JWS 3309 - Mannol - fakt levný

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#51 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Munga »

Podívejte se na toto foto: tento olej v automatu má mít najeto 10tisíc/ 1rok . Chtěl jsem proplach a majitel vyhlášeného sevisu na Volva říkal že z toho vytekl pěkný olej tak to nehrotil a vyměnil 10l, ten olej předtím měl 50tis z autorizáku a před ním pravidelně měněno po 60ti v autorizáku. Nájezd 180 tis. Chtěl jsem origo olej - prý dávají pouze origo, ale na faktuře nemám napsané jaký.
Jak si vysvětlujete takovou barvu oleje po 10ti tis (u výměny jsem tenkrát nebyl) na autu kde se olej předtím pravidelně měnil v autorizáku?
Nalil tam nějakou srač..? Pár tis. km výměne to začalo občas kopat při D,R. Oleje bylo dost..Olej automat.jpg[/attachment]
Olej automat.jpg
Foto může zkreslovat,ale olej nebyl ani malinko do červena. Prosím o názor a já pak napíši jaký Volvo servis to minule měnil.
Přílohy
Olej automat 1.jpg

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#52 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Urvanej »

To je smutnej pohled. Nessmrdí to spáleninou? Jediný, jak bych si dovedl vysvětlit, že to takhle vypadá po 10tkm jsou prokluzující/spálený lamely. Pak je varianta, která tě napadla jako první, že výměna neproběhla, ale asi už dost jich neproběhlo za sebou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#53 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od frantuvdedek »

hajnej píše: 09 čer 2020 11:04 Já taky můžu nahlásit zlepšení chování převodovky. Uvidíme až bude fakt vedro.
Ou, tak to budu opatrnej.. I když ve vedrech mi to předtím vždycky řadilo nejlíp.

Jinak to kakao by mohl bejt problém se solenoidama. U poláků jsem četl že poškozený solenoidy způsobujou problémy v řazení, který se projevujou odíráním lamel do oleje. Bordel v oleji nadále zhoršuje práci solenoidu a pořád dokola. Degradace oleje je pak rychlá. Olej by pak měl být cítit spáleninou

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Orlová
Vůz: XC60 D3 2011

#54 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Roman Milo »

Taky mám 10 tisíc po výměně v autorizáku a barva je podobná, možná trochu světlejší. Olej není cítit po spálenině, řadí normálně. Auto má najeto 180 tisíc, mám ho teprve pár měsíců.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#55 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od zdenal111 »

chlape z toho hnědýho uplácáš lamelu, Je-li olej v automatické převodovce hnědý nebo tmavší, neprůhledný, v něm jsou cizí mechanické částice, což naznačuje potřebu úplné výměny oleje a případné opravy automatické převodovky.Ztmavení znamená zpravidla, že kapalina vyčerpala svůj zdroj o 40-50%. Nejdůležitější je udržet průhlednost ATF v automatické převodovce. Nebyly tam částice a pěna? Prolití přes ubrousek nebo papírový kapesník-výskyt částic -problém.Von ten novej možná uvolnil usazeniny a kapánek ztmavl, udělat více proplachu ve skrácených intervalech nějaký to BG kondák,a BG čistič třeba se to probere,hlavně proplachovat , držím palec

Se asi do 180 000 nic nedělo a potom novej olej, se není čemu divit že stoho tečou takové sračky :bad: jedna výměna to nezachrání, možnáá 2-3

,,vylití a napuštění 4l to není servis,, ale MIX za pěknej peníz :evil: Takže stuj u výměny ,pokud není umožněno je to jasnééé, a vybodni se na ně - 12l až 16l je : výměna ... :good:
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 08 led 2022 11:35, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#56 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Munga »

zdenal111 píše: 10 čer 2020 16:22 chlape z toho hnědýho uplácáš lamelu, Je-li olej v automatické převodovce hnědý nebo tmavší, neprůhledný, v něm jsou cizí mechanické částice, což naznačuje potřebu úplné výměny oleje a případné opravy automatické převodovky.Ztmavení znamená zpravidla, že kapalina vyčerpala svůj zdroj o 40-50%. Nejdůležitější je udržet průhlednost ATF v automatické převodovce. Nebyly tam částice a pěna? Prolití přes ubrousek nebo papírový kapesník-výskyt částic -problém.Von ten novej možná uvolnil usazeniny a kapánek ztmavl, udělat více proplachu ve skrácených intervalech nějaký to BG kondák,a BG čistič třeba se to probere,hlavně proplachovat :beer: držím palec :twisted:

Se asi do 180 000 nic nedělo a potom novej olej, se není čemu divit že stoho tečou takové sračky :bad: jedna výměna to nezachrání, možnáá 2-3 :twisted:
Právě že to bylo do 120ti tis měněno v autorizáku a poté ve 170 tis u Márraservis a on říkal že olej byl pěkný. Vzhledem k tomu jak mne ojebal s haldexem ,úhlovkou,diferákem viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=842827#p842827 a poté mě to občas koplo při řazení D/R tak jsem zajel raději na další výměnu s proplachem k Jakubovi S . Tohle jsem fakt nečekal a bojím se zda tam nenalil nějaký šmejd co by to poškodil. Tohle auto jsem koupil hlavně i proto že jako jedno z mála mělo měněn olej v AT měněno a řadilo sametově.
Po kolika to znovu propláchnout nebo trošku odpustit a udělat podle zbarvení?
Edit .: pěna a spálenina snad nebyla.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#57 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Pěna se nekonala. Sice jsem k tomu čuchal, ale v kanystru byl zbytek oleje po proplachu serva, tak to nebylo moc dobře identifikovatelne. Nicméně spalenina je cítit dost, ale zde ne.

Jinak klidně po 2tis lehce povol Merku a zkoukni co z toho poteče. Při nastartovaném motoru by to nemělo téct, max. pár kapek.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#58 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Munga »

Jakub Svoboda píše: 10 čer 2020 17:36 Pěna se nekonala. Sice jsem k tomu čuchal, ale v kanystru byl zbytek oleje po proplachu serva, tak to nebylo moc dobře identifikovatelne. Nicméně spalenina je cítit dost, ale zde ne.

Jinak klidně po 2tis lehce povol Merku a zkoukni co z toho poteče. Při nastartovaném motoru by to nemělo téct, max. pár kapek.
Já si také říkám že bych to cítil. Ještě mi trocha oleje zbyla tak na případné dolití mám. Jízdně z toho mám po této výměně lepší pocit- tentokrát , ale na kopání je ještě brzy soudit.

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#59 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od jancho »

Já byl při proplachu u Marry přítomen, vše proběhlo korektně. A jestli se nepletu, tak tam šel Kroon Oil.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#60 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od zdenal111 »

jo jo jak říká Jakub ,po 2tis při nastartovaném motoru vem vzorek ,pokud to bude moc tmavý tak ,,bg čistič 30 minut ,, a šup ven a další proplach +bg kondice..a bude to OK.
prostě sleduj barvu v automatě ,ale za mě do 5tis opět nová nápln :wink: Tak bych řešil já....
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5014
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#61 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od PINĎABC »

jancho píše: 10 čer 2020 18:05 Já byl při proplachu u Marry přítomen, vše proběhlo korektně. A jestli se nepletu, tak tam šel Kroon Oil.
:%) ještě aby něco zkoušeli neudělat když si tam stál.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#62 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

A hlavne resetnout vymenu oleje v AT a pak udelat adaptace, obcas je pak ten rozdil az brutalni...

EDIT: upraveno, aby bylo jasny, ze adaptace nemazat... (Ono, ne ze by to necemu vadilo, akorat je pak adaptace na dyl a muze se ji podarit zapnout az po nekolikaty, atd...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 683
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#63 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od zdenal111 »

ano ano končit resetem vida, :unknown: nemazat adaptace
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 08 led 2022 11:43, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#64 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od marekbm »

adaptaci nemazat! jen vymazat interval a pustit (udělat) adaptaci. ale ne reset adaptovaných hodnot!
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#65 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Munga »

Ano interval vymazán a adaptaci bych zkusil až jestli bude kopat, uživatel Jakub Svoboda to má zmáknuté :good:

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#66 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nejsu blbý, Adaptace samozřejmě nemažu, i když pár lidí to po mě chtělo páč si to někde přečetli. Tak jsem je vyvedl z omylu. Nicméně nemám nikde poblíž vhodný plac na Adaptace, tudíž v tomto nemohu sloužit.
Já třeba osobně tento víkend razim zadaptovat svoji XC70 na letiště do Tábora.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#67 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od marekbm »

já třeba mám na adaptaci vytipované místo. ale kvůli dopravě jsem ji dělal mezi 1:00 a 3:00 v noci :D
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#68 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Vapik »

Jaké předpoklady pro cestu jsou potřebné pro úspěšné provedení adaptací? Ještě jsem to nedělal.
Díky

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5014
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#69 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od PINĎABC »

to chci taky vědět, jak se to dělá?

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#70 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od peter cz »

Vida píše:Activation of adaption
Control module adaptation
Hint: The following method gives a basic adaption of the transmission. In case of sportier driving, it is not certain that the basic adaptation is sufficient to give improved shifting quality. The method can be adapted to cover the engine speeds where problems with shifting quality occur, but make sure that orange/yellow warning light is activated just as in the basic adaption.
Note! Always begin with a basic adaptation.
Connect VIDA to the vehicle.

Start the engine.

Gear selector in position P.

Activate "Adaptation mode".

Note! Do not switch off the engine. The function is only active during this driving cycle.
Disconnect the VIDA station and test-drive the vehicle according to the description below.

Start the test drive after the text message is displayed in the combined instrument panel.

The general orange/yellow warning lamp is used during adaptation as an indicator that the target value has been reached. The warning light goes out again after 2-4 seconds, depending on what type of adaption is performed.

Note! The Transmission Control Module (TCM) adapts continuously, even when this function is not activated.
Test drive description for up-shift adaptation
Accelerate the vehicle carefully at a speed of 1000 rpm. Hold the accelerator pedal (AP) in a fixed position throughout the acceleration. Accelerate to the highest possible gear. Stop the vehicle and repeat the procedure until the general orange/yellow warning light illuminates or until the shift quality is approved. A number of accelerations may be required to obtain the correct result.

Accelerate the vehicle carefully at a speed of 1200 rpm. Hold the accelerator pedal (AP) in a fixed position throughout the acceleration. Accelerate to the highest possible gear. Stop the vehicle and repeat the procedure until the general orange/yellow warning light illuminates or until the shift quality is approved. A number of accelerations may be required to obtain the correct result.

Accelerate the vehicle carefully at a speed of 1400 rpm. Hold the accelerator pedal (AP) in a fixed position throughout the acceleration. Accelerate to the highest possible gear. Stop the vehicle and repeat the procedure until the general orange/yellow warning light illuminates or until the shift quality is approved. A number of accelerations may be required to obtain the correct result.

Accelerate the vehicle carefully at a speed of 1800 rpm. Hold the accelerator pedal (AP) in a fixed position throughout the acceleration. Accelerate to the highest possible gear. Stop the vehicle and repeat the procedure until the general orange/yellow warning light illuminates or until the shift quality is approved. A number of accelerations may be required to obtain the correct result.

Accelerate the vehicle carefully at a speed of 2200 rpm. Hold the accelerator pedal (AP) in a fixed position throughout the acceleration. Accelerate to the highest possible gear. Stop the vehicle and repeat the procedure until the general orange/yellow warning light illuminates or until the shift quality is approved. A number of accelerations may be required to obtain the correct result.

Note! The symbol only needs to appear once for each shift during each speed to inform that adaption has reached its target value.
Test drive description for down-shift adaptation
Drive the vehicle at approx. 70 km/h (45 mph) in the highest possible gear. Let up the throttle pedal and brake softly to a standstill.

Hint: The brake pressure must be 8 - 12 bar.
Repeat the procedure until the general orange/yellow warning lamp illuminates after each downshift or until the shift quality is approved. Note that a number of retardations may be required to obtain the correct result. If it is difficult to obtain results, increase or reduce the pressure on the brake pedal.

Note! The symbol only needs to appear once for each shift during each speed to inform that adaption has reached its target value.
Description of adaption of "garage shifting".
Allow the engine to run at idle speed and hold the brake pedal depressed. Then move the gear selector to position N. Wait 5 seconds. Move the gear selector to position R. Wait a further 5 seconds and then move the gear selector back to N. The adaptation is complete when the general orange/yellow warning lamp lights when the gear selector is in the R position.

Allow the engine to run at idle speed and hold the brake pedal depressed. Then move the gear selector to position N. Wait 5 seconds. Move the gear selector to position D. Wait a further 5 seconds and then move the gear selector back to N. The adaption is complete when general orange/yellow warning light is activated when the gear selector is in position D.

Note! The symbol only needs to appear once for each shift during each speed to inform that adaption has reached its target value.
Description of adaption of "Neutral check".
If the customer complains of jerking during braking to a standstill, in gear position D, or when the brake pedal is released when stationary (disengaging and engaging clutch C1), the following must be performed:

Allow the engine to run at idle speed and hold the brake pedal depressed.

Move the gear selector to position D. Wait about 30 seconds or until the general orange/yellow warning lamp illuminates in the combination instrument panel.

Release the brake pedal and allow the vehicle to roll at idle.

Brake until the vehicle is stationary.

Repeat points 1 - 4 until the procedure can be performed without jerking.

Note! Adaption of the neutral checks does not need to be performed if the customer does not complain about it.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

jancho
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#71 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od jancho »

Zde od Pavla:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=366688#p366688
Je to tedy pro AW55-50.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#72 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Vapik »

Ok tenhle postup jsem četl ve vidě. Mám k tomu několik dotazů, pokud by byl někdo ochoten odpovědět předem děkuji.
1. když zrychluji v prvním kroku s 1000o/min ten automat bude řadit sám všechny kvalty? Normálně bych řekl, že pojede celou dobu na dvojku, nebo mám řadit ručně, nebo jsem to s těma otáčkama pochopil špatně.
2. pokud adaptaci přeruším zůstávají stále původní data nebo budou již částečně přepsaná a já musím adpt. dokončit.
3. jak dlouhý rovný úsek je přibližně potřeba dle vašich zkušeností?
Po proplachu mám cca 3tis km a pořád pohoda. Ona ta pohoda to byla i předtím, takže mě to zatím netlačí.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#73 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

1) V kazdem kroku je to o tom, jake drzet otacky a cekat kam az se podari zaradit...
Obcas tam taky na ty nejnizsi otacky nezaradis nic - holt zvysovat po 100-200ot, nez clovek najde kde tam neco padne, zalezi na stavu AT.
2) Tak se deje kulovy, zustava tam to puvodni, resp. pokud se nekde neco nadaptovalo v nektere kombinaci, tak se to ulozi, prerusit mozno kdykoliv.
3) i s 1-2km se da pracovat, idealne 3-5km...

Kdyz to jde je to na 30min, kdyz ne, tak bez problemu na 2h :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#74 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Vapik »

Převeliké díky Zajsofte.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#75 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Budu to dělat poprvé, tak pak poreferuji. Jediné co vím, olej musí být min na 80°C
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“