Jakou autobaterii
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#26 Jakou autobaterii
[quote=outdoor post_id=933656 time=1622363971 user_id=4814]
Yuasa, mám ji čtvrtý rok a dobré, v zimě to občas dávám na nabíječku ,když málo jezdím.
já ji kupoval v 2014 a stále slouží...skoro každodenní ježdění krátký trasy do práce
Yuasa, mám ji čtvrtý rok a dobré, v zimě to občas dávám na nabíječku ,když málo jezdím.
já ji kupoval v 2014 a stále slouží...skoro každodenní ježdění krátký trasy do práce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#27 Jakou autobaterii
Když už někdo řeší BOSCH nebo VARTA tak pro info. autobaterie Bosch ve většině případů je dražší než Varta,ale baterie Bosch sjíždí s totožné linky jako Varta
https://itvid.net/video/autobaterie-varta-a-bosch-je-stejn%C3%BD-v%C3%BDrobce-amtoleje-cz-7D0xigPZadM.html
https://itvid.net/video/autobaterie-varta-a-bosch-je-stejn%C3%BD-v%C3%BDrobce-amtoleje-cz-7D0xigPZadM.html
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
#28 Jakou autobaterii
To jsem zmiňoval už v 1. příspěvku, i to že už to dávno není kvalita co bývala.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#29 Jakou autobaterii
Jjo máš to tam, sem to přehlídl - já chtěl informací ušetřit nějaký prašule chlapcům
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#30 Jakou autobaterii
Je nějaká minimální hodnota napětí, pod kterou už určitě nepůjde vzkřísit baterka..? Mám tady celkem novou, ale dost mrtvou Exidku. Moje chyba, klíčel zůstal v poloze odemčený volant, abych s ním mohl točit, bohužel několik dnů... Většině normálních aut to nevadilo
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#31 Jakou autobaterii
No já mám ve vosumpaďu Vartu https://www.pneumatiky-brno.cz/autobaterie-varta-silver-dynamic-74ah-12v-e38 cca 6let a naprosto v poho po dvou letech stání jsem bezproblému nastartoval .
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#32 Jakou autobaterii
Mám 5,5 roku Exide a bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#33 Jakou autobaterii
Pod 11,5V je to tuším velký špatný...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#34 Jakou autobaterii
Podle napětí to moc říct nejde. Prostě zkusit nabít a v zimě poznáš Jdou dělat zátěžové testy ale zima ji prověří.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5005
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#35 Jakou autobaterii
No zkusit nabít a hodit do nějakého obchodu s autodíly a nebo do servisu ať ji proměří v zátěži.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#36 Jakou autobaterii
No nabíječka mi to už nevezme. Je to pod 6V určitě Jak píšu, hluboce vybitá. Zavolám do battery import a uvidím, kam mě pošlou.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#37 Jakou autobaterii
Pro 100% nabitou baterii většinou platí, že má změřené napětí přes 12,9 V.
Pokud baterii měříte a ukáže vám 12,6 V, znamená to, že je nabitá tak ze 75 %.
Baterie nabitá na 50 % ukáže zhruba 12,4 V a už je to na hraně.
Vybitá baterie neschopná startovat ukáže na voltmetru 11,9 V
https://www.garaz.cz/clanek/nakup-autobaterie-21003937#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&dop_req_id=y0xKdBtZEWp-202105310508&dop_id=21003937&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#38 Jakou autobaterii
Pokud nemáš hloupou nabíječku, které těch 6V nepřekáží v nabíjení, tak ji paralelně (++ , --) připoj k jiné 12V baterii a pak připoj na nabíječku, po chvíli můžeš tu dobrou baterku odpojit a nechat nabíjet. Nic to nestojí a třeba to výjde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#39 Jakou autobaterii
Takové videjko jsem viděl na trubce, vyzkouším.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#40 Jakou autobaterii
Hele pokud jí chceš oživit, tak tou paralelně zapojenou jen ťukni a za chvíli zase, a nebo to dělej velmi tenkým vodičem. Jde o to, že pokud to uděláš na hulváta, tak jeden článek zabiješ a je hotovo. Když to děláš pomalu, tak se většinou vzpamatuje.
ideálně potom nabíjet malým proudem několik dní, aby se sulfatovaný elektrody probraly.
Jinak pokud máš modelářskou nabíječku, tak stačí připojit a nabíjet jako NiCd nebo NiMH na 100mA (nebo i míň, pokud umí) dokud nedoleze někam k 12V, kde už to pak vezme chytrá nabíječka.
ideálně potom nabíjet malým proudem několik dní, aby se sulfatovaný elektrody probraly.
Jinak pokud máš modelářskou nabíječku, tak stačí připojit a nabíjet jako NiCd nebo NiMH na 100mA (nebo i míň, pokud umí) dokud nedoleze někam k 12V, kde už to pak vezme chytrá nabíječka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#41 Jakou autobaterii
Presne tak, pri tahkle hlubokem vybiti je treba nabijet proudem pod C/100. tzn u baterie 75Ah max proud 750mA. proste pomalinku.
On uz tam stejne bude sulfat, takze bude nizka kapacita (zalezi jak dlouho v otom stavu byla a v jaky teplote).
U olova je problem ze pokud neni 100% nabita zacne pachat ritualoni sepuku. na elektrodach se zacne usazovat sulfat olova, kterej se uz neucastni reakce pri vybijeni/nabijeni a zmensuje plochu elektrod, takze stou vnitrni odpor. Cim tepleji a cim vic vybito tim rychlejc. Nicmene, ze zkusenosti mohu rict, ze nektere baterie (origo volvo 6 let stara) je schona prezit i 2V dvakrat. po treti uz to nedala.
Dalsi problem, je ze velmi casto dojdu k tomu, ze se odroli olovo dolu na dno a vyzkratuje clanek. Pak je to na vyhoz. Da se udelat vyplach, ale to je silena prace a stejne uz mas slabsi desky.
Pokud to jen trosku jde, snazit se kupovat baterie co jdou dolejt, ty bezudrzbovky jsou uz z principu kratkodoby. Kazdy olovo aby se udrzelo v dobry kondici musi projit pri nabijeni fazi Absorbce, pri cemz mirne vari. Nektery baterie maj recyrkulacni ventil, ale cast je jen VRLA, ktery maj jen ventil a kdyz vari moc tak proste odfouknou plyn pryc a dirv nebo pozdeji umrou na vyschnuti.
On uz tam stejne bude sulfat, takze bude nizka kapacita (zalezi jak dlouho v otom stavu byla a v jaky teplote).
U olova je problem ze pokud neni 100% nabita zacne pachat ritualoni sepuku. na elektrodach se zacne usazovat sulfat olova, kterej se uz neucastni reakce pri vybijeni/nabijeni a zmensuje plochu elektrod, takze stou vnitrni odpor. Cim tepleji a cim vic vybito tim rychlejc. Nicmene, ze zkusenosti mohu rict, ze nektere baterie (origo volvo 6 let stara) je schona prezit i 2V dvakrat. po treti uz to nedala.
Dalsi problem, je ze velmi casto dojdu k tomu, ze se odroli olovo dolu na dno a vyzkratuje clanek. Pak je to na vyhoz. Da se udelat vyplach, ale to je silena prace a stejne uz mas slabsi desky.
Pokud to jen trosku jde, snazit se kupovat baterie co jdou dolejt, ty bezudrzbovky jsou uz z principu kratkodoby. Kazdy olovo aby se udrzelo v dobry kondici musi projit pri nabijeni fazi Absorbce, pri cemz mirne vari. Nektery baterie maj recyrkulacni ventil, ale cast je jen VRLA, ktery maj jen ventil a kdyz vari moc tak proste odfouknou plyn pryc a dirv nebo pozdeji umrou na vyschnuti.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#42 Jakou autobaterii
Mám v autech Exide premium a zatím všude bez problémů. Nejstarší Exide teď mám 5. rokem, nejnovější čtvrt roku (jsem zvědav jak dlouho vydrží, mám ji na dporadický provoz s 264/760).
Yuasa byla v traktoru (Zetor 6711, baterka 150 Ah) a samovolně umřela za 2,5 roku. Předtím tam byla Varta 180 Ah a ta vydržela 13 let, jen čas od času potřebovala dolít a před zimou dobít. Varta bohužel umřela na proražení kmínkem v lese. Od té doby už tak dobrou baterku sehnat nemůžem, nic už tak dlouho vydržet nechce.
Yuasa byla v traktoru (Zetor 6711, baterka 150 Ah) a samovolně umřela za 2,5 roku. Předtím tam byla Varta 180 Ah a ta vydržela 13 let, jen čas od času potřebovala dolít a před zimou dobít. Varta bohužel umřela na proražení kmínkem v lese. Od té doby už tak dobrou baterku sehnat nemůžem, nic už tak dlouho vydržet nechce.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#43 Jakou autobaterii
Několik dnů už je dost. Ta doba po kterou byl Pb aku v komatu je dost důležitá. Zkus to, ale zázrak (t.j. normální funkci) už nečekej. Takto resuscitovaná baterka se ti odmění "mrtvicí" v okamžiku, kdy to budeš nejmíň čekat.
Se 100mA na "přidušené" 100Ah baterce můžeš tak akorát kompenzovat samovybíjení.
Osobně to řeším připojením na nabíječ s proudem 10A. Pokud si baterka prošla hlubokým vybitím (nedej bože na NULU a nedej bože delší dobu), tak už ji tím nabíjením až tak moc nepokazíš.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#44 Jakou autobaterii
Já to dělám jak jsem psal a většinou se mi povede jí oživit, občas ne. S ohledem na počet pokusů, který už mam za sebou, si myslim, že o tom něco vím, a proto jsem to napsal.
Jedinkrát se mi stalo, že 100mA baterku neprobralo a to bylo ve chvíli, kdy se zkratoval článek a ta baterka se už neprobrala. Radoval jsem se, jak se mi ji podařilo rozchodit, že mám "novou" baterku z vraku. Byla vybitá na 11V, tak jsem ji normálně připojil, normálně se nabila. S velkym hurá jsem jí odnesl do garáže, že jí přehodim do auta. No a jak seděla 5 let na místě a následně jsem jí přenesl, tak se olovo asi polámalo a zkratovala se a při nabíjení i 1A držela stabilně cca 12V i když články už slyšitelně vařily.
Oživená baterka pak, pokud se při nabíjení chová slušně a polyká, tak stojí cca měsíc a pokud padne napětí pod 12,4, tak letí. Pokud OK, tak jí znova nabiju, hodim do Káji a už při žhavení vidim, že napětí padá někam dopryč, nebo ne. atd.
Ještě jeden poznatek. Pokud je měkká baterka, tak se i blbě a pomalu nabíjí, takže pak kratší jízdy už nedává a nedobije se.
Tím jsem chtěl říct, že i pokud baterku oživíš, tak ještě není vyhráno.
Jedinkrát se mi stalo, že 100mA baterku neprobralo a to bylo ve chvíli, kdy se zkratoval článek a ta baterka se už neprobrala. Radoval jsem se, jak se mi ji podařilo rozchodit, že mám "novou" baterku z vraku. Byla vybitá na 11V, tak jsem ji normálně připojil, normálně se nabila. S velkym hurá jsem jí odnesl do garáže, že jí přehodim do auta. No a jak seděla 5 let na místě a následně jsem jí přenesl, tak se olovo asi polámalo a zkratovala se a při nabíjení i 1A držela stabilně cca 12V i když články už slyšitelně vařily.
Oživená baterka pak, pokud se při nabíjení chová slušně a polyká, tak stojí cca měsíc a pokud padne napětí pod 12,4, tak letí. Pokud OK, tak jí znova nabiju, hodim do Káji a už při žhavení vidim, že napětí padá někam dopryč, nebo ne. atd.
Ještě jeden poznatek. Pokud je měkká baterka, tak se i blbě a pomalu nabíjí, takže pak kratší jízdy už nedává a nedobije se.
Tím jsem chtěl říct, že i pokud baterku oživíš, tak ještě není vyhráno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#45 Jakou autobaterii
Naprostý souhlas. Jen jsem chtěl akcentovat, že u načaté baterky, je už pozdě na nějaký hýčkání. Synátor mi každou chvilku přinese baterku z auta poté co žena zapomněla nějakou lampičku apod. Dávám mu příměr, který myslím docela sedí. Je to jako zaťat sekerou do stromu. Záleží jak moc zatneš a jestli to ošetříš hned nebo za měsíc. Výsledek je ale ten, že strom je zmrzačenej.
Ty mini proudy jsem používal při oživování NiCd baterek po vybití na NULU. příp. i po přepólování. Zkušenost mě naučila nakonec jinému postupu, se stejnými výsledky. Aku na zdroj s proudem cca 5A několik sekund, pak změřit napětí, jakmile "naskočí" přes 1,2V pokračovat nabíjením 0,05-0,1C. Třebas i celý den.
Ty mini proudy jsem používal při oživování NiCd baterek po vybití na NULU. příp. i po přepólování. Zkušenost mě naučila nakonec jinému postupu, se stejnými výsledky. Aku na zdroj s proudem cca 5A několik sekund, pak změřit napětí, jakmile "naskočí" přes 1,2V pokračovat nabíjením 0,05-0,1C. Třebas i celý den.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#46 Jakou autobaterii
Nebo můžeš experimentovat a zkusit tohle:
http://wiki.mypower.cz/desulfatace
http://wiki.mypower.cz/desulfator
http://wiki.mypower.cz/desulfatace
http://wiki.mypower.cz/desulfator
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 426 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od moom
-
- 58 Odpovědi
- 7332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 4 Odpovědi
- 564 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 5 Odpovědi
- 641 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od koch
-
- 6 Odpovědi
- 1116 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej