zadní reproduktory na platě v S40
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S40, 2,5i, r.v. 2004, automat
- Bydliště: Jilemnice
zadní reproduktory na platě v S40
Mám takový malý dotaz. Ve své S40 mám z výroby 4 repro ve předu (2x dveře + 2x na přístrojovce nahoře).
V zadu pod sklem na platě mám dané pouze kovové mřížky bez repro.
Ale jak jsem zkoumal jsou tam díry skrz a připravedeny kabely pro zadní repro i s koncovkama. Stačí tedy zapojit zda-li se nepletu.
Chtěl bych radu jaké repro do zadu?
V zadu pod sklem na platě mám dané pouze kovové mřížky bez repro.
Ale jak jsem zkoumal jsou tam díry skrz a připravedeny kabely pro zadní repro i s koncovkama. Stačí tedy zapojit zda-li se nepletu.
Chtěl bych radu jaké repro do zadu?
_________________
Bylo S 40, 1,8i 85kw, r.v. 1998 B4184S - 3.3.2009 v 16:00 zrušena na dálnici, S 70 2.5 T 142 kw AWD, r.v. 1998, S 40, 2,4 i, r.v. 2004, automat,Momentum
Je V 50, T5 AWD, r.v. 2005, Momentum, zakoupena 25. 5. 2010.
Bylo S 40, 1,8i 85kw, r.v. 1998 B4184S - 3.3.2009 v 16:00 zrušena na dálnici, S 70 2.5 T 142 kw AWD, r.v. 1998, S 40, 2,4 i, r.v. 2004, automat,Momentum
Je V 50, T5 AWD, r.v. 2005, Momentum, zakoupena 25. 5. 2010.
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Buď tam budou 13-tky nebo 16-tky. Nejlepší je změřit si rotzeč mezi dírama pro šrouby.
Počítám, že hloubka repro je nezajímavá, protože spodek plata je neuzavřen a hraje to "do kufru".
Takže stačí pak koupit nějaké dvoupásmové koaxiální repro, komponentní jsou zbytečné.
Doporučuji Helix Blue :arrow: levné a kvalitní.
Počítám, že hloubka repro je nezajímavá, protože spodek plata je neuzavřen a hraje to "do kufru".
Takže stačí pak koupit nějaké dvoupásmové koaxiální repro, komponentní jsou zbytečné.
Doporučuji Helix Blue :arrow: levné a kvalitní.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S40, 2,5i, r.v. 2004, automat
- Bydliště: Jilemnice
Děkuji za radu, jen ještě jestli mi můžeš doporučit nějaký šikovný obchod buď kamenný nebo internetový kde by se dali repro zakoupit? Jestli máš s nějakými obchody zkušenosti.
Děkuji
Děkuji
_________________
Bylo S 40, 1,8i 85kw, r.v. 1998 B4184S - 3.3.2009 v 16:00 zrušena na dálnici, S 70 2.5 T 142 kw AWD, r.v. 1998, S 40, 2,4 i, r.v. 2004, automat,Momentum
Je V 50, T5 AWD, r.v. 2005, Momentum, zakoupena 25. 5. 2010.
Bylo S 40, 1,8i 85kw, r.v. 1998 B4184S - 3.3.2009 v 16:00 zrušena na dálnici, S 70 2.5 T 142 kw AWD, r.v. 1998, S 40, 2,4 i, r.v. 2004, automat,Momentum
Je V 50, T5 AWD, r.v. 2005, Momentum, zakoupena 25. 5. 2010.
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Např:Hroch_m píše:Děkuji za radu, jen ještě jestli mi můžeš doporučit nějaký šikovný obchod buď kamenný nebo internetový kde by se dali repro zakoupit? Jestli máš s nějakými obchody zkušenosti.
Děkuji
http://www.helix.cz
http://www.ryves.cz
http://e-shop.ergoelektra.cz
http://www.hificar.cz
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 2.0T, 2001, 120kW
- Bydliště: Praha 10
Koaxiální vs komponentní
Čau, vmísím se do debaty, ač zvažuji, co instalovat do V40, ne S40. Jedná se mi o kompletní výměnu repro, to co tam je, je silně nevyhovující. Kdysi jsem měnil hudbu v jiném autě, velice se mi osvědčila výměna předních repro za komponentní (cenová kategorie cca 5000). Dle názoru výše stačí koaxiální repro v ceně cca 1000,--, to mě zajímá. Jak pak vypadá instalace - jen vyměním repro ve dveřích, výškový v palubce zůstává? Jak to pak hraje?
_________________
Volvo V40 r.v. 2001, 2.0T 120kW
Praha 10 - Strašnice
Volvo V40 r.v. 2001, 2.0T 120kW
Praha 10 - Strašnice
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Re: Koaxiální vs komponentní
Ne, ne, dopředu rozhodně komponenty.Ric.hard píše:Čau, vmísím se do debaty, ač zvažuji, co instalovat do V40, ne S40. Jedná se mi o kompletní výměnu repro, to co tam je, je silně nevyhovující. Kdysi jsem měnil hudbu v jiném autě, velice se mi osvědčila výměna předních repro za komponentní (cenová kategorie cca 5000). Dle názoru výše stačí koaxiální repro v ceně cca 1000,--, to mě zajímá. Jak pak vypadá instalace - jen vyměním repro ve dveřích, výškový v palubce zůstává? Jak to pak hraje?
Já jsem se s Hroch_m bavil o repro do zadního plata. V tvém případě o repro v zadních sloupcích. Tam bohatě stačí koaxiály.
Předek má bejt co nejkvalitnější, takže tam nešetřit

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 2.0T, 2001, 120kW
- Bydliště: Praha 10
Instalace komponentních repro
Tak už je to jasnější, já už myslel, jak ušetřím:)
K instalaci - jakým způsobem zapojit komponentní repro? Tzn. vyměnit stávající výškový v palubce + repro ve dveřích, jak zapojení kabelů? Dá se tam nechat stávající instalace nebo to budu muset natahat znovu? No, jak to tak po sobě čtu - kam to dát v Praze namontovat?
K instalaci - jakým způsobem zapojit komponentní repro? Tzn. vyměnit stávající výškový v palubce + repro ve dveřích, jak zapojení kabelů? Dá se tam nechat stávající instalace nebo to budu muset natahat znovu? No, jak to tak po sobě čtu - kam to dát v Praze namontovat?

_________________
Volvo V40 r.v. 2001, 2.0T 120kW
Praha 10 - Strašnice
Volvo V40 r.v. 2001, 2.0T 120kW
Praha 10 - Strašnice
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Re: Instalace komponentních repro
Komponentní reproduktory jsou prodávány s frekvenční výhybkou. Tzn. že reproduktorový kabel od autorádia přivedeš do této krabičky a z této krabičky pak vede drát do středobasu ve dveřích a druhej do výškáče.Ric.hard píše:Tak už je to jasnější, já už myslel, jak ušetřím:)
K instalaci - jakým způsobem zapojit komponentní repro? Tzn. vyměnit stávající výškový v palubce + repro ve dveřích, jak zapojení kabelů? Dá se tam nechat stávající instalace nebo to budu muset natahat znovu? No, jak to tak po sobě čtu - kam to dát v Praze namontovat?
U levných komponentních repráků je to zapojení trochu jiný. Přivedeš reproduktorový kabel od autorádia do středobasovýho reproduktoru a odtud pokračuješ ke krabičce (frekvenční propust) a z krabičky vede jeden drát k výškáči.
Z toho vyplývá, že první varianta je kvalitnější.
Nejjednodužší varianta pro tebe bude, když si najdeš kabel vedoucí k reproduktorům ve dveřích. On povede někde pod palubkou, pak skrz gumovou průchodku a do dveří auta. Takže někde pod palubkou před tou průchodkou ho přestřihneš a napojíš na tu krabičku / frekvenční výhybku. Pak vyšroubuješ původní originál reproduktor ve dveřích a zamontuješ novej a připojíš ho na kabely co ten originální reprák.
Podle toho kam umístíš novej výškáč, tak buď ten původní výškáč odpojíš od kabelů a vyndáš (to když budeš chtít na jeho místo novej vejškáč) nebo ho tam necháš (novou výšku umístíš někam jinam). Každopádně k novému výškáči natáhni novej kabel od té krabičky / frekvenční výhybky.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 238
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Jak jsem pred chvilkou napsal do vedlejsiho topiku.
Hodne dlouho jsem taky koumal,co dam do svojeho auti a nakonec jsem zvolil MAC Audio.Zvukove pomerne velmi slusne a za super cenu.Tuhle sezonu je odehraju a pak se uvidi,mozna posilime.A jelikoz nebudu davat externi zes. na repra,tak nevim,spis je necham.Na zastavbe do kufru se pracuje,uz mam podlazku,kabely,vytlumino a na bedne se pracuje....
Porad se maka na ozvuceni nekomu jinemu (vid Marro,krtku atd...) a na vlastni auto nejni cas (a nekdy i penize)....
Hodne dlouho jsem taky koumal,co dam do svojeho auti a nakonec jsem zvolil MAC Audio.Zvukove pomerne velmi slusne a za super cenu.Tuhle sezonu je odehraju a pak se uvidi,mozna posilime.A jelikoz nebudu davat externi zes. na repra,tak nevim,spis je necham.Na zastavbe do kufru se pracuje,uz mam podlazku,kabely,vytlumino a na bedne se pracuje....
Porad se maka na ozvuceni nekomu jinemu (vid Marro,krtku atd...) a na vlastni auto nejni cas (a nekdy i penize)....
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3951
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Nebude třeba zase nějaká fotodokumentace??Marek píše:Jak jsem pred chvilkou napsal do vedlejsiho topiku.
Hodne dlouho jsem taky koumal,co dam do svojeho auti a nakonec jsem zvolil MAC Audio.Zvukove pomerne velmi slusne a za super cenu.Tuhle sezonu je odehraju a pak se uvidi,mozna posilime.A jelikoz nebudu davat externi zes. na repra,tak nevim,spis je necham.Na zastavbe do kufru se pracuje,uz mam podlazku,kabely,vytlumino a na bedne se pracuje....
Porad se maka na ozvuceni nekomu jinemu (vid Marro,krtku atd...) a na vlastni auto nejni cas (a nekdy i penize)....

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 238
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 2.0T, 2001, 120kW
- Bydliště: Praha 10
Komponentní repro předek
2Conan: Moc díky, to je přesně to, co jsem potřeboval potvrdit - zapojení komponentních repro s výhybkou.
_________________
Volvo V40 r.v. 2001, 2.0T 120kW
Praha 10 - Strašnice
Volvo V40 r.v. 2001, 2.0T 120kW
Praha 10 - Strašnice
-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Re: Komponentní repro předek
Neni začRic.hard píše:2Conan: Moc díky, to je přesně to, co jsem potřeboval potvrdit - zapojení komponentních repro s výhybkou.

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)