D24T - ulomeny nalitek vstrikovaci trysky

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
roztoca
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 06 pro 2006 09:40
Bydliště: Praha

D24T - ulomeny nalitek vstrikovaci trysky

Příspěvek od roztoca »

Stala se mi neprijemna vec, pri dotahovani trysky se ulomil kus nalitku se zavitem. Je zrejme ze byl tento kus uz jednou varen. Navic se pri tom jeste strhla cast zavitu. Co s tim? Je mozno to znovu privarit a udelat novy zavit? Menit hlavu se mi samozrejme nechce... help please :cry:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE combi 2,4 TD

Hans
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 09 led 2007 18:46
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

V Praze na Chodově mně svařovali a navařovali hliníkové kartery motorek a hlavy válců. Mají tam agregát s wolframovou elektrodou, argonovou atmosférou a proudem se střídáním polarity. Problémem akorát bylo to, že staré hliníkové díly motoru jsou nasáklé olejem a blbě se svařují a svar může mít nižší pevnost. Střídání polarity umožňuje vyplavení nečistot z hliníku při vaření, což je u starého hliníku potřeba. Stejnosměrným proudem nejde starý hliník svařovat. Mně nikdy žádný svar od nich nepovolil. Zítra ti napíšu jméno a adresu. Mám ji v práci a z hlavy ji neznám. Má ale inzerát ve zlatých stránkách v oddílu "svařování hliníku a nerezu. Jmenuje se nějak jako MONET nebo MANET.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

roztoca
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 06 pro 2006 09:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od roztoca »

OK, diky. Zatim to ale podle vsech s k kym jsem se radil vypada kazdopadne na sundani hlavy...
_________________
760 GLE combi 2,4 TD

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

roztoca píše:OK, diky. Zatim to ale podle vsech s k kym jsem se radil vypada kazdopadne na sundani hlavy...
A co použít lepení na hliník???Když tak na to koukám tak je tam i stržený závit???!!!
Jak se ti tohle povedlo to nechápu.Nebylo ti divné že to jde blbě dotahovat???

roztoca
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 06 pro 2006 09:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od roztoca »

Jak rikam, je jasny ze uz to jednou ulomeny bylo a pak znova privareny... na lomu je videt ze to drzelo jenom po obvode tenkym svarem. Jenze to jsem vubec netusil a porad to slo az najednou lup a bylo... Zavit je taky castecne strzenej. Lepidlo na hlinik? tomu se mi nejak nechce verit
_________________
760 GLE combi 2,4 TD

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

roztoca píše:Jak rikam, je jasny ze uz to jednou ulomeny bylo a pak znova privareny... na lomu je videt ze to drzelo jenom po obvode tenkym svarem. Jenze to jsem vubec netusil a porad to slo az najednou lup a bylo... Zavit je taky castecne strzenej. Lepidlo na hlinik? tomu se mi nejak nechce verit
Já s ním kdysi lepil blok motoru na Hondě a v pohodě.

roztoca
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 06 pro 2006 09:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od roztoca »

a jak se jmenuje to lepidlo? popr. kde ho koupim?
_________________
760 GLE combi 2,4 TD

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

roztoca píše:a jak se jmenuje to lepidlo? popr. kde ho koupim?
tuším že to dělá Loctite

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Taky se u nás dělalo lepidlo lepox metal, daly se s tím lepit kovy. Já jsem s ním zalepil klikovou skříň u pragy S5t poté, co se jí kus vylomil po havárii kompresoru. Potom to drželo ještě asi 5 let než jsem auto prodal. Belzona určitě také dělá vhodné lepidlo.

roztoca
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 06 pro 2006 09:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od roztoca »

diky za tipy, prostuduju lepici technologie, i kdyz sichr asi fakt je to sundat a nechat zavarit a vlozit futro se zavitem... no ale to je trochu narocnejsi operace
_________________
760 GLE combi 2,4 TD

kajdamajda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 08 pro 2005 21:27
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

Příspěvek od kajdamajda »

martinopel píše:
roztoca píše:a jak se jmenuje to lepidlo? popr. kde ho koupim?
tuším že to dělá Loctite
Jojo, svatá pravda velebnosti. Jednou jsem s tím lepil blok motoru od Karosy prasklý od nevypuštěné vody (v zimě) Ten motor jezdí dodnes :D
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, 2,4benzin, manuál
Bylo: všechno možné
604926104

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

myslim ze by nemel bejt problem sehnat levne jinou hlavu, co vy na to, turbochrochti?
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

bidak píše:myslim ze by nemel bejt problem sehnat levne jinou hlavu, co vy na to, turbochrochti?
Vtipálku!!! :lol: :lol: :lol:
Vždyť hlavy jsou nejčastějším zdrojem problémů na TD .Sehnat dobrou hlavu je složitější než sehnat celý motor. :lol:

Strejda
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 02 lis 2005 13:53
Vůz: Volvo 240 D6 r.v. 1983-91
Bydliště: Olomouc, Brno

Příspěvek od Strejda »

Takto vylomeny zavit je bezna zavada v jedne obrobne na motory u Olomouce to umi solidne spravit, vyvarenim a novym obrobenim zavitu.
Stane se to tehdy dyz to clovek utahuje|povoluje nevhodnym klicem s nastavcem ktery tryskou jen nekrouti ale namaha ji i na ohyb.
_________________
Volvo 245 D24 1985
Volvo V70I D5252T Man.1998

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

ne ze bych neveril lepiídlum, zvlast kdyz treba Airbus je lepene letadlo, ale tohle bych radeji resil sundanim hlavy a dovarenim, je to preci jen jistejsi....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

martinopel píše:
bidak píše:myslim ze by nemel bejt problem sehnat levne jinou hlavu, co vy na to, turbochrochti?
Vtipálku!!! :lol: :lol: :lol:
Vždyť hlavy jsou nejčastějším zdrojem problémů na TD .Sehnat dobrou hlavu je složitější než sehnat celý motor. :lol:
se nehadam, ne? :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“