XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#1 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

Příspěvek od Bighead »

Už jste si někdo dělal přetěsnění víka ventilů u V8? Případně nechal dělat. Na kolik ta legrace zhruba přijde?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#3 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

Příspěvek od Bighead »

Já si právě naklikal podle toho seznamu co je v tom článku a bylo to všechno originál a cena byla cca 21 tisíc :-). Tak jsem přemístil co jsem našel na skandixu tam a hned jsem byl na 15. Vynechal jsem jeste PCV protože to jsem měnil minulej rok.
V tom co si poslal je sice na obrazku 30741326, ale reálně to tam podle seznamu není.
No a k tomu času je to právě hloupé v tom, že nemám garáž :-). Takže to asi stejně někde nechám udělat - ale nevím kde, protože jisté vyhlášení servisní místa mají problém s plynem, protože prej smrdí.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

Příspěvek od Urvanej »

Ono si cenou na dílech moc nepomůžeš, ale třeba bosch čidlo tlaku paliva v originále stojí ukrutnej nesmysl, ale bosch bez volva cca 1200. Což by mohlo bejt tech 6tKč rozdílu :-)
Nebylo by rozumný s tim sfouknout i vůle ventilů?
Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#5 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

Příspěvek od Bighead »

Ono je to spousta věci a jsou malinko levnější a dohromady to dává ten rozdíl. A čidlo tlaku jsem nakonec vyhodil úplně, protože se dá vyměnit i bez demontáže celého sání.
Ještě jsem našel další sadu pro výměnu těsnění okolo krytu rozvodového řetězu. https://www.fcpeuro.com/products/volvo-timing-cover-seal-kit
To už je zase o něco náročnější a někdo u toho radí vyndat motor, protože se to pak děla lépe a tomu celkem věřím.

Jo a proč to všechno vlastně tady vytahuju? Tak nějak mi z toho celkem dost teče olej.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 XC 90 V8 - těsnění víka ventilů

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše: 29 kvě 2020 11:19 Skoro přemejšlim ten příspěvek ze swedespeed sem zkopčit, kdyby to zaniklo, jak jiné weby. :-(
Kdyz vydrzis tak cca 14dnu(mysleno do), tak rozchodim KB, kam to bude idealni cpat...
Ale kdyz je venku pekne tak prioritne dodelavam 2ku + zahrada.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“