Werscajkova Té-Šestka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#26 Werscajkova Té-Šestka
Tak ty "emerický světla" s oranžovými kraji mám na Volvu, které bylo prodáno nové v ČR, také.
Profesionálové z STK pánové B a C jsou očividně velcí znalci Volv.
Profesionálové z STK pánové B a C jsou očividně velcí znalci Volv.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#27 Werscajkova Té-Šestka
by mě zajímalo, jestli existuje jediné volvo s80/v70/xc70 (p3) na světě, co je z fabriky nemá
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#28 Werscajkova Té-Šestka
Vyšší ročníky po FL? 12 a výše snad měli čiré myslím.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#29 Werscajkova Té-Šestka
To stejné platí i pro platformu P1, nemají je jen faceliftová světla C30 a C70II
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#30 Werscajkova Té-Šestka
Mám MY14 a stále mám ještě oranžové.
Čiré byly až MY15 do konce výroby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#31 Werscajkova Té-Šestka
Jeste by me zajimalo kde sou takovy odbornici na STK....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#32 Werscajkova Té-Šestka
Kdysi jsem měli s Hájčusem "jeho V70 a moji XC70 vedle sebe a fakt je to stejně vysoký.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#33 Werscajkova Té-Šestka
Prvotní majitel V70 odlepil XC a nalepil VJakub Svoboda píše: ↑05 kvě 2020 14:15 Kdysi jsem měli s Hájčusem "jeho V70 a moji XC70 vedle sebe a fakt je to stejně vysoký.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#34 Werscajkova Té-Šestka
tak jsem se tu polámal smíchy!
Děkuji pěkně za report z STK.
Jsem rád, že ti mrcha dělá radost.
Ještě jsi mohl podotknout, že žádné zadní fólie to nemá.
Tvl, to byli dřeváci
Dále smeknutí ženě, za koule, jít na STK.
Koukej to vzít na brzdu. Bylo by zajímavé vědět, kolik šemíků, tam po chipu zůstalo.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#35 Werscajkova Té-Šestka
@Hájčus: Přítelka byla poprvé na STK a prý už víckrát nepůjde, že si tyhle pitchoviny mám řešit sám. Jak se řiká, curiosity killed the cat! Brzda je určitě v plánu. Ale nejdřív je to potřeba pořádně ošéfovat, dostat se do bodu nula. Podlaha, řízení, nová protikorozní ochrana... to bude začátek.
S tím souvisí rozhodnutí, které padlo včera. Byť mám P2 platformu rád, tak jsem s přítelkou dospěl k rozhodnutí, že nějak vymazlovat T5ku uplně nemá smysl. Původně jsem to auto chtěl zrenovovat. To padá, díky AW55-50SN. Zatím sice funguje, ale to, že se vysere není možnost, nýbrž jistota. To máte tak 60k motor, 25-40k lak, 25k interiér... udělám renovaci a pak chcípne almara? Díly prostě nejsou, ani nový. Díky, to riskovat nebudu. Takže s námi bude, dokud nás Aisin nerozdělí a pak pá pá. No možná bych tam nalámal manuál a turbínu GT30, ale to je jiná story.
No a proč to píšu. Až budu v bodě 0, tak přijde na řadu brzda a měření tlaků. Pak bych rád svody, zelený vstřiky, SW Stage 2, turbínu ... a mířit někam k 350 poníkům... možná lehce pod 400? No uvidíme, jaký bude cashflow. Jak moc zhovadilý nápad je na to vlepit zadní nárazník z XC70 v laku a přední z V70 z FL? Mě se to nějak líbí.
S tím souvisí rozhodnutí, které padlo včera. Byť mám P2 platformu rád, tak jsem s přítelkou dospěl k rozhodnutí, že nějak vymazlovat T5ku uplně nemá smysl. Původně jsem to auto chtěl zrenovovat. To padá, díky AW55-50SN. Zatím sice funguje, ale to, že se vysere není možnost, nýbrž jistota. To máte tak 60k motor, 25-40k lak, 25k interiér... udělám renovaci a pak chcípne almara? Díly prostě nejsou, ani nový. Díky, to riskovat nebudu. Takže s námi bude, dokud nás Aisin nerozdělí a pak pá pá. No možná bych tam nalámal manuál a turbínu GT30, ale to je jiná story.
No a proč to píšu. Až budu v bodě 0, tak přijde na řadu brzda a měření tlaků. Pak bych rád svody, zelený vstřiky, SW Stage 2, turbínu ... a mířit někam k 350 poníkům... možná lehce pod 400? No uvidíme, jaký bude cashflow. Jak moc zhovadilý nápad je na to vlepit zadní nárazník z XC70 v laku a přední z V70 z FL? Mě se to nějak líbí.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#36 Werscajkova Té-Šestka
Tak co klucí, už to mám zajetý a můžu tomu nakládat? Nebo radši ještě počkat?
Tož co se jinak s T6 událo v poslední době:
- Zavařena proražená podlaha
- Kompletně odstraněna počínající koroze spodku a nový nástřik. Auto na spodku vypadá jako nové
- Nové horní ramena a silentbloky dolních ramen na zadní nápravě
- Pokus o odstranění mlácení přední nápravy výměnou převodky řízení => neúspěch. Stále to mlátí *
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#37 Werscajkova Té-Šestka
Podstatný je, jestli je na těch světlech značka eu homologace. Což na těch skutečně americkejch není, narozdíl od evropskejch. No asi opravdový odborníci..
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#38 Werscajkova Té-Šestka
První rok s T6
Blíží se nám Vánoce. Období, kdy se ohlížíme za uplynulým rokem a sumarizujeme. A já už v podstatě mohu rekapitulovat a sumarizovat první rok s T6. A byla to teda jídza! Za tu dobu jsem s autem nalítal nějakých 16.000 kilometrů, což je pro mě trošku vyšší nájezd, ale za to může covid. A jaké je soužití s "vylítaným krámem" co dojel na Měsíc a už míří zpět? Je to peklo. Nedělejte to, nekupujte si tak volítaný auta. Je to nesmysl. Vykašlete se na to a běžte si vzít radši dvou až pěti-letýho Hnůjdeje. A nebo víte co? Choďte pěšky, něco uděláte pro svoje zdraví... No však se na to pojďme podívat.
Auto začalo měsíc po přivezení domů lehce ťukat od přední nápravy. Však to nic nebude, to budou jen nějaký tyčky... A trochu chčije z turba olej. Taky to má díru v podlaze a rezne to. Ale to bude v pohodě. První servis byl celkem nevinný.
Jenže ťukání nezmizelo. Přišlo léto a tím druhé kolo. Pořešíme díru v podlaze, dáme tomu nový anti-koro nástřik. A hele, oni jdou šejdrem pneu vzádu. No nic, tak ramena. A to ťukání už se teď opravdu vyřeší! Už víme co mlátí! Jednoznačně převodka řízení. Má najeté skoro čytři kila, má nárok. Dáme nějakou málo jetou...
Až na to že to rozvodka nebyla.
Ťukyty ťuk, lupity lup,
pořád to byl dobrý kup?
Je mi z toho nějak teplo,
až mi zcela v hlavě přeplo.
Palubka rudě na mě září,
kyslý výraz mám na své tváři.
Sahara či termostat,
jen se z toho nepos**t...
Auto si však dále ťuká,
hlava mi už z toho puká.
Při zatáčkách něco vpravo chroupá,
no z toho další průser kouká.
Vrata kufru na kebuli padají,
kde mi tady provaz prodají?
Pouštíme se do výzkumu,
bude to chtít novou gumu.
Pod motorem jsou však čtyři,
kdo si na to tady věří?
Zázrak! Najednou prostě NIC! Auto přestalo mlátit, plavat a člověk nemá pocit, že ho v zatáčkách vyklopí! Tvl ono nic neduní, nechrčí, nevrčí, nevrže, neloupe, nerachtá, neťuká, nemlátí... Ono to jede 10x líp než předtím! Ono to je... jak nový auto! O tom si povíme později, pojďme se dál dívat na čísla, protože to není vše! Dáme si to na jedno místo:
Jo a ještě mě v budoucnu čekají přední Four-C tlumiče. A protože mám XC70 podvozek, tak nestojí kus 5 tisíc (jako na S80/V70), ale 15. A mění se v páru
Volva jsou držáky, Volva se nekazí! Tam jen měníš volej a jezdíš, mámo! To najezdí stovky tisíc km a neposere se to. Kvalitní švédská ocel!
Řádky výše nechť jsou odstrašujícím příkladem pro všechny, kteří sem přijdou s vírou, že Volvo je nesmrtelný držák. Pro Ty ostatní, co dočetli až sem, mám ještě pár řádků za odměnu. Asi vás zajímá, jestli mi to za to stálo. Tak určitě. Šel bych do toho znova vědět před rokem, co vím teď? Jistě, ale doporučit to nemůžu nikomu. Kupovat auto s nájezdem skoro 4 kila má rizika a je to v podstatě rituální finanční sebevražda v přímem přenosu. ALE! Minimálně polovina servisu, co tu vidíte je protože jsem chtěl, ne protože jsem musel. Jenže neudělat to, životnost auta by se nepochybně pokrátila. Pokud chcete "bezstarostně jezdit", opravdu si radši kupte nějakou ojetinu do pěti let stáří, ideálně se zárukou od ofiko dealera. Pojem "bezstarostně jezdit" nechme pro operativní leasingy a kháršéringy. Nás totiž co, no, vojín Kefalín? To baví se starat! Voják se stará, voják má!
A teď k celkovému výsledku, jak jsem zmiňoval výše. Po výměně silentů na rámu, silentu motoru a tak dál, jak bylo popsáno výše, mohu říct toto: Auto je ZÁSADNĚ LEPŠÍ co se týče hluku v kabině a jízdních vlastností. Naklánění, uplavanost a rozhoupanost jsem měl za vlastnosti podvozku v Comfort režimu. NE! NE! NE! Všechno špatně. Takto to být nemá. Auto i v Comfortu musí jet jak po kolejích, jistě a s náklony, ze kterých nemáte mořskou nemoc. Musí umět svižně projet zatáčkou a nesmíte mít pocit, že ještě trochu a půjde přes střechu. To všechno jsem měl a po dnešním (posledním) servisu je to pryč. Je to jiné auto. Zatáčky, které jsem se předtím bál říznout svižně, jsem teď bral svižně bez mrknutí oka o 5 - 10km/h rychleji a neměl jsem pocit, že bych zatáčel s parníkem, který půjde po tečně ven přes boudu. A to jsem neměl nic zásadně špatně předtím. Ty původní silentbloky rámu nevypadali zničeně. Ale byli kaput uvnitř a kdyby mi Kuba Svoboda neukázal, poznávací znamení, nikdy bych na to nepřišel a do té operace bych nešel. A servis taky ne, pan Martynek v AVčkách o té šou řekl toto:
No a protože jsou ty Vánoce, tak jsem autu nadělil pár dárečků. Nový klíče, zátku na převodku a "plaketku" o jeho vesmírném výkonu.
Volvingu zdar! Nazdar!
Blíží se nám Vánoce. Období, kdy se ohlížíme za uplynulým rokem a sumarizujeme. A já už v podstatě mohu rekapitulovat a sumarizovat první rok s T6. A byla to teda jídza! Za tu dobu jsem s autem nalítal nějakých 16.000 kilometrů, což je pro mě trošku vyšší nájezd, ale za to může covid. A jaké je soužití s "vylítaným krámem" co dojel na Měsíc a už míří zpět? Je to peklo. Nedělejte to, nekupujte si tak volítaný auta. Je to nesmysl. Vykašlete se na to a běžte si vzít radši dvou až pěti-letýho Hnůjdeje. A nebo víte co? Choďte pěšky, něco uděláte pro svoje zdraví... No však se na to pojďme podívat.
Auto začalo měsíc po přivezení domů lehce ťukat od přední nápravy. Však to nic nebude, to budou jen nějaký tyčky... A trochu chčije z turba olej. Taky to má díru v podlaze a rezne to. Ale to bude v pohodě. První servis byl celkem nevinný.
Jenže ťukání nezmizelo. Přišlo léto a tím druhé kolo. Pořešíme díru v podlaze, dáme tomu nový anti-koro nástřik. A hele, oni jdou šejdrem pneu vzádu. No nic, tak ramena. A to ťukání už se teď opravdu vyřeší! Už víme co mlátí! Jednoznačně převodka řízení. Má najeté skoro čytři kila, má nárok. Dáme nějakou málo jetou...
Až na to že to rozvodka nebyla.
Ťukyty ťuk, lupity lup,
pořád to byl dobrý kup?
Je mi z toho nějak teplo,
až mi zcela v hlavě přeplo.
Palubka rudě na mě září,
kyslý výraz mám na své tváři.
Sahara či termostat,
jen se z toho nepos**t...
Auto si však dále ťuká,
hlava mi už z toho puká.
Při zatáčkách něco vpravo chroupá,
no z toho další průser kouká.
Vrata kufru na kebuli padají,
kde mi tady provaz prodají?
Pouštíme se do výzkumu,
bude to chtít novou gumu.
Pod motorem jsou však čtyři,
kdo si na to tady věří?
Zázrak! Najednou prostě NIC! Auto přestalo mlátit, plavat a člověk nemá pocit, že ho v zatáčkách vyklopí! Tvl ono nic neduní, nechrčí, nevrčí, nevrže, neloupe, nerachtá, neťuká, nemlátí... Ono to jede 10x líp než předtím! Ono to je... jak nový auto! O tom si povíme později, pojďme se dál dívat na čísla, protože to není vše! Dáme si to na jedno místo:
- První servis = 13.461 Kč
- DIY výměna spálené cívky = 3.800 Kč
- Druhý servis = 13.654 Kč
- Třetí servis = 7.810 Kč
- Nový klíč = 6.500 Kč
- CNC zátka z leteckého hliníku na převodku (původní plastová) = 460 Kč
- Čtvrtý servis = 20.000 Kč
Jo a ještě mě v budoucnu čekají přední Four-C tlumiče. A protože mám XC70 podvozek, tak nestojí kus 5 tisíc (jako na S80/V70), ale 15. A mění se v páru
Volva jsou držáky, Volva se nekazí! Tam jen měníš volej a jezdíš, mámo! To najezdí stovky tisíc km a neposere se to. Kvalitní švédská ocel!
Řádky výše nechť jsou odstrašujícím příkladem pro všechny, kteří sem přijdou s vírou, že Volvo je nesmrtelný držák. Pro Ty ostatní, co dočetli až sem, mám ještě pár řádků za odměnu. Asi vás zajímá, jestli mi to za to stálo. Tak určitě. Šel bych do toho znova vědět před rokem, co vím teď? Jistě, ale doporučit to nemůžu nikomu. Kupovat auto s nájezdem skoro 4 kila má rizika a je to v podstatě rituální finanční sebevražda v přímem přenosu. ALE! Minimálně polovina servisu, co tu vidíte je protože jsem chtěl, ne protože jsem musel. Jenže neudělat to, životnost auta by se nepochybně pokrátila. Pokud chcete "bezstarostně jezdit", opravdu si radši kupte nějakou ojetinu do pěti let stáří, ideálně se zárukou od ofiko dealera. Pojem "bezstarostně jezdit" nechme pro operativní leasingy a kháršéringy. Nás totiž co, no, vojín Kefalín? To baví se starat! Voják se stará, voják má!
A teď k celkovému výsledku, jak jsem zmiňoval výše. Po výměně silentů na rámu, silentu motoru a tak dál, jak bylo popsáno výše, mohu říct toto: Auto je ZÁSADNĚ LEPŠÍ co se týče hluku v kabině a jízdních vlastností. Naklánění, uplavanost a rozhoupanost jsem měl za vlastnosti podvozku v Comfort režimu. NE! NE! NE! Všechno špatně. Takto to být nemá. Auto i v Comfortu musí jet jak po kolejích, jistě a s náklony, ze kterých nemáte mořskou nemoc. Musí umět svižně projet zatáčkou a nesmíte mít pocit, že ještě trochu a půjde přes střechu. To všechno jsem měl a po dnešním (posledním) servisu je to pryč. Je to jiné auto. Zatáčky, které jsem se předtím bál říznout svižně, jsem teď bral svižně bez mrknutí oka o 5 - 10km/h rychleji a neměl jsem pocit, že bych zatáčel s parníkem, který půjde po tečně ven přes boudu. A to jsem neměl nic zásadně špatně předtím. Ty původní silentbloky rámu nevypadali zničeně. Ale byli kaput uvnitř a kdyby mi Kuba Svoboda neukázal, poznávací znamení, nikdy bych na to nepřišel a do té operace bych nešel. A servis taky ne, pan Martynek v AVčkách o té šou řekl toto:
Tak ne že, tam vy holomci hned naběhnete, že taký tuning by jste taky rádi. By je tam asi trefilo. Ale už to umí, tak když poprosíte...Ty rámové silentbloky, to byla teda operace. To jsme dělali poprvé a naposledy. Museli jsme si na to půjčit 8 přípravků.
No a protože jsou ty Vánoce, tak jsem autu nadělil pár dárečků. Nový klíče, zátku na převodku a "plaketku" o jeho vesmírném výkonu.
Volvingu zdar! Nazdar!
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#39 Werscajkova Té-Šestka
Jsem rád, že můj tip byl nakonec správný.
Nicméně pokud někdo bude chtít tyto rámové silentbloky vyměnit, rád mu je přelisuji. Vlastním totiž onen zmiňovaný přípravek na zalisování v počtu 3 ks. Zbývajících 5ks lze nahradit pilkou a kladivem. Ale dotyčný si musí přijet již s vyndaným rámem. Jo a zrovna tuto středu jsem dokonce už jeden rám lisoval. Dotyčný si jej vyndal, vyřezal silenty a přijel ke mě na zalisování.
Nicméně pokud někdo bude chtít tyto rámové silentbloky vyměnit, rád mu je přelisuji. Vlastním totiž onen zmiňovaný přípravek na zalisování v počtu 3 ks. Zbývajících 5ks lze nahradit pilkou a kladivem. Ale dotyčný si musí přijet již s vyndaným rámem. Jo a zrovna tuto středu jsem dokonce už jeden rám lisoval. Dotyčný si jej vyndal, vyřezal silenty a přijel ke mě na zalisování.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#40 Werscajkova Té-Šestka
Jo, tip správný byl a díky za něj. Nicméně respekt za to, že tuto operaci jsi udělal doma v garáži na zemi s heverem, stojnama, prkny a paleťákem. Správný pacient.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 623
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#41 Werscajkova Té-Šestka
Ta cena za roční servis u T6 mi přijde dost v pohodě. Já jsem u hloupý starý o dost jednodušší D5 za první rok skoro na dvojnásobku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#42 Werscajkova Té-Šestka
Asi jo. Ale u starší T5 jsem toto nasypal za dva roky.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#43 Werscajkova Té-Šestka
Jsem zastáncem toho, že když se prevence podceňuje, pak to pocítí další majitel. V ČR je spotřební materiál omezen na brzdové destičky a v nejhorším případě na motorový olej. Všechno ostatní je pak jenom oprava a drahý servis... Zkrátka koupit auto s nájezdem bez doloženýho PREVENTIVNÍHO servisu je vždycky jistota toho, že se člověk nesmyslně vysype... Koupit auto například po Kubovi by naopak byla výhra
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#44 Werscajkova Té-Šestka
Ha, to by se nekomu libilo co? Bohuzel co se deje kolem Elektromobilu a Euro7 to vypada, ze si XC necham jeste hodne dlouho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#45 Werscajkova Té-Šestka
Tak tak. Ono na tom autě je mnohem víc spotřebáku, než si kde kdo uvědomuje. To co mnozí označují za "velký servis" v podobě rozvody, náplně, brzdy je spíš takové šudlání. Vůbec takovým nedochází, že je tam hromada gumy v silentblocích, která taky není nesmrtelná, anitkorozní ochrana s definovanou životností a já nevim co ještě. Naštěstí tohle je po Hájčusovi a ten se na tom servisně taky vyřádil. Předchozí majitel asi taky nebyl uplný debil, protože si dal s autem taky práci. Podvozek z XC70 a ocelový kryt pod motorem místo plastu.vityjan píše: ↑25 bře 2021 08:46 Jsem zastáncem toho, že když se prevence podceňuje, pak to pocítí další majitel. V ČR je spotřební materiál omezen na brzdové destičky a v nejhorším případě na motorový olej. Všechno ostatní je pak jenom oprava a drahý servis... Zkrátka koupit auto s nájezdem bez doloženýho PREVENTIVNÍHO servisu je vždycky jistota toho, že se člověk nesmyslně vysype... Koupit auto například po Kubovi by naopak byla výhra
Na tento rok mám na seznamu refit předních světel (25k), ventilátor topení, možná přední FOUR-C (35k) a to ještě nevím, co mě překvapí.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#46 Werscajkova Té-Šestka
Kdybys nechtel ventilator resit v AV, tak se stav. Mam na to totiz pekny pripravek. Jo a ventilator kup tento. Je to to same co origo, jen baleno pro LR s vybrousenymi Fomoco cisly. Me dokonce prisel ve Volvo krabici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#47 Werscajkova Té-Šestka
Větrák už mám v košíku na Granexu, za 1500
Díky za pozvání! Celkem to i zvažuji, mám to kousek, 55 km.
Koukal jsem na rusa z Kanady. Nejdřív jsem si řikal pohoda, ale jak furt tahali ven víc a víc věcí, tak už to jako taková pohoda nevypadalo.
Díky za pozvání! Celkem to i zvažuji, mám to kousek, 55 km.
Koukal jsem na rusa z Kanady. Nejdřív jsem si řikal pohoda, ale jak furt tahali ven víc a víc věcí, tak už to jako taková pohoda nevypadalo.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#48 Werscajkova Té-Šestka
Jo, neco malo se musi vyndat no.....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#49 Werscajkova Té-Šestka
je to pohoda, dělal jsem to taky podle něho. jen pár věcí usnadňující práci:
- není třeba sundat koberec a sedačku (stačí jen odsunout)
- je mnohem lepší vytáhnout komplet ty pojistky za kaslíkem (to ten rus neudelal), pak je tam víc místa
- sežeň si endoskopickou kameru, líp se pak hledají šroubky
- jde to udělat i v jednou člověku (dělal jsem to sám)
- bez přípravku to ani nezkousej
- není třeba sundat koberec a sedačku (stačí jen odsunout)
- je mnohem lepší vytáhnout komplet ty pojistky za kaslíkem (to ten rus neudelal), pak je tam víc místa
- sežeň si endoskopickou kameru, líp se pak hledají šroubky
- jde to udělat i v jednou člověku (dělal jsem to sám)
- bez přípravku to ani nezkousej
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#50 Werscajkova Té-Šestka
Tak dneska nový světla od Sviť Líp. Zvolil jsem nejlepší dostupné projektory a nechal jsem zachovat natáčení. Výbojky jsou základní Osram Xenarc, dražší jsem tam dávat nechtěl, než auto dostane DRL. Až bude DRL, přijdou tam high-end výbojky
Tak nebo tak, svítivost auta by měla být nějakých 1200 lux v originále. Naměřeno po 4 kilech pouhých 120 luxů. Zvolená kombinace dává 1600 luxů a lze to lepšími výbojkami vystřelit ještě o 20% více, takže na nějakých 1920 luxů. A noc se stala dnem. Se 120 luxy by i mobil či ruční svítilna svítili lépe.
A pokud se chcete zeptat na cenu: 20.000 Kč za všechno
Pár fotek, lépe to nafotím někde někdy v temném lese.
Potkávačky: Dálky:
Tak nebo tak, svítivost auta by měla být nějakých 1200 lux v originále. Naměřeno po 4 kilech pouhých 120 luxů. Zvolená kombinace dává 1600 luxů a lze to lepšími výbojkami vystřelit ještě o 20% více, takže na nějakých 1920 luxů. A noc se stala dnem. Se 120 luxy by i mobil či ruční svítilna svítili lépe.
A pokud se chcete zeptat na cenu: 20.000 Kč za všechno
Pár fotek, lépe to nafotím někde někdy v temném lese.
Potkávačky: Dálky:
Naposledy upravil(a) Werscajk dne 08 dub 2021 21:36, celkem upraveno 3 x.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 854 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek