XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#1 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Už jste si někdo dělal přetěsnění víka ventilů u V8? Případně nechal dělat. Na kolik ta legrace zhruba přijde?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Chystám se na to, materíál zhruba tak https://www.fcpeuro.com/products/volvo-valve-cover-gasket-kit-reinz-kit a je to poměrně časově náročný.
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?286873-V8-Valve-Cover-Gasket-Replacement
https://forums.swedespeed.com/showthread.php?286873-V8-Valve-Cover-Gasket-Replacement
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#3 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Já si právě naklikal podle toho seznamu co je v tom článku a bylo to všechno originál a cena byla cca 21 tisíc . Tak jsem přemístil co jsem našel na skandixu tam a hned jsem byl na 15. Vynechal jsem jeste PCV protože to jsem měnil minulej rok.
V tom co si poslal je sice na obrazku 30741326, ale reálně to tam podle seznamu není.
No a k tomu času je to právě hloupé v tom, že nemám garáž . Takže to asi stejně někde nechám udělat - ale nevím kde, protože jisté vyhlášení servisní místa mají problém s plynem, protože prej smrdí.
V tom co si poslal je sice na obrazku 30741326, ale reálně to tam podle seznamu není.
No a k tomu času je to právě hloupé v tom, že nemám garáž . Takže to asi stejně někde nechám udělat - ale nevím kde, protože jisté vyhlášení servisní místa mají problém s plynem, protože prej smrdí.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Ono si cenou na dílech moc nepomůžeš, ale třeba bosch čidlo tlaku paliva v originále stojí ukrutnej nesmysl, ale bosch bez volva cca 1200. Což by mohlo bejt tech 6tKč rozdílu
Nebylo by rozumný s tim sfouknout i vůle ventilů?
Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby.
Nebylo by rozumný s tim sfouknout i vůle ventilů?
Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#5 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Ono je to spousta věci a jsou malinko levnější a dohromady to dává ten rozdíl. A čidlo tlaku jsem nakonec vyhodil úplně, protože se dá vyměnit i bez demontáže celého sání.
Ještě jsem našel další sadu pro výměnu těsnění okolo krytu rozvodového řetězu. https://www.fcpeuro.com/products/volvo-timing-cover-seal-kit
To už je zase o něco náročnější a někdo u toho radí vyndat motor, protože se to pak děla lépe a tomu celkem věřím.
Jo a proč to všechno vlastně tady vytahuju? Tak nějak mi z toho celkem dost teče olej.
Ještě jsem našel další sadu pro výměnu těsnění okolo krytu rozvodového řetězu. https://www.fcpeuro.com/products/volvo-timing-cover-seal-kit
To už je zase o něco náročnější a někdo u toho radí vyndat motor, protože se to pak děla lépe a tomu celkem věřím.
Jo a proč to všechno vlastně tady vytahuju? Tak nějak mi z toho celkem dost teče olej.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů
Kdyz vydrzis tak cca 14dnu(mysleno do), tak rozchodim KB, kam to bude idealni cpat...
Ale kdyz je venku pekne tak prioritne dodelavam 2ku + zahrada.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 969 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 6 Odpovědi
- 572 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 872 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kern77
-
- 12 Odpovědi
- 414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kenny00
-
- 1 Odpovědi
- 1185 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa