Ahoj,
už delší dobu bojuji se špatnými starty na své S70 TDI. Pokud auto žhaví, tedy je venkovní teplota cca pod 8° tak auto naskočí docela dobře, tedy čím déle žhaví tím lepší je start. Největší problém je ale mezi 10°- 20° venku, kdy nesvítí kontrolka žhavení a auto nechce naskočit..
Už vážně nevím po čem jít. Čerpadlo jsem nechal repasovat, mělo by tedy být OK a přetěsněné. Čerpadlo bylo také rovnou seřízené na seřizovací stolici. Mechanik mi při namontování sdělil, že tam je nastavená větší dávka paliva 6mg/H, ale prý to tak nechal, jelikož čerpadlo bylo seřízené.
Předvstřik jsem nechával seřídit 2x.
Přepady měněny a kontrola palivové soustavy taky OK, palivový filtr měněn.
Zkoušel jsem prohodit i baterii, taky beze změny, startér točí dost.
Žhavičky měněny před 4 lety všechny, co jsme koukali na první tři tak všechny bylo ok. Relé žhavení jsem zkoušel také prohodit - žádná změna.
Napadají mě už pouze vstřiky nebo řídící vstřik. Mám tady video, kdy je venku cca 15° a auto nechce chytnout. Z výfuku jde bílý kouř a při chytnutí motoru se vyvalí oblak dýmu, takže myslím že nafty jde do motoru dostatečně. Vždy jsou nejhorší první starty, jakmile startuju např. za hodinu, dokud auto úplně nevychladne, tak naskočí dobře.
Na druhou stranu, jakmile auto žhaví, např. při 5° je start ok..
Tady je video, kdy je venku cca 9° a proběhlo krátké žhavení a motor jakštakš naskočil :
Video startu cca 15°zde:
údaje o aktuálním nastavení jsou zde na videu:
Měl by někdo nějaký tip, kde může být chyba prosím?
Hrozné startování TDI bez žhavení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 Hrozné startování TDI bez žhavení
Měřil někdo komprese? Tím se totiž začíná
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#3 Hrozné startování TDI bez žhavení
Sice jine tdi, ale stale rotacka. . .Mel jsem relativne podobny problem. Studene starty TOP. Uplne jak naftova Mazda z devadesatek. Teply to nechtelo chytnout ani za prd,ikdyz byla startovaci davka na doraz.
Baterie drzela brutalne a i po 3tydnech zimni odstavky auto chytalo super. Teply ale porad nic. Mechanik mi rika - je to baterie nebo starter. Rikam baterie drzi kapacitu skvele a starter toci taky dobre. Klepal jsem si na celo.
Byla to baterie. Zkus uplne novou. Nebo se napichni k nekomu pres kabely.
Baterie drzela brutalne a i po 3tydnech zimni odstavky auto chytalo super. Teply ale porad nic. Mechanik mi rika - je to baterie nebo starter. Rikam baterie drzi kapacitu skvele a starter toci taky dobre. Klepal jsem si na celo.
Byla to baterie. Zkus uplne novou. Nebo se napichni k nekomu pres kabely.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 50
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: S60 T5
#4 Hrozné startování TDI bez žhavení
Komprese se zatím neměřila, jelikož když to chytá při žhavení dobře, tak snad bude ok. Auto jede ok, teď je teda větší spotřeba, ale nekouří nějak zásadně na tdi.
Baterii jsem prohazoval s bráchou, má ji taky na tdi, je cca rok stará a beze změny, jak u něj moje, tak u mě jeho baterka.
Baterii jsem prohazoval s bráchou, má ji taky na tdi, je cca rok stará a beze změny, jak u něj moje, tak u mě jeho baterka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 Hrozné startování TDI bez žhavení
Ona když tam není komprese, tak se to neohřeje a to je to, co zachrání ty žhavičky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Hrozné startování TDI bez žhavení
A taky zmenši tu dávku nafty.
4,5mg ideál v případě manuálu, nějakých 5,5mg pro automat
EDIT: vidím dobře předvstřik cca +1°? To máš blbě
4,5mg ideál v případě manuálu, nějakých 5,5mg pro automat
EDIT: vidím dobře předvstřik cca +1°? To máš blbě
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 3286 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 1 Odpovědi
- 568 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od laci
-
- 7 Odpovědi
- 969 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 9 Odpovědi
- 890 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jones18051959
-
- 6 Odpovědi
- 1050 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od scenium