zkušenosti s 960

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Dad
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

zkušenosti s 960

Příspěvek od Dad »

Právě jsem se stal šťastným majitelem Volva 960 sedan, r. v. 91, s třílitrovým benzinovým motorem a automatickou převodovkou. Je to moje první auto vyrobené po roce 90 a poprvé se tu setkávám s mysteriózními pojmy jako „nivomat“, „automat“, „tempomat“, „vstřikování“, „automatická klima“ apod. Rád bych proto požádal všechny zasvěcené o každou radu, připomínku, tip, varování a jinou relevantní informaci, která mi pomůže s autem správně zacházet a pečovat o něj. Samozřejmě si rovněž projíždím fórum, manuály, Google apod., ale ne všechno najdu a ne všemu také rozumím. Předem všem děkuji.
_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

GDPR_user

Re: zkušenosti s 960

Příspěvek od GDPR_user »

Dad píše:Právě jsem se stal šťastným majitelem Volva 960 sedan, r. v. 91, s třílitrovým benzinovým motorem a automatickou převodovkou. Je to moje první auto vyrobené po roce 90 a poprvé se tu setkávám s mysteriózními pojmy jako „nivomat“, „automat“, „tempomat“, „vstřikování“, „automatická klima“ apod. Rád bych proto požádal všechny zasvěcené o každou radu, připomínku, tip, varování a jinou relevantní informaci, která mi pomůže s autem správně zacházet a pečovat o něj. Samozřejmě si rovněž projíždím fórum, manuály, Google apod., ale ne všechno najdu a ne všemu také rozumím. Předem všem děkuji.
Tak to ti přeji upřímnou soustrast.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Informace ti asi nejlépe poskytne Bídák přes SZ. Nebo si našetři kredit a zavolej mu. A asi by to chtělo konkrétní dotazy. Jinak gratuluji,volil jsi dobře :wink:

Dad
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dad »

2martinopel: no tohle jsem zrovna slyset nechtel :)

2Jarda S40: zamerne jsem topic formuloval vagne, v nadeji ze uslysim veci typu "hlavne si dej bacha na ..." a "kdyz delas ..., tak musis ...", s tim, ze konkretni dotazy se mi pak treba samy nabidnou. Pak teprv bych otravoval Bidaka (ktery ma ovsem novejsi model) a ostatni.
_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Dad píše:2martinopel: no tohle jsem zrovna slyset nechtel :)

2Jarda S40: zamerne jsem topic formuloval vagne, v nadeji ze uslysim veci typu "hlavne si dej bacha na ..." a "kdyz delas ..., tak musis ...", s tim, ze konkretni dotazy se mi pak treba samy nabidnou. Pak teprv bych otravoval Bidaka (ktery ma ovsem novejsi model) a ostatni.
No většinou jsi formuloval věci,které jsou fajn když fungují,ale stojí šílené peníze když se pose.ou.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2089
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

Re: zkušenosti s 960

Příspěvek od standa »

Dad píše:...jako „nivomat“, „automat“, „tempomat“, „vstřikování“, „automatická klima“ apod...
hromada drátů, tři hromady konektorů, několik počítačů mnohdy s vlastními názory... :)

zrovna dneska jsem zastihl kamaráda mechanika - elektronika, jak sedí v octavii a snaží se přidáváním plynu udržet motor v chodu - hanebně to chcípalo. pak jsem si všiml, že šáde je napojena na PC s diagnostikou. poté, co motor ve smrtelných křečích definitivně zdechl, PC udělalo píp píp a na obrazovce se objevilo BEZ ZÁVAD :lol: :lol:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Dad píše:2martinopel: no tohle jsem zrovna slyset nechtel :)

2Jarda S40: zamerne jsem topic formuloval vagne, v nadeji ze uslysim veci typu "hlavne si dej bacha na ..." a "kdyz delas ..., tak musis ...", s tim, ze konkretni dotazy se mi pak treba samy nabidnou. Pak teprv bych otravoval Bidaka (ktery ma ovsem novejsi model) a ostatni.
Takže nejdůležitější a nejchoulostivější na péči je ten automat. On teda chce jen slušné zacházení a výmeny oleje. Asi neznáš poslední výměnu, tak ho nech raději vyměnit více a co nejdříve. O tom ti právě poreferuje Bídák. O zacházení s automatem je něco na fóru a něco v odkazech. Motor je jako každej motor, tam asi problematiku znáš. jelikož máš starší verzi, je méně nákladná na opravy. Tempomat - popsat by se dalo 1/2 stránky, nejlépe konkrétní dotaz. Asi víš co to je, víš jak se nastavuje? Trochu zvedá spotřebu, ale prima věc na pohodlí a pokuty. Nivomat udržuje stejnou světlou výšku vozu, je tu o něm dost napsáno. Je pekelně drahej, ale možná zase na tvůj ročník ne.
Asi jsem natvrdlej, ale nenapadá mě co bys měl znát nově.
P.S. ta hromada cos vyjmenoval by dala na odbornou knihu :wink:

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5591
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

nivomat - jsetli se poserou, stoji sileny penize.

automat - jezdi nasledne: D a R a P zarazujes jen pri plnem stati vozidla, s nohou na brzde. Nikdy ne za chodu. Automat nesmis tahat na lane - jestli to jinak nejde, lehnou pod auto a rozebrat kardan. S automatem nedojizdis na N do krizovatky, dojedes normal na D a muzes (ale nemusis) vyradit na N. Nikdy nedelas takove veci jako turovat motor a pak tam hodit D do otacek. Jo a kdyz parkujes z / do kopce - dojedes na D, zaradis N, zatahnes rucku, nechas auto zhoupnout na rucku, pak zaradis P.

tempomat - moc dobra vec, na dlouhe cesty parada. Das do polohy ON, dosahnes plynem tvou rychlost, zmacknes SET. Auto drzi rychlost (automat si klidne i podradi jestli potrebuje). tukem do brzdy se rychlost rusi - zacnes prirozene spomalovat - jak kdyz das nohu z plynu, po stlaceni RESUME se vrati na puvodni rychlost. Jestli pridas, tak pridas, jak das nohu z plynu, zacne opet udrzovat rychlost. Pridavat muzes krome plynoveho pedalu i tlacitkem + - to ti prida a bude udrzovat rychlost, tlacitkem - opak... Tempomat funguje myslim nad 50 km/h.

toz zatim tolik ;) uzivej si skveleho volvozidla ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Doplnil bych Vickeyho - na křižovatkách se nedoporučuje vyřazovat na N. Prostě dáš D a jezdíš celej den, dokud nezaparkuješ. Ale v odkazech by měly být odkazy od Jarka Křižana o ježdění s automatem a povídání kolem nich.

Dad
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dad »

Diky za tipy. Napriklad s tim parkovanim do kopce bych asi postupoval spatne - dal bych tam P, zatahl rucku, otocil kola k obrubniku a sel domu. Zrejme bych tak zbytecne namahal neco v tom automatu, ze?

O nivomatech asi nepotrebuju vedet vic nez jestli fungujou, je to tak? Nebo se k nim muzu chovat nejak specialne setrne (jinak nez nevymetat kazdou diru)?

Tempomat mam pravdepodobne nejaky starsi, + a - tam nemam, jen tlacitko Set a prepinac Off/On/Resume. Se spotrebou u tempomatu to bude mozna slozitejsi - kdyz jsem ho zkousel, zdalo se mi, ze dokaze jet naopak plynuleji (a tedy snad usporneji) nez ja (na prazdne dalnici ovsem).

Zaslechl jsem, ze tahle auta mela problemy s chlazenim - co je na tom pravdy? A lze takovym problemum nejak predejit?

Zajimaly by mne take zkusenosti s provozem na plyn, napr. narocnost montaze (pro servis, ne pro mne), mozne problemy, vhodne systemy, doporucene dilny atp.
_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ten tempomat neřeš, někdy je citlivější noha úspornější, ale za to pohodlí ten tempomat stojí, fakt. Nivo máš pravdu. O chlazení a plynu nic nevím.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5591
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jestli nemas +/-, nevadi, rychlost si pridas tempomatem drzenim tlacitka SET - melo by zacit zrychlovat dokud ho budes drzet.. ubrat bohuzel jen brzdou + pak znovu nastavit.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

travex
Offline
Příspěvky: 1785
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

wickey píše:jestli nemas +/-, nevadi, rychlost si pridas tempomatem drzenim tlacitka SET - melo by zacit zrychlovat dokud ho budes drzet.. ubrat bohuzel jen brzdou + pak znovu nastavit.
v 960 rok 92 tlacitka +/- jsou, ale nejsou popsana. Najdes je na "hrotu packy blinkru" v podobe kolebkoveho tlacitka

Jinak myslim dobra volba (jeste abych to hanil, staci se mipodivat do podpisu).

Automat je pri spravne peci temer nesmrtelny. Dodrzuj servisni intervaly pro vymenu oleje, men i filtr a zachazej s nim slusne a nema se mu ci stat.... mel by prezit motor :-) A kdo tvrdi opak tak bud natrefil zanedbany kus nebo papouskuje obecny nazor na automaty. ja osobne na ne nedam dopustit a tvrdim, ze jsou spolehlivejsi nez napriklad mechanicky petikvalt M47 z rady 7xx/9xx

Motor je slabsi. Starsi rocniky maji predepsanou vymenu rozvodu na 45000 km a meni se cela sada (remen, kladky, vodni pumpa). Bohuzel je to vsechno jen ne levna zalezitorst. Material vychazi na cca 10 000 Kc. Dalsi veci co ma snahu odchazet jsou zapalovaci civky. Na mem motoru uz umrely dva kousky ze sesti a to ma nalitano ani ne ctvrt mile... Obcas mne zazlobi nejake cidlo (teplota, poloha vacky....). Termostat jsem uz take menil, proste zustal otevreny. Motor ma obecne problemy s tesnosti, takze z nej dost casto vyteka na ruznych mistech olej, jeste jsem nepotkal B6304ku, ktera by byla vzorove cista a bez uniku oleje. Kriticka mista jsou viko ventilu a leva strana motoru.

Nivomaty jsou pohadka sama pro sebe. Jsou krasne kdyz funguji (na mem aute funguji jaxi napul, tzn auto po delsim stani "sleze az na zem" a to velmi rychle.... Sada zadnich tlumicu se neda koupit po 15 000 Kc, ale u starsich modelu existuje moznost nahrady obyc tlumici v cene cca 1300 za kus - bohuzel se pri tomto kroku musi vymenit i zadni pruziny (2000 kus). Reseni tedy existuje...

Asi neporuchovejsi veci na aute je teleskopicka antena, to jen tak pro zasmani, nahradni prut stoji asi 700 a tak rok az dva pak vydrzi fungovat jak ma.... chce to antenu cistit a promazavat pomalu ob tyden... :-( nebo vymenit za pevnou....

Zavady co mne potkaly - uvadim je v poradi jak jsem je resil:
-po nejake predchozi oprave je invalidni tempomat diky prerusenemu vedeni u LP podbehu (zatim jsem to neresil)
-vyfuk podlehl rakovine (rzi)¨
-svicky (asi je predchozi majitel nikdy nemenil)
-dve zapalovaci civky umrely (mozna nasledek predchozi zavady)
-termostat prestal zavirat
-cidlo polohy vacky hlasi chaoticky signal
-automaticka antena nefunguje.... evergreen :-)
-snimac teploty motoru vymenen
-vymeneno okno v PP dverich a zakoupeno nove radio
po navsteve auta zlodeji
-PZ tlumic nedrzi vysku pri delsim stani, tlumice maji horsi ucinnost (vymena se pripravuje)
-palivomer obcas prestane ukazovat (vadny tistak za pristrojovym panelem)

I pres vyse uvedene jsem s autem spokojeny, za jedine negativum povazuji spotrebu paliva, ktera pri kratsich trasach po meste hrave atakuje hranici 15l/100km.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1610
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

Dad píše:Diky za tipy. Napriklad s tim parkovanim do kopce bych asi postupoval spatne - dal bych tam P, zatahl rucku, otocil kola k obrubniku a sel domu. Zrejme bych tak zbytecne namahal neco v tom automatu, ze?

O nivomatech asi nepotrebuju vedet vic nez jestli fungujou, je to tak? Nebo se k nim muzu chovat nejak specialne setrne (jinak nez nevymetat kazdou diru)?

Tempomat mam pravdepodobne nejaky starsi, + a - tam nemam, jen tlacitko Set a prepinac Off/On/Resume. Se spotrebou u tempomatu to bude mozna slozitejsi - kdyz jsem ho zkousel, zdalo se mi, ze dokaze jet naopak plynuleji (a tedy snad usporneji) nez ja (na prazdne dalnici ovsem).

Zaslechl jsem, ze tahle auta mela problemy s chlazenim - co je na tom pravdy? A lze takovym problemum nejak predejit?

Zajimaly by mne take zkusenosti s provozem na plyn, napr. narocnost montaze (pro servis, ne pro mne), mozne problemy, vhodne systemy, doporucene dilny atp.
O svých nivomatech potřebuješ vědět jen jedinou věc. Na rozdíl od Bídáka je můžeš v nejhorším zahodit a nahradit normálníma pérama s tlumičema :-)

Jinak s tím parkováním jsem dostal školení od Travexe, tak předávám: Na P zasouváš do převodovky trn, který brání pohybu. Není samozřejmě moc vhodné, aby se auto opíralo jen o ten trn, slouží tam jako pojistka. A kdyby do tebe někdo drcnul, může ti ho urazit, spadne do převodovky a máš vyděláno.

Takže jak bylo řečeno. Zastavíš, dáš N, ručku, necháš auto "vyvěsit" a pak tam nakonec dáš P, čímž ho pojistíš... ručku samozřejmě necháváš. Kola si měj kam chceš, třeba k chodníku. :-)

Jinak dobrá volba, možná až na spotřebu. Automat + tempomat je fakt pohoda...
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

- s motorem narozdil od Travexe nemam problem, i kdyz mam najeto o 100k km vice - zere olej, ale pri tehle km to neresim
- olej v automatu nech vymenit co nejdriv, vcera bylo pozde
- co se tyka parkovani, jedina spravna varianta je ta, kterou uvedli wickey a Tom Nemec
- s volicem pohybuj pouze kdyz stojis a vzdy s nohou na brzde, nikdy ne za pohybu auta, jedina vyjimka je volba z D na 3 - to se hodi pri jizde po meste s tempomatem, kolem 50kmh ma tendenci neustale radit kvalty 3-4-3-4-3-4-3-4........., tagze zvolenim 3 mu zabranis v zarazeni ctyrky
- nivomaty jsou uzasna vec - mam je fungl novy, ale stejne si po zastaveni velice rychle sednou na prdel... premejslim, ze je budu reklamovat, jen nevim, s cim budu jezdit
predni tlumice mas za polovicni cenu, nez ja, nebot menis jen patrony v obalu (soucast mcphersonu)
- chlazeni - i kdyz jsem mel pochroumanej chladic a malo chladici kapaliny, tak se samotnym chlazenim nebyl problem
- LPG - vyborna vec, jen pocitej s tim, ze sekvence na sestivalec bude stat pres 40k

telefon na me mas, muzeme dlouze pokecat :)
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Dad
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dad »

Diky za rady. Protoze mi dnes praskl rozvodovy remen a motor se potkal (interval vymeny 45000 km nebyl dodrzen, remen praskl po 70 000km - z toho ja ujel 600), budu pravdepodobne subtilnosti ovladani tempomatu chtit resit az za nejaky cas :/
_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Dad píše:Diky za rady. Protoze mi dnes praskl rozvodovy remen a motor se potkal (interval vymeny 45000 km nebyl dodrzen, remen praskl po 70 000km - z toho ja ujel 600), budu pravdepodobne subtilnosti ovladani tempomatu chtit resit az za nejaky cas :/
Á do pr..., tak to upřímnou soustrast :(

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5591
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

no tak to je k po*rani... :twisted: :twisted: :cry: :cry:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1610
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

Dad píše:Diky za rady. Protoze mi dnes praskl rozvodovy remen a motor se potkal (interval vymeny 45000 km nebyl dodrzen, remen praskl po 70 000km - z toho ja ujel 600), budu pravdepodobne subtilnosti ovladani tempomatu chtit resit az za nejaky cas :/
A sakra. Nicméně jestli jsi neměl úplně špatně napsanou smlouvu, tak by to šlo hodit nahlavu bývalého majiele ne? Skrytá vada apod... Notabene jestli tvrdil, že řemen měněn byl.

Nicméně upřímnou soustrast, z takového průšvihu mám také strach.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

auto vrat, tohle je pekna svinarna
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1575
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Příspěvek od LUBOŠ »

Dad píše:Diky za rady. Protoze mi dnes praskl rozvodovy remen a motor se potkal (interval vymeny 45000 km nebyl dodrzen, remen praskl po 70 000km - z toho ja ujel 600), budu pravdepodobne subtilnosti ovladani tempomatu chtit resit az za nejaky cas :/
Jeden motor je u Třeboně, pokud budeš mít zájem pošlu kontakt. Měl by mít najeto okolo 150 000 km.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Dad píše:Diky za rady. Protoze mi dnes praskl rozvodovy remen a motor se potkal (interval vymeny 45000 km nebyl dodrzen, remen praskl po 70 000km - z toho ja ujel 600), budu pravdepodobne subtilnosti ovladani tempomatu chtit resit az za nejaky cas :/
Kuwa že já mám dycky pravdu.Upřímnou soustrast. :evil: :evil: :cry:

Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

NTT

Příspěvek od Volvstein »

Dad píše:...interval vymeny 45000 km nebyl dodrzen, remen praskl po 70 000km - z toho ja ujel 600...
Tak s tím bych se nesmířil, pokud toto je prokazatelné, auto vrať , prodávající nemá šanci se z toho vyvléct.
(Pokud není nějak nestandartně napsaná smlouva)
V. 8)
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1847
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

jasně auto naložit na odtahovku zaplatit deset tisic za cestu dohadovat se se skopčakem kterej na mě uděla dlouhej nos a zase to vezu zpatky takže stejně na opravu a to se vyplati...
nahoda je prostě blbec nikdy člověk nevi na co narazí...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1610
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

marra píše:jasně auto naložit na odtahovku zaplatit deset tisic za cestu dohadovat se se skopčakem kterej na mě uděla dlouhej nos a zase to vezu zpatky takže stejně na opravu a to se vyplati...
nahoda je prostě blbec nikdy člověk nevi na co narazí...
Je-li to tak, tak je to fakt na pyču.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Zpět na „700 / 900“