volvo 440 td kdo poradi?

Malé, ale Volvo...

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
mackscott
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Edinburgh,

volvo 440 td kdo poradi?

Příspěvek od mackscott »

dobry den,
jsem tu dnes poprve,vcera jsem si koupil volvo 440 td,95 rocnik.
Nevypada zle,jede fajn,spotreba nizka,ale trochu hlucne-snad pomuze vymena oleje v prevodovce.Ma najeto 160 000 km a rad bych vedel co muzu ocekavat za poruchy,jak velka je nadrz na palivo,pokud bych chtel pouzit al kola,z jakeho auta to pasuje apod.Zateka do kufru,ale jinak je fajn,radio hraje a sterace stiraji.Diky za prakticke rady a zkusenosti.
_________________
volvo 44o td

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Podl mě jenom nějaké vůle na podvozku, tedy pokud ty km sedí.

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

K těm alu rozteč máš 4x100 doporučený rozměr je 14 a 15
R14 175/65 a 185/65
R15 185/55 to jsou rozměry doporučené Volvem
Lepší je 195/55 nebo 50 dle mého názoru, ale na diesel stačí 185
Kola tam jdou z 480, 340/360 a pak neoriginal.
Alu disky v tomto rozměru stojí od 2000 nahoru, takže optimální je dát 2800-3200 za disk.
Palivová nádrž by měla mít cca 60 litrů.
O výdrži ti neporadím, zkušenosti nemám.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Zeb
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Re: volvo 440 td kdo poradi?

Příspěvek od Zeb »

mackscott píše:dobry den,
jsem tu dnes poprve,vcera jsem si koupil volvo 440 td,95 rocnik.
Nevypada zle,jede fajn,spotreba nizka,ale trochu hlucne-snad pomuze vymena oleje v prevodovce.Ma najeto 160 000 km a rad bych vedel co muzu ocekavat za poruchy,jak velka je nadrz na palivo,pokud bych chtel pouzit al kola,z jakeho auta to pasuje apod.Zateka do kufru,ale jinak je fajn,radio hraje a sterace stiraji.Diky za prakticke rady a zkusenosti.
Hlučné je to od podvozku, nebo od motoru? Mně pomohlo když jsem vylil původní 15W40 olej a nalil novej 10W40. To ten rozdíl poznala i moje matka a to je už co říct :D
Olej v převodovce se mění tušim že v 90.000, takže záleží jak svědomitej byl minulej majitel.
Nádrž na palivo je opravdu 60 litrů, jak už tady bylo uvedeno, ale nespoléhej na to! Dvakrát se mi stalo, že jsem zůstal stát - je tam nějakej blbej spád a když už jsem se blížil ke spodní hranici nádrže (ještě nesvítilo ani hladový oko) ajel jsem do kopce - poprvý po magistrále od Muzea k Pavláku, tak mi to v tom kopečku najednou zdechlo a podruhý na sjezdu z D1 od Prahy na Mirošovice, kde je dole takový esíčko a pak ta státovka směrem na Benešov stoupá vzhůru - tam došla nafta podruhý. Od tý doby tankuju jakmile mam na tachometru +/- 800 km, aby tam byla rezervička. Ale když jedu jen po rovině po dálnici nějakou dálku, tak nechávám až k hladovýmu oku. Prostě tomu nějak vaděj kopečky...
O poruchách těžko mluvit, někdo ji ještě nezažil, někomu tak štěstí nepřálo. Pročti si fórum a uděláš si vlastní obrázek a budeš vědět co a jak vyřešit.
Každopádně k autu gratuluju a doufám že se uvidíme na nějakém srazu!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Ghirgi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Ghirgi »

Jo na tu nádrž do kopce bacha je to skutečně tak, taky se mi to stalo, je to dost nepříjemný. Asi bych udělal filtry olej + vzduch + palivo a pak bych laboroval dál. Máš na motoru plastový kryt? Když tam není tak auto je dost hlučný, to taky dělá dost. Taky třeba bude stačit udělat předstřik (pohnout čerpadlem) ale sám se do toho radši nepouštěj, pokud tomu moc nerozumíš, svěř to radši odborníkovi. Dej vědět, jak si dopadl. Jinak mám doma z mojí 440 ještě orig plastové koberce na podlahu, zadní vaničku do kufru a zadní sportovní pružiny -40mm, tak za nějakou symbolickou price ponechám......
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

mackscott
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Edinburgh,

volvo 440 td

Příspěvek od mackscott »

Dik za odpovedi i rady,palivo si pohlidam.Kryt na motoru mam,km jsou orig 108 000 mil.Bude tam ale asi nejaka vule v ulozeni prevodovky nebo i motoru,kdyz se rozjedu a pak uberu,tak vidim,jak se mi pohne radici paka jak na nejakych starych autech.Taky se mi obcas stane,ze mi jde tezko zaradit 1 a 2 a i na zpatecku musim vynalozit dost sily.Mozna by slo seridit spojkove lanko.Cetl jsem dost veci na foru a komusi to pomohlo.
Dik za nabidku ,ale jsem v Edinburghu,a do Ceska jezdim dost malo.Zateka mi do kufru,ale ne svetlama,ale kdesi z boku jak uz je sloupek a podbeh,no,s tom asi nic neudelam a zas to neni tak moc,abych se s tim trapil.
_________________
volvo 44o td

Ghirgi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Ghirgi »

Uplně stejný závady jsem měl já a s tím řazením jsem to měl taky tak, přítelkyně tam zpátečku vůbec nedala, ale vypadá to na ty silentbloky motoru, myslím to hejbání páky. Do kufru mi taky teklo, myslím si že to bylo kolem světel, ale taky jsem na to nikdy nepřišel....
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"

Zeb
Offline
Příspěvky: 893
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zeb »

S tou řadící pákou jsem to měl taky - byl tam volnej dolní silentblok motoru a když jsem auto chcípal, celej motor se hrozně zaklepal. Pasuje tam silentblok z Renaulta 19, ale bacha, maj tam dva typy - novější a starší. Správně tam má bejt ten starší typ.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Hm asi na to ty autí trpý, protože na 480 byl taky utženej, Cena za nový 4800Kč u Štangla, za montáž jsem dal 1000Kč. Pokud je utržený nebo načatý tak se musí velice opatrně se spojkou při couvání, hlavně to chce co nejdřív odstranit nebo odejdou i ty 2 přední.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2501
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Hm zřejmě Renault někde udělal chybu, každý Megane má ten samý problém :(
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „300 / 400 - opravy“