Před rokem se mi stal incident, že jsem po jízde na dálnici zastavil odskočit si na pumpě. Po dvou minutách jsem se k autu (S70 '97 diesel) vrátil a auto najednou nechtělo startovat. Rozsvítili se všechny kontrolky, ale motor se nehnul. Tehdy jsem myslel, že je něco špatně s baterkou (i když mi to smysl moc nedávalo), tak jsem zvedl haubnu, od souseda jsem auto natočil a jel dál. Od té doby jsem ale koupil novou baterku a stejná situace už se mi stala dvakrát.
Ve všech třech případech auto nechtělo nastartovat bezprostředně poté, co jsem jel buď po dálnici, nebo po kopcích. Ve všech případech byl docela horký den a auto nakonec nastartovalo samo, po pár minutách odpočinku (ani v tom prvním případě tomu ty startovací kabely nejspíš ani nepomohly). Přijde mi, že nastartování auta bránilo nějaké termočidlo teploty motoru / oleje / turba, ale to je jen moje laická doměnka, vycházející z toho, že po delším (5+ minut) odpočinku auto asi vychladlo a nastartovalo zase bez problému.
Můžete mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit?
Auto nestartuje kvůli vysoké teplotě motoru/oleje?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 Auto nestartuje kvůli vysoké teplotě motoru/oleje?
Ne e, projdi zemnící kabel od baterky (a obě svorky na ní), zkontroluj a očisti zemnící body na kastli a motoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Auto nestartuje kvůli vysoké teplotě motoru/oleje?
Co immobilizer? Momentalni neprecteni?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70 tdi
- Bydliště: Příbram
#4 Auto nestartuje kvůli vysoké teplotě motoru/oleje?
Stalo se mi to asi 2krát taky.Vždy po svižné jízdě v horkém počasí.Při otočení klíčku na start,jen cvakalo pod sedačkou spolujezdce,nebo tam někde.Kabely,baterku a vše sem kontroloval,po startéru sem klepal a pomohlo jennechat vychladnout a jelo se dál... v70tdi 98........
_________________
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 TDI 2.5l '97
#5 Auto nestartuje kvůli vysoké teplotě motoru/oleje?
Když jsem měnil baterku letos na přelomu roku, tak jsem si vše dobře zkontroloval a konektory i zemnící body a všechno je čisté.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od short_circuit
-
- 8 Odpovědi
- 3195 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 28 Odpovědi
- 2111 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yareq
-
- 30 Odpovědi
- 3155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Blade