Ahoj,
mam dotaz, netusi nekdo jakej tlak ma bejt na palivovy liste u motoru B5252S 106kW co se montoval do 850?
Prijde mi, ze auto je takovy linejsi a obcas se mi stane, ze po nastartovani hned chcipne, vetsinou pomuze parkrat protocit klicek mezi 0-2 polohou (spousti se palivova pumpa), tak si rika, estli von tam nebude blbej tlak + treba jestli to palivo nepada zpet do nadrze. Dela to ale jen nekdy.
Co vim, tak ze je zpuchrela hadice na odvetrani, ale to by snad nemuselo vadit.
Da se tlak zmerit klasickym budikem co mam u kompresoru na foukani gum? nebo je na to treba neco specialniho?
Nema nekdo nejaky tip co zkontrolovat?
Diky.
palivo - 850 2,5 10ventil benzin
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3370
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#1 palivo - 850 2,5 10ventil benzin
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1813
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 palivo - 850 2,5 10ventil benzin
Ahoj
3bary u těhle našich starejch verku je to všude stejný a změřit to můžeš budíkem co máš.
3bary u těhle našich starejch verku je to všude stejný a změřit to můžeš budíkem co máš.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#3 palivo - 850 2,5 10ventil benzin
Skukni relatko palivovej pumpy, spoje plosak-vinutia budu pravdepodobne na konci zivotnosti a ak nevies sam tak nechaj odsat a prespajkovat vsetky spoje olovnatou spajkou, zaroven odporucam vymenit oba elyty v relatku. Linejsie za tepla alebo aj za studena ? Smrdi za tepla z vyfuku benzin ?
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 29 Odpovědi
- 1087 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vityjan
-
- 5 Odpovědi
- 700 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb
-
- 13 Odpovědi
- 1181 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dr. doktor
-
- 13 Odpovědi
- 608 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr