JWS 3309 - Mannol - fakt levný
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#26 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tenhle[IMG]https://forum.volvoklub.cz/images/tapatalk_export/20200514/376552207870111704feb306021b7171.jpg[/IMG]
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#27 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Ach jo... Ve svém životě sem nepoznal větší bolest než rozhodování v podmínkách velkého výběru. Vždycky když si něco vyberu, narvu do toho cenné hodiny pracovního času tak mne někdo v jedné minutě přesvědčí o opaku. Hledal sem včera hodně na fórech a nikdo s Manolem neměl vysloveně problém. Jenom se lidi bojí, že je to vyráběný v pobaltí. Je fakt že cena je podezřelá, proto bych zkusil dražší stejně hustou alternativu, ale pokud nějaká je. Pokud nenajdu, koupím 20l a proleju to automatem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#28 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
ověřená klasika je mobil 3309......cenový rozdíl výměny s výplachem 12 l. cca 1000,- babo raďfrantuvdedek píše: ↑15 kvě 2020 09:19 Ach jo... Ve svém životě sem nepoznal větší bolest než rozhodování v podmínkách velkého výběru. Vždycky když si něco vyberu, narvu do toho cenné hodiny pracovního času tak mne někdo v jedné minutě přesvědčí o opaku. Hledal sem včera hodně na fórech a nikdo s Manolem neměl vysloveně problém. Jenom se lidi bojí, že je to vyráběný v pobaltí. Je fakt že cena je podezřelá, proto bych zkusil dražší stejně hustou alternativu, ale pokud nějaká je. Pokud nenajdu, koupím 20l a proleju to automatem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#29 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
No četl jsem si o olejích a o každé té magické hodnotě v tabulce a zdá se že hustota je stěžejní faktor. Proto si nemohu bohužel koupit nic jiného, než extrémně drahý Titan 4400. Vypadá to, že to je ta správná volba, ovšem ne pro šetřílky...
https://www.generaloils.net/PI_TITAN-ATF-4400_e.pdf
https://www.generaloils.net/PI_TITAN-ATF-4400_e.pdf
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#30 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
250,-Kč za litr zas není taková pecka ?frantuvdedek píše: ↑15 kvě 2020 15:36 No četl jsem si o olejích a o každé té magické hodnotě v tabulce a zdá se že hustota je stěžejní faktor. Proto si nemohu bohužel koupit nic jiného, než extrémně drahý Titan 4400. Vypadá to, že to je ta správná volba, ovšem ne pro šetřílky...
https://www.generaloils.net/PI_TITAN-ATF-4400_e.pdf
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#31 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
je to někde mezi mobilem a tím prvním mannolem, až na viskozní index (ten je vyrazně jiný), tak proč by měl být lepší než mobil nebo mannol?frantuvdedek píše: ↑15 kvě 2020 15:36 No četl jsem si o olejích a o každé té magické hodnotě v tabulce a zdá se že hustota je stěžejní faktor. Proto si nemohu bohužel koupit nic jiného, než extrémně drahý Titan 4400. Vypadá to, že to je ta správná volba, ovšem ne pro šetřílky...
https://www.generaloils.net/PI_TITAN-ATF-4400_e.pdf
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#32 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Ten první NE aisinovský Mannol jsem nesehnal. Také se mi to zdá podezřelý, že stojí míň jak půlku. Titan splňuje podmínku být hustší než co tam mám teď a zároveň je dostupný. Kdybych sehnal Mannol, tak bych to klidně propláchnul tím a zbytek dal Titan.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#33 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
to je tento? https://autodex.cz/prevodovy-olej-mannol-atf-multivehicle-3309-1lfrantuvdedek píše: ↑16 kvě 2020 12:24 Ten první NE aisinovský Mannol jsem nesehnal. Také se mi to zdá podezřelý, že stojí míň jak půlku. Titan splňuje podmínku být hustší než co tam mám teď a zároveň je dostupný. Kdybych sehnal Mannol, tak bych to klidně propláchnul tím a zbytek dal Titan.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#34 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Hmm, jop to je on.. Ten sem nesehnal.
Titan sem už objednal tak uvidím. Už to že ho prodává nějaká strojírenská firma zní jako něco co potřebuji. Pokud ten Mannol funguje tak tam pude za rok.
Titan sem už objednal tak uvidím. Už to že ho prodává nějaká strojírenská firma zní jako něco co potřebuji. Pokud ten Mannol funguje tak tam pude za rok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
#35 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tady ho máš:frantuvdedek píše: ↑17 kvě 2020 19:37 Hmm, jop to je on.. Ten sem nesehnal.
Titan sem už objednal tak uvidím. Už to že ho prodává nějaká strojírenská firma zní jako něco co potřebuji. Pokud ten Mannol funguje tak tam pude za rok.
http://oleje-mpa.cz/prevodovy-olej-mannol-atf-multivehicle-jws-8218-20-l
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#36 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
No......To je ten druhej kterej je řídkej. Hustej je ATF Multivehicle bez toho OEM. Ale je to slušnej deal.
Mannol už zrušil ty PDF specifikace svejch olejů, a tady:
https://www.mannol.sk/mannol-ATF-Multivehicle-8210
Se píše že ten multivehilce byl nahrazen tím řidším Mannol OEM.. Teď babo raď...
Mannol už zrušil ty PDF specifikace svejch olejů, a tady:
https://www.mannol.sk/mannol-ATF-Multivehicle-8210
Se píše že ten multivehilce byl nahrazen tím řidším Mannol OEM.. Teď babo raď...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#37 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
To jsou mi starosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#38 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Máte pravdu, už je to trapný....
.......Ale našem sem ještě MPM HFM ATF Fluid která splňuje 3309 a zároveň je hustší nežli Mobil. Nejenom to, má nejvyšší Viscosity index že všech a to neuvěřitelných 212, tudíž neřídne za tepla tak jako ostatní. Ještě to ověřím ale pánové, vypadá to že jsem si vybral. Jestli ji tohle nepomůže tak ať klidně klekne!
.......Ale našem sem ještě MPM HFM ATF Fluid která splňuje 3309 a zároveň je hustší nežli Mobil. Nejenom to, má nejvyšší Viscosity index že všech a to neuvěřitelných 212, tudíž neřídne za tepla tak jako ostatní. Ještě to ověřím ale pánové, vypadá to že jsem si vybral. Jestli ji tohle nepomůže tak ať klidně klekne!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
#39 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
...tak já to mám řídký po jogurtu a hustý po topinkách , ale ten co jsem sem postnul a Radek s proplachem před cca rokem a půl nalil, funguje v té staré špajzce jako fík. Takže v reálu taklecfrantuvdedek píše: ↑18 kvě 2020 15:52 No......To je ten druhej kterej je řídkej. Hustej je ATF Multivehicle bez toho OEM. Ale je to slušnej deal.
Mannol už zrušil ty PDF specifikace svejch olejů, a tady:
https://www.mannol.sk/mannol-ATF-Multivehicle-8210
Se píše že ten multivehilce byl nahrazen tím řidším Mannol OEM.. Teď babo raď...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#40 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Kolik je úspora nejlevnějšího oleje proti vyzkoušeným? Já jen, že převodovka stojí cca 70 tis repase. Vzhledem k tomu, že výměna se dělá každých 60 tis km, je otázka zda úspora stojí za případné riziko.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#41 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
ale tohle šetřílkům nevysvětlíš. navíc nechápu, proč si někdo koupí auto, co prostě vyžaduje určitou údržbu, a pak přemýšlí, jak na tom ušetřit protože se mu do toho nechce investovat .
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#42 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
marekbm: já to pochopim v situaci, kdy si to děláš sám a potom olej za polovic je celková cena za polovic. Ale v situaci, kdy do toho vstupuje placení práce, která je stejná ať tam leje moč nebo zlato, tak najednou je úspora výrazně nižší a riziko opakování to může ještě prodražit. Nicméně to je každýho věc a díky produktům jako je mannol apod. jsou ceny tech běžných olejů trochu na rozumnější hladině. Takže ať si dělá každej, co sám uzná za vhodné, je to jeho volba a pro ostatní poučení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#43 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tak nejak, i kdyz samozrejme ve finale radsi MANNOL i kdyby treba po 40kkm, nez origo nevymenit, ani po 120-160-vubec
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#44 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Častá výměna,skrácený interval a je to fuk co je v té tabulce ,,hlavně proplachovat
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#45 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Jak vás tady čtu tak jeden den bych ten Mannol nalil, druhý den jsem si to zase rozmyslel, pak zas někdo něco napíše, tak bych ho tam zase nalil.....co bude zítra???
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#46 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Repkovej, slunecnicovej, nebo olivovej, jooo to vecne dilema Veprove sadlo a maslo, bohuzel nejsou cerpatelne za studena...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#47 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tak olej vyměněn panem Jakubem Svobodou, výsledek perfektní (tuk tuk tuk). Řadí hladce, že o tom ani nevím. Když dám kotel tak to řadí jako za mlada, rychle a žádný divný prokluzy a prodlevy. Zmizely i jemné vibrace do pedálů. Prostě paráda. Mohu pana Svobodu jen doporučit, je vidět že ho to baví, krásná projížďka krivoklatskými lesy a vercajk v čistotě jak na sále...
Mám tam MPM HFM ATF, takže nevím jak by to vypadalo s jiným olejem. Pokud to převodovka vydrží, tak tam půjde příští rok znovu..
Mám tam MPM HFM ATF, takže nevím jak by to vypadalo s jiným olejem. Pokud to převodovka vydrží, tak tam půjde příští rok znovu..
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#48 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Kuba to má zmáklý. Byl jsem tam týden před Tebou prakticky se stejným vozem. Jen ten interier máš prej o dost fajnovější.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#49 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Hahah tady se nic neschová . Děkuji, jsem poctěn. Hlavní věc která mi tam však chybí je sport mode na převodovce, ale interiér, snad krom sedaček a muziky je nepodstatný oproti hřejivému pocitu jezdit pilu bez škubání, kopání a opožděným reakcím převodovky .
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#50 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Já taky můžu nahlásit zlepšení chování převodovky. Uvidíme až bude fakt vedro.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 261 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a