960 v Pelhrimove

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 11 pro 2006 18:37
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

960 v Pelhrimove

Příspěvek od elde »

Koukal jste nekdo na toto auto? http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5220174 . Pokud ano, ma cenu se o to zajimat?
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

auto jsem nevidel, ale tenhle model je takovej dost jedinecnej, viz multilink, nivomaty, atypicky zadni kotouce
svezeni krasny, ale narocny na servis
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

Pro:

- Krásnej exteriér a kola
- stav

Proti:
- r.v. 1995
- 2,5 l: nejede, co jsem slyšel, tak problém s praskajícími rozvody
- není kůže!
- cena, je to tak o 20-30 předražený
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 11 pro 2006 18:37
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

Příspěvek od elde »

tnemec píše: 2,5 l: nejede, co jsem slyšel, tak problém s praskajícími rozvody
Nejede? Jako ze je linej? Nebo tento kus?
Praskajici rozvody? Je nutna castejsi vymena a pak v poho, nebo i pres to horzi necekana pohroma?
tnemec píše: není kůže!
Jojo, to me na tom kousku take vadi :-(
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

elde píše:
tnemec píše: 2,5 l: nejede, co jsem slyšel, tak problém s praskajícími rozvody
Nejede? Jako ze je linej? Nebo tento kus?
Praskajici rozvody? Je nutna castejsi vymena a pak v poho, nebo i pres to horzi necekana pohroma?
tnemec píše: není kůže!
Jojo, to me na tom kousku take vadi :-(
2,5 l a 3,0 l mám (jestli se nepletu) stejný povinný... a pak nemá význam jít do motoru, který jede hůř a má stejné provozní náklady IMHO. Jestli se vejde do nižší pojistky, tak je to pak otázka.

Ty rozvody jsem slyšel z druhý ruky: prej to nejde upreventit... náhodně to občas praskne.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 11 pro 2006 18:37
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

Příspěvek od elde »

tnemec píše: 2,5 l a 3,0 l mám (jestli se nepletu) stejný povinný... a pak nemá význam jít do motoru, který jede hůř a má stejné provozní náklady IMHO. Jestli se vejde do nižší pojistky, tak je to pak otázka.

Ty rozvody jsem slyšel z druhý ruky: prej to nejde upreventit... náhodně to občas praskne.
No pokud to neni najakej kubickej centimetrik nad 2.5, tak je pojistka mensi.

Ale ty rozvody me desi.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

elde píše:
tnemec píše: 2,5 l a 3,0 l mám (jestli se nepletu) stejný povinný... a pak nemá význam jít do motoru, který jede hůř a má stejné provozní náklady IMHO. Jestli se vejde do nižší pojistky, tak je to pak otázka.

Ty rozvody jsem slyšel z druhý ruky: prej to nejde upreventit... náhodně to občas praskne.
No pokud to neni najakej kubickej centimetrik nad 2.5, tak je pojistka mensi.

Ale ty rozvody me desi.
Priznam se, ze nevim, kde jsem to cetl... ale nekde jo... mozna bude někdo z klubu vědět
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2005 14:45
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

Jj

Příspěvek od Volvstein »

Pojistka je opravdu mensi nez u 3.0 (protoze objem je 24xx cm3),
jinak ten 2,5litrik jede pekne, spotreba uz je horsi (nevim kolik), ale urcite vice nez u meho predchoziho 2.0 Turbo16V(B204FT).
Pekna kara. :twisted:
V.

P.S: Ad rozvody - po koupi auta je udelej (komplet) a mas klid.
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink

kenya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 149
Registrován: 10 pro 2006 10:53
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Bydliště: liberec/SCANIA R420

Příspěvek od kenya »

Pojistka je u 2,5 opravdu nižší, ale 3,0 je určitě lepší co se týká životnosti, živosti a koneckonců i spotřeby. obzvlášť u devítky bych volil třílitr.
OT z Pelhřimova před asi dvěma roky někdo nabízel 960 - jednu ze třech z bývalé vládní flotily, ale to byly 3.0 24V sedany, v plný palbě bez kůže. Jednu má kámoš z Boru, nevíte někdo o těch zbývajících dvou?
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 3x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Mercedes Benz ML320 r.v.98
časem bude V70 nebo XC70

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1864
Registrován: 07 led 2006 19:30
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

Příspěvek od pekelnik »

mám sedana v třílitru. S90. Spotřevu mám psanou 11,4. u 6ti válce 2,5 předpokládám, že bude malinko nižší. Malinko. Jinak kára je to suprová. pokud chceš svezení luxusním kombíkem, tak bych do toho šel. já tehdá chtěl kombi, ale když byl takovej pěknej sedan, nešlo to odmítnout. jinak na jízdní vlastnosti asi bude nejlepší se poptat Bídáka. ten má totéž, ale s třílitrem. :? O těch rozvodech nic nevím. moje zatím drží.
_________________
264TE - 1977, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 1999, 2.4 benzin / 265 - 1979, B27E,
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979

kenya
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 149
Registrován: 10 pro 2006 10:53
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Bydliště: liberec/SCANIA R420

Příspěvek od kenya »

pekelnik píše:mám sedana v třílitru. S90. Spotřevu mám psanou 11,4. u 6ti válce 2,5 předpokládám, že bude malinko nižší. Malinko. Jinak kára je to suprová. pokud chceš svezení luxusním kombíkem, tak bych do toho šel. já tehdá chtěl kombi, ale když byl takovej pěknej sedan, nešlo to odmítnout. jinak na jízdní vlastnosti asi bude nejlepší se poptat Bídáka. ten má totéž, ale s třílitrem. :? O těch rozvodech nic nevím. moje zatím drží.
Co se týče tý spotřeby, tak bych si dovolil tvrdit, že ta 2,5 bude mít spotřebu spíš malinko vyšší (slabší motor v relativně těžkým autě)
Já měl taky 3.0 a průměr jsem měl cca 11 litrů, dálky po dálnici s tempomatem 130km/h i pod 8 litrů. Taky jsem měl sedana, u kombajna nevim.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 3x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Mercedes Benz ML320 r.v.98
časem bude V70 nebo XC70

Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2005 14:45
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

Souhlas

Příspěvek od Volvstein »

kenya píše: ..., tak bych si dovolil tvrdit, že ta 2,5 bude mít spotřebu spíš malinko vyšší (slabší motor v relativně těžkým autě)
... nevim.
No já to vidím taky tak, zatím jezdím kolem 13l...
V. :twisted:
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: Souhlas

Příspěvek od travex »

Volvstein píše:
kenya píše: ..., tak bych si dovolil tvrdit, že ta 2,5 bude mít spotřebu spíš malinko vyšší (slabší motor v relativně těžkým autě)
... nevim.
No já to vidím taky tak, zatím jezdím kolem 13l...
V. :twisted:
moje 960 je tedy ponekud rozezranejsi. Jezdi prakticky jen po Praze, nejdelsi vylet meril cca 35 km, jinak vsechno kolem 5-15 km pokoky. Spotreba od 11.2 do 18.0 litru podle dopravni situace.. priskoky v kolonach jsou znat a moc... pro srovnani D24TIC s automatem nesezere v obdobnem rezimu vice jak 10.2 litru (to je prozatimni rekord), holt polovicni vykon = polovicni spotreba :-D
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jo holt pokud se využívají koně tak potřebujou dostat nažrat :? , ale já je naučím dietu :twisted:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

jarek.krizan píše:Jo holt pokud se využívají koně tak potřebujou dostat nažrat :? , ale já je naučím dietu :twisted:
´

presvedcil jsi mne :-D
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Re: Souhlas

Příspěvek od bidak »

Volvstein píše:
kenya píše: ..., tak bych si dovolil tvrdit, že ta 2,5 bude mít spotřebu spíš malinko vyšší (slabší motor v relativně těžkým autě)
... nevim.
No já to vidím taky tak, zatím jezdím kolem 13l...
V. :twisted:
to prijde casem, nez se s automatem naucis jezdit
ja jsem zacinal mimo mesto na 12,5 a po dvou mesicich jsem umel jezdit za 9,5
zimni kombinaci delam za 11,5 a jsem pomerne spokojenej
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

jarek.krizan píše:Jo holt pokud se využívají koně tak potřebujou dostat nažrat :? , ale já je naučím dietu :twisted:
Hmm, připomínáš mi historku, co mi povídával táta. Je o cikánovi a koňovi. Cikán koupil koně. Byl pěknej, mladej a doberej v tahu. Ale hodně žral, tak ho to cikán chtěl odnaučit. No a když už to kůň skro uměl (nežrat), tak cikánovi najednou chcíp. A on že si prej s ním dal tolik práce a teď tohle! :lol:

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:
jarek.krizan píše:Jo holt pokud se využívají koně tak potřebujou dostat nažrat :? , ale já je naučím dietu :twisted:
Hmm, připomínáš mi historku, co mi povídával táta. Je o cikánovi a koňovi. Cikán koupil koně. Byl pěknej, mladej a doberej v tahu. Ale hodně žral, tak ho to cikán chtěl odnaučit. No a když už to kůň skro uměl (nežrat), tak cikánovi najednou chcíp. A on že si prej s ním dal tolik práce a teď tohle! :lol:
Já to myslel tak, že podle provedení říd. jednotek a podle možností, zkusím snížit spotřebu na úkor výkonu. prostě si bude myslet, že se tak moc nešlape po pedálu a uvidíme co se bude dát udělat s nastavením převodovky. U mojí sedmičky to šlo, mám něco jako vypínatelný ekonom režim. Ale jsou to jen teorie na tomto jsem to ještě nezkoušel.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“