XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#26 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od dunnst »

Jen bych doplnil, že auta na LPG jedou po nastartování nějakou chvíli na benzín, než se ohřeje motor a až potom přepnou na plyn. U mé T6 je to velice rychlé, v létě prakticky za 100m jízdy, v zimě do max 2 km. Přímovstřik LPG to tedy nemá, ale taky je velice drahý (instalace přes 50 tisíc Kč).

Ještě dodám, že ze zkušenosti mé a kolegů z práce není palivo ten největší výdaj na autě. U nových aut je to amortizace, u starých aut náklady na servis. Možná ještě existují jednoduchá auta, kde palivo bude skutečně majoritní výdaj (Octavia 1, Toyota?), u Volva to ovšem nebude.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Urvanej »

Moje V70II, a starý krabice tohle drží. Výdaje na palivo jsou vyšší než servis, ale většinu si dělám sám, tak to mam cca za míň jak polovic. Ale i když jsou velmi spolehlivý, tak kdybych jezdil do servisu se všim co si doma udělám, tak jsem uplně někde jinde, to máš samozřejmě pravdu.
Už děda mi řikal, že čim je člověk šikovnější, tim levnější auto si může koupit :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9893
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

Já z toho mám velice špatný dojem a to ten, že zájemce o XC60 opravdu nepočítá s větší servisní investicí do vozidla. No ale ta za 10 let prostě asi přijde. Takže bych doporučil zánovní vozidlo typu Vitara nebo ASX. To má potenciál, že to těch 10 let vydrží, chroupne to LPG a bude servisně nízkonákladové.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#29 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Zajsoft »

Proto sem taky doporucoval, at nevymejsli kraviny s 2013+, veme za 300k neco s 200kkm na hrbu a z planovaneho rozpoctu mu zbude 150-250k na LPG a servis,
jak pocatecni, tak kdyz se neco vyvrbi az casem... Samozrejme se vyhnout autorizaku, at ty prachy nepadnou jen na ten prvotni servis :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9893
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#30 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

To udělá nadšenec, ne běžný uživatel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9893
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#31 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

Vlastně se o podobné situaci vyjadřuje D. Patočka o pár témat vedle. Lidé žijí se zvláštním předsudkem, že Volvo (a to jakékoliv) je velice nadprůměrně spolehlivé auto s potřebou minimálních servisních nákladů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#32 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od xSam »

Par let jsem volva mel, konkretne 11let a o nadprumerne spolehlivem aute s minimalnimi servisnimi naklady, jsem si mohl nechat jen zdat:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Okres Kladno
Vůz: zatím nemám

#33 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Maron »

Chtěl bych touto cestou všem poděkovat za trpělivost a rady.
Opravdu jsem to tak vnímal, že Volvo je výjimečně spolehlivé a bezpečné.
Netušil jsem, že benzíny jsou s tak velkým a obsahem motoru- od toho ta spotřeba.
Opouštím myšlenku mít Volvo, asi proto nejsem ten správný nadšenec.
Dostal jsem dnes velice lákavou nabídku RAV4-hybrid a s největší pravděpodobností do toho půjdu.
Můj syn má Aurise v H a docela se mi to vždy zamlouvalo...
JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI VŠEM ZA INFORMACE, :beer: ASI BYCH BEZ VÁS UDĚLAL NEUVÁŽENÝ NÁKUP.
Přeji všem pohodové ježdění.
m

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#34 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od simons93 »

Spolehlivost je u Volva úplně průměrná vzhledem ke svojí třídě. A stejně tak náklady. Ta Zafira a podobná auta vyjdou na servisu řádově míň. Měl jsem na daily jak P2, tak teď P3 a žádná nadprůměrná spolehlivost se v případě ojetin rozhodně nekoná a servis je určitě dražší, jak na Opla a spol...zejména u exotičtějších motorizací, což u P3 velký benzíny jsou. Někde ve vedlejším vlákně to psal myslím pan Patočka, že si lidi koupí ojetý Volvo a pak se diví, co ten servis, který stará ojetina potřebuje, stojí. Já jsem za dva roky co mám S80 na servisu zahučel už taky vyšších pár desítek tis. Takže určitě bych nerad odrazoval od koupě Volva, ale na druhou stranu je potřeba počítat s tím, že se tam dá i slušně zahučet a být na to připravený. A mimochodem udělal bych (a udělal jsem) to přesně tak, jak navrhuje Zajsoft. Radši starší za polovic a tu druhou půlku nechat na servis a na deset let je vystaráno. Zatímco u toho novějšího bude vysoká pořizovačka a stejně tam za těch deset let nakonec zahučí úplně to samý co do toho staršího modelovýho roku. Těch deset let to při patřičném servisu dá úplně s přehledem a v podstatě je to stejný auto jako ty novější MY za dvojnásobek. Navíc v případě automatů třeba i s bonusem lepšího rozvaděče.

Edit (než jsem to dopsal, tak stihl přibýt příspěvek nade mnou): RAV4 v hybridu bude myslím na tyhle požadavky skvělá volba! Jestli je dneska něco nadprůměrně spolehlivé, tak jsou to Toyotí hybridy (vlastní zkušenost) A na poskakovačky kolem komína je to ideální.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9893
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#35 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

RAV 4 asi ideální volba. Jen na ty sedačky jsem si nezvyknul. Holt Volvo tohle umí sakra líp.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9893
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#36 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od hajnej »

Ale neodpustím si odkaz na crash test Rav4. Tohle Volvo taky umí líp a to si připlácíme.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#37 XC60 benzín jaký motor pro LPG?

Příspěvek od Dural8 »

Nenechte se zmylit, staral jsem se o Prius mezi jeho 12-16 lety zivota a zrovna v tom 15 zacala chodit srat baterka. Ono to ma Toyota vymyslene dobre, ma baterku o kapacite 100% ale na meraku ji vyuziva pouze v rozmezi 70-100%, tedy merakove rozsah vybito - nabito je 30% z celkove kapacity. Zbyvajicich 70% je urceno na degradaci kapacity v case. Teprve az ma baterie kapacitu 0-30% a zbyvajicich puvodnich 70% navic se ztratilo v chemickych procesech zacnou obstrukce. A to teda zacnou. Bohuzel, v case nedoslo ke zlevneni technologie a baterie vyjde porad na unikatnich 48t kc. (Mluvim o Prius II, 2005)
Kvuli tomu je majitel takove Toyoty postaven pred podobne rozhodnuti jako majitel Volva ci kterehokoli jineho auta...akorat na to kazdy jde jinak a kazdy si to vysvetli jemu prijatelnym vysvetlenim. Pac kdyz mam do auta dat polovinu jeho hodnoty a vim, ze je patnact let stare, je to uplne stejne tam nebo tam.
A nenechte se mylit podruhe, i tyhle ojete kusy maji problemy s ecvt prevodovkou (ok reseno THS 3 generace, ale kdovi co se vyvrbi casem tam), chlazenim, invertorem, vodni pumpou a dalsim. Mimo jine odvzdusnit na tom brzdy doma je hrozne zabavna vec stridajici chybu brzd s pumpovanim el. cerpadlem brzd, pac je to brake by wire a moc lidi to tu v Cr delat nebude. I na zahranicnich forech to lidi vzdavaji a davaji do servisu. A ty brzdy se neojedou, ty shnijou...pokud se, jak doporucuje Toyota, nevycisti a nepromazou kazdy rok. Takze za me dela Toyote spolehlivost jejich popsany servisni plan. At uz u Priusu anebo u Land Cruisera. I tak, ty castky i tam jsou potom hodne nebe, minimalne stejne takoveho jako u Volva...pokud to clovek bere fakt vazne.
Jinak zkusenost T5 bedna, 1.9tdi, 600t Kc porizovacka, 600t Kc servis pouze autorizak za 16 let za najetych 630t km. Menily se jenom brzdy, rozvody, oleje, 2x spojka, ke konci nejake klouby, gumy a tak. Nic zasadniho. Je to spolehlive auto nebo ne?
Umrtveno na prasklou vacku.
_________________
V60 D4
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“