jo poslals, ale to jsme vycházeli z předpokladu že je v háji gufero v převodovce. O nějaké visko-spojce jsme neměli ani tušení. Nebo jsou ty gufera stejný? na pravé straně ?raolsa píše:Však jsem ti to už nahoře posílal.
Kope mě aut. převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#51 Kope mě aut. převodovka
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#52 Kope mě aut. převodovka
Nechci být chytrý, ale raději to dej do servisu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#54 Kope mě aut. převodovka
Nemůžou být stejný.zvedavec píše:jo poslals, ale to jsme vycházeli z předpokladu že je v háji gufero v převodovce. O nějaké visko-spojce jsme neměli ani tušení. Nebo jsou ty gufera stejný? na pravé straně ?raolsa píše:Však jsem ti to už nahoře posílal.
Asi jsem se ještě neprobudil, ale na co je na tý poloose viskospojka? To v tý almaře není diferák?
Podle obrázku to vypadá, že viskospojka těsní přes simering v převodovce a poloosa přes druhý simering ve spojce. Uvnitř spojky se nachází olej automatu.
Jestli je simering na poloose špatný, tak to prostě teče ven.
Takže - vysunout poloosu z viskospojky (možná půjede i visko z almary) vyměnit simering ve visku a zase namontovat. Jak snadné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#55 Kope mě aut. převodovka
jasně že jo, na to abych se s tím mordoval na parkovišti jsem už moc tlustej a línej , jenže objednávka do servisu to je tak na týden, pak budu čekat další týden na gufero a pak než si udělají čas na jeho výměnu. Sem si říkal že když bych to gufero objednal předem tak bych nějakej ten tejden ušetřil Já potřebuju jet do Berouna pro dveře a Kutné Hory pro sicnu.Jakub Svoboda píše:Nechci být chytrý, ale raději to dej do servisu.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#56 Kope mě aut. převodovka
Gufero je tam vždy jen jedno. Buď těsní plochu na poloose s viskospojkou (větší průměr) nebo na klasické poloose. Viskospojka vnitřním drážkováním přenáší kroutící moment na levou poloosu a tím funguje částečně jako samosvorný diferenciál. Přiznám se, že až donedávna jsem si myslel, že je to Torsen, nikoliv visco. Nicméně to funguje a poloosa s visco pasuje do všech FWD těchto převodovek, stačí vyměnit gufero. Škoda, že toto nelze namontovat do AWDRomulusw píše:Nemůžou být stejný.zvedavec píše: jo poslals, ale to jsme vycházeli z předpokladu že je v háji gufero v převodovce. O nějaké visko-spojce jsme neměli ani tušení. Nebo jsou ty gufera stejný? na pravé straně ?
Asi jsem se ještě neprobudil, ale na co je na tý poloose viskospojka? To v tý almaře není diferák?
Podle obrázku to vypadá, že viskospojka těsní přes simering v převodovce a poloosa přes druhý simering ve spojce. Uvnitř spojky se nachází olej automatu.
Jestli je simering na poloose špatný, tak to prostě teče ven.
Takže - vysunout poloosu z viskospojky (možná půjede i visko z almary) vyměnit simering ve visku a zase namontovat. Jak snadné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#57 Kope mě aut. převodovka
Tak zatím jsem to nepochopil, potřeboval bych to vidět v řezu.......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#58 Kope mě aut. převodovka
Velká hřídel pokračuje na P poloosu a přes visco se spojuje s L poloosouRomulusw píše:Tak zatím jsem to nepochopil, potřeboval bych to vidět v řezu.......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#59 Kope mě aut. převodovka
Tak podle odborného posudku olej prosakuje těsněním pod filtrem motorového oleje. Z převodovky nic neteče a dolilo se do ní 4L oleje. Prej ho tam bylo málo. Takže teď odborný dotaz, kolik se tam vejde motorového oleje ? Předpokládám že tam mám dát MOBIL1 ?
No vzhledem k tomu že se mě nechtělo čekat než si mě někdo všimne tak jsem si objednal 6L.
No vzhledem k tomu že se mě nechtělo čekat než si mě někdo všimne tak jsem si objednal 6L.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#60 Kope mě aut. převodovka
Do převodovky se dolilo 4l oleje? To ho tam moc teda nebylo a počítám, že to převodovku zabilo! Copak to bylo za skvělý servis, kde zapomněli nalít 4l oleje ?!!!zvedavec píše:Tak podle odborného posudku olej prosakuje těsněním pod filtrem motorového oleje. Z převodovky nic neteče a dolilo se do ní 4L oleje. Prej ho tam bylo málo. Takže teď odborný dotaz, kolik se tam vejde motorového oleje ? Předpokládám že tam mám dát MOBIL1 ?
No vzhledem k tomu že se mě nechtělo čekat než si mě někdo všimne tak jsem si objednal 6L.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#61 Kope mě aut. převodovka
Jestli velká hřídel je spojená s klecí diferenciálu (jako tisícihran) tak už to konečně chápuvolvoperformance píše:Velká hřídel pokračuje na P poloosu a přes visco se spojuje s L poloosouRomulusw píše:Tak zatím jsem to nepochopil, potřeboval bych to vidět v řezu.......
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#62 Kope mě aut. převodovka
No spis mi to prijde napsany, tak nejak od kazdeho pulka a olej chybel hlavne v motoru, pokud i v predovce, tak skoda mluvit, vivat spaleny lamely...volvoperformance píše:Do převodovky se dolilo 4l oleje? To ho tam moc teda nebylo a počítám, že to převodovku zabilo! Copak to bylo za skvělý servis, kde zapomněli nalít 4l oleje ?!!!zvedavec píše:Tak podle odborného posudku olej prosakuje těsněním pod filtrem motorového oleje. Z převodovky nic neteče a dolilo se do ní 4L oleje. Prej ho tam bylo málo. Takže teď odborný dotaz, kolik se tam vejde motorového oleje ? Předpokládám že tam mám dát MOBIL1 ?
No vzhledem k tomu že se mě nechtělo čekat než si mě někdo všimne tak jsem si objednal 6L.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#63 Kope mě aut. převodovka
Chyběl v převodovce, ve volvu jsem koupil 4 litrovku, asi půl litru jsem tam nalil já a zbytek v Přísnoticích kam jsem to dal na výměnu toho gufera. Tam zjistili že převodovka-gufero neteče, ta zasviněná viskospojka byla od prasklé nádobky na vodu a motorového oleje. Dnes ráno zase loužička, viz foto.Zajsoft píše:No spis mi to prijde napsany, tak nejak od kazdeho pulka a olej chybel hlavne v motoru, pokud i v predovce, tak skoda mluvit, vivat spaleny lamely...volvoperformance píše: Do převodovky se dolilo 4l oleje? To ho tam moc teda nebylo a počítám, že to převodovku zabilo! Copak to bylo za skvělý servis, kde zapomněli nalít 4l oleje ?!!!
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#64 Kope mě aut. převodovka
A do prevodovky chces lejt motorovej olej?zvedavec píše:Chyběl v převodovce, ve volvu jsem koupil 4 litrovku, asi půl litru jsem tam nalil já a zbytek v Přísnoticích kam jsem to dal na výměnu toho gufera. Tam zjistili že převodovka-gufero neteče, ta zasviněná viskospojka byla od prasklé nádobky na vodu a motorového oleje. Dnes ráno zase loužička, viz foto.Zajsoft píše: No spis mi to prijde napsany, tak nejak od kazdeho pulka a olej chybel hlavne v motoru, pokud i v predovce, tak skoda mluvit, vivat spaleny lamely...
Ono mozna kdyby jsi si to po sobe cely precetl a napsal to cely znova, krapet jako beloch, tak by se potom v tom i prase vyznalo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#65 Kope mě aut. převodovka
Chjo, to je jak u Hotentotů Teče mě filtr motorového oleje, asi těsnění. Takže chci s výměnou filtru vyměnit i olej.Zajsoft píše:A do prevodovky chces lejt motorovej olej?zvedavec píše: Chyběl v převodovce, ve volvu jsem koupil 4 litrovku, asi půl litru jsem tam nalil já a zbytek v Přísnoticích kam jsem to dal na výměnu toho gufera. Tam zjistili že převodovka-gufero neteče, ta zasviněná viskospojka byla od prasklé nádobky na vodu a motorového oleje. Dnes ráno zase loužička, viz foto.
Ono mozna kdyby jsi si to po sobe cely precetl a napsal to cely znova, krapet jako beloch, tak by se potom v tom i prase vyznalo...
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#66 Kope mě aut. převodovka
Když teď zkontroluješ výše popsaným způsobem hladinu oleje v převodovce tak je mezi ryskami? Nezdá se mi, že by tam chybělo tolik oleje, to by ta převodovka asi nefungovala vůbec.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#67 Kope mě aut. převodovka
Zkusím zítra jak přijedu do práce to změřit. Teď je to studený a doma stojím z kopce. Jen já mám na měrce jen jednu rysku s nápisem HOT.raolsa píše:Když teď zkontroluješ výše popsaným způsobem hladinu oleje v převodovce tak je mezi ryskami? Nezdá se mi, že by tam chybělo tolik oleje, to by ta převodovka asi nefungovala vůbec.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#68 Kope mě aut. převodovka
Nemohu si odpustit poznámku, že už na začátku tohoto příběhu všichni varovali majitele tohoto vozu, že se pouští do boje s větrnými mlýny.
A takhle to bude do té doby, než to sám uzná.
A takhle to bude do té doby, než to sám uzná.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#69 Kope mě aut. převodovka
No ne převodovka zatím řadí asi jak má, a asi opravdu v ní bylo málo oleje protože když jsem zatáčku víc řízl tak odmítla přeřadit. Takže jsem musel počkat až se narovnám a pak teprve přidat plyn, teď když přidám plyn během zatáčení tak svižně řadí. Jen si teď musím najít čas a domluvit si tu výměnu oleje a filtru. Všechno vopucovat a pak znovu kouknout jestli se zase objeví olej. Tu loužičku už to víckrát neudělalo.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#70 Kope mě aut. převodovka
No já mám za to že prakticky všechny vaše rady jsem si vzal k srdci a uposlechl jsem. Nebo ne ? Základ byl abych se vzdal idei že tam dám manuál a dám tam jinou funkční převodovku a to jsem taky udělal.David Patočka píše: ↑17 dub 2020 21:43 Nemohu si odpustit poznámku, že už na začátku tohoto příběhu všichni varovali majitele tohoto vozu, že se pouští do boje s větrnými mlýny.
A takhle to bude do té doby, než to sám uzná.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 953 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 5 Odpovědi
- 2361 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 32 Odpovědi
- 2057 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od powl
-
- 11 Odpovědi
- 944 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 17 Odpovědi
- 2424 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky