Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#301 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A to je prave poslani dnesnich aut, dat Ti pocit citit se pohodlne za malo penez. Obrazovky, konektivita, ruzne plynule nabehy a vypinani, ale nakonec zjistis, ze sedis v 508 2.2hdi a ze vic uz to neumi…
a za dalsi, S80 byla vyvojove v autoprumyslu o generaci starsi auto, ktere bylo az do prichodu VEA akorat faceliftovane, tam se nic moc velkeho neudeje, protoze zadne manazerstvo nepusti do stare sunky vetsi obnos penez, kdyz paralelne s tim faceliftem uz v tu chvili vyvijeji S90, ktera uz by modernosti zase sla ne? Je fakt, ze dneska se budes citit pohodlneji v kdejake 1.0 turbo s automatem a jeji vybavou, ale to je proste vyvoj, ktery nezastavis.
A zejmena honit se za nejakou novou funkci do nejake stare elektroniky, kdyz sama automobilka (kdejaka) v ramci modelove pece (jednou za rok, vw treba 2x za rok) meni sw a nekdy a hw a tuto funkci tam nedoda, protoze vi, jak je to narocne a i kdyz jsou u zdroje, ze se jim to proste nevyplati a Ty by jsi si myslel, ze to v domacich podminkach das, je dle meho nemozne. Uznavam, ze neco jde, viz. D5T5, ale schvalne tam poptej specialku jako zeslabovani radia pred vypnutim…
a za dalsi, S80 byla vyvojove v autoprumyslu o generaci starsi auto, ktere bylo az do prichodu VEA akorat faceliftovane, tam se nic moc velkeho neudeje, protoze zadne manazerstvo nepusti do stare sunky vetsi obnos penez, kdyz paralelne s tim faceliftem uz v tu chvili vyvijeji S90, ktera uz by modernosti zase sla ne? Je fakt, ze dneska se budes citit pohodlneji v kdejake 1.0 turbo s automatem a jeji vybavou, ale to je proste vyvoj, ktery nezastavis.
A zejmena honit se za nejakou novou funkci do nejake stare elektroniky, kdyz sama automobilka (kdejaka) v ramci modelove pece (jednou za rok, vw treba 2x za rok) meni sw a nekdy a hw a tuto funkci tam nedoda, protoze vi, jak je to narocne a i kdyz jsou u zdroje, ze se jim to proste nevyplati a Ty by jsi si myslel, ze to v domacich podminkach das, je dle meho nemozne. Uznavam, ze neco jde, viz. D5T5, ale schvalne tam poptej specialku jako zeslabovani radia pred vypnutim…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: S60 2.4T
#302 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
není lepší klasická folie než toto? Jediná výhoda že ti tam nevletí hmyz když máš otevřené okno. Měl jsem to na pár služebních autech, a pokud sedíš vzadu, tak skrz to koukat ven je fakt za trest. A ve finále to ani nevyjde moc levně. takže za mě raději folie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#303 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
To máš pravdu, že S80II je starší platforma, na druhou stranu i upgrade platformy berou výrobci v potaz. Nikdo Švédy nenutil, vyrábět S80 od roku 2008 do 2017. 508 se vyráběla od r. 2010 do 2017 což zas tak velký rozdíl není. Samozřejmě motorama je S80 jinde, ale každým faceliftem o nějaký ten "držák" přišla. Ale asi to je bezpředmětné řešit.Dural8 píše: ↑12 zář 2021 08:51 A to je prave poslani dnesnich aut, dat Ti pocit citit se pohodlne za malo penez. Obrazovky, konektivita, ruzne plynule nabehy a vypinani, ale nakonec zjistis, ze sedis v 508 2.2hdi a ze vic uz to neumi…
a za dalsi, S80 byla vyvojove v autoprumyslu o generaci starsi auto, ktere bylo az do prichodu VEA akorat faceliftovane, tam se nic moc velkeho neudeje, protoze zadne manazerstvo nepusti do stare sunky vetsi obnos penez, kdyz paralelne s tim faceliftem uz v tu chvili vyvijeji S90, ktera uz by modernosti zase sla ne? Je fakt, ze dneska se budes citit pohodlneji v kdejake 1.0 turbo s automatem a jeji vybavou, ale to je proste vyvoj, ktery nezastavis.
A zejmena honit se za nejakou novou funkci do nejake stare elektroniky, kdyz sama automobilka (kdejaka) v ramci modelove pece (jednou za rok, vw treba 2x za rok) meni sw a nekdy a hw a tuto funkci tam nedoda, protoze vi, jak je to narocne a i kdyz jsou u zdroje, ze se jim to proste nevyplati a Ty by jsi si myslel, ze to v domacich podminkach das, je dle meho nemozne. Uznavam, ze neco jde, viz. D5T5, ale schvalne tam poptej specialku jako zeslabovani radia pred vypnutim…
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#304 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tyhle síťované přesně padnoucí žaluzie jsou tak 1000x lepší jak ty hnusné, tuzingové zatmavovací folie a hlavně jdou během pár vteřin sundat a znova nandat. Každý má ale jiný vkus i jiné chuti.mantaman 461 píše: ↑12 zář 2021 12:58 není lepší klasická folie než toto? Jediná výhoda že ti tam nevletí hmyz když máš otevřené okno. Měl jsem to na pár služebních autech, a pokud sedíš vzadu, tak skrz to koukat ven je fakt za trest. A ve finále to ani nevyjde moc levně. takže za mě raději folie
Edit: A kouká se přes ně zevnitř ven úplně v pohodě včetně zpětného zrcátka.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#305 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak ono, fólie tam jsou Ty síťky jsou jen ještě něco navíc, a na zadním skle je ta origo vytahovací roletka.mantaman 461 píše: ↑12 zář 2021 12:58není lepší klasická folie než toto? Jediná výhoda že ti tam nevletí hmyz když máš otevřené okno. Měl jsem to na pár služebních autech, a pokud sedíš vzadu, tak skrz to koukat ven je fakt za trest. A ve finále to ani nevyjde moc levně. takže za mě raději folie
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#306 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Ee, S80 se vyrabela od 2006, to jsou v autoprumyslu krute dva roky vyvoje a je to hrozne moc. A kralem v teto kategorii, kdyz jsme na Volvoforu (a pomineme Brouka, Kachnu, Zigula a dalsi tomu podobne = presuneme se do novejsi doby) je XC90.Kein píše: ↑12 zář 2021 14:30
To máš pravdu, že S80II je starší platforma, na druhou stranu i upgrade platformy berou výrobci v potaz. Nikdo Švédy nenutil, vyrábět S80 od roku 2008 do 2017. 508 se vyráběla od r. 2010 do 2017 což zas tak velký rozdíl není. Samozřejmě motorama je S80 jinde, ale každým faceliftem o nějaký ten "držák" přišla. Ale asi to je bezpředmětné řešit.
508 se tedy vyrabela zjednodusene receno do ekvivalentu velkeho faceliftu S80. Zabozrouti rekli dost a Volvo se snazilo dal. Ale fakticky si nemusime nalhavat, ze Sensusem se jim nejake nahaneni modernich technologii moc povedlo…a tam dle meho nastala ta doba, ze uz vedeli, ze nechteji, pac S90 uz existovala…
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#307 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
No tak dokonce 2006. Pak je to ještě horší propad. Ono možná říct si "dost" před tím, než model zestárne je asi alfa a omega. Možná proto S80 pak dál tak nefrčely. A možná proto se Volvo dostalo ekonomicky tam kde se dostalo...Každopádně tak pomalý vývoj není dobrý.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#308 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jo Ty to myslis obracene, uz to chapu. Mas pravdu, to neni dobre. Z tohohle uhlu pohledu jasne, ze ne.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#309 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jen tak
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#310 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Jedes moc blizko za kamionem
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#311 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Ja pořád nevím, jestli se mi ty budíky líbí víc než starý nebo ne, ty staré mají tak hezký LEDky a v noci to vypadá prostě luxusně, tyhle už stíny nehážou.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#312 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Stejný hater na TFT jako Pinďa
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#313 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Kein: a mě se to zase fakt líbí. Auto vypadá moderněji a nemusím koukat na displaye s rastrem tak hrubým, že by jim propadlo menší domácí zvíře.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#314 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Ty executive hodiny také tak svítí? Paráda!
Jediné co bych na našich interiérech ještě změnil a přijde mi dost rušivé, tak zelené podsvícení tlačítek na nějaké bílé (zelená vypadá poněkud staře a dost se bije).
Jediné co bych na našich interiérech ještě změnil a přijde mi dost rušivé, tak zelené podsvícení tlačítek na nějaké bílé (zelená vypadá poněkud staře a dost se bije).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#315 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Bílé podsvicení je u všech Volv od MY14 Ve V40 to svítí bíle, je tam i asi 10 barev nastaveni ambientního osvětlení a že by to byl takový rozdíl....
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#316 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Já jsem v tom tak 50/50, nevadí mi ani jedno, ale je pravda, že to mám furt nastavené na tento "elegance" režim, který se dle mě k povaze vozu hodí, ten performance a Rdesign je jak do pravého Polestaru
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#317 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A V8 jsi zapomněl dodat. tam se zase moc nehodí eko
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#318 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Něco z včerejšího mini srazu.
- Přílohy
-
- received_320792539814479.jpeg (74.63 KiB) Zobrazeno 445 x
-
- received_293509475534923.jpeg (84.61 KiB) Zobrazeno 445 x
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#319 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
A něco z dnešního rána, při východu slunce, kousek od Bezdězu
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#320 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
V40 dostala o vikendu nové výbojky Night Breaker Laser D3S.
Proveden malý upgrade audia s velkým výsledkem, vyměněny přední obyč repro za dynaudio a do zadnich dveří namontovány misto zaslepek původní repro z prednich dveří.
Proveden malý upgrade audia s velkým výsledkem, vyměněny přední obyč repro za dynaudio a do zadnich dveří namontovány misto zaslepek původní repro z prednich dveří.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#321 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak S80 už přezutá na zimní Continentaly a 18" Magni.
Vypadá to nejednou na těch 18kách divně, jak jsou menší
Vypadá to nejednou na těch 18kách divně, jak jsou menší
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 02 led 2022 17:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#322 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Tak S80 momentálně takto
Převodovka je momentálně na rekonvalescenčním pobytu u Davida Patočky, jen preventivně na výměnu filtru, nějakého pajšlu a měniče. Rovnou se udělal i repas altiku a startéru, nový termostat a hlavní silentbloky motoru.
Tak se mezi tím dočasně vozím s S90
Převodovka je momentálně na rekonvalescenčním pobytu u Davida Patočky, jen preventivně na výměnu filtru, nějakého pajšlu a měniče. Rovnou se udělal i repas altiku a startéru, nový termostat a hlavní silentbloky motoru.
Tak se mezi tím dočasně vozím s S90
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#323 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Déja vu
Jestli to bude jako u Pindě tak za 2 měsíce čekám výměnu S80 za S90
Jestli to bude jako u Pindě tak za 2 měsíce čekám výměnu S80 za S90
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 271
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#324 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
Už jsem toho s tou S90 najezdil docela hodně, určitě kolem 10tis km, měl jsem konkrétně tuhle pujcenou od známého už několikrát a není to špatné. Je to D4 AWD Momentum a jezdí se s tím moc pěkně ale za mou S80 bych to zatím asi neměnil. Až bude cenově dostupnější D5/T5/T6 Inscription/Rdesign tak asi ano ale dát za tohle zatim cca 700-900tis mi furt přijde dost peněz za to málo co dostaneš navíc. Nicméně tohle momentum oprosti mé S80 Exe toho vlastně moc navíc nenabízí a o výbavě nemluvě.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#325 Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign
To rozumím, do 500K budiž, ale cirka 800K je už dost aby člověk pouvažoval zda to opravdu potřebuje.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 287 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 978 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 471 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 92 Odpovědi
- 17832 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 0 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz