Ahoj. Nemá někdo na půjčení, či prodej tento ventil studeného startu?
BOSCH 0 280 170 404
Použil bych ho do PRV B27E, ale používal se prý pořád ten stejný i do 4 válce a do Francouzů taky i do Lancie...
V zimě mám problém vůbec nastartovat. Když použiji startovací sprej, tak trvá, než se chytí sytič a uz je to ok. Pak už stačí počkat na lehké prohřátí motoru a pak to jede jako prase. Volnobeh teplého motoru ok, teplé startuje v pohode. V létě problém podstatně menší. Zkoušel jsem zaměnit z jiného motoru a je to stejné, ale nevim, zda je dobrý. Mám na tom dokonce dodelaný elektrický sytič v podobě tlačítka, cale ten taky v tu chvíli nefunguje a pak si dělá co chce. Nekdy reaguje a nekdy ne. Tím jsem došel k názoru , že ventil je vadný.
Tedy, rád bych zkusil namontovat a odzkoušet nějaký 100% funkční.
Studený start - ventil
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Studený start - ventil
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2 Studený start - ventil
Mám, stav se. Obávám se však, že problém bude jinde... Zkusil bych zapnout čerpadlo paliva před startem motoru, aby byl celý vstřikovací systém zcela jistě naplněn palivem o předepsaném tlaku - nejlíp je propojit kusem drátu pojistky palivových čerpadel a varovných blinkrů. Pokud by nepomohlo, tak bych měřil tlaky paliva - jak systémový, tak řídící.
Vadný startovací ventil je velmi vzácný zboží...
Vadný startovací ventil je velmi vzácný zboží...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#3 Studený start - ventil
ok. stavím se a vyzkouším to. Systém je při startu i několikrát podroben natlakování, pomocí ťuknutí klíčku do polohy startování aby pumpa dala požadovaný tlak.
Já mívám dost často neobvyklé chyby k opravě. Stavím se cca v půlce ledna
Já mívám dost často neobvyklé chyby k opravě. Stavím se cca v půlce ledna
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 Studený start - ventil
Pročpak asi??? Protože máš ty vole neobvyklou úchylku a provozuješ ty bláznivý péervéčka s historickýma K-jetamapekelnik píše: ...já mívám dost často neobvyklé chyby k opravě...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Studený start - ventil
Dyž voni sou úžasný
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 Studený start - ventil
Jinak ventilem to nebylo. Chce to neco, co tomu ventilu rekne, ze ma dat palivo. Vyřešil to Standa oblíbeným přídavným elektrickym sytičem.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 20 Odpovědi
- 3261 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 4 Odpovědi
- 390 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Charlie#
-
- 3 Odpovědi
- 309 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 30 Odpovědi
- 1471 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lukáš Hrubý2