To si nezasloužíte!pekelnik píše:pražáci, máte Marru. Jarka nám nechejte na moravě.

To si nezasloužíte!pekelnik píše:pražáci, máte Marru. Jarka nám nechejte na moravě.
Ahoj, to jsem s tebou chtěl probrat na srazu. Bydlím pořád ve Zlíně. Pracuji ( zatím ) v Autocentru Slušovice na dostihové dráze. Už jsem to tady někde psal ( myslím že v sekci výhody ) Když jsem měl řešit Odchod do Prahy, tak jsem tu dostal zajímavou nabídku ( finanční ), jenže díky žaludečním vředům mi dlouho nevydržela, takže opět se snažím najít řešení, ale do Prahy se už stěhovat nebudu, navíc už tu mám vybudovanou velkou klientelu a to bych přece chlapům a dámám neudělal. I když za mnou jezdí na servis i přes 100 km, tak Praha je už opravdu daleko.Dajdula píše:Můžu se zeptat kde momentálně pracuješ? když jsi tedy zůstal ve zléně
Na každého Marru se najde Filippekelnik píše:pražáci, máte Marru. Jarka nám nechejte na moravě.
JEŽÍŠI, TOHLE JE NEJLEPŠÍ FÓR TOHOTO ODCHÁZEJÍCÍHO ROKUbandGap píše:Na každého Marru se najde Filippekelnik píše:pražáci, máte Marru. Jarka nám nechejte na moravě.
dle mého názoru a zkušeností, pisatel tohoto originálního dopisu Vám bude tvrdit cokoliv co si někde přečte. Zkušenosti tohoto člověka jsou dle mého osobního názoru nulové a jeho kvalifikace mizerná. Pravdu mají dle mého ve Štěrboholech.Conan píše:Tak tu mám odpověď:
Dobrý den, pane Šneidre,
naším specialistou mi bylo potvrzeno, že jste měl pravdu Vy. V případě Vašeho vozu měly být oba řemeny (jak rozvodový, tak plochý) měněny při prohlídce 120 000 km. V případě zmiňovaného r.v. 2000 by to bylo dokonce při 110 000 km (jiné intervaly prohlídek: 10, 30, 50, 70, 90, 110), a ne při 150 000 km, jak Vám bylo tvrzeno. V servise se při argumantaci zřejmě přehlédli hned dvakrát a našli interval pro motory bez turbodmychadla, který je od r.v. 2000 skutečně 150 000 km. Obecně pak platí, že se mění vždy oba řemeny najednou a ne, že by se rozvodový měnil při jedné prohlídce a plochý při jiné. Zároveň s výměnou řemenů se pak mění i všechny napínací kladky a vodní pumpa. Je tedy prokazatelné, že v tomto případě servis pochybyl a měl by nést odpovědnost.
S pozdravem za Volvo Auto Czech, s.r.o.
Milan Vondráček
Aftersales Field Manager
Volvo Auto Czech, s.r.o.
V Oblouku 731, 252 43 Průhonice, Czech Republic
Já nevím, kolik servisuješ vozů, ale beru to podle sebe, ve Vadisu vím přesně kde najít věci na své auto, ale vědět přesně vědět kde co je na každém voze, to asi nemůže vědět každý. Když hledám díly na své auto, tak v klidu, oni musí zodpovídat mimo jiné otravné dotazy lidí, kteří volají jen kvůli tomu aby věděli o kolik to koupí jinde levněji. Když tam voláš, tak víš kolik lidí stojí okolo skladníka ? (zákazníci, mechanici, prodejci ...) A mimo jiné používáš Vadis ? Já ano, ale autorizované servisy již dva roky ne, ale Vidu, která je online snad z Polska a myslím, že ani oni nejsou rádi, že se systém zpomalil, ale oni o tom nerozhodují. Tak trochu přemýšlej.Drtic píše:Neschopnost lidi v autorizovanem a dost drahem Volvo servise me dohani k silenstvi a neni to poprve. Kdyz jim clovek zavola, ze by potreboval tenhle a tenhle dil na tohle a tohle auto, rok vyroby, typ motoru... tak 5 minut hleda, nechapu co a kde, aby mi ve finale oznamil, ze to nemuze najit a ze kdyz mu zjistim katalogovy cislo, tak to najde. Ja mam zjistovat katalogovy cislo, abych jim pak vysolil nesmyslne vysoky castky za original dily? Kde to jsme?
Rozvody = rozvodový řemen + napínací kladka. Kdo se vyzná v autech dělá minimálně ještě vodící kladku, plochý řemen a jeho kladky.Jarda S40 píše:4forces - a jakou pravdu mají ve Štěrboholech??? Jak je to teda s těma rozvodama? Co se vše, ale už opravdu závazně mění? A co vydrží přes dvě výměny? Například na mojem motoru B4184S2 viz podpis.
Páni. Proč mam přemýšlet ja? Ja jsem zákazník, oni jsou servis. Proč by mě zajímalo jestli používají na to Vadis nebo něco jiného a kolik obchodníku stoji okolo pultu.forces píše: Když tam voláš, tak víš kolik lidí stojí okolo skladníka ? (zákazníci, mechanici, prodejci ...) A mimo jiné používáš Vadis ? Já ano, ale autorizované servisy již dva roky ne, ale Vidu, která je online snad z Polska a myslím, že ani oni nejsou rádi, že se systém zpomalil, ale oni o tom nerozhodují. Tak trochu přemýšlej.
A to je ono, spínač (30623426) stojí dle doporučené ceny 933,- kč- kdo ho prodává levněji okrádá svojí firmu a kdo dráž tak zákazníka. Stačí si obvolat servisy a hned poznáte kdo nás natahuje a kdo ne.Pavel-K píše:Ve Štěrboholích jsem byl 2x a byl jsem docela spokojený.
Nicméně existují origo autor. VOLVO servisy, kde jsem spokojený VÝRAZNĚ nebyl a to několikrát.
Takže, BOHUŽEL to, že je servis autorizovaný VOLVO neznamená ! že je kvalitní a dobrý - BOHUŽEL.
To by se mělo změnit. U takovéto značky je to škoda, že to tak je.
Ted nám došel dopis, kdy nás s V70III svolávají na výměnu vstřikovacích čerpadel - výrobní vada.
Docelami vadí i to, že např. spínač výstražných světel, který mám od mého kamaráda a servismana za tuším 400,- mi v jednom autorizovaném volvu nabídnou za 1700, v dalším za 1200, v dalším za 1500, v dalším za 1850, to mě štve.
Sakra, zase jsem se okradl a já furt proč jsem tak chudýforces píše:A to je ono, spínač (30623426) stojí dle doporučené ceny 933,- kč- kdo ho prodává levněji okrádá svojí firmu a kdo dráž tak zákazníka. Stačí si obvolat servisy a hned poznáte kdo nás natahuje a kdo ne.Pavel-K píše:Ve Štěrboholích jsem byl 2x a byl jsem docela spokojený.
Nicméně existují origo autor. VOLVO servisy, kde jsem spokojený VÝRAZNĚ nebyl a to několikrát.
Takže, BOHUŽEL to, že je servis autorizovaný VOLVO neznamená ! že je kvalitní a dobrý - BOHUŽEL.
To by se mělo změnit. U takovéto značky je to škoda, že to tak je.
Ted nám došel dopis, kdy nás s V70III svolávají na výměnu vstřikovacích čerpadel - výrobní vada.
Docelami vadí i to, že např. spínač výstražných světel, který mám od mého kamaráda a servismana za tuším 400,- mi v jednom autorizovaném volvu nabídnou za 1700, v dalším za 1200, v dalším za 1500, v dalším za 1850, to mě štve.
Ahoj, jenže ten tvůj nebyl nový a záruku 2 roky taky na něj nedáš.jarek.krizan píše:Sakra, zase jsem se okradl a já furt proč jsem tak chudýforces píše:
A to je ono, spínač (30623426) stojí dle doporučené ceny 933,- kč- kdo ho prodává levněji okrádá svojí firmu a kdo dráž tak zákazníka. Stačí si obvolat servisy a hned poznáte kdo nás natahuje a kdo ne.
To co jsme řešili u tebe byl zas jiný případ, ono se toho asi měsíc po tobě sešlo nějak víc. Během 2 měsíců asi 4 ks. I když popravdě už si nepamatuju co kdo dostal.Pavel-K píše:byl nový, jen nebyl z česka.
Ono se dá sehnat občas i něco se zázračnou cenou.
Spíš mi vysvětli, přoč to, že je servis AUTORIZOVANÝ, navíc značkou VOLVO, proč mi všechny servisy v repuvlice (VOLVO) neřeknou cenu 933, (nebo jaká má být). Proč mě většina okrádá ! ????
Dokud lidi budou platit, tak nás budou všude brát na hůl. Je normální dát za auto 4-8 ročních platů ? Dokud na to lidi budou mít, budou mít i na drahé díly. Ale to platí všude, i o potravin. Jenže lidi kupujou a kupujou. Já třeba některé věci ze svého života úplně vypustil, ne že bych na mě neměl, ale z principu.jarek.krizan píše:To co jsme řešili u tebe byl zas jiný případ, ono se toho asi měsíc po tobě sešlo nějak víc. Během 2 měsíců asi 4 ks. I když popravdě už si nepamatuju co kdo dostal.Pavel-K píše:byl nový, jen nebyl z česka.
Ono se dá sehnat občas i něco se zázračnou cenou.
Spíš mi vysvětli, přoč to, že je servis AUTORIZOVANÝ, navíc značkou VOLVO, proč mi všechny servisy v repuvlice (VOLVO) neřeknou cenu 933, (nebo jaká má být). Proč mě většina okrádá ! ????
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé