Basstl - V70 TDI Pracant
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#126 Basstl - V70 TDI Pracant
350 600 km
Výměna náplní:
- motorový olej Mobil 5W50
- 2x výměna oleje v automatu RAVENOL ATF T-WS
- zelená nemrzka s proplachem chladící soustavy
- naplnění klimy
Výměna náplní:
- motorový olej Mobil 5W50
- 2x výměna oleje v automatu RAVENOL ATF T-WS
- zelená nemrzka s proplachem chladící soustavy
- naplnění klimy
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#127 Basstl - V70 TDI Pracant
Oprava kapající hadice od automatu a výměna upadlého kabelového oka na baterce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#128 Basstl - V70 TDI Pracant
To oko vypadá jak lisovaný profi kleštěma
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#129 Basstl - V70 TDI Pracant
Je to tak. I když jsem Basstl, tak jsem tam žádnej bastl nechtěl a donutil jsem elektrikáře v práci, aby si ty kleště pořídili. Ještě tam chci dát smršťovačku s lepidlem, aby ty 4 kablíky podržela.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2902
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#130 Basstl - V70 TDI Pracant
Tak je ještě nechej koupit očko na 90° (podle fotky bych řekl, že prodloužené) a bude to jak z fabriky .
#131 Basstl - V70 TDI Pracant
Nájezd k dnešnímu dni: 354 170 km (nájezd za loňský rok 4 377 km).
Viz foto níže.
Letos bych rád udělal hlavně ten XC paket.
Pokud dojde na servis předních brzd (kotouče už mají dost velkou hranu), tak dám rovnou 302mm brzdy.
Z původního seznamu se udělalo jen turbo, chladič a termostat, ale zase se udělala hromada jiných věcí.Basstl píše: ↑02 led 2022 17:05 Plány na rok 2022:
- zadní silentbloky
- namontovat XC nárazníky
- instalace přídavných světel
- lakovat drobný díly
- zadní křídlo
- černý plasty + šedá folie + samolepky
- výroba kompletního výfuku
- instalace přídavnýho chladiče na automat + termostat
- výměna turba (původní z Dunkelrotu)
- pokud se to stihne, tak brzdy 302mm z Dunkelrotu
Viz foto níže.
Letos bych rád udělal hlavně ten XC paket.
Pokud dojde na servis předních brzd (kotouče už mají dost velkou hranu), tak dám rovnou 302mm brzdy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#132 Basstl - V70 TDI Pracant
S Pracantem na Svachovce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#133 Basstl - V70 TDI Pracant
Pracovně na Svachovce?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#134 Basstl - V70 TDI Pracant
Dnes jsem při náhodné silniční kontrole přišel na to, že už 2 měsíce jezdím bez STK.
Musel jsem tedy změnit program a urychleně udělat STK novou (Pracant je momontálně jediný auto který mám doma).
Trochu risk, protože jsem nic nezkontroloval, natož abych auto připravil. Jen jsem projel ruční myčkou abych smyl bahno z víkendového kácení stromu na chatě.
Emisema jsem prošel bez ztráty kytičky. Na STK už to bylo horší.
2 roky už odkládám výměnu zadních silentbloků a teď mě to doběhlo - vůle na zadní nápravě a STK na měsíc.
Musím tedy urychleně naplánovat cestu do Černošic, kde mám přípravky na výměnu zadních silentbloků.
Musel jsem tedy změnit program a urychleně udělat STK novou (Pracant je momontálně jediný auto který mám doma).
Trochu risk, protože jsem nic nezkontroloval, natož abych auto připravil. Jen jsem projel ruční myčkou abych smyl bahno z víkendového kácení stromu na chatě.
Emisema jsem prošel bez ztráty kytičky. Na STK už to bylo horší.
2 roky už odkládám výměnu zadních silentbloků a teď mě to doběhlo - vůle na zadní nápravě a STK na měsíc.
Musím tedy urychleně naplánovat cestu do Černošic, kde mám přípravky na výměnu zadních silentbloků.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#135 Basstl - V70 TDI Pracant
To znám... 4 měsíce...
Nic méně, co orgáni, kolik tě to stálo?
Nic méně, co orgáni, kolik tě to stálo?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#136 Basstl - V70 TDI Pracant
Naštěstí mě to nestálo nic, jen upozornění ať si jí co nejdřív udělám.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#137 Basstl - V70 TDI Pracant
Super.
Já přemýšlím jestli to v pátek risknu z čisté vody a nebo počkám na ... no víte.
Já přemýšlím jestli to v pátek risknu z čisté vody a nebo počkám na ... no víte.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#138 Basstl - V70 TDI Pracant
Zítra vezu Pracanta do Černošic.
Tentokrát toho moc nebude, protože musím stihnout udělat opakovanou STK.
Chytá se:
Silentbloky zadní nápravy.
Výměna motorového oleje + filtr.
Dotáhnout ručku (lanovody jsou nové).
Výměna termostatu
Oprava ABS (propájení jednotky).
Tentokrát toho moc nebude, protože musím stihnout udělat opakovanou STK.
Chytá se:
Silentbloky zadní nápravy.
Výměna motorového oleje + filtr.
Dotáhnout ručku (lanovody jsou nové).
Výměna termostatu
Oprava ABS (propájení jednotky).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#139 Basstl - V70 TDI Pracant
356 657km - výměna motorového oleje Mobil 5W50 + filtr
Dále jsou vyměněné všechny 4 zadní silentbloky a udělaná geometrie zadní nápravy.
Problém s ABS vyřešen výměnou zadních snímačů.
Dotažená ručka.
Výměna termostatu se neobešla bez komplikací. Starý (pravděpodobně původní) termostat byl zarostlý a musel se vysekat ven.
Výměna brzdového spínače u brzdového pedálu bohužel nevyřešila svítící chybu motoru.
Vzhledem k tomu že mám vyměněný i čidlo v posilovači, tak problém nejspíš bude v kabeláži.
Nicméně vše funguje jak má, jen svítí ponorka.
Dále jsou vyměněné všechny 4 zadní silentbloky a udělaná geometrie zadní nápravy.
Problém s ABS vyřešen výměnou zadních snímačů.
Dotažená ručka.
Výměna termostatu se neobešla bez komplikací. Starý (pravděpodobně původní) termostat byl zarostlý a musel se vysekat ven.
Výměna brzdového spínače u brzdového pedálu bohužel nevyřešila svítící chybu motoru.
Vzhledem k tomu že mám vyměněný i čidlo v posilovači, tak problém nejspíš bude v kabeláži.
Nicméně vše funguje jak má, jen svítí ponorka.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#140 Basstl - V70 TDI Pracant
Jirko povíš mi prosím jak se na P80 dělá seřízení zadní nápravy? Nereju, jen jak si to tak vybavuji tak mě právě nenapadá kde se štelují odklony a sbíhavost na zadku u předokoly tak ať nezůstanu dál takhle omezenej.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
#141 Basstl - V70 TDI Pracant
Mám vyřídit, že k tomu stačí ořech 21, klíč 15 a montpáka.
Na nápravě jsou oválný díry. Odklon ladit nejde, ale kdyby to bylo nutné, tak to prý má můj mechanik vymyšlené.
Na nápravě jsou oválný díry. Odklon ladit nejde, ale kdyby to bylo nutné, tak to prý má můj mechanik vymyšlené.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#142 Basstl - V70 TDI Pracant
Včera jsem na něj koukal, jak je tam chudák pohozenej na dvoře
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#143 Basstl - V70 TDI Pracant
Tak logicky mi vyplívá, že je nutno hýbat s celým rámem nápravy. Tož pak by sedělo i to nářadí.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#145 Basstl - V70 TDI Pracant
Když jsem byl na geometrii u Jihlavy minulý rok, tady frajer šel na zadek a věděl co a jak. Lehce mě to překvapilo a tak jsem se ho zeptal. Jelikož jsem si to dopředu nastudoval. Říkal, že to na P80 V70 v podstatě nikdo nedělá. Ale že to omezeně lze. U mě mi ukázal,že je to v normě potom co mi nešla jedna strana povolit přesně jako je na obrazku výše.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#146 Basstl - V70 TDI Pracant
Přezuto na letní.
Tentokrát jsem nasadil Meteory s nesmrtelnými pneu Michelin Primacy 3 (DOT 4715), vzorek 5,5mm. Nájezd okolo 100k km.
Od pátku mám na podruhé udělanou STK. Až na ty silentbloky bez závady.
Tentokrát jsem nasadil Meteory s nesmrtelnými pneu Michelin Primacy 3 (DOT 4715), vzorek 5,5mm. Nájezd okolo 100k km.
Od pátku mám na podruhé udělanou STK. Až na ty silentbloky bez závady.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#147 Basstl - V70 TDI Pracant
Zatěžkávací zkouška... Potřeboval jsem odvézt cihly "šamotky" které jsem dostal za odvoz.
Vozejk i Pracant to zvládly a já až dodatečně přišel na to, že čistá váha byla 1800kg + váha přívesu... Naštěstí to byl jen kousek.
Vozejk i Pracant to zvládly a já až dodatečně přišel na to, že čistá váha byla 1800kg + váha přívesu... Naštěstí to byl jen kousek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#148 Basstl - V70 TDI Pracant
Dnešní závada u Pracanta. Seknul se mi bowden spojující šaltrpáku automatu a spínačku. Protože se mi to stalo už u druhýho auta, tak to nepovažuju za náhodu a doporučuju každýmu majiteli P80 s automatem, aby se na to připravil. Tentokrát se to projevilo tak, že nešlo vůbec nic. Nešlo vyřadit. Nešlo otočit klíčkem a nešlo vytáhnout bowden ze spínačky. Aby šel bowden vytáhnout, tak musí být klíček v poloze II. Rozhodnul jsem se bowden uštípnout. Projevilo se to tak, že šlo vyřadit, ale spínačka byla pořád mrtvá. U druhýho auta jsem si ověřil, že musí být jazýček v přední poloze aby šlo otočit klíčkem. Vzhledem k tomu že v bovdenu je pletenené lanko, tak zatlačit na ten zbytek po ustřižení, šlo dost blbě. Ulámal plasty okolo bowdenu, vytáhnul pružinu, ale nic nepomáhalo. Postupně jsem zkoušel různé nástroje abych zatlačit ten zaseknutý jazýček dovnitř, ale nic nepomáhalo. Už jsem se pomalu chystal na demontáž spínačky, jenže ta nešla rozebrat, protože musí volant dolů a ten byl zamčený (šrouby jsou v zákrytu a musí se volantem nejdřív otočit na obě strany o 90°). Přemyšlel jsem jestli vzít velkou flexu, nebo to rovnou hodit ze skály... Protože se nerad vzdávám, tak jsem si dal chvilku na vydechnutí a mezi tím mě napadlo použít zahnutý imbus klíč jako nástroj na zatlačení jazýčku. Zezadu je fakt málo místa, tak se ten imbus jevil jako dobrej nápad. Musel jsem tlačit (nebo spíš tahat proti sobě) fakt brutálně a obouruč, Hlavou jsem při tom byl zapřenej o volant. Povedlo se. Ta radost při otočením klíčkem musela být slyšet... Zvítězil jsem a teď to jdu zapít... Pracant je zachráněn.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 19 črc 2023 23:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#149 Basstl - V70 TDI Pracant
A jak se na to preventivně připravit? Mít štípačky a ohnutej imbus s sebou ?
Nebo radši ten kabel dopředu vyměnit? Nebo ho úplně vypojit?
Nebo radši ten kabel dopředu vyměnit? Nebo ho úplně vypojit?
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
#150 Basstl - V70 TDI Pracant
Poslední dvě možnosti jsou správně. Nejjednodušší je vypojit to. Práce na 5 minut. Pokud děláš něco v palubce, tak je ideální příležitost vyměnit ten bowden za nový.
Já každopádně objednám 3 nové a jakmile budu něco dělat okolo palubky, nebo středového tunelu, tak to preventivně vyměním. Do té doby budu jezdit bez nich. Jen je potřeba myslet na to, že když je bowden vypojený, tak jde nastartovat v kterékoliv poloze šaltrpáky a vytáhnout klíček ze zapalování také.
Já každopádně objednám 3 nové a jakmile budu něco dělat okolo palubky, nebo středového tunelu, tak to preventivně vyměním. Do té doby budu jezdit bez nich. Jen je potřeba myslet na to, že když je bowden vypojený, tak jde nastartovat v kterékoliv poloze šaltrpáky a vytáhnout klíček ze zapalování také.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek