C30 - Motory

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#76 C30 - Motory

Příspěvek od quaero »

JJ, je to tak. Za mě je to ideální auto např. na dojíždění pro manželku, prostě na bezpečný přesun z bodu A do bodu B.

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#77 C30 - Motory

Příspěvek od Michl »

Technická: motor PSA D2/84 kW od 2010 do 2016 je jiný než PSA 1.6D/80 kW do 2010, ale má v něm původ. Jiná je komplet hlava s 8-mi ventily proti 16-ti u staršího a i blok motoru je z 80% jiný. Stejné je vana, která skutečně nevypustí všechen obsah oleje, toto lze přelisováním hrdla pomocí přípravku za 20 minut opravit. Od 2016 je pak motor D2/88 kW Volvo VEA.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#78 C30 - Motory

Příspěvek od quaero »

Doplnění technické: má i jiný typ dpf s kterým nejsou problémy

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#79 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

Jen 2010 už bude facelift a to se _geraltovi nelíbí... takže pak se raději té 1,6D vyhnout?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#80 C30 - Motory

Příspěvek od _geralt »

Kdyz uz je to polovolvo, tak bych rad aspon volvo motor :) 2.4i se mi jevi jako ideal, D5 jsem mel v predchozi V70 po Hajnym (120kW bez dpf), nebylo to spatny, ale nafte bych se v malem aute rad vyhnul.
Logicky mi zni volba nejslabsi 1.6i, nemuselo by to byt tak olitane, motor z focusu umi kde kdo, slabiny by mely byt jiz zname...
A ano, rozhodne predface, ten poface cumak je tragedie, vypada to tak nejak cinsky, je to jiste subjektivni. Jsem konzerva a treba V70 P2 se mi libi mnohem vic nez P3. No proste to mam tezke :D
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#81 C30 - Motory

Příspěvek od mr1 »

Kamarád měl tu fordí 1,6. Kupoval jako novou, najezdil cca 160tkm, kdy šla k prodeji. Staral se o ní náš společný kamarád, který mě pokaždé vykouzlil úsměv na rtu, když jsme společně sešli na pivku: "tyvoé, když si koupil volvo, proč sis taky nekoupil s volvím motorem? Ten fordí jednašestka je hrozná!" Už ani nevím, proč to říkal, ale nadával na tu jednotku docela slušně. To je za mě vše, k jednašestce. Jestli chceš benzín, pak už je myslím jedno, jestli pojedeš za 8 bez absolutní špetky zábavy (což tak 1,6 bude), nebo z úsměvem za 12 (T5). A jestli chceš jezdit s úsměvem, a za 7, tak kup D5, a vosol jí u kluků D5T5.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#82 C30 - Motory

Příspěvek od gigy »

najdi tu 2.4i, pojede to skoro za stejně jak ta 1.6 od fordu která nejede tak, že s tím skoro nejde bezpečně předjet ( sice to nebylo ve volvu ale bude to podobný, možná ještě horší v těžkým volvu)
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#83 C30 - Motory

Příspěvek od Nosound89 »

Až na to, že C30 s 2,4 je asi tolik jako S80 s V8, tzn. hledat bude dlouho.
Ale pak to za to stojí :good:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#84 C30 - Motory

Příspěvek od gigy »

nebo oželit C30 a přidat k tomu turbo :lol:
https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v50-t5_i305
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#85 C30 - Motory

Příspěvek od quaero »

Nosound89 píše: 26 lis 2020 14:04 Až na to, že C30 s 2,4 je asi tolik jako S80 s V8, tzn. hledat bude dlouho.
Ale pak to za to stojí :good:
Nebo hledat ve Švédsku, tam je jich přecejen víc.

edit: např https://www.blocket.se/annons/kalmar/volvo_c30_t5/93017837

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#86 C30 - Motory

Příspěvek od Nosound89 »

Taky možnost a asi aktuálně jediná.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#87 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

quaero píše:
Nosound89 píše: 26 lis 2020 14:04 Až na to, že C30 s 2,4 je asi tolik jako S80 s V8, tzn. hledat bude dlouho.
Ale pak to za to stojí :good:
Nebo hledat ve Švédsku, tam je jich přecejen víc.

edit: např https://www.blocket.se/annons/kalmar/volvo_c30_t5/93017837
A to je duvod, proc ja nakonec pro nasi do Svedska jel a koupil prakticky to nejdrszsi, co bylo
Jen ta cesta holt neco stoji. Jel jsem s 3M3, takze 6000 kc letenky, 6000 kc benzin, cca 2500 kc poplatky za most a nejake dalsi stovky za jidlo. Proste pocitat za dovoz cca 15 tkc.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2134
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#88 C30 - Motory

Příspěvek od jirka87 »

15K za dovoz ze Svedska pricemz se jedna predpokladam o zajimavy zazitek a navic ta prvni cesta s autem je zaroven i prijemny vylet...me to zni vyborne. Paklize nezustanes stat v pulce Danska s tim,ze pod tebou jsou zbytky ojnice, v bloku dira apod... :green:

Z blbeho Nemecka ti nikdo auto pod 10K tahat nebude.

Za 15 bych si to Svedsko dal klidne i bez nakupu auta,kdyby to bylo alespon na 4dny :green:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#89 C30 - Motory

Příspěvek od _geralt »

Tak jo, moc diky vsem za postrehy. Volvo ma mit pet valcu, aspon tyhle stary vrany. Turbobenzin nechci. Takze bud budu hledat jednorozce s 2.4i (vylet do Svedska zni jako dobry napad) nebo pujdu do vyrazne mladsiho auta jine znacky...
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#90 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

D5ky se taky neboj. Nepředpokládám, že žena bude jezdit po dvou kolech zatáčky a oproti jiným chrochtům v C30 podle mého názoru to aspoň jede a to tak, že pořád. Taky jsem původně chtěl 2.4i, ale když už jsem to auto fakt potřeboval, tak jsem vzal zavděk i D5 a nutno říct že zachovalou.2.4i prostě nejsou :cry: Radši bych tedy manuál, ale vzhledem k tomu, že část mé pravidelné cesty je po Praze a někdy i v kolonách, tak to zase tak nevadí. Co mě taky překvapilo, že narozdíl od staršího TDI to začne topit fakt rychle. Dva roky jsem po C30 pokukoval a nyní jsem po měsíci a něco absolutně nadšený, je to přesně auto na ježdění do práce a občasné cesty na menší nákupy a návštěvy. XC70 v podstatě skoro pořád stojí. Mimochodem, jelikož jsem neměl zatím tu "čest" mít DPF v autě, poznám nějak, že probíhá vypalování sazí?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#91 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

Budete ti dle me hucet venku ventilator, i po vypnuti motoru.
Na volnobeh budes mit zvysene otacky cca 1100 ot/min; zvysena aktualni spotreba; smrad kolem auta. Takto se chova Octavia MY18, bude to dle me podobne
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#92 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Díky za odpověď Habene :-) Zatím za 5000km nic, a nebo to bylo na dálnici a toho bych si asi nevšiml :-) Ani nevím, jak často se to vypaluje...
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#93 C30 - Motory

Příspěvek od gigy »

Cca každých 500km, ale jako běžný uživatel to nemáš šanci to postřehnout, u Volva sem si nikdy zvýšených otáček nevšiml, smrad taky žádný. Poznat to jde přes OBD adaptér, nebo že ti spotřeba nespadne na nulu když tam máš rychlost a pustíš plyn. Ale jak říkám, když to funguje jak má, máš všechny komponenty v pořádku a nejezdíš pocuky, tak bys neměl o nějakém dpf vědět a nemusíš nic řešit. A evidentně to tak máš, když už si najel 5000 km a ničeho sis nevšiml :D
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#94 C30 - Motory

Příspěvek od Haben »

Na Octe se DPF vypaluje kazdych cca 400 - 700 km, tedy jednou za vyjetou nadrz. Bude to podobne. Na okresce ci dalnici si toho nevsimnes. Jedine ve meste
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#95 C30 - Motory

Příspěvek od kubexxx »

Tak to je dobra zprava, ani o tom nevím :-)
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#96 C30 - Motory

Příspěvek od quaero »

_geralt píše: 26 lis 2020 13:05 Kdyz uz je to polovolvo, tak bych rad aspon volvo motor :) 2.4i se mi jevi jako ideal, D5 jsem mel v predchozi V70 po Hajnym (120kW bez dpf), nebylo to spatny, ale nafte bych se v malem aute rad vyhnul.
Logicky mi zni volba nejslabsi 1.6i, nemuselo by to byt tak olitane, motor z focusu umi kde kdo, slabiny by mely byt jiz zname...
A ano, rozhodne predface, ten poface cumak je tragedie, vypada to tak nejak cinsky, je to jiste subjektivni. Jsem konzerva a treba V70 P2 se mi libi mnohem vic nez P3. No proste to mam tezke :D
https://m.facebook.com/marketplace/item/2707758962882627/?ref=browse_tab&search_query=c30&tracking=%7B%22qid%22%3A%226903591816367370394%22%2C%22mf_story_key%22%3A%224210551369016413%22%2C%22commerce_rank_obj%22%3A%22%7B%5C%22target_id%5C%22%3A4210551369016413%2C%5C%22target_type%5C%22%3A0%2C%5C%22primary_position%5C%22%3A-1%2C%5C%22ranking_signature%5C%22%3A0%2C%5C%22commerce_channel%5C%22%3A503%2C%5C%22value%5C%22%3A0%2C%5C%22upsell_type%5C%22%3Anull%7D%22%7D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#97 C30 - Motory

Příspěvek od _geralt »

Diky, nakup bude aktualni behem jara pristiho roku... zatim se pohybuju ve stadiu uvah od C30 po S80, vse ma sve pro a proti.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“