Začneme pozitivně. Slavíme 4 kilča! Jo, je to už tak měsíc zpátky, ale to nevadí.
Dneska jsem se dostal k výměně svíček, které měly najeto už 40 tisíc. Dlouhodobě hlídám spotřebu oleje, která se pomalu, ale jistě zvyšuje. Divný je, že to není konstantní. Zaznamenal jsem spotřeby oleje jako 1l/1000km, 0,5l/800km, 1l/3000km, ... a tak dál. Například naposledy jsem dolil 0,5l do teď jsem ujel 1100km a dobrý. Tak já nevím, je to začarovaný. Ale vyšších spotřeb oleje dosahuji při korzování po Německu v rychlostech 170+. Zdá se, že spotřeba koreluje s tím, jak tomu je nakládáno. Jak to souvisí se svíčkami? No jednoduše. Vytáhl jsem svíčky a svíčky na válci 1 a 2 měly závit plný motorového oleje. Celkově mi svíčky 1,2 a 6 přijdou celkem mastný se spečeným olejem. Pohled endoskopem do válce neukázal nic, co by mé laické oko shledalo jako "velký špatný". Všechny válce mají krásné honování, žádný vrypy nebo škrábance. Po 400 tisících bych řekl, že super. Očekával jsem na pístech o dost méně karbonu, jelikož jsem prováděl dekarbo kůru dle Zajsofta. Dál jsem endoskopem mrkl na turbo a našel jsem trubku sání totálně obalenou olejem. Takže asi tak, mám problém.
Svíčky
Dále budou následovat fotky z vnitřku válců...
Werscajkova Té-Šestka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#76 Werscajkova Té-Šestka
Začneme pozitivně. Slavíme 4 kilča! Jo, je to už tak měsíc zpátky, ale to nevadí.
Svíčky Dále budou následovat fotky z vnitřku válců...
Dneska jsem se dostal k výměně svíček, které měly najeto už 40 tisíc. Dlouhodobě hlídám spotřebu oleje, která se pomalu, ale jistě zvyšuje. Divný je, že to není konstantní. Zaznamenal jsem spotřeby oleje jako 1l/1000km, 0,5l/800km, 1l/3000km, ... a tak dál. Například naposledy jsem dolil 0,5l do teď jsem ujel 1100km a dobrý. Tak já nevím, je to začarovaný. Ale vyšších spotřeb oleje dosahuji při korzování po Německu v rychlostech 170+. Zdá se, že spotřeba koreluje s tím, jak tomu je nakládáno. Jak to souvisí se svíčkami? No jednoduše. Vytáhl jsem svíčky a svíčky na válci 1 a 2 měly závit plný motorového oleje. Celkově mi svíčky 1,2 a 6 přijdou celkem mastný se spečeným olejem. Pohled endoskopem do válce neukázal nic, co by mé laické oko shledalo jako "velký špatný". Všechny válce mají krásné honování, žádný vrypy nebo škrábance. Po 400 tisících bych řekl, že super. Očekával jsem na pístech o dost méně karbonu, jelikož jsem prováděl dekarbo kůru dle Zajsofta. Dál jsem endoskopem mrkl na turbo a našel jsem trubku sání totálně obalenou olejem. Takže asi tak, mám problém. Svíčky Dále budou následovat fotky z vnitřku válců...
Naposledy upravil(a) Werscajk dne 08 říj 2021 13:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#77 Werscajkova Té-Šestka
Na pohled do válců jsem si pořídil super tool z Alíka.
https://www.aliexpress.com/item/1005001530089758.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.48c5763an90HfG&algo_pvid=5ab110ae-0c20-442c-81cf-48b0d6dc792c&algo_exp_id=5ab110ae-0c20-442c-81cf-48b0d6dc792c-0&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000016486966144%22%7D Válec 1 Válec 2 Válec 3
https://www.aliexpress.com/item/1005001530089758.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.48c5763an90HfG&algo_pvid=5ab110ae-0c20-442c-81cf-48b0d6dc792c&algo_exp_id=5ab110ae-0c20-442c-81cf-48b0d6dc792c-0&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000016486966144%22%7D Válec 1 Válec 2 Válec 3
Naposledy upravil(a) Werscajk dne 08 říj 2021 13:55, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#78 Werscajkova Té-Šestka
Válec 4
Válec 6 To zrnko ve válci 6 je odpadlý karbon ze svíčky. Muselo upadnout při uvolnění svíčky
EDIT: A fakt nevím proč je druhá fotka tak roztažená...
Válec 5
Port jsem zapomněl vyfotit.Válec 6 To zrnko ve válci 6 je odpadlý karbon ze svíčky. Muselo upadnout při uvolnění svíčky
EDIT: A fakt nevím proč je druhá fotka tak roztažená...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#79 Werscajkova Té-Šestka
A ještě turbo trubka
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#80 Werscajkova Té-Šestka
turbo trubka pekne mastna. no najskor by som.tipoval ze asi turbo taha olej. a pri tych rychlostiach ako pises sa nedivim ze to trochu aj zere ale ta spotreba tvoja je moc.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#81 Werscajkova Té-Šestka
Kontrola turba je asi nejjednodušší, co můžeš udělat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#82 Werscajkova Té-Šestka
To bych moc rád, ale debilněji to turbo dát nemohli. Ale říkám si, jestli je normální, že od 2000 do 2500 slyším startující letadlo místo 6 válce.
A turbo nevysvětlí olej na svíčkách. Můj tip je hlava, spíše těsnění víka ventilů proti hlavě. A taky zapečené kruhy. Takový T6 evergreen.
Našetřeno na "zábavu" mám, teď jen najít čas.
A turbo nevysvětlí olej na svíčkách. Můj tip je hlava, spíše těsnění víka ventilů proti hlavě. A taky zapečené kruhy. Takový T6 evergreen.
Našetřeno na "zábavu" mám, teď jen najít čas.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#83 Werscajkova Té-Šestka
Tak olej na svíčky nalitá z turba... ale zvenku holt těsnění. Ještě by mohlo pomoct zkontrolovat odvětrání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#84 Werscajkova Té-Šestka
To bude tesneni...pokud to takto zere olej, jeste kdyz mas tu endokameru, tak zkotrolovat uniky v motorovem prostoru, kam se nedostanes, jestli nejsou nekde mastnoty...
Me ceka uz brzo taky to tesneni pod hlavou a mam 292000km
Apropo, taky ted menim civku a vsechny svicky, co davas?
Ja davam NGK IR Iridiove: ILFR6B 6481
a civku ted vyhazuju Hüco 4518 13 3892 a davam Hella 5DA 230.036-231 2421
Delam utahovani svicek bez momentaku, nemam ten specialni orech na svicky 16mm, takze tech 25-30Nm utazeni asi neodhadnu. Na zavit davam trochu medeneho maziva, pry ale by se ale nemelo davat na hlinik, takze si jeste sezenu keramicke mazivo radeji.
A na stopku svicky davam dielektrickou vazelinu: Liqui Moly Baterrie-Pol-Fet tu, co se dava i na poly baterii kdyztak.
A civku ted vyhazuju Hüco 4518 13 3892 a davam Hella 5DA 230.036-231 2421, jinak tam mam Denso
Me ceka uz brzo taky to tesneni pod hlavou a mam 292000km
Apropo, taky ted menim civku a vsechny svicky, co davas?
Ja davam NGK IR Iridiove: ILFR6B 6481
a civku ted vyhazuju Hüco 4518 13 3892 a davam Hella 5DA 230.036-231 2421
Delam utahovani svicek bez momentaku, nemam ten specialni orech na svicky 16mm, takze tech 25-30Nm utazeni asi neodhadnu. Na zavit davam trochu medeneho maziva, pry ale by se ale nemelo davat na hlinik, takze si jeste sezenu keramicke mazivo radeji.
A na stopku svicky davam dielektrickou vazelinu: Liqui Moly Baterrie-Pol-Fet tu, co se dava i na poly baterii kdyztak.
A civku ted vyhazuju Hüco 4518 13 3892 a davam Hella 5DA 230.036-231 2421, jinak tam mam Denso
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#85 Werscajkova Té-Šestka
Cívky a svíčky dávám zásadně origo na doporučení kluků z AV. Tu Hella mám v kufru jako náhradní, abych dojel. Je to super pocit, když chcípne cívka, mít v kufru náhradu a za 10 minut jet dál.
No já jsem si pořídil momenťák a na svíčky je 38Nm podle Vidy. Já to dělám tak, že každý rozpojený konektor uvnitř stříknu kontaktolem a těsnící gumičku silikonovým olejem.
Taky si myslím, že to bude těsnění, ale ne pod hlavou, ale víka ventilů a případně gufera na ventilech. V těhle kilometrech bych se nedivil ani kroužkům protože, když se člověk podívá jak vypadají stíráky kvůli emisím...
No já jsem si pořídil momenťák a na svíčky je 38Nm podle Vidy. Já to dělám tak, že každý rozpojený konektor uvnitř stříknu kontaktolem a těsnící gumičku silikonovým olejem.
Taky si myslím, že to bude těsnění, ale ne pod hlavou, ale víka ventilů a případně gufera na ventilech. V těhle kilometrech bych se nedivil ani kroužkům protože, když se člověk podívá jak vypadají stíráky kvůli emisím...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4987
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#86 Werscajkova Té-Šestka
Sorry za OT, ale když mi ukazoval pan Bartoš z Olomóca píst z D5 120kW a 136kW tak je to setsakra rozdíl...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#87 Werscajkova Té-Šestka
To vůbec není OT. Asi nemáš fotky pro porovnání, co?
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4987
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#88 Werscajkova Té-Šestka
Tak stačí najít píst z D5 120kW z té 136kW mám doma na poličce.
Hledal jsem na netu a moc průkazná foto jsem nenašel, tak nějak na rychlo.
Hledal jsem na netu a moc průkazná foto jsem nenašel, tak nějak na rychlo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#89 Werscajkova Té-Šestka
Kontaktol muze byt, ale nevim, jestli v tech vysokych teplotach to se vsechen neodpari...tam by mel zustat nejaky dielektricky film a kontakt. Na zavit svicek nedavas teda nic?Werscajk píše: ↑06 pro 2021 14:55 Cívky a svíčky dávám zásadně origo na doporučení kluků z AV. Tu Hella mám v kufru jako náhradní, abych dojel. Je to super pocit, když chcípne cívka, mít v kufru náhradu a za 10 minut jet dál.
No já jsem si pořídil momenťák a na svíčky je 38Nm podle Vidy. Já to dělám tak, že každý rozpojený konektor uvnitř stříknu kontaktolem a těsnící gumičku silikonovým olejem.
Taky si myslím, že to bude těsnění, ale ne pod hlavou, ale víka ventilů a případně gufera na ventilech. V těhle kilometrech bych se nedivil ani kroužkům protože, když se člověk podívá jak vypadají stíráky kvůli emisím...
A co myslis ze to "origo" je? Civky budou Denso. Svicky netusim. Bosch, Denso, NGK..neco z toho nejspis. Jinak za znicene cicky muzou nejcasteji prave spatne svicky...
Momentak mam na kola, ale ten ma nastaveni hodne nahrubo, takze tech 38Nm presne nenakroutim, ale zkusim aspon priblizne, dik.
Vymena krouzku u valcu, to uz bude tak motor ven a na vetsi operaci.
A ty tesneni odchazi bohuzel asi vsude, jak se zda.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#90 Werscajkova Té-Šestka
Na závit nic nedávám. Jednak jsem ve Vidě nic nenašel a za druhé mi to i přijde logické. Měděná pasta máznutá do závitu funguje jako lubrikant a pak je lehké tu svíčku přetáhnout a zadělat si na zlomení...
https://www.driven2automotive.com/blog/why-you-shouldnt-use-copper-grease-when-installing-spark-plugs/
https://www.driven2automotive.com/blog/why-you-shouldnt-use-copper-grease-when-installing-spark-plugs/
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#91 Werscajkova Té-Šestka
Dal jsem trosku keramicke vazeliny ve spreji asi na 1/3 zavitu a na momentaku dal cca 35Nm...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek