Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5012
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#326 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od PINĎABC »

Půjčit mi D4 bez bowers & wilkins tak jsem S80 ještě mohl mít. Občas když jsem u bráchy a vidím ji tam v garáži tak se mi zasteskne :cry: Jsou to dvě naprosto odlišné auta, tím jak se v nich jezdí a vůbec nechci říct, že by S80 byla horší.
viber_image_2021-11-04_16-24-36-049.jpg
viber_image_2021-11-04_16-25-16-997.jpg

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#327 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Nějaký malý update...
...S80 dostala kompletní generálku AT u Davida Patočky ( komplet vnitřnosti včetně rozvadeče a měniče), když byla AT dole, tak rovnou pro jistotu i gufero na klice, nový ternostat, hlavní silentbloky motoru, nový chladič AT, repas alternátoru a startéru a novou přední kameru.
Přílohy
IMG-20211203-WA0002.jpg
IMG-20211104-WA0002.jpg
IMG-20211130-WA0003.jpg
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 05 čer 2022 20:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#328 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od zdenal111 »

PINĎABC píše: 04 lis 2021 16:29 Půjčit mi D4 bez bowers & wilkins tak jsem S80 ještě mohl mít. Občas když jsem u bráchy a vidím ji tam v garáži tak se mi zasteskne :cry: Jsou to dvě naprosto odlišné auta, tím jak se v nich jezdí a vůbec nechci říct, že by S80 byla horší.
viber_image_2021-11-04_16-24-36-049.jpgviber_image_2021-11-04_16-25-16-997.jpg
PINĎABC :Yahoo!: bacha na ty stromečky :Rose: ten v autě je vanilka že a ...jsem to mázl :beer:
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 30 pro 2021 22:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5012
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#329 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od PINĎABC »

:) :roll:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#330 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od raolsa »

A co bylo převodovce, že potřebovala generálku?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#331 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Převodovka se vlastně chovala naprosto standardně jak má, jediná chyba byla pri delší agresivnější jízdě v režimu "S" a na dálnici po opakovaných akceleracích ve vyšších rychlostech. Převodovka vždy padla do nouzáku a dokud se to nezačalo zas výrazněji honit, byl klid. Psalo to chybu měniče a když už musela převodovka ven, udělalo se to komplet. I preventivně kroužky na hřídeli co způsobují kopání mezi P-R-N-D ikdyž jsem tento problém neměl.
U Davida Patočky za opravu vyndané převodovky 57000Kč s DPH. Což si myslím, že je super fér cena.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#332 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od lkopcansky »

Aké označenie Aisin prevodovky máš v S80? Bol som v tom, že S/V60, V70 a S80 a päťvalcom mali vždy rovnakú prevodovku. Ja v S60 2012 nemám S režim, mám len manuálny režim na pravej strane. Čo pozerám, tak po FL sa to menilo. Diky
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 31 pro 2021 09:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 2429
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#333 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

6q převodovka je jedna jediná a to TF80SC. Pro jednotlivé modely se liší převodovým poměrem a softem. Takže u některých například nenajdeš právě sportovní řežim.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5136
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#334 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A není to náhodou TF80-SC , SD, SG podle modelového roku?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#335 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od lkopcansky »

O tom, že je to Aisin TF80-XX viem, len ja vidím aj mechanické rozdiely. Ja mám po presune páky do pravej strany manuálny režim, Thor po presunutí do ľavej strany športový režim(tak to má aj 8 stupeň TG81-SC)

Ja na S60 2012

Obrázek

Thorova S80

Obrázek

Ak sú totožné, rozdiel je len v oplastovani a dráh páky?
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#336 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Já mám v autě TF80-SC v druhé a nejposlednejší generaci včetně pádel řazení na volantě.
Verze "SD" pokud vím se používala pro motory s menším krouťákem, především pro D3 a D4 pětiválece.
Jinak "sport" režim nemá vliv na kulisu, sportovní režim je model od modelu už od MY2011.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 2429
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#337 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

Sportovni rezim ma i moje MY2007 V8 ;)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#338 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Vím, že jako první to měly T6ky, takže dokonce i V8, D5 to měla myslím až od MY11.
Ale ruku do ohně za to nedám. Pidil jsem se o tom trochu ještě se starší S80 07 kde jsem chtěl sportovní režim dodělat/dohrát a vlastně to nijak nešlo. :)
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#339 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Líbí se mi jak se o auto staráš a co mu dáváš, takových opravdu moc není. :good:

Na kolik tě vyšel repas altíku a proč jsi repasoval? Jen preventivně?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#340 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

S S80 jezdim často, hodně a daleko a snažím se pro to auto dělat co nejvic je v mých silách. :)

Startér i altík preventivně. Za oba dohromady 4500Kč. Rovnou jsem dal i nové řemeny, ikdyž byly zanovní tak nikdy nenandávám žádný řemen dvakrát.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#341 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

A tak to má být :)

4500 je hodně slušná cena.
Já teď právě řeším jestli nemám problém s dobíjením, protože musím tak co 14 dní hodit na nabíječku. Sice je pravda, že nejezdím každý den, jezdím většinou krátké trasy (cca 8km do práce) a dost v poslední době mrzlo. I tak se mi to ale nezdá a myslím si, že by měla baterka vydržet a tak časté dobíjení není normální. Ta je stará pár měsíců.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#342 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Zkus změřit multimetrem kolik dobíjí, případně změřit testrem baterku. Tohle určitě normální není.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#343 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Jj, musím ať vím od čeho se odpíchnout.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#344 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od marekbm »

rozhodně máš nějaký problém. tohle není normální. 8km do práce je dost na to, aby se to aspoň udržovalo.
nemáš tam VOC? i když třeba nepoužívané. to třeba mě ždímalo baterku celkem slušně. už po 5 dnech mi to vpodstatě odmítlo zapnout bufík. teď klidně i po 3 týdnech ok.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#345 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Nene, ale ještě mě napadla autokamera, ta by se mela spouštět sama i když auto stojí a mohla by cucat baterku, mám ji ale v zapalovači zezadu loketní opěrky (tam teď nevím jestli je proud i při vypnutém motoru, nebo ne 🤔).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 2429
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#346 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

Nosound89: U V8 je prý lepší nový altík, než repase. Co se týká vyžírání baterky, tak mě to dělal startér.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#347 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Jj, díval jsem se, že altík je za nějakých 7800, což ještě jde.
U tebe byl ale problém, že startér strašně dlouho točil, myslíš toto?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#348 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Já mohu říct, že ikdyž byl startér relativně OK, tak po repasu to startuje jak se START-STOPem i studené, naprosto na "drc"
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#349 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

To zní dobře a to máš naftu, asi nechám udělat preventivně 🤔
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 271
Příspěvky: 764
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#350 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Rozhodně bych to udělal, nevím kolik máš najeto, ale určitě tím nic nezkazíš.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“