Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#101 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Tak opet mensi upravy. Modry hadice do88 jsou videt na prvni pohled. Nova expanzka bude nasledne. No a co neni videt novej chladic klimy, spodni kryt motoru. Zitra snad uz pujde okruh naplnit a nic nebude unikat.
Přílohy
hadice
hadice
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#102 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

"Holandan" jak jsem zacal rikat "dvojce" ma novou spojku, novy gufero na klice na strane prevodovky, doplnenej olej, klima uz taky zase bezi. Takze hura na prvni velkej vylet smer Vysoky Tatry. Drzte palce at vse dopadne ok i s novym nosicem kol, jinak me zena zrusi, za ty investice za posledniho 3/4 roku.
Přílohy
IMG_20200630_143855.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#103 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od tomasss »

Stylovej vylet!
Drzim palce, je to ctvrtina vzdalenosti z NL tak myslim ze nemusim ani moc mackat :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 7506
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#104 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Petr Marek »

To Dvojka zvládne jako nic, užijte si dovolenou!

S tím nosičem je to už přes pět metrů, ale vypadá to dobře.
IMG_20200602_144524.jpg
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#105 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Tak "Holandan" to zvladl, ujeli jsme cca 950 km dojeli az do Kosic, na Duklu kvuli zacpam jsme se nedostali. Kazdopadne dvojka slapala ok, jen pri tahlych stoupanich na dalnici, pri tech vedrech a zaple klime se teplota vody vzdy trochu vyhoupla vejs a pak se zase srovnala. Taky jsme stihli jedno male jubileum ..viz foto. i kontrolu od policajtu jsme zazili, ale spis to bylo, ze se chteli podivat, prvni co bylo, ... kterej je to rocnik..
Přílohy
IMG_20200703_094253.jpg
IMG_20200703_111711.jpg
IMG_20200703_111711.jpg (80.68 KiB) Zobrazeno 1375 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#106 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od jancho »

Velká nádhera! A super, že dvojka šlape.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2890
Registrován: 11 roků
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#107 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od penek »

PURE PUNK !!! :good: :good: :good:
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#108 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Nimrod »

moc pěkné
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#109 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Vracim se k autu a vedle me stoji taky "nadsenec" pro pridavny svetla :) a ma jich dokonce vic :)
Přílohy
IMG_20200904_113804.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 7506
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#110 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Petr Marek »

Dříve by někdo mohl rádoby vtipně glosovat, že nákupem světel majitel hodnotu Trabiho zdvojnásobil, ale to už dávno neplatí.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#111 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Je zima "Holandan" pod plachtou, ale nez tam zajel, zacal unik oleje pod hlavou. Takze je v planu ji sundat, zkontrolovat co a jak a dat novy tesneni. Kdyz uz bude dole co vse udelat a co tam dat. V planu je tedy
-zabrousit hlavu, zkontrolovat , natlakovat
-srovnat blok
-tesneni pod hlavu ... jakou tloustku co je zaklad a co je uz silnejsi 1.2, 1,3 dokonce jsem videl 1.7
-gufera na ventily
-novy srouby
-tesneni pod viko ventilu

co si jeste pripravit nebo co udelat kdyz to bude takhle dole ??

RH
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#112 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Operace vymena tesneni pod hlavou zacala. Vacka vypada pekne, zatim odhaleno spatny gufero.. Nemate nahodou nekdo neponicenej plastovej kryt rozvodu ?
Přílohy
IMG_20210205_122417.jpg
IMG_20210205_122417.jpg (96.5 KiB) Zobrazeno 1182 x
IMG_20210205_113925.jpg
IMG_20210205_113925.jpg (96.29 KiB) Zobrazeno 1182 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#113 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Ondra. »

ve skandixu za pár stovek
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#114 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Ondra. píše: 05 úno 2021 13:39 ve skandixu za pár stovek
Diky, uz jsem se dival a mam to vse v kosiku u saabtuning.parts. cekal jsem, ze to bude ranec nebo nepujde sehnat, kazdej kus cca 350 kc. Takze kryt bude komplet v novym. Ted jeste cekam co se jeste ukaze at objednam vse naraz.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#115 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

A je venku..tesneni uz bylo KO jak je videt na fotkach.
Přílohy
IMG-20210205-WA0011.jpg
IMG-20210205-WA0011.jpg (83.84 KiB) Zobrazeno 1152 x
IMG-20210205-WA0010.jpg
IMG-20210205-WA0010.jpg (120.36 KiB) Zobrazeno 1152 x
IMG-20210205-WA0009.jpg
IMG-20210205-WA0009.jpg (120.61 KiB) Zobrazeno 1152 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#116 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Dokaze me nekdo poradit co to je za tesneni na konci ventilu ? viz fotka ...

na scandixu jsem nasel tohle
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1031647/
nebo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1000452/

ale pisou pro motory B20 ... kdyz navolim svuj B230FX tak me nic nevyskoci ....
Přílohy
IMG_20210208_113039.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#117 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Holandan me neprestava prekvapovat. Jeste jsem nevidel, ze gufero(tesneni) na ventilu bude jen na sacim. Po rozebrani jsem si rikal, nekdo udelal chybu, ale po hledani na netu jsem nasel veticku.

Volvo 200, 300, 700, 900 with B200- or B230- Engine: The outlet valves have no stem seals, required quantity 4 pcs for one engine.

Furt se ucim...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#118 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od raolsa »

Vida říká, že by jsi tam měl mít tohle: https://www.skandix.de/de/suche/?q=3514432
Jedno je origo, druhé náhrada.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#119 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od volvoperformance »

Rosssi píše: 08 úno 2021 12:49 Dokaze me nekdo poradit co to je za tesneni na konci ventilu ? viz fotka ...

na scandixu jsem nasel tohle
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1031647/
nebo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1000452/

ale pisou pro motory B20 ... kdyz navolim svuj B230FX tak me nic nevyskoci ....
To není těsnění, ale jsou tam dva klínky, zajišťující pružinu. Gufera jsou na hlavě!😉 Auto evidentně v minulosti jezdilo na Castrol

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#120 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

To není těsnění, ale jsou tam dva klínky, zajišťující pružinu. Gufera jsou na hlavě!😉 Auto evidentně v minulosti jezdilo na Castrol
Ty klinky tam samozrejme jsou, ale tohle gumovy tesneni na konci driku ventilu tam je taky, nasledne klinky a potom na sacim ventilu jeste gufero uzaseny v hlave ... zda jezdilo na Castrol nevim. Vlastne ty jsi byl prvni kdo menil v holandanovi olej... ted tam je Total co jsem ti predal s autem...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#121 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

raolsa píše: 08 úno 2021 15:55 Vida říká, že by jsi tam měl mít tohle: https://www.skandix.de/de/suche/?q=3514432
Jedno je origo, druhé náhrada.
Diky za potvrzeni objednal jsem u Kucery tu nahradu ...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Rosssi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 260
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70 2.5 TDI
Bydliště: Prerov

#122 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Rosssi »

Dilo se podarilo.Novy tesneni pod hlavou, gufera, atd atd. Jeste se davala nova vzduchova hadice a uz "Holandan" zase vrci, sviti, brzdi...
Přílohy
IMG_20210302_100408.jpg
IMG_20210302_100408.jpg (67.92 KiB) Zobrazeno 1043 x
IMG_20210301_154259.jpg
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#123 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Urvanej »

Ty gufírka se na výfuk nedávají ze dvou důvodů:
1) ventily jsou teplý a dlouho by nevydrželo
2) na výfuku je poměrně velkej protitlak, takže se olej nemá snahu rvát dovnitř(vlastně ven), kdežto na sání je poměrně slušnej podtlak, kor když třeba brzdíš motorem ti rozdíl klidně přeleze 1 bar.
Tož tak.
Držím palce, ať se daří jako doposud, sluší jí to. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#124 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od standa »

Já tomu furt nerozumím... :%)

Proti nasávání oleje kolem ventilového dříku se dává gufero (takový to s pérkem kolem dokola, nasadí se tam, kde leze dřík z hlavy), zatímco ta gumová věc, která je na konci dříku, má snad něco společnýho s utlumením hluku rozvodu motoru.

Prosím o vysvětlení, neboť mě příjde, že se tady pletou vozy a kozy...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#125 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"

Příspěvek od Urvanej »

Napsal si to dobře Stando. Pokud narážíž na muj koment, tak ten se týkal předchozí "otázky" proč jsou gufera ventilů jen na sací straně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“