plovák v nádrži
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
plovák v nádrži
Zdravím, potřeboval bych zjistit, kudy se dostanu k plováku. Po ohledání to na mě dělá dojem, že musím v kufru sundat dekl za zadními sedadly, pod ním jsou malá dvířka a pod nimi taková veliká zátka (asi šroubovací, nebo bajonet), ve které jsou hadice na přívod a odvzdušnění nádrže + dráty? Je to ono? Musí to celé ven? Jaký je princip té zátky? A pod tím je rovnou plovák? A nějaká zkušenost s plovákem jako takovým, bývá poruchový, resp. má nějakou typickou "závadu". Mám ručičku stále asi ve 1/3 ať je tam kolik chce nafty. Předem díky t.
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
plovák v nádrži
cestu k plovaku jsi nasel spravne, pod vikem v kufru je pod prevlecnou matici viko nadrze s plovakem a pripojkami hadic. Problemy pri sundavani muzes cekat s gumovymi hadicemi (byvaji sesle vekem a rady praskaji) a po naslednem smontovani take s tesnosti vika, je lepsi dat nove tesneni.tomis píše:Zdravím, potřeboval bych zjistit, kudy se dostanu k plováku. Po ohledání to na mě dělá dojem, že musím v kufru sundat dekl za zadními sedadly, pod ním jsou malá dvířka a pod nimi taková veliká zátka (asi šroubovací, nebo bajonet), ve které jsou hadice na přívod a odvzdušnění nádrže + dráty? Je to ono? Musí to celé ven? Jaký je princip té zátky? A pod tím je rovnou plovák? A nějaká zkušenost s plovákem jako takovým, bývá poruchový, resp. má nějakou typickou "závadu". Mám ručičku stále asi ve 1/3 ať je tam kolik chce nafty. Předem díky t.
Ja jsem zatim s plovakem nemel problem, vzdycky se nakonec ukazalo ze papa udelal palivomer, takze nez zacnes rozebirat tak zmer co ti plovak vlastne dava na palivomer.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
ok, diky.
v aute jsem mel 3, slovy tri, pristrojovky a palivomer mi vzdy ukazal to same. Mel jsem ho venku i z pristrojovky a pri pripojeni na 12+ krasne nejprve najel od zarazky na nulu, usoudil jsem ze = zapnuti zapalovani, a pri dalsi 12V na jiny "pin" najel krasne do plna. Pri odebrani klesl zpet na nulu. Jinak, co jsem šel po dratech od palivomeru do konektrou s draty od "nekud z utrob" palubovky, tak jsem vyselektoval 2 draty, ktere by meli byt od "senzor" aneb asi "plovakovo reostat?" - tam mam cca 50Ohmu. Nemam zadne schema zapojeni, ale myslim, ze na tom nic jineho byt nemuze. Bohuzel nemam prilezitost vysavat a dolevat nadrz, abych zmeril, zda se odpor meni....
t.
v aute jsem mel 3, slovy tri, pristrojovky a palivomer mi vzdy ukazal to same. Mel jsem ho venku i z pristrojovky a pri pripojeni na 12+ krasne nejprve najel od zarazky na nulu, usoudil jsem ze = zapnuti zapalovani, a pri dalsi 12V na jiny "pin" najel krasne do plna. Pri odebrani klesl zpet na nulu. Jinak, co jsem šel po dratech od palivomeru do konektrou s draty od "nekud z utrob" palubovky, tak jsem vyselektoval 2 draty, ktere by meli byt od "senzor" aneb asi "plovakovo reostat?" - tam mam cca 50Ohmu. Nemam zadne schema zapojeni, ale myslim, ze na tom nic jineho byt nemuze. Bohuzel nemam prilezitost vysavat a dolevat nadrz, abych zmeril, zda se odpor meni....

_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
staci si shodit viko a zmerit pred a po natankovani.....a nemusi se to rozhodne merit u pumpytomis píše:ok, diky.
v aute jsem mel 3, slovy tri, pristrojovky a palivomer mi vzdy ukazal to same. Mel jsem ho venku i z pristrojovky a pri pripojeni na 12+ krasne nejprve najel od zarazky na nulu, usoudil jsem ze = zapnuti zapalovani, a pri dalsi 12V na jiny "pin" najel krasne do plna. Pri odebrani klesl zpet na nulu. Jinak, co jsem šel po dratech od palivomeru do konektrou s draty od "nekud z utrob" palubovky, tak jsem vyselektoval 2 draty, ktere by meli byt od "senzor" aneb asi "plovakovo reostat?" - tam mam cca 50Ohmu. Nemam zadne schema zapojeni, ale myslim, ze na tom nic jineho byt nemuze. Bohuzel nemam prilezitost vysavat a dolevat nadrz, abych zmeril, zda se odpor meni....t.

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
no to je to, proc jsem se ptal, jestli jsem k tomu viku dosel spravne a jestli je to to spravne vikotravex píše: staci si shodit viko a zmerit pred a po natankovani.....a nemusi se to rozhodne merit u pumpy

_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Řevnice
Tady je obrázek jak plovák vypadá když je venku. Budík na tachoměru ukazoval jěště dostatek nafty, ale nádrž byla prázdná ( jednou jsem na to doplatil a chvilku mi trvalo než jsem zjistil , že jsem na suchu). Příčinou byl jakýsi černý šlem ve válci v kterám je plovák. Ten ucpal malé napouštěcí a vypouštěcí otvory v tomto válci ( jeden je vidět na spodním konci, další je z druhé strany). Trvalo mi asi pět hodin kvrdlání v benzínu než jsem ho uvnitř rozpustil. Mimochodem nenašel jsem konektor na rozpojení kabelů, takže nakonec jsem je přestřihl a pak zase sletoval.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Nyní: Volvo 740 GL Kombi, r. v. 1989, 2.4 Turbodiesel
Nyní: Volvo 740 GL Kombi, r. v. 1989, 2.4 Turbodiesel
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
konektor je uvnitr zavazadloveho prostoru u leveho vnitrniho blatniku, musi se pak vyvlect asi 1M kabelu z auta ven, Rozletovat je jednodussi reseni....Namor píše:Tady je obrázek jak plovák vypadá když je venku. Budík na tachoměru ukazoval jěště dostatek nafty, ale nádrž byla prázdná ( jednou jsem na to doplatil a chvilku mi trvalo než jsem zjistil , že jsem na suchu). Příčinou byl jakýsi černý šlem ve válci v kterám je plovák. Ten ucpal malé napouštěcí a vypouštěcí otvory v tomto válci ( jeden je vidět na spodním konci, další je z druhé strany). Trvalo mi asi pět hodin kvrdlání v benzínu než jsem ho uvnitř rozpustil. Mimochodem nenašel jsem konektor na rozpojení kabelů, takže nakonec jsem je přestřihl a pak zase sletoval.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
...tak jsem to zkusil vyndat, coz se mi tak uplne nepovedlo, je to docela slusny jezek v kleci. ale dostal jsem to do takove polohy, ze jsem celkem pohodlne jezdil s plovakem nahoru a dolu. Chodi pekne volne od jedne koncove polohy do druhe, ale pri tomto max pohybu reaguje rucicka tak, ze v minimu ukazuje 1/3 a v maximu ukazuje 1/2... ted nevim - mam se s tim babrat dal, vyndat to a nejak rozebrat (prislo mi, ze to nelze) a zkouset nejakou laboraci, nebo ten plovak proste odesel? Nemate zmerene ty hodnoty co to ma davat na minu a maxu?
jinak hadice tam jsou v perfektnim stavu, bal jsem se zpuchrelosti, takze alespon neco mne potesilo. Za fotku diky, pomohla. Jinak to, co je na fotce kovove, mam z plastu. ze by pokrok...?
jinak hadice tam jsou v perfektnim stavu, bal jsem se zpuchrelosti, takze alespon neco mne potesilo. Za fotku diky, pomohla. Jinak to, co je na fotce kovove, mam z plastu. ze by pokrok...?
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
mám celou tu věc na obrázku abych tak řekl "na skladě" - taktéž verze celoplastová
můžu ji pro porovnání proměřit a případně i prodat...
můžu ji pro porovnání proměřit a případně i prodat...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
moc prosim o promereni. predem diky.standa píše:mám celou tu věc na obrázku abych tak řekl "na skladě" - taktéž verze celoplastová
můžu ji pro porovnání proměřit a případně i prodat...
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
tož - funguje to jako reostat, prostě mezi těma dvěma drátama je od 0 do 285 ohmů (prázdná - plná nádrž)
jestli bude potřeba, dodám fotky - můj plovák má na boku připevněný podávací čerpadlo (vykucháno z benzíňáku)
jestli bude potřeba, dodám fotky - můj plovák má na boku připevněný podávací čerpadlo (vykucháno z benzíňáku)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
no super, ten muj ma od 50 do 150 Ohmu. Navic, jenom nasucho. Kdyz natankuju plnou, jde do O, tedy asi zkrat aneb opravdu je v haji. To vypada, ze 0-285 by sedelo a je to presne to, co potrebuji. Muzu poprosit o ty fotky? diky t.standa píše:...od 0 do 285 ohmů ...
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
fotky prosim na tomas.hanus@email.cz diky t.
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
...takze vyreseno. Standuv plovak perfektni (diky)- hodnoty 0-285 jsou ty pravé.
Ten muj skutecne odesel. Vypada perfektne, vse ciste, zadne usazeniny a plovak chodi volne v celem rozsahu valce. Avsak dava pouze hodnoty 50-150Ohmu.
Diky vsem t.
Ten muj skutecne odesel. Vypada perfektne, vse ciste, zadne usazeniny a plovak chodi volne v celem rozsahu valce. Avsak dava pouze hodnoty 50-150Ohmu.
Diky vsem t.
_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 305
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
plovák v nádrži
Mám troch jiný problém, ale vlákno tu je tak.....
Padá mi ručička palivoměru, jedu jedu a ručička žuchne na nulu.....po chvíli (po nějaké zatáčce nebo nerovnosti) zase vyskočí jako-by nic. No a vrchol je že jednou nastartuju a palivoměr nula (po čase viz výše se zvetí a ukazuje) nebo ukazuje hned po nastartování. Vím že tyhle diagnosy na dálku nejsou to pravé, ale má s tím někdo zkušenost???
Padá mi ručička palivoměru, jedu jedu a ručička žuchne na nulu.....po chvíli (po nějaké zatáčce nebo nerovnosti) zase vyskočí jako-by nic. No a vrchol je že jednou nastartuju a palivoměr nula (po čase viz výše se zvetí a ukazuje) nebo ukazuje hned po nastartování. Vím že tyhle diagnosy na dálku nejsou to pravé, ale má s tím někdo zkušenost???
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
plovák v nádrži
Pavel V píše:Mám troch jiný problém, ale vlákno tu je tak.....
Padá mi ručička palivoměru, jedu jedu a ručička žuchne na nulu.....po chvíli (po nějaké zatáčce nebo nerovnosti) zase vyskočí jako-by nic. No a vrchol je že jednou nastartuju a palivoměr nula (po čase viz výše se zvetí a ukazuje) nebo ukazuje hned po nastartování. Vím že tyhle diagnosy na dálku nejsou to pravé, ale má s tím někdo zkušenost???
bud mas problem na dratech od nadrze az po pristrojovy stit a nebo a to je pravdepodobnejsi je problem v kontaktu mezi tistakem pristrojoveho stitu a budiku.....
vydlabni ven pristrojovej stit povol a ocisti spoje mezi tistakem a budikem, pak je zase opatrne utahni.... zkontroluj i konektor pro pripojeni stitu ke svazku... je to celkem obvykla zavada, v nekterych pripadech pomaha az "premosteni" tistaku za vyuziti dratu
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 313
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
plovák v nádrži
Já si myslím, že je to v nádrži. Špatný dotek jezdce na dráze těch dvou odporových sloupků. Zkus rozpojit v kufru konektor vedle plnící trubky nádrže. Jsou tam obvykle 3 dráty (alespoń u benzíńáků). Rudý - napájení čerpadla v nádrži, šedý a hnědý vedou k palivoměru. Rudý nech zapojenej(čerpadlo) a mezi druhé dva zapoj odpor 0-285 ohmů. Já tam dal 140 a ukazovalo to půlku nádrže. Chvilku tak jezdi a uvidíš. Pakliže se palivoměr usadí na půlce a ani se nehne, je chyba v nádrži. Pakliže poskakuje, jdi na přístrojovku a kabeláž. Já to dělal minulý týden a měl jsem chybu v nádrži. Rozebral jsem tu trubku v nádrži, vyčistil ty dva otvůrky v bokách dole a malinko napružil toho jezdce. Teď to chodí bez problému. Jinak problém z hadicema u nádrže - viz odkaz Travexe. Ať se ti vede ...
-
Offline
- Příspěvky: 305
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
plovák v nádrži
Takže po zkouškách a vytržení plováku z nádrže, a jeho vyčištění a vyjmutí palivoměru a jeho ofoukání lehounkého oškrabání kontaktů (zčernalá měď zpět na měděno) a vložení z5 se ukazování značně zlepšilo, ač občas rafička lehne a jen poklepem na palivoměr se zvedne.
4-Fery Tvoje měření palivoměru ukaázalo to co mělo tudíž je asi v pohodě, přemýšlým o tišťáku či jiné chybě kde by mohla být?? Bohužel se v elektrice vyznám jenom orientačně a měřáky jsou pro mne špaňělská ves....tak žádný nemám.
4-travex je to kompet Yazaki máš na to něco nebo Fery??
4-Fery Tvoje měření palivoměru ukaázalo to co mělo tudíž je asi v pohodě, přemýšlým o tišťáku či jiné chybě kde by mohla být?? Bohužel se v elektrice vyznám jenom orientačně a měřáky jsou pro mne špaňělská ves....tak žádný nemám.
4-travex je to kompet Yazaki máš na to něco nebo Fery??
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
plovák v nádrži
Já měl problém, že se mi ručička palivoměru válela stále u nuly a občas se neurčitě zvedla při poklepu, nebo změně teploty. Po výměně budíku v přístrojovce je vše OK.
Předtím jsem ji měl několikrát venku a vždy po přeletování kontaktů chvíli ukazoval.
Předtím jsem ji měl několikrát venku a vždy po přeletování kontaktů chvíli ukazoval.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
plovák v nádrži
Dnes jsem tento problém řešil na mé nově získané 740. Vyndal jsem plovák a ten šlapal krásně. Po přeměření odporu byl taky OK. Demontáž palubovky ukázala, že hodnoty z tišťáku až po budíček palivoměru jsou OK. Tak asi budu shánět palivoměr :neutral:
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
plovák v nádrži
mam problem s ukazovanim paliva. priklad: jaden den mi palivomer ukazuje presne na 1/2 pak do auta sednu za den a palivomer ukazuje zhruba 1/3 a kdyz me palivomer ukazuje uz pod nulou tak mam vyzkouseno ze tam jeste je asi 6 litru. je problem v budiku, nebo v plovaku (ze uz neplave jak ma). pokud v plovaku jde to nejak vycistit nebo vynenit aniz bych musel shanet selou tu hokejku co je v nadrzi.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12491
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
plovák v nádrži
Prázdná ručička a 6l v nádrži je správně.
Vyndat, rozebrat a vyčistit se to nechá, jen to neni práce na 10 minut. A to ještě nevíš, zda to je plovák nebo budík.
Vyndat, rozebrat a vyčistit se to nechá, jen to neni práce na 10 minut. A to ještě nevíš, zda to je plovák nebo budík.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2807
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
plovák v nádrži
Problem byva niekedy v samotnom vinuti cievky rucickoveho pristroja, pomaha prepajkovat vyvody vinuti.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
plovák v nádrži
v 850 co sem mel pred tim tak kdyz palivomer ukazoval prazdnou nadrz tak tam nic nebylo, tak mi to prislo divny. ale to ze mi to ukazuje po dni stani min nez predtim to me docela zarazi. a stojim na rovine.Urvanej píše:Prázdná ručička a 6l v nádrži je správně.
Vyndat, rozebrat a vyčistit se to nechá, jen to neni práce na 10 minut. A to ještě nevíš, zda to je plovák nebo budík.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
-
Offline
- Příspěvky: 2807
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
plovák v nádrži
Za jazdy palivomer ukazuje vzdy viac ako pri stani, svoje robia aj unavene nivomaty.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé