C30 - Motory

  • Autor
  • Zpráva
python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#26 C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

Radek těžko bude C30 prodávat ;) Má ji pro přítelkyni. Teda co jsme se naposled bavili, tak to nezmiňoval.

Pokud bych chtěl Volvo, chtěl bych pětivál :P takže 2.4i či D5 :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#27 C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Jsem možná mylně z posledního rozhovoru pochopil, že ano. Tak jestli to není pravda se omlouvám.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#28 C30 - Motory

Příspěvek od python.p »

Ale tak za zeptání nic nedá a pokud prodával, tak je to servisované auto a v naprostém pořádku. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#29 C30 - Motory

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Budu asi jediný, ale rozhodně se ohradím proti tvrzení, že T5 hodně žere!
Donedávna jsem ji měl v Padíkovi a s ním jsem jezdil krátké trasy kolem Prahy do 11. Takže v C30 bez AWD to bude určitě méně! T5 je skvělý motor, ten zvuk a potenciál jsou k nezaplacení.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 422
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#30 C30 - Motory

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#31 C30 - Motory

Příspěvek od mr1 »

9,79 se podle mého dá vydržet. Není to málo, ale za ten výkon a zvuk se to dá pochopit. Docela by mě ale zajímalo, když se třeba jen trochu využije potenciál tohoto motoru, jaká bude spotřeba potom? Včera jsem se večer vracel z PRG s XC90/D5, a protože to situace dovolovala, jel jsem 160-180... no a kompl ukazoval 9,1. Podle toho, že jsem mi cca 1/3 nádrže na PRG-BRQ nestačila, tak realita může být ještě o litránek větší. No ale váha XC90 a její stavba je trochu jinde než C30. Uvedl sem to jen pro příklad. Zná T5 v S60, a tou jsem jel podobným tempem za 12,5. Ale bylo to pouze jednou, čili z toho nemohu soudit.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#32 C30 - Motory

Příspěvek od ttoommaasseekk »

T5 umí jet za 8 a také za 30 (okruh v České Lípě), když jsem potřeboval sjet špatné pneumatiky. Ale když se opravdu svezeš po silnici, je to zhruba těch 13, ale to už je vážně zábava a při ní jsem sjel boční nápisy na pneumatikách.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#33 C30 - Motory

Příspěvek od Michl »

S touhle T5 (2521 cm3) jsem se dlouhodobě pod 11L ještě nedostal, ale na druhou stranu to jede fakt svižně :Yahoo!:
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#34 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

No co Vám budu říkat, kdyby se mi v okamžiku rozhodování připletla do hledáčku T5ka, tak bych byl hooodně na vážkách :D
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#35 C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Jebat spotřebu u auto pro radost. Jak to říká ten slovenský prachač o těch opicích.
Ten faktor rohlíku vymaže ty dva tři litry spotřeby navíc. A lpg to jistí kdyby si zamyslel auto na delší dobu. Jinak ta montáž asi nemá smysl.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#36 C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286506304&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)

Preis: 4.480 €

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#37 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

PINĎABC píše:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=286506304&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

Volvo C30 T5 Summum Leder Xenon Memory MFL Tempomat...
Erstzulassung: 11/2007
Kilometerstand: 280.000 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 169 kW (230 PS)

Preis: 4.480 €
Ta je za velmi rozumné peníze :) Bohužel to budu řešit až v průběhu roku....a je mi jasný, že pak zas žádnou nenajdu :roll:
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#38 C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Najdeš neboj :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 422
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#39 C30 - Motory

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#40 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Ty kilometry jsou masakr :good:
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#41 C30 - Motory

Příspěvek od PINĎABC »

Kupodivu už se chvílí prodává. V našich končinách holt vozy pro individualisty s motorem moc zájem není. Cenu si ale drží i vybydlene kusy. Tohle ovšem tak nevypada. Škoda ji nekoupit.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#42 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

Tak pokud uvažuješ nad C30 s 2,4i (125 kw), tak ti mohu říci zkušenosti za 12 000 km a téměř 2 roky vlastnictví.

Motor:
- v 80% dostačující výkon, kdy tě to dokáže na 2. či na 3. převodový stupeň hezky táhnout dopředu.
- počítej, že nějaký zátah ucítíš od 3000 ot, pak se to podruhé chytne ve 4000 ot a docela pěkně to jede do 6 300 ot
- dynamika, když s tím jedeš sám je citelně lepší jak s dalším člověkem na palubě
- na 5 to jako nějak pomalu zrychluje, ale TDIčku stačit nebudeš ani litrovému foukanému tříválci, holt se musí řadit a točit
- jinak jde trošku víc cítit 5 válců na předních kolech, mohl by být motor lehčí, s 1,6i to zatáčí prostě lépe. Jak to "zatáčí" s D5 si raději ani nepředstavuji.

Spotřeba:
- silně individuální, každý to má jinak a nedá se spolehnout, za kolik budeš jezdit
- náš aktuální průměr je 10,3 l (ze 70% město, krátké trasy, kopcovitý terén)
- v zimě není problém poskakovat po městě mezi 11,5 - 13 l
- v létě je to mezi 10,5 - 11,5 l
- svižně dálku pojedeš mezi 8,7 - 9,5 l
- pohodově pojedeš dálku mezi 7,2 - 8 l
- dálnice počítej 9 - 10 l (k 9 l při dodržování 130 km/h, pak to letí vzhůru)

Zvuk:
- za mne nejlepší z nabídky platformy P1, ani T5 nemá tak hezký (ta to ale dohání výkonem, kdy tě ten motor i při lechtání plynu pořád tlačí vpřed, úplně cítíš, jak chce a chce a chce jet víc než ty - osobně vyzkoušeno v S40)

Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm

Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je taky horší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech

Suma sumárům, jsme asi pořád rád za zvolenou motorizaci 2,4i - sice to žere víc jak jakýkoli diesel a či fordí 4válcevoé benzíny, ale motor má svůj charakter (zvuk, chod, podání výkonu). Pokud bych chtěl levné přesunovadlo, pak bych šel do Suzuku Swift či Toyoty Yaris. C30 s 2,4i je tak trošku stylovka vybraná srdcem a ne rozumem. A degradovat ji na fordí 4 válce, to už fakt raději v předchozí větě zmíněné auta.

Pokud tě něco zajímá, ptej se.
Naposledy upravil(a) Haben dne 03 led 2020 10:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#43 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Habene děkuju Ti moc za naprosto vyčerpávající shrnutí, to je paráda :good:
dynamika, když s tím jedeš sám je citelně lepší jak s dalším člověkem na palubě - jezdit s tím budu v 99% sám, takže to nebude problém
na 5 to jako nějak pomalu zrychluje, ale TDIčku stačit nebudeš ani litrovému foukanému tříválci, holt se musí řadit a točit - naštěstí nejsem z těch, co se bojí podřadit a vytočit motor :D
Spotřeba je oproti mé XC70 2002 2.4T krásná(u mě to bude 80% dálky, 10% dálnice a zbytek město) a stejně to plánuji dát do plynu vzhledem k mému nájezdu. Vyřazuju taky automat, chci manuál, automat je v XCčku jen kvůli ženě :D
Co se týče podvozku, tak přesně takovou pohodlnější motokáru chci :D Ta informace ohledně zkrutu karosérie je velmi zajímavá, díky :-)
C30 s 2,4i je tak trošku stylovka vybraná srdcem a ne rozumem. - A i přesto takové auto chci. Moje cesta do práce je 80km skrz údolí plné zvěře a věřím že i C30 je v bezpečnosti někde jinde, než auta co jsi psal :-)
Tak to vypadá, že to budu vybírat jen ze dvou motorů, 2.4i a 2.5T. D5 asi vyřadím, když už Ti přijde že i s benzínovým 2.4i by mohl být předek lehčí a i vzhledem k tomu, že cca třetina mojí trasy do práce jsou zatáčky, tak jinak tento povedený motor od Volva vynechám.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#44 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Jediný problém je ten, že jich zrovna moc není....ale já si klidně počkám, začnu to sledovat tak od března, dubna a věřím, že se do konce roku podaří :D
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#45 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

Ja na 2,4i cekal ctvrt roku a nakonec byl nucen jet do Svedska. Tak se na to priprav
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#46 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Haben píše:Ja na 2,4i cekal ctvrt roku a nakonec byl nucen jet do Svedska. Tak se na to priprav
Ve Švédsku jsem nikdy nebyl, rád se tam podívám :D
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#47 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu :bad:
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#48 C30 - Motory

Příspěvek od Michl »

Haben píše:Podvozek:
- je to prostě motokára, která ti bude kopírovat povrch, může ti přijít chvílemi uskákaná
- umí ale zatáčet a oproti P2 to má kurevsky dobrý rejd
- s dírami či příčnými nerovnostmi si poradí podobně jak P2, řekl bych, že možná i lépe
- ochotu zatáčet, lépe držet ve vyjetých kolejích oproti P2 - prostě jiná dimenze
- chceš-li ochotu zatáčet ještě zvýšit, snížit krut karoserie, jednoznačně doporučuji výztuhu do motorového prostoru - kdybych jí sám po roce ježdění neosadil, tak bych nevěřil, jaký vliv na jízdní vlastnosti má tyč o průměru 2 cm

Interiér:
- vrže určitě méně jak P2
- středový panel mi přijde méně přehledný jak u P2
- sedadla by mohla mít větší boční vedení, ale pořád lepší jak u P2
- naopak u P2 měla sedadla delší sedák
- audio oproti P2 je tak hroší (porovnávám vrcholné řady Dynaudio vs. HU-850)
- i když to nepatří do interiéru, tak luxusně svítí xenony - stejně dobře jak LED světla u Octavie III
- kufr plně dostačující pro dovolenou i ve 2+2 lidech
Potvrzuji výše uvedené (jen s drobnými výhradami např. k horší přehlednosti středového panelu...) z vlastní zkušenosti s C30 (naftový motor 1,6, xenony, audio High Performance) a dále pak i odvozeně podle mojí P1 resp. V50, která je na tom hodně podobně.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#49 C30 - Motory

Příspěvek od Michl »

kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu :bad:
Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#50 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

Michl píše:
kubexxx píše:Jinak když tak koukám po Evropě, ta T5ky občas trpí pod útokem tuzingu :bad:
Tak tím bývají napadené všechny T5, nejen v C30.
A proto jsem se T5 v C30 bál, abych neřešil motor. I když to fakt jede pekelně. Průser totiž je, že T5 pro C30 není zaměnitelná s T5 pro P2. a T5 motorů pro C30 moc není a když ano, tak stojí nesmysl.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“