Me prave taky lakaly, tak jsem to zkusil. Je to fakt sranda a bavi me s tim jezdit.
Aktualne je v servisu
Ale nic hrozneho, praskla nejaka plastova spojka hadice chladici kapaliny, cena dily 25EUR v BMW, jen se kvuli vymeny musi rozebrat pul auta
Tak uvidim za kolik to bude oprava, dela mi to samozrejme kamos, ne v BMW. Rikal ze prace na 1 den.
Mam ho asi od dubna a az na tuto drobnost zatim v pohode. Ma najeto 127tkm, rozvody byly udelane predchozim majitelem. Mam zatim v planu si ho jeste nejakou dobu nechat.
Je to S-ko s JCW sanim a vyfuckem, neprijde mi ale nejak moc vyrazny.
Jinak co jsem tak vycetl, tak spolehlivejsi generace by mela byt ta predchozi (s kompresorem), ja mam uz R56 (s turbem) a ta je pry vice poruchova. Na druhou stranu pisou tam lidi ze je poruchova hlavne v pripade kdyz si to nekdo koupi na jezdeni par km po meste a zakarbonuje se to. Kdyz se s tim obcas clovek poradne projede a meni pravidelne olej tak by to melo byt lepsi. Hlavne R56 je uz o poznani modernejsi a kvalitnejsi v interieru.
Jinak kdyby pritelkyne nekupovala oturbenou verzi, ale atmosferu, tak ty by mely byt jeste spolehlivejsi. Jen uz tam chybi vykon...