Problém to právě byl, kámošova benzínová Mazda 6 se přes motorový prostor nechtěla chytit, na baterce nastartovala hned. Tak od tý doby jsem startoval už rovnou z baterky.
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#201 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#202 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
To je docela dost divný, to by svědčilo, že tam je (jsou) přechodové odpory.
Já jiná auta taky startuju z motoru a vždy v poho.
Já jiná auta taky startuju z motoru a vždy v poho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#203 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
dycky na té délce bude nějaký ten odpor navíc, ale stejnak se má počkat tak 5 minut se startem, po tom co se propojí. zkoušet to hned nedává moc smysl.
i když se baterka začíná nabíjet, tak na začátku napětí sice vyletí, ale chvíli trvá než se chytne, trochu prohřeje, ... a začne teprve tu energii pořádně absorbovat.
i když se baterka začíná nabíjet, tak na začátku napětí sice vyletí, ale chvíli trvá než se chytne, trochu prohřeje, ... a začne teprve tu energii pořádně absorbovat.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#204 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Ono to chce nechat chvíli (minutu, dvě) odstát, aby se aspoň trochu dobila ta baterka v autě a netahal si celejch 100A jen po dlouhejch tenkejch kabelech(viz marekbm). A klíčový je mít nastartováno, protože 12V (zatížená baterka) versus 14V (regulující altík) je při startování po kabelech sakra znát.
Osobně si myslim, že větší napětí by mělo bejt hnedka u motoru, než vzadu na baterce, pokud běží motor.
Osobně si myslim, že větší napětí by mělo bejt hnedka u motoru, než vzadu na baterce, pokud běží motor.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#205 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Osobně si myslím že byl bordel na kostře, byť jsem se jí snažil očistit. Plusový kontakt má vlastní krytku, ten byl čistý. Než tohle podstupovat a zkouset, zda už se třeba nechytí, šel jsem při příštích příležitostech rovnou do kufru a bylo. Odstát auta jsem samozřejmě nechal vždy.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 688
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#206 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
zaklad uspechu jsou poradny kabely
kdysi jsem dostal nejaky hustokruty prej 500A a prurez byl centrimetr izolace a asi 10 medenych fousu
v praxi se mne osvedcily kabely od svarecky...
kdysi jsem dostal nejaky hustokruty prej 500A a prurez byl centrimetr izolace a asi 10 medenych fousu
v praxi se mne osvedcily kabely od svarecky...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#207 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
O kabely strach nemám, když přišly z eshopu, přinesl jsem si z tepla baterku, položil ji vedle traktoru (při mrazech ji dávám domů do tepla) a jal jsem se startovat Zetor 6711 asi při -8°C. Traktor nastartoval, kabely tudíž prošly na výbornou.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1846
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#208 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Udělal jsem si pořádný kabely 16mm2 průměr a po připojení se může startovat hned. Když jsem měl nějaký lidlácký, který se dokonce tvářili, že mají i nějakej průměr, (byl to ovšem poměděnej hliník) tak se muselo dobu čekat a i tak se to při startu jen tak líně převalovalo. S těma homemade kabelama to chytá na brnk.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#209 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Jojo, to chce svařovací káble Ony ty lídlácký jsou stejně tlustý, ale většina je izolace, asi kvůli vysokýmu napětí
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#210 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
tyhle kupované kabely jsou často zároveň proudová pojistka. už jsem viděl pár expertů co to pripojili a jen se u nějaké ze svorek ozvalo takové to lupnutí
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#211 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Já mám teda kupovaný, ale od svařovacích se liší jen barvou a délkou a svorky taky nejsou tintítka z tenkého plechu. Chlapi z brněnských srazů můžou potvrdit, Wolverine, pokud si ještě vzpomene na nahrávání softu na jeho XC90 na Jalovci (snad únor 2018?) taky.yebat píše: ↑13 pro 2022 13:34 Udělal jsem si pořádný kabely 16mm2 průměr a po připojení se může startovat hned. Když jsem měl nějaký lidlácký, který se dokonce tvářili, že mají i nějakej průměr, (byl to ovšem poměděnej hliník) tak se muselo dobu čekat a i tak se to při startu jen tak líně převalovalo. S těma homemade kabelama to chytá na brnk.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#212 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Včera mi bufík nevytopil auto. Ani ráno, ani odpoledne. Opět vybitější baterie. Do rána jsem to dal na nabíječku a dneska zase v pohodě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 252
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#213 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Když tu všichni zdatně nabíjíte, uměli byste mi poradit s výběrem nabíječky? Měla by být úplně blbuvzdorná, jsem přesně ten typ, co ty kabely zapojí opačně a ještě se u toho na nich oběsí. Nabíjet bude teď hlavně jednu AGM baterku, ale do budoucna toho bude o něco málo víc.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#214 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Mam CTek asi za 2tis z Alzy. Je total blbuvzdorna a perfektni, nabije vsechno:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#215 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
starou to určitě nenabije
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#216 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Co znamena starou? Nasel jsem baterku ve stodole, ktera se tu valela 5 let, byla vyndana z auta, kde taky neco najezdila.
Cvaknul jsem tam nejakej obnovovaci mod a normalne se po 12ti hodin rozebehla a dalo se na ni jezdit.
A i kdyby ne, tak stolet stary baterky po smrti asi dotaz smerovany neni.
Takze za me opet CTEK.
Cvaknul jsem tam nejakej obnovovaci mod a normalne se po 12ti hodin rozebehla a dalo se na ni jezdit.
A i kdyby ne, tak stolet stary baterky po smrti asi dotaz smerovany neni.
Takze za me opet CTEK.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7463
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#217 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#219 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4676
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#220 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Tak dneska po výměně dva roky starý baterie AKU(nějaká česká, co mi doporučil kamarád) za 12 let starou Vartu, Volvo nastartovalo parádně, jen Radek doobjednal žhavičky, protože jeden válec se chytí pozdějš...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#221 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Ano CTEC - na baterii zapojíš konektor a pak už je to jen CVAK bez přemýšlení. Lepší foto nemám, ale konektor je vidět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#222 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
No ty vole, to jsem retard:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#223 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
jj, ten MXS5A nebo jak se značí, je fakt super. Probere i mrtvolu, a hlavně, prostě ho jednou nastavíš a už na to nehrabeš, ani když vypadne proud. Prostě připojíš, píchneš do elektřtiny a ona jede. A to nastavení je pro idioty, jeden čudlik a kontrolky u obrázků
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#224 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
musím se pochválit. Přes léto jsem si vyhrál s novou kabeláží ke žhavičkám (samodomo práce, ale opravdu precizní), rovnou jsem vyměnil nátrubek na ohřev vody se třema žhavičkama a TDI mi startuje jak benzíňák Jenom ten ohřev to je tragédie, za 15 km do práce to sotva ohřeju na provozní teplotu....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#225 Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
A co ten ohřev vodního okruhu do zásuvky, když parkuješ u domku bylo by to labůžo. Jen nezapomenout to vypojit před jízdou.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek