Re: V70 T5 Drive-E 2015

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#26 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od Urvanej »

To mi neřikej, že by to nešlo nějak SW ošetřit, aby to bylo "normálně". :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#27 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od PINĎABC »

přehodit kabely od těch magnetů co fungují jako spínače a je to. To si myslím, že by nebyl zásadní problém. Jen na kulise bude pak označení +- naopak.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#28 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ti to Piňdo snad vyfotím. Že fakt nic neotocis.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#29 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od PINĎABC »

vyfot prosím, ale předem říkám nejde neznám :-)
Jestli máš tu starou kulisu je to ideální pro testování

Ejdou Rotacak
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3214
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#30 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

chlapi buďte rádi, že se Vám stalo jen nechtěné podřazení.

Já minulej tejden narychlo převážel ředitele pobočky jeho služebnim Superbem.
Nesmí řidit, je po těžké operaci chlopně, jizva přes celej hrudník...

Jak furt střídám auta, tak už člověk dělá věci automaticky - pořád ale může zafungovat
selhání lidského faktoru :%)

Sedí na sedadle spolujezdce, bezpečnostní pás přes obří jizvu na srdci, povídáme si o autech, o přestavbě
mýho auta. Tak se ho ptám "pane náměstku, u toho novýho Supa (MY19-20) se taky zapíná na DSG
sportovní režim od sebe a dolů?"

"Jo, od sebe a dolů"

Fajn, začal jsem předjíždět, zapl "S" a na chvíli se zasnil a pocitově porovnával Superb
2.0 TSI s mym Volvem.

"říkám si "p*čo! jede ti to líp!!!", dokončuju předjížděcí manévr a ve 170km/h sa rozhodnu
přemáčknout zpátky na "D"....no jak jsem byl v ráži a na chvíli zapomněl, že nejedu ve
Volvu, tak jsem ko*ot blbej v moment, kdy jsem šáhl na šaltpáku prudce dupl na brzdu,
jakože spojka, za 4 a plnej......

Přežil? jo přežil......ale říkal, že už vlastně rehabilitaci nepotřebuje a že asi zase začne
jezdit sám 8)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2902
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#31 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od Vapik »

Já něco podobného, sice u motorek řešil nesčetněkrát. Před pár lety jsem závodil ve více kategoriich. Konkrétně ve třech s tím, že mnohdy jsem jeden trénink dojel a za deset minut startoval druhý. Na dvou motorkách jsem měl 1 nahoru na jedné 1 dolů. A ze začátku to teda bylo žužodobrodrůžo. Jelikož jsem byl línej to sjednocovat tak jsem na každou motorku do zorného pole dal velkou nálepku s číslem 1 a vždy šipku nahoru nebo dolů. Od té doby jsem stím problém neměl a to až do chvíle, když jsem se šel projet na motorce na značkách a když jsem si vybral gilleru tak jsem byl total v pasti jelikož tam je to obráceně jenže levá versus pravá strana a to si pak běžně místo přeřazení zabrzdím :D. U aut mě tohle trápení zatím nepotkalo, kouknu na to jak to má a pak už si to jen přepnu v hlavě. Nic méně pokud bych si mohl vybrat chtěl bych na páce řazení nahoru dozadu, takže přesně naopak než mám u xc90.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#32 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od Sup »

A ty si o práci nepřišel? :-D

Jinak logické je mít + směrem k sobě, při zrychlení nebudu dávat ruku od sebe a opačně.
Co se mi nelíbí, tak pádla pod volantem na řazení, třeba pravá plus a levé mínus. Měly by být obě k sobě plus a od sebe mínus...

No stejně pro svoje auta vyhledávám stále manuál, tak to je jen kdyby z mé strany ;-)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#33 automat - man.řazení dolu, nebo nahoru???

Příspěvek od Jakub Svoboda »

PINĎABC píše:vyfot prosím, ale předem říkám nejde neznám :-)
Jestli máš tu starou kulisu je to ideální pro testování
Nezapoměl jsem, jen jsem neměl řadičku po ruce.
Tak pokud se podíváš na foto, v řadičce je magnet a proti je snímač, když vychýlíš na sekvenci magnet jde do strany. Tak otočení + a - mechanicky nepůjde. Zde už je to otázka SW, ale zda to půjde netuším.

Obrázek Obrázek Obrázek
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“