V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo TOP

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#26 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od 3m3 »

Začínal sem:
Dědova užovka 120L,
po tátovo Seat Cordoba 1.4 44kw s děravým oknem zalepeným páskou(moje defacto první auto ).
Pak už viz podpis:
D5
T5
S80
dvě devítky
Co mi utkvělo v hlavě(bez pořadí oblíbenosti),janchovo ex škodověnka,atmo etalon v bluovi,2x posledni Mustang(jak manual tak i 10a),
i30N od Hjonde :twisted: ,14dni zpatky 370Z nismo od Nissanu....

A chtel bych se svezt(mily ježíšku):Amazonem,T603kou a T613kou,VW Busem a Broukem,911kou,Mini Copperem(tim starym)a este by se toho háfo našlo.... :pardon:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 261
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

#27 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od *dědek* »

Já byl v začátcích na žiguli
Lada 1200
Lada 1500 (čtyři kulatý světla )
Lada 1500 hranatý s velkou maskou
Ford Escort čtyřkvalt ( k sobe a dopředu zpátečka :)
Peugeot 405
2xPassat B3 jeden B4
Audi 80
Opel Astra combi
Opel Omega
Volvo 940
Volvo 850
Volvo S80
Volvo S80 II
P.S. Radku, dneska by to Erko bylo viď?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od raolsa »

*dědek* píše: P.S. Radku, dneska by to Erko bylo viď?
Jj, dneska bych mohl machrovat dvakrát tolik. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

LBJohnson
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: V 940, B200FT 1995

#29 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od LBJohnson »

Krátký seznam:
Jako první auto Volvo 240 B21A, automat, nejdříve nejelo vůbec, po výměně karburátoru o hodně lépe. Měl jsem ho 11 let, bylo moc fajn a jsem rád, že u nového majitele stále jezdí.
Pak Volvo 850 B5204T, skvělé auto, skvělé svezení, asi zatím nejzajímavější, jen mne (jako jediné ze všech aut) 2x donutilo volat odtahovku - poprvé palivová pumpa, podruhé těsnění pod hlavou. Po reinkarnaci u nového majitele také stále jezdí.
Nyní Volvo 940 B200FT, bezproblémové vozidlo, vlastnostmi někde mezi 240 a 850. Koncentrovaná spokojenost.

A poslední dva roky jako druhé auto v rodině Octavia I, 1,8 turbo benzín. Velké, nečekaně příjemné překvapení stran spotřeby, praktičnosti, jízdních vlastností, servisních nákladů a celkového pocitu z řízení. Zrychlení z 0 na 100 má velmi podobné té 850ce T5. Jen ty sedačky mohli koncernoví inženýři vymyslet lépe.....
Naposledy upravil(a) LBJohnson dne 21 pro 2019 01:09, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#30 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od smolda »

LBJohnson píše:Krátký seznam:
Jako první auto Volvo 240 B21A, automat, nejdříve nejelo vůbec, po výměně karburátoru o hodně lépe. Měl jsem ho 11 let, bylo moc fajn a jsem rád, že u nového majitele stále jezdí.
Pak Volvo 850 B5204T, skvělé auto, skvělé svezení, asi zatím nejzajímavější, jen mne (jako jediné ze všech aut) 2x donutilo volat odtahovku - poprvé palivová pumpa, podruhé těsnění pod hlavou. Po reinkarnaci u nového majitele také stále jezdí.
Nyní Volvo 940 B200FT, bezproblémové vozidlo, vlastnostmi někde mezi 240 a 850. Koncentrovaná spokojenost.

A poslední dva roky jako druhé auto v rodině Octavia I, 1,8 turbo. Velké, nečekaně příjemné překvapení stran spotřeby, praktičnosti, jízdních vlastností, servisních nákladů a celkového pocitu z řízení. Jen ty sedačky mohli koncernoví inženýři vymyslet lépe.....
S tou Octavkou souhlasím, u nás v rodině je jedna taky - klasický TDIčko 1.9, ta silnější verze (71kw? ani nevím) a tak nějak to považuji za jedinou povedenou škodovku... Ale s těmi sedačkami naprosto souhlasím, ty vyloženě nesnáším. Jinak spotřeba super a jízdní vlastnosti na pohodu, až mi ani nevadí že to auto nemá duši. Dvojková octavka už mi přišla fakt děsná, nějaký jedničkový fabie jsme měli služební...prostě premistovadla. Ale u ty jedničkový Octavie asi trochu chápu proč to je český vlhký sen :-D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#31 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Nimrod »

já nevím... řídil jsem jedničkovou ovci jen v autoškole, ale i tam mi lezla na nervy tím, jak se řídí, jaký je z ní výhled a pochopitelně jak mi z ní bolí záda. pak tam bylo jako druhý auto tuším dvojkovej golf a ten byl ve všem za mě o kilometr lepší
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#32 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od python.p »

Mám to jak Nimrod, taky to tak nějak nechápu.

Jediná na co je jedničková ovce super, je přemístění se bodu A do bodu B se spotřebou 4,5l... + teda ty servisní náklady.
Ale kurnik, podvozkově je to auto úplně o ničem.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: V50 1.6D DRIVe

#33 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Krtenv »

Moje první auto byl Fiat Tempra s digitální palubkou byl to prostě Kitt z Knight rider :lol: . Pořád na to auto v dobrém vzpomínám, ale je to asi tím, že to bylo moje první auto. Když nad tím uvažuji trochu více logicky tak by to auto asi nikdy nikdo nechtěl za 3 roky co jsem ho měl jsem na něj spotřeboval asi 4kg tmelu na kastli protože to hnilo pořád a všude před očima, prostě to kvetlo jak jarní louka. Ale ten motor 1.9d byl boží, skoro vůbec to nežralo ale je pravda že to taky vůbec nejelo. Ještě mě napadá jedna věc, sklápění opěradel u předních sedaček, žádný kolečka a týden točení do polohy ležmo, ale páka a leželo se hned. :twisted:

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#34 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od PetrXC70 »

To si pamatuju! Ta palubka byla dokonalá! Hlásilo to skoro všechno, obrázek auta, žárovky, dveře, kapota. Fakt jak z budoucnosti... I elektrický okna :lol:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Allbertus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 150
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4 - Braník
Vůz: S60 2.4D 120KW. 2002 man

#35 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Allbertus »

Pozdravení všem ... :beer:

Z důvodu ročníku staršího /1962/, toho bylo požehnaně ...

Po sametové kontrarevoluci v rodinné firmě opravdu pěkné kousky /1990 - 2003/, měli jsme ve Vaduzu a Chanu firmy a filiálky, auta byla nápadná protože měla krásné černo-zlato-bílé značky FL /knížectví Lichtenstein/...
možná si ještě z Prahy kdosi z devadesátek svobodných pamatuje na

- MB W140 600 SEL - 12-válec v dlouhé verzi, se značkami FL vzbuzoval po Praze ve své
době dost pozornosti /ukraden v Praze za éry zloděje ministra vnitra Čermáka, spolčeného s
bratry Helbichy, kteří po avízu elegantně unikli zatčení a již se nikdy nenavrátili ...
- W140 500 Sclasse - taková totál pohoda na dlouhé kolébavé cesty / stejný osud díky dobytku Čermákovi /
- MB MB 500SLKlasse - pěkné žihadlo, ale špatně z něj bylo vidět, jak bylo nízké
- MB teréní G-čko - nikdy bych nevěřil, co tento méďa dokázal vyjet a zdolat ... snad by vyjel i na stěnu baráku

... tím skončilo období Mercedesů, kdy na nové řadě "okaté masařky", nám u dvou odešli převodovky a opravy byly velice nákladné ... tím padla důvěra v MB

dále pak
- Jaguár Daimler V8 - úžasná nádherná dlouhá záležitost, do které nešel pořádně složit ani kočár ...
- Toyoto Land Cruiser - naftová, veliká, nezničitelná / ukradena v Praze, nalezena švýcarským pojišťovákem u Plzně jak
jezdí of-roud, česká policie ani ťuk /
- BMW X5 - naprosto pohodové auto, vždy připraveno vyrazit /ukradeno v Praze, našel švýcarský pojišťovák
v Polsku, navráceno, česká policie ani ťuk/

Největší zvláštnosti co jsem mohl řídit
- Maserati - byl to dvousedadlový doutník, sedačky za sebou, vešel se jen malý batoh a dva menší
kusy... jinak neskutečný zážitek
- Ferrari Testarossa - zajímavé svezení, ale domu bych ho ani zdarma nechtěl, za ty provozní náklady a cenu už
vůbec néééé
- Porche Carrera GT vezl jsem ho z Vaduzu do Prahy, za hlavou mne neustále hučely dva obrovské
ventilátory a pokud se nejelo rychle, tak poskakoval jako koza, ale zážitek nezapomenutelný
- Maderus Deutsch náklaďák s valníkem strašně dlouhým, úžasné ježdění, jezdil jako hovado, s motorovou brzdou
vletět do zatáčky, pak motorovka trrrrrrrr podřadit a tradáááá dál ... vyřádil jsem se pěkně
- BVP bojové vozidlo PŠ Bratislava Vajnory, dělal jsem tam na štábu písaře ... nic úžasnějšího na zážitek do terénu
prostě není, jak psali hoši již dříve

za soudruha ...

1. Škoda 100 l - k naučení a vyblbnutí, co ten toho zažil
2. Škoda 120 l - po jednom roce vytekla voda z chladiče výfukem, vyměněno za video z Bratislavy od cikorky
/asi čorka/
3. Škoda 110 R červená - do kufru vpředu se nevešel kyblík na chalupu, v zimě zamrzala skla i zevnitř a nedalo se
vytopit, ale jako cmundo lapka nedostižné ...

Po plyšáku ještě doma

1. Opel kadet 1.3 ještě ten před vajíčkem hranatý ... pěkně šel předkem na střechu, chlapec co jsem mu zastavil ve
slejváku v Malšicích ... určitě již nikdy na stopa nešel
2. MB 123 300 pro bezpečí manželky a dětí ... než s ním žena vykolejila při odbočování vlevo do Motola tramvaj ...
Žluťák tak naplnil své poslání, po nehodě s tramvají vyndán kočár z kufru a dále pak MHD
3. MB 124 300D - úžasný kombík s nivem, po 470.000 km odprodán kamarádovi, který s ním jezdí do dnes ... když se
jelo pomalu nebo rychle, naložen po střechu nebo sám, stále si bral svých 10 litrů nafty.
4. Citroen Partner děti ho měli rádi, hodně místa, spousty odkládacích míst, poliček a skrýší
5. Ford Mondeo 1.8 pěkně jezdilo, pohodlný podvozek, když se držel pod krkem, tak i pěkně letělo
6. Škoda Yeti taková kozička nenáročná
7. Škoda Superb lll opravdu první asi povedená Škodovka, i mé dítě Albert s kamarády po cestě do Černé Hory
2.0 TDi řekl,teda táto ... jede to, sedí to a nežere to, myslím že výstižné
8. Volvo 850 2.5 TDi hned jsem si vzpomněl na pocit, jako když jsem si v roce 1990 sedl do kombika MB 124 300 ...
jen Volvo mělo na víc "duši" ... a ještě měli společné vyústění odfuků na studený vzduch,
nezávisle na topení, u Volva se ještě dalo přítápět ... nebylo nic lepšího, když jsme jezdili ze
Špindlu v týdnu z nočního lyžování, haranti před Vrchlabím dojedli, dopili a usnuli ... pustil jsem si
muziku, teplo na plný koule na nohy a mezi oči z venku studenou ... jen tak lehce, to se to jezdilo.
Když jsem si přebíral v roce 2016 v prodejně Superba, ptal jsem se prodejce zda má přívod venkovního vzduchu, a ten se divil na co by to bylo dobrý, že to nikdy neviděl.

9. Volvo V 70 2.0 2004 prodán zde na foru, psal mi k narozeninám Volfiho letos jeho nový kamarád, jak se mají spolu
stále dobře ... a vypadá to, že jim vztah vydrží.
10. Mitsubishi Space Star - neskutečný na stavbu dříč, odvezl a odtáhl neskutečné množství věcí, umřel na rozvody
11. Iveco Daily 35s11 - když jsem se rozhodl odejít po 57-letech z Prahy pryč, stěhováci mne řekli okolo osmdesáti
tisíc za stěhování do pod Krkonoš, koupil jsem jej za pár tisíc na Aukru, v pohodě se odstěhoval a
pak ještě za osmnáct prodal ...

Novověk na chalupě u Semil

1. Volvo S 80 2003 2.4D mám ho ale u rodičů v Praze v garáži, protože se s ním nevejdu na chalupě do garáže a nechci
ho ničit stálým startváním a popojížděním na nákupy ...
2. MB W 168 1.4i na cesty ze Semil do Prahy, je to koza skákavá, ale na popojíždění, nákupy a Prahu super
3. Citroen C 15 1.9D neskutečný dříč s výrazem veterána, ač je to mládě 02/2006, jeden s posledních z linky a má také
přívod venkovního vzduchu, za což ho mimo dalších předností oceňuji, nikdy nevím zda dojedu
nebo cosi odpadne ...
Ještě nějaká mota a plachetnice ... ale to je trochu jiné řízení.

... a dále se prostě uvidí, ale v každém případě bude jistě zastoupen starší ročník Volva...
tak nějak k sobě již patříme :friends:

Albertus
nyní hospodář
_________________
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík

[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#36 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Michl »

Moje auta minulá:
- Škoda 1000MB r.v. 1969 stará dáma, můj první vůz a první zadokolka
- Škoda Favorit 136L moje první předokolka s manuálním šíbrem
- Ford Orion LX 1,4 s automatem (krátce, cca 1/2 roku) a od této chvíle mi už automat nesní do auta
- BMW E36 316i Touring, první kombík a druhá zadokolka, kterou dnes už ani zadarmo
- Škoda Octavia 1,9TDI od novoty liftback se zadním stěračem, najeto 280.000 km a stále na ni v dobrém vzpomínám
- Škoda Fabia II 1,2TSI a 1,4 (služební)
- Škoda Fabia III 1,2TSI (služební)
- Opel Vectra (služební), první den jsem neuměl zařadit zpátečku než mi řekli, že se musí vytáhnou kroužek na řadící páce nahoru
- Peugeot Bipper 1,4i (služební)
- Škoda Octavia II 1,6TDI (služební)
- Ford Focus 1,6TDCi (služební)
- Volvo V50 D2 Summum a moje první Volvo, když jsem ji pořizoval byla v hledáčku nejdříve permanentní čtyřkolka Subaru Legacy, ale především díky interiéru na úrovni Dacie jsem skončil u Volva.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#37 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Haben »

Škoda Felicia, klasika 1,3: na ní jsme si vybojoval řidičák - v té době jsem nemohl na ni říci nic špatného, řídila se mi lépe jak Seat Ibiza, kde byly divně pedály a vadil mi středový tunel

Škoda Octavia I 1,9 TDI 81 kw MY98 liftback MT: to bylo vlastně první auto, které jsem řídil, byla rodičů. Za volant mě otec posadil před prvními jízdami v autoškole, ať nejsem úplný trotl. Jako měl odvahu, do provozu, v téměř novém povozu za 600 000 Kč. V ní jsem pak najezdil svých cca prvních 30 000 km. Vzpomínka zůstala na špatné světla (ty skleněná mřížkovaná), relativně solidní výkon a malou spotřebu. Auto pak otec po 15 letech a 400 000 km prodal za 40 000 kč s rozpadající se převodovkou.

Škoda Felicia, klasika 1,3: vozidlo sestry, kdy jsme si ho jako student občas půjčoval na hory (najezdil jsem v tom tak 3 000 km). V paměti mám prodloužený víkend na Kasárna. Nahoru vede neudržovaná cesta, bylo tu zimu snad 70 cm sněhu a v kolejích jsme to vyjeli až nahoru, úsek cca 3 km trval sice přes 2 hodiny, jak jsem si všichni řidiči pomáhali auta tlačit, ale všichni jsme zvítězili. V neděli pi odjezdu nešlo zařadit, auto totiž leželo břichem na sněhu a asi promrzla převodovka takovým způsobem, že jsme nemohl pohnout s pákou, po 30 min nastartovaného auta a s vyšláplou spojkou se pak podařilo začít řadit a mohli jsme odjet. Cesta to byla pekelná, hned za motorem nám upadl výfuk - holt to byla daň za ty 2 hodiny týrání auta při výjezdu na Kasárna, kdy jsme jezdili v kolejích a dřeli spodkem o sníh. Zvuk parádní jak v rally, létaly za námi jiskry, jak jsem táhl výfuk po zemi a moc to nejelo :-)

Škoda Octavia II 1,6 TDi 77 kw MY 2007 MT - firemní: social edition, jezdilo to zadarmo, v jednom to jelo dostatečně, díky R15 balónům to bylo pohodlné, odešel mi tam spojkový váleček u Mladé Boleslavy, ale do opravny jsem dojel, jinak nic. Žádné extra vzpomínky nejsou a ani mě moc nebavila. Najel jsme s tím cca 80 000 km.

Volvo V70 I 2,5D MY00 MT první vlastní auto, které jsme pořídili kvůli čerstvě narozenému synkovi. Žena původně tuto rakev nechtěla, rakev jí říkala vlastně pořád až do prodeje, ale jinak jsme ji měli rádi. Zvuk dieslového 5 válce mi přirostl k srdci, dynamika nebyla vlastně vůbec špatná, jen na pětku se tomu už tolik nechtělo, průměrná spotřeba 7,4 byla více jak u služební Octavie, ale auto mělo charakter, pro mne hezký interiér, suprový kufr. I jízdní vlastnosti mě bavily a hlavně to nebylo tuctové auto. Že t občas mírně hulilo, to patřilo k tomuto dieslu. Jediná výtka byla k malému rejdu (zlatá Octavia)Vzpomínám na něj asi nejvíce ze všech aut a možná jednou bych se i k této modelové řadě rád vrátil. z domu šlo s 320 000 km. Najeto cca 38 000 km.

Škoda Octavia II 1,6 TDi 77 kw MY 2011 MT - firemní:pokud předchozí bila social edition, tak toto byla ultra social edition. Tam nebyl žádný sun set (v létě přes sklo tak pařilo, že byl člověk totál mokrý, při tom na něj z klimatizace fučel ledový vzduch), bylo tam dodělávané rádio a hrálo hůř než telefon na hlasitý odposlech, jelo to hůř jak původní 1,9 tdi, ale zase o pár deci méně. Byla tam otřesná sedadla, ze kterých mne bolelo celé tělo. Naštěstí už ve firmě nejsou - asi to nejhorší, co jsem zažil - zlatá Felicie. Najeto cca 100 000 km.

Volvo S60 2,4T 147 kw MY01 MT sestřin povoz, vydrželi spolu cca 2 roky, pak jej prodala s nájezdem cca 320 000 km. Auto mělo LPG, tak jezdilo za pár Kč, ale postupně se začalo motoricky kazit, zhasínalo, cukalo. Jinak když jelo, tak docela hezky ta 2,4T táhla, podvozek o krapet jistější jak ve V70 a rejd stále stejně blbý. Byla tam střední řada rádia a hrála moc hezky. Najeto cca 2 000 km.

Seat Altea XL 1,4 TSI 92 KW MY09 MT otcovo auto, najel jsme s tím cca 1 000 km a je v tom děsný posez jak na koze,motor tak nějak nenuceně jede, spotřeba únosná v rámci TSI motorů, ale já bych si to nekoupil, takový paskvil. Musí se ale nechat, že na zadních sedadlech byla kopa místa.

Volvo V70 II 2,4D 120 kw MY05 AT druhé vlastní auto, měli jsme ho cca 3 měsíce. Na hrbu mělo 370 000km a z domu šlo hlavně kvůli AT, který mi neseděl - podřazoval si v kopci při mírném přidání, i když jsem nechtěl. Najeto cca 2 000 km.

Volvo V70 II D5 120 kw AWD MY05 MT třetí vlastní auto a první AWD a za něj jsme ho měl rád, hlavně v zimě jsme mohl trošku blbnout. Jinak první auto, kde jsem dal chip na 147 kw. I tak to bylo lenivější jak původní V70 I. Holt AWD. Průměrka 8,4 taky nic moc a ani 6 stupňů na převodovce tom nepomolo. Šokem byl ještě horší rejd jak u V70 I. To žena nadávala. Naopak super byl zvuk HU-850 se subwoofrem. Takový už dodnes v autě nemám. Vzpomínám na ní rád, hned 2. místo za V70 I. Z domu šla s cca 280 000 km. Najeto cca 45 000 km.

Škoda Fabia III 1,2 TSI 66 kw MY16 MT sestřino třetí fungl nové auto, ujel jsem s tím cca 1 000 km. Je to taková plechovka, ale jede to dostatečně, žere to do 7 l, třeba Itálii to dalo za 5,9 - jsem čuměl - stejně jak moje D5 AWD ve V70. Je to bez emocí, prostě přemisťovadlo.

Škoda Octavia III 1,6 TDI 81 kw MY18 MT - firemní první služebák se kterým rád jezdím. Za mne ty 4 oči, bílá barva,liťáky a konečně lepší výbava dělají z tohoto auta zajímavé svezení. Je t oschopné jezdi za 8, když to člověk drží pod krkem, ale i za 4,7, když jede člověk pohodově. Průměr mám 6,2. Dynamika v 1 osobě téměř dostačující, ale díky emisním normám je to zdechlejší jak 1,6 TDI v Octavii II. Jak mile to obsadím ale 2 a více osobami, tak dynamika jde tragicky dolů. Je tam velmi slušné audio, které
kdyby mělo subwoofer, tak bude lepší jak ve V70 II. Prozatím najeto 68 000 km a už bylo pár krát v servisu (převodovka, spojka, dvouhmota, vysokotlaké čerpadlo, vrzající tlumiče). Oceňuji super rejd, relativně dobře filtrující podvozek nerovnosti i na R17, slušná sedadla. Co se nemohu vystát, tak Apple Car Paly, který znemožnuje hlasové ovládání. A co je nejlepší, tak rychlost, za jakou se auto ohřeje. Během km začíná foukat teplý vzduch. Jinak min nastartované auto totálně odmrazí okna a vytovpí auto na tričko.

Škoda Superb III 2,0 TDI 125 kw AWD MY16 MT - firemní: ujeto cca 500 km, čekal jsem větší střelu, ale jako jo, ono to jede, jen ne tak okatě. Nelíbil se mi adaptivní tempomat, který brzdí moc daleko i na nejnižší nastavenou vzdálenost.

Škoda Octavia II 2,0 TSI RS MY16 MT - firemní ujeto cca 300 km. Musím uznat, že na daný podvozek, R18 kola to docela slušně filtruje nerovnosti, to C30 je větší motokára. No a motor? Tady se není za co stydět - to fakt jede, zvuk by mohl být hezčí, ale při 4 lidech a plném kufru v Německu, kdy při 200 km/h podřadíte a šlápnete tomu a ono to letí podobně, jak V70 D5 na trojku v 80 km/h, tak to se mi fakt líbilo.

Volvo C30 2,4 i 125 kw MT MY08: podvozkově super, s přidáním rozpěry do motoru zase o kus dál. Motor 2,4 a těch 5 válců krásně zní, od 4 000 ot i celkem pěkně jede. No žere to v městě přes 10 mimo kolem 9 - no co už. Najeto zatím cca 12 000 km. První Volvo, kde mám dobrý rejd - konečně. Zklamáním je Dynaudio, které jsem očekával na úrovni V70 II. No musel jsme přidat subwoofera už je to lepší, ale i tak je to na 3. místo po HU-850 a Octavii. Co se musí C30 nechat, tak je její přitažlivost a neokoukanost.

Když to tak člověk sečte, tak zjistí, že vlastně jezdí v koncernu.

Co jsem měl na pár km, ale nechalo to zážitek:
- Sýkrokova V70 II T5 - Daliborka: co všechno tam bylo upraveno, kolik to mělo koní, to sám nevím, ale ten pocit, kdy mě ten volant málem urval ruce při zrychlování na 4kua jak to letělo furt a furt, to nezapomenu. Ujel jsem s tím dohromady max 70 km, ale to stačilo na zaspání těchto vzpomínek

- BMW 240i - závodní driftovací speciál: v roce 2015 jsme měl možnost ve Finsku sednout do závodního speciálu na uzavřené trati, auto mělo hřeby, všude sníh a led a šlo o to prodriftovat cca 1 km okruh celkem 4x, první byl na zkoušku, další 3 naostro. No popravdě, dal jsem snad 2x po 2 na sebe navazujících zatáčkách, jinak jsme se přetočil. Kdyby to bylo bez hřebů, asi by to bylo lepší, ale ty hřeby se vždycky kousli a stačilo o pár miliskenud déle podržet kontra či více plynu a bylo hotovo

- BMW 240i - závodní AWD speciál: na té samé akci možnost svést se s rally jezdcem po sněhovo-ledové trati. Cca 5 km úsek, kdy jsem seděl jak přikovaný a jen si říkal, že v další zatáčce již to nemůže vyjít. Super zážitek.
14 - rally (003).JPG
- sněžný skútr SKI-DOO s motorem Rotax 550: a do třetice Finsko, ujetých 100 km v jednom dni na tomto stroji, na konci mě totálně boleli ruce, nohy, záda, ale super. Ono to letělo až 90 km/h a jednou mě to na muldě nakoplo tak, že jsme levitoval držíc se řídítek ve vodorovné poloze a po cca 20 metrech opět dopadl na sedadlo a málem jsem tu čistě bílou krajinou přebarvil do hněda.
7 - snow-mobile (9).JPG
- Hyundai i30 N Performance: zde mne svezl Sýkroka, cca 30 km, ale stačilo, to auto v zatáčkách drží stopu neuvěřitelně, za plynem jde krásně. Na okresce je to o mokré a hnědé trenýrky, ale na dálnici to už taková sláva nebyla.


- Peugeot 301 1,6i 85 kw: Nenapadne auto, ujel jsem s nim cca 300 km, kdyz jsem ho mel jako nahradu za Volvo v servise. Diky atmosfericke 1,6 to bylo takove prekvapeni, ktere prekonavalo dynamikou bezne 1,9 tdi. A jezdilo to za 6-8 l. Za mne super mestske vozidlo, s velkym kufrem a nadprumernou dynamikou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

jirka87
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#38 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od jirka87 »

PetrXC70 píše:To si pamatuju! Ta palubka byla dokonalá! Hlásilo to skoro všechno, obrázek auta, žárovky, dveře, kapota. Fakt jak z budoucnosti... I elektrický okna :lol:
Co Fiat, ale Renault ! To byl masakr. To měl člověk chuť rozmlátit palubovku někdy.

"připoujte se"..."porucha, zastavte"..."prasklá žárovka světlometu"...A že u FR aut těch hlášek bylo...

V angličitně to ale není ono :-D " ale mluví to lépe, než origoš Francouz : (ikdyž to je R25, takže starší model)

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#39 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od PetrXC70 »

S kamarádem sme v tom Fiatu najezdili tak 2500km a bez problémů. Jednou na nás machroval kluk v BMW a na Evropský koukáme, jak stahuje okno kličkou, tak sme zajeli vedle něj a stáhli okno elektrikou :D Na ten jeho pohled nikdy nezapomenu...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#40 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Budu brát jen auta, která jsem vlastnil, popřípadě služebáky, s kterýma jsem nakroutil hodně km,
jináč by toho bylo moc a výpovědní hodnota nula.

První byla punková Škoda Felicia 1.9D od krásný kámošky, dala mi ji jen tak, až po letech jsem zjistil, že jsem
vylízanej debil, kterej to prokaučoval, ale to je už jiný příběh - nestírala, netroubila, neměla STK ani zelenou kartu,
ale policajti se jí vyloženě báli, takže no stress. 8) a když už mě drapli, tak se nad stavem vozu a řidiče tak
zhrozili, že mě radši vždycky poslali dál :ROFL:

Pak jsem dlouho jezdil v různejch Chryslerech Grand Voyagerech 3.3. a 3.6L. Vždycky, když u baráku
zůstal nějakej třetí do počtu, skončil u mě. Ročníky 1998-2008. Rád na to vzpomínám, jezdí to zadarmo,
do kufru nacpu 3 dogy, sjezdový kolo, mechanika a ještě zbylo místo pro 2 *urvy :roll: Spí se v nich
královsky, takže s Voyagerama jsem hodně "stanoval", když se jezdilo sjezdovat po ČR a zahraničních
bike parcích.

Pak jsem si koupil někdy před 6 lety první Volvo V70 II (lahvově zelená 2.4i MY 2001), byla to líná
mrcha v LPG, ale měla HU-801 + žlutou řadu repro, takže kamkoli jsem přijel, byl jsem ve skupině
zastydlých, postpubertálních kokrháčů ve věku +- 25 let za hroznýho řízka se super hudbou.

V pracích jezdím dlouhé roky se škodovkama, dlouho jsem dělal správce autoprovozu, takže jsem nakroutil
stovky tisíc v různech Škoda Superb, Škoda Octavia od roku 2006 do roku 2019. Všechno vždycky plné palby
(dostávali jsme flotilové vozy po ministrech - ojeté superby, nebo nové Ovce)
Hodně slušně jede Škoda Superb 2.0 TSI s chipem. Pocitově to jede jako kráva a ať si říká kdo chce, co chce,
stará Volva, byť v T5 se moc nechytají. Octavie jezdím různé DSG i manuály, 4x4, benzíny i dehty.
Celkově jsou tyhle 2016+ Škodovky úplně jiná liga, než moje stávající V70 2.5T se Stage 4, musím zamáčknout
slzu. Doba jde raketově dopředu a 15 let staré volvo působí vedle 2019 Ovce jako stará bela. Sice designově
povedenější, s duší, osobité auto, ale 15 let ve vývoji neskryješ.

Dodávky - všechno do 3.5 tun, ale s tim dlouhym Mercedesem už je to jako s velkym autem

Teď se se*u se zlatokopkou - Volvo V 70 2.5T AWD a jelikož je to se STAGE 4 všechno jen ne Daily Car, musel
jsem přikoupit na denní dojíždění ještě Škoda Fabia 1.2 HTP - božanský auto :evil:

Závěrem zmíním dva speciály - Jednou jsem se projel s rallye speciálem Renault Clio Pepíka Čermáka a jednou
v Porsche 911 z 90. let - krásný pocit.

Řídíl jsem toho víc, ale všechno už to byly auta na jednotlivé přejezdy, nebo jsem s nima jezdil sotva 3 měsíce,
což nestojí za zmínku (například pizza autíčka, VW Passaty, sousedův jaguár XK-8 atd)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#41 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od xSam »

Za me absolutne TOP bylo Porsche 911 GT3 RS. To bych si opravdu chtel jednou poridit.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#42 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od mr1 »

Já jsem to začal sepisovat, ale záhy jsem pochopil, že to nemá význam. Bylo toho za těch asi třicet let hodně. Ale asi nejvíce vzpomínám na E30 m3. Najel jsem s tím celkem slušnou dávku kilometrů. Bohužel mi to neříkalo pane, ale vzpomínky zůstanou. Tehdy se mi mezi těmi favority zdálo, že jsem snad z jiné planety. To auto jelo úplně neskutečně. Lehce mě vadila sicna, nebo i tehdy jsem měl lehulince moravskou postavu (teda tehdy - ještě byly pouze dvě pohlaví a mít obarvenou hlavu patřilo výhradně k děvčatům, která bylo povětšinou krásná, bez tuny železa v nose), dnes bych se tam možná ani nevlezl. Vzpomínám si, že jsem se jednou marně snažil nacpat dva kamarády dozadu. Ale to na tom nic nemění. Na svezení to bylo fakt neskutečný.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Ondra. »

saab 9-3 sportcombi s nataceci zadni napravou vic neni potreba dodavat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 419
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#44 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od lkopcansky »

Ondra. píše:saab 9-3 sportcombi s nataceci zadni napravou vic neni potreba dodavat
To má pohon XWD?
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#45 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Ondra. »

muze mit taky ale ja mel predokolku
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#46 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od cuhan »

Které jsem vlastnil..

Škoda 445 Spartak
Fiat 128A 1100
Fiat 850 sport coupe
Zastava 110
Fiat 127 903
Lancia Prisma 1600
Lancia Delta 1300
Ford Siera 2.0
Audi 80 2.0
Fiat 128 sport coupe 1300
Ford Escort 1.8D
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V 4WD 4WS
Fiat Uno
Fiat Tempra
Mitsubishi Galant 1.8
Mitsubishi Galant 2.5 v6
Alfa Romeo 166 2.5v6
Ford Mondeo ST220
Toyota Celica 1.8
Alfa Romeo 166 3.2 v6
Alfa Romeo 2.4 JTDm
Volvo S60R
Saab 1.8T
Mercedes W220 S500 5.0 v8
Smart Fortwo
Renault Twingo

Auta označené červeně mám dodnes..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#47 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od LUBOŠ »

Za ty roky toho bylo více, ale když vypíchnu TOP, tak:

BVP I - dva roky instruktor, neskutečný zážitek

Wartburg 353 - první vlastní kára, nadchnul mě originál šíbr ( střešní okno ) soudruzi z Eizenachu okopírovali systém MB 115

VW Golf I - nejdříve obyč benzín, ale druhé následovalo GTI super kára v roce 1991 ( dnes bych se s ním opět rád svezl )

Mitsubishi Galant 2L benzin - zánovní kus, tichý motor, pohodlný interiér, spousta elektrickách vychytávek, velmi spolehlivé auto ( manželka říká, že to bylo naše nej auto)

v roce 1996 - doposud, začala éra švédské ocely,
většinu svých Volv používám ke služebním jízdám a jsem vděčný, že jsem mohl s toto značkou najet cca milión km
Pokud vyhodnotím pohodlí u této značky, tak nejvíce mě sednou sedačky z V70II (kůže) a zároveň jsem čekal více pohodlné sedačky u S80 / V8 (větraná kůže)

Subaru Impreza STI - zapůjčená, velmi silný zážitek

rád bych jednou zakoupil BMW E34, benzín, sedan, alespoň 2,5L a více
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 79
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 3,2 2007

#48 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo

Příspěvek od Vany »

Já začal na:
Fiat punto 1.0l s patnackama kolama a zatmavenyma sklama. Prostě bomba.
Pak dlouho jen služební škodovky a různé dodávky. Asi nejhorší auto co je, tak je Pazout boxer. Vrze tam snad kazdej plast od výroby a než Vám to vypíše všechny chyby, tak stihnete Brno Praha na otočku.

Pak Opel Vectra 1.6 16v. Linejsi než Punto a za dva roky se to krásné rozkvetlo.

Pak už jen S80 D5 z roku 2004. Rejd na hovno, ale nejlepší auto jaký jsem měl. Máme spolu už 80000 a zatím az na výměnu řízení jen za spotřebak. Jezdí to kolem 6l.

Poslední prirustek je 850 2.0 z roku 95. Na tu dobu krutý auto. I dnes má své kouzlo. Sice s ním bude ještě trochu práce, ale věřím, že to ještě pár let bude jezdit. Motor suché a ani kapka rzi na kastli.

Na podzim jsem si dělal řidičák na vojenské Tatre 810. Takový větší osobak, který se fakt příjemně řídí.
A na jaře mě čeká preskoleni na 8kolovou T815 a hlavně na V3S, která je 2x starší než já. To bude zážitek
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 128
Registrován: 2 roky 9 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#49 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo TOP

Příspěvek od S.O.B »

Trabant
Škoda 120
Favorit
Peugeot 205 D
Citroen XM nafta i benzín
Peugeot 306
Seat Cordoba TDi
Nissan Almera Tino 2,2
Mercedes CLK 320
Volvo XC 60

Co jsem chtěl, ale nedošlo k tomu: Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD, Mercedes S 3.2 CDi (W220), Nissan 350 Z, a teď než jsem se rozhodl pro Volvo - Mercedes ML 320 CDi (W164)

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 688
Registrován: 3 roky 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#50 V čem Fšem jste jezdili EVER (alespoň1) volvo a co bylo TOP

Příspěvek od powl »

TOP s cim sem jel je BMW E39 540i AT ...zpracovani, vykon a neprekonatelne genialni spoluprace motoru s automatem...zadny jiny auto se tomu zatim nepriblizilo a to ani mnohem novejsi

Muj vysneny vuz je International Scout II:

Obrázek
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“