realu :-)
:lol: Já ty teleshopingy taky nesnášim, jen sem se nad tim zamyslel :-)
Ze všeho nejlepší je ale turbo mixer s otáčkami vysokými jako pravý závodní vůz... :lol:
D5 máme od června, takže do nafty zatim nic, ale přes zimu se lilo do TDI vždycky snad bud "přilepšená" nafta nebo jeden čas i zvlášt. Do D5 s tim samozřejmě počítáme taky :-) Na ty trysky se zkusim po něčem podívat a PS23 a podobný věci si rozmyslim, podle mě to taky nebude nijak zvlášt znát a stačí kvalitní olej a samozřejmě výměny, jen sem chtěl znát názory a popř. zkušenosti. Navíc ta částka za to je v podstatě zanedbatelná, zhoršit by to snad nic nemělo, nehůř to bude na svym popř. to kapánek zlepší životnost.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Re: PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

IRC 70 píše:A jestli chceš,aby ti to vydrželo,tak by se měl pravidelně každých 40tkm měnit palivový filtr,protože by se prý mohly zadřít vstřikovací trysky. D5
je na to prý hrozně náchylná.
Jojo, to už sem taky někde slyšel. Měl sem to v plánu při výměně oleje rovnou(za nějakých 6 000 km), ale asi tu výměnu oleje a i filtrů provedu dřív v rámci přezutí a zimní prohlídky.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

large-x
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 26 čer 2004 05:12
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od large-x »

Osobně jsem žádný takový sračky nezkoušel, ale kamarád co dělal v servide Volva, mě důrazně upozornil, abych to tam radši nedával. Nemusí se n ic stát, ale měl tam prý prípad, kdy se někomu potkaly ventily po nalití nějakýho takovýho přípravku. Nevím, jestli to bylo v důsledku toho přípravku, nebo jestli to měl nějaký rozhozený i před tím.....

Zeb
Offline
Příspěvky: 875
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: PS 23

Příspěvek od Zeb »

Schumi_01 píše:Jen tak mě napadlo při náhodnym sledování tohohle výrobku v teleshopingu, jestli to vůbec má smysl nebo zase jenom klamou :-) Určitou logiku sem v tom našel, proto se ptám jestli to má smysl vůbec takovýhle oleje a podobný věci.
Na naší D5 už máme 193 000 km, jezdí krásně, naprosto hladce, ale při těchle km bych jí rád taky nějak odlehčil a dopřál něco v tomhle smyslu :-) Máte někdo nějaký zkušenosti? Nebo názory jako "krapet" kovanější technik v týhle oblasti než sem já? :-)
Všechny tyhle přípravky dost změněj charakteristiku púvodního oleje, někdy to může pomoct (když už motor mele z posledního, čadí a ty ho chceš prodat, tak to tam naliješ, ono to na chvíli ucpe ty drobný vůle a motor se tváří líp). Tyhle přípravky se většinou prezentujou sníženim hlučnosti (pozná se to akorát když je motor studenej, že se líp maže, ale to můžeš nahradit olejem s lepší viskozitou), když je motor prohřátej, tak už to nepoznáš. Naopak pokud ten motor prohřeješ víc (při cestě na dovolenou), tak ten přidanej sajrajt v tom oleji nedokáže tu vysokou teplotu a namáhání dlouho snášet a může se ti začít protrhávat olejovej film. Táta něco podobnýho (myslim že to byl Lbrifilm) jednou nalil do Nissana, motoru neuškodil, ale asi ani nepřidal. Ohlašované snížení spotřeby se nedostavilo, olej byl po 15 000 km stejně černej jak bota... A známej zase nalil do Tranzita Xeramic a pochvaloval si ho. Je nejednoznačný to odsoudit, nebo opěvovat. Radši bych se držel kvalitního oleje a pravidelnejch intervalů výměny. Joa pokud jsi takovej fanda do teleshopingu, zkus tohle: http://horst.borec.cz/ :D
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Re: PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

Zeb píše: Všechny tyhle přípravky dost změněj charakteristiku púvodního oleje, někdy to může pomoct (když už motor mele z posledního, čadí a ty ho chceš prodat, tak to tam naliješ, ono to na chvíli ucpe ty drobný vůle a motor se tváří líp). Tyhle přípravky se většinou prezentujou sníženim hlučnosti (pozná se to akorát když je motor studenej, že se líp maže, ale to můžeš nahradit olejem s lepší viskozitou), když je motor prohřátej, tak už to nepoznáš. Naopak pokud ten motor prohřeješ víc (při cestě na dovolenou), tak ten přidanej sajrajt v tom oleji nedokáže tu vysokou teplotu a namáhání dlouho snášet a může se ti začít protrhávat olejovej film. Táta něco podobnýho (myslim že to byl Lbrifilm) jednou nalil do Nissana, motoru neuškodil, ale asi ani nepřidal. Ohlašované snížení spotřeby se nedostavilo, olej byl po 15 000 km stejně černej jak bota... A známej zase nalil do Tranzita Xeramic a pochvaloval si ho. Je nejednoznačný to odsoudit, nebo opěvovat. Radši bych se držel kvalitního oleje a pravidelnejch intervalů výměny. Joa pokud jsi takovej fanda do teleshopingu, zkus tohle: http://horst.borec.cz/ :D
No já sem spíš ironickej fanda :-) Jen sem nad tim přemejšlel a chtěl znát názory a zkušenosti, protože sem tomu nikdy nepodlehl, ale je pravda že už sem ted něco přečet o tom a myslim že pro takovýhle auto to ztrácí význam, to tak nějakej starej vydřenej motor...
Prostě zůstávám u kvalitního a výrobcem doporučenýho oleje a výměnný intervaly jsou samozřejmostí :-)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Re: PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

"Do nafty se přidávají také aditiva, podobná těm benzínovým, které mají za úkol udržovat vstřikovací zařízení v čistotě. Na trhu je jich několik druhů, většina z nich mírně zvýší cetanové číslo, vyčistí vstřikovací trysky od úsad, zlepší filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách, zlepší mazací vlastnosti nafty, případně umí vyčistit spalovací prostor. Pokud dokáže ještě vázat vodu, je to vůbec nejlepší, ale takových přípravků je málo."
A o tomhle někdo ví? Co konkrétního a kde a za kolik? :-) To už se netýká žádnýho teleshopingu, ted už je to vážný téma :lol:
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Zeb
Offline
Příspěvky: 875
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: PS 23

Příspěvek od Zeb »

Schumi_01 píše:"Do nafty se přidávají také aditiva, podobná těm benzínovým, které mají za úkol udržovat vstřikovací zařízení v čistotě. Na trhu je jich několik druhů, většina z nich mírně zvýší cetanové číslo, vyčistí vstřikovací trysky od úsad, zlepší filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách, zlepší mazací vlastnosti nafty, případně umí vyčistit spalovací prostor. Pokud dokáže ještě vázat vodu, je to vůbec nejlepší, ale takových přípravků je málo."
A o tomhle někdo ví? Co konkrétního a kde a za kolik? :-) To už se netýká žádnýho teleshopingu, ted už je to vážný téma :lol:
Já jsem zkoušel aditiva značek Castrol (asi půl litrová lahev s násoskou, ředění asi 1:1000, cena asi 230 Kč, maj to v Temposervisu), potom nějakej Winn Diesel Zusatz (taky k dostání v Temposervisu - pokud jsem ten název napsal blbě, tak je to 250 ml láhev fialový barvy, stojí kolem kilka, ředění je jedna láhev na jednu nádrž, při prvnim použití dvě láhve na nádrž) a potom klasiku od STP (maj je na každý pumpě, ale s cenou kolem 160 Kč, takže nejlepší je zaběhnout do Makra, tam stojí lehce přes kilo, flaška má 200 ml, ředění láhev na 50-60litrů paliva). Na tom Castrolu je psáno že snižuje tuhnotí nafty do -26, ale už nepíše z jaký nafty:-( Jinak ten Castrol jsem v nádrži téměř vůbec nepoznal, budu ho používat až budou mrazy aby měla dušička pokoj :lol: Ten Winn diesel (prostě ten z Temposervisu) byl znát, ale zase ne tak moc a nejlepší bylo to aditivum od STP. To jsem opravdu cítil jak po nějakých 100 - 150 km ten motor reaguje pružnějc a ochotnějc na přidání plynu. A pak ještě dělá STP čistič kompletně celýho palivovýho systému (tušim že v Makru za 700), kterej se používá jenom jednou za 5000 km a vyčistí to prej úplně všechno od hrdla nádrže až po koncovku vejfuku. Znám člověka, kterej to lil do benziňáku a ten motor měl v úžasnym stavu. Já to ve svym nezkoušel, z části i z obavy, aby se mi pak nezasvinil palivovej filtr a já nemusel kupovat novej
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Re: PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

Zeb píše: Já jsem zkoušel aditiva značek Castrol (asi půl litrová lahev s násoskou, ředění asi 1:1000, cena asi 230 Kč, maj to v Temposervisu), potom nějakej Winn Diesel Zusatz (taky k dostání v Temposervisu - pokud jsem ten název napsal blbě, tak je to 250 ml láhev fialový barvy, stojí kolem kilka, ředění je jedna láhev na jednu nádrž, při prvnim použití dvě láhve na nádrž) a potom klasiku od STP (maj je na každý pumpě, ale s cenou kolem 160 Kč, takže nejlepší je zaběhnout do Makra, tam stojí lehce přes kilo, flaška má 200 ml, ředění láhev na 50-60litrů paliva). Na tom Castrolu je psáno že snižuje tuhnotí nafty do -26, ale už nepíše z jaký nafty:-( Jinak ten Castrol jsem v nádrži téměř vůbec nepoznal, budu ho používat až budou mrazy aby měla dušička pokoj :lol: Ten Winn diesel (prostě ten z Temposervisu) byl znát, ale zase ne tak moc a nejlepší bylo to aditivum od STP. To jsem opravdu cítil jak po nějakých 100 - 150 km ten motor reaguje pružnějc a ochotnějc na přidání plynu. A pak ještě dělá STP čistič kompletně celýho palivovýho systému (tušim že v Makru za 700), kterej se používá jenom jednou za 5000 km a vyčistí to prej úplně všechno od hrdla nádrže až po koncovku vejfuku. Znám člověka, kterej to lil do benziňáku a ten motor měl v úžasnym stavu. Já to ve svym nezkoušel, z části i z obavy, aby se mi pak nezasvinil palivovej filtr a já nemusel kupovat novej
Tak ti díky za takhle podrobný info :-) Tady je zajímavej článek ( http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 ), hlavně jeho spodní část od části Co doopravdy funguje...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Zeb
Offline
Příspěvky: 875
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: PS 23

Příspěvek od Zeb »

Tak ti díky za takhle podrobný info :-) Tady je zajímavej článek ( http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 ), hlavně jeho spodní část od části Co doopravdy funguje...[/quote]
Jojo, tenhle článek jsem si už taky párkrát přečetl. A ještě k těm aditivum, zkusil jsi Araláckej Super diesel? Já už asi tři měsíce jezdim jen na něj, bez aditiv, a nemůžu si ho vynachválit. Sice jsem žádný ztišení motoru nepoznal (se u toho traktoru ani nedivim), ale motor ráno líp startuje (mám urvaný táhlo sytiče a teď nemusim tak moc dupat při startu na plyn), zmenšila se čadivost při sešlápnutí plynu a i trošku klesla spotřeba (1-2 dcl). Dřív jsem jezdil jedině na Shell, ale ten Aral mi připadá lepší. Jen kdyby měl nějakej lepší věrnostní program :(
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 29 bře 2004 21:59
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Re: PS 23

Příspěvek od Schumi_01 »

Zeb píše:Tak ti díky za takhle podrobný info :-) Tady je zajímavej článek ( http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 ), hlavně jeho spodní část od části Co doopravdy funguje...
Jojo, tenhle článek jsem si už taky párkrát přečetl. A ještě k těm aditivum, zkusil jsi Araláckej Super diesel? Já už asi tři měsíce jezdim jen na něj, bez aditiv, a nemůžu si ho vynachválit. Sice jsem žádný ztišení motoru nepoznal (se u toho traktoru ani nedivim), ale motor ráno líp startuje (mám urvaný táhlo sytiče a teď nemusim tak moc dupat při startu na plyn), zmenšila se čadivost při sešlápnutí plynu a i trošku klesla spotřeba (1-2 dcl). Dřív jsem jezdil jedině na Shell, ale ten Aral mi připadá lepší. Jen kdyby měl nějakej lepší věrnostní program :([/quote]
No my Aral ve městě nemáme zrovna, takže moc ne, a vzít na to jednu nádrž někde mi přijde bez smyslu... Shell do toho neleju, tomu moc nevěřim. Zimní naftu beru většinou u OMV. A ted se podívám na nějaký ty aditivy právě :-)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Miloš
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 22 led 2004 09:08
Bydliště: Kačice

Příspěvek od Miloš »

Něco takového jsem taky do motoru a převodovky u předchozího auta nalil,zvýšil se výkon,start v zime-krása,ale mělo to vadu,nejdříve se rozešla převodovka,doslova zmizel kus oporného ložiska a odálily se hřídele, a krátce po tom se zadřel motor,po rozebrání vydřené ložisko na klikovce.
Tohle může fungovat trochu jinak a nebo to nebylo tím
_________________
740C,turbo 2.3 benzin,1986,230tis. km

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

já nemam žádný skušenosti s ps 23 :axe: ale používám SLICK 50 a to je dlouholetý ověřený a nejkvalitnější přísada do oleje pro benzíny i diesely bez minerálních látek a podobnejch věcí který nepatří do motoru.jedna lahev stojí 1100 a je to bezva i pro nový motory.prostě vymezuje u starejch motorů všechny vůle.(dobrý hlavně pro žrouty oleje),zůstává i při dlouhodobém vypnutém motoru(v noci) mikrovrstva té přísady na stěnach válců apod.takže žádné Suché starty.pak ten motor trochu stichne,zvýší se komprese vymezením vůlí a snížením tření.podivejte se všichni na internet na ten slick 50.nepamatuju si přesně tu stránku.jinak mi ten ps 23 připadá nějak levnej když ktomu přidaj ty čistidla.takže věřte slicku a neexperimentujte s ps 23.je to prece z teleshopingu :cry:

OndraH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 12 dub 2004 19:59
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

Příspěvek od OndraH »

No ne že bych do toho chtěl kecat, ale zrovna tady http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 (tahle adresa zde byla již několikrát zmiňována ) přípravek Slick50 zrovna moc nechválí... teda abych to upřesnil, z běžně dostupných a nejznamějších nechválí žádný
Ale stejně jako ostatní doporučuju přečíst, opravdu to stojí za to - hlavně rozdíly skutečných a "televizních" testů a tak podobně
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

lh
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 15 lis 2004 09:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od lh »

Mě se vůbec nezdá, že by na adrese http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405 byl dobrej článek. Spíš jde o dobrou reklamu od člověka, který olejům a vůbec fyzikálnímu jevu tření rozumí. Já takový odborník nejsem, ale tribologii jsem na škole měl a cosi jsem i pochytil. Abych se přiznal, to vychvalování přípravků Johna Bishopa mi připadá podezřelý a poslední odstavec to jen potvrzuje, protože to je čistočistá reklama. Takže promiňte, ale já ten článek považuji za nedůvěryhodný.
Mimochodem, až Volvo vydá oficiální vyjádření že třeba PS 23 je do jeho motorů vhodný, tak o tom začnu uvažovat, ale jinak mi něco tak zázračného nesmí přes práh.
Zdar.

OndraH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 12 dub 2004 19:59
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

Příspěvek od OndraH »

OK Já se toho článku nijak nezastávám, jen mi přišel lépe podaný, něž reklamy v teleshopu - osobně takovým věcem moc nevěřím. V mazivech se nijak do hloubky nevyznám a proto se musím spoléhat na rady těch, co o tom vědí víc. Ale je to pravda - každý takový článek bývá ve většině případů pouze dobře zaobalená reklama.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 438
Registrován: 24 led 2005 18:18
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

lh píše:jinak mi něco tak zázračného nesmí přes práh.
Zdar.
souhlas
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Anonymous

Clanek

Příspěvek od Anonymous »

K tomu clanku na Techwebu...Autor p. Cech je clovek znaly veci a vi o cem mluvi. To jeho doporucovani Bishopa neni prilis dobre, ale jinak ma myslim pravdu. Neco malo na tohle tema jsem konzultoval s kamaradem, ktery delal na motorove oleje a aditiva diplomku a dost se vyzna. Jeho udaje celkem souhlasi s tim co v clanku je...
A ciste selskym rozumem...kdyz to jsou tak uzasne prisady proc je nepouzivaji i vyrobci oleju nebo je do motoru nelijou primo v automobilkach?

Stimpy
Offline
Příspěvky: 51
Registrován: 07 dub 2005 12:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od Stimpy »

S tim bishopem sem se uz setkal, pri vymene prevodoveho oleje, dostal jsem nejakej vzorek od pana Cecha. Melo se to nalit pred vymenou, nechat pusobit, vylit a nalit novy olej. Taxe i stalo. Ovsem po naliti noveho oleje prevodovka tekla... Jestli to melo cistit od sajrajtu, tak to nejspis ucel splnilo a mirna netesnost zanesena necistotma se vycistila a bylo vymalovano. Na druhou stranu asi lepsi, nez aby mi pomalinku odkapaval olej a "vyschla" mi prevodovka... Jinak po vymene gufera a opetovneho naliti oleje to beha bez problemu az do ted... A uz nikdy do auticka nenaliju nic, co se nema, resp. vyrobci umej myslim dost dobrej olej a zadnych prisad neni treba. Stejnak jestli maji odejit nejake mechanicke casti tak odejdou, nejaka prisada jim v tom moc nehelpne...
_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F

Ghirgi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 08 úno 2005 22:04
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Ghirgi »

Nalejt si něco takovýho do auta, je asi nejlepší způsob jak z něj udělat sekačku na trávu. Za tyhle stupidní reklamy bych Horstovi nafackoval a nalil mu to do krku. Tyhlety přípravky jso jen pro lidi, který jsou totální "jitrnice" a chtěji všechno levně a rychle, ale i takový lidi musí být, protože by se PS23 neprodal. Není nad to, jak už zde někdo uvedl, měnit pravidelně filtry, svíčky, atd. a tankovat kvalitní palivo.
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1861
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Ghirgi... maš recht, je lepší jezdit s větší spotřebou oleje a 10/20 ventilama než z nich, za pomocí PS23 udělat invalidy :lol: to už jsem tady jednou viděl...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Ghirgi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 08 úno 2005 22:04
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Ghirgi »

4 marra jasná věc, PS 23 je pro lidi co už nevědí co by... , co se zkrátka nudí a nemají starosti s normálníma věcma jako jsou tlumiče, spojka, čepy, brzdy atd.... Takovýhle lidi si do auta PS23 nalít musí, aby se starali o normální věci: těsnění pod hlavou, ventily,pístní kroužkyatd...viď Schumi_01 :lol: nalej to tam :wink:
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

tomis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 22 pro 2004 16:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomis »

Od známého, pravidelného uživatele zázračného přípravku :roll: jsem dostal "...a navíc zdarma obdržíte náš zázračný PS23 Hand protector...". Řekl jsem si, že moje ruce by to na rozdíl od auta zvládnout mohli a začal jsem to používát. Já totiž v práci dělám "vyžehlenou košili a čisté ruce", ale jak je chvilka času šup povrtat se v autě. A když bylo něco krizového, že jsem musel letět od auta, tak jsem půl hodiny drhnul ruce, než jsem mohl jít na veřejnost. "Náš zázračný PS23hand protector" sice chvilku lepí než zaschne, ale pro moje účely funguje v poho. Chci si jen ruce umýt a jít 8)
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
This topic is 15 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“