Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#101 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Tak opet mensi upravy. Modry hadice do88 jsou videt na prvni pohled. Nova expanzka bude nasledne. No a co neni videt novej chladic klimy, spodni kryt motoru. Zitra snad uz pujde okruh naplnit a nic nebude unikat.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#102 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
"Holandan" jak jsem zacal rikat "dvojce" ma novou spojku, novy gufero na klice na strane prevodovky, doplnenej olej, klima uz taky zase bezi. Takze hura na prvni velkej vylet smer Vysoky Tatry. Drzte palce at vse dopadne ok i s novym nosicem kol, jinak me zena zrusi, za ty investice za posledniho 3/4 roku.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#103 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Stylovej vylet!
Drzim palce, je to ctvrtina vzdalenosti z NL tak myslim ze nemusim ani moc mackat
Drzim palce, je to ctvrtina vzdalenosti z NL tak myslim ze nemusim ani moc mackat
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#104 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
To Dvojka zvládne jako nic, užijte si dovolenou!
S tím nosičem je to už přes pět metrů, ale vypadá to dobře.
S tím nosičem je to už přes pět metrů, ale vypadá to dobře.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#105 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Tak "Holandan" to zvladl, ujeli jsme cca 950 km dojeli az do Kosic, na Duklu kvuli zacpam jsme se nedostali. Kazdopadne dvojka slapala ok, jen pri tahlych stoupanich na dalnici, pri tech vedrech a zaple klime se teplota vody vzdy trochu vyhoupla vejs a pak se zase srovnala. Taky jsme stihli jedno male jubileum ..viz foto. i kontrolu od policajtu jsme zazili, ale spis to bylo, ze se chteli podivat, prvni co bylo, ... kterej je to rocnik..
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#106 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Velká nádhera! A super, že dvojka šlape.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#107 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
PURE PUNK !!!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#108 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
moc pěkné
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#109 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Vracim se k autu a vedle me stoji taky "nadsenec" pro pridavny svetla a ma jich dokonce vic
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#110 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Dříve by někdo mohl rádoby vtipně glosovat, že nákupem světel majitel hodnotu Trabiho zdvojnásobil, ale to už dávno neplatí.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#111 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Je zima "Holandan" pod plachtou, ale nez tam zajel, zacal unik oleje pod hlavou. Takze je v planu ji sundat, zkontrolovat co a jak a dat novy tesneni. Kdyz uz bude dole co vse udelat a co tam dat. V planu je tedy
-zabrousit hlavu, zkontrolovat , natlakovat
-srovnat blok
-tesneni pod hlavu ... jakou tloustku co je zaklad a co je uz silnejsi 1.2, 1,3 dokonce jsem videl 1.7
-gufera na ventily
-novy srouby
-tesneni pod viko ventilu
co si jeste pripravit nebo co udelat kdyz to bude takhle dole ??
RH
-zabrousit hlavu, zkontrolovat , natlakovat
-srovnat blok
-tesneni pod hlavu ... jakou tloustku co je zaklad a co je uz silnejsi 1.2, 1,3 dokonce jsem videl 1.7
-gufera na ventily
-novy srouby
-tesneni pod viko ventilu
co si jeste pripravit nebo co udelat kdyz to bude takhle dole ??
RH
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#112 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Operace vymena tesneni pod hlavou zacala. Vacka vypada pekne, zatim odhaleno spatny gufero.. Nemate nahodou nekdo neponicenej plastovej kryt rozvodu ?
- Přílohy
-
- IMG_20210205_122417.jpg (96.5 KiB) Zobrazeno 1182 x
-
- IMG_20210205_113925.jpg (96.29 KiB) Zobrazeno 1182 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#113 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
ve skandixu za pár stovek
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#114 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Diky, uz jsem se dival a mam to vse v kosiku u saabtuning.parts. cekal jsem, ze to bude ranec nebo nepujde sehnat, kazdej kus cca 350 kc. Takze kryt bude komplet v novym. Ted jeste cekam co se jeste ukaze at objednam vse naraz.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#115 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
A je venku..tesneni uz bylo KO jak je videt na fotkach.
- Přílohy
-
- IMG-20210205-WA0011.jpg (83.84 KiB) Zobrazeno 1152 x
-
- IMG-20210205-WA0010.jpg (120.36 KiB) Zobrazeno 1152 x
-
- IMG-20210205-WA0009.jpg (120.61 KiB) Zobrazeno 1152 x
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#116 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Dokaze me nekdo poradit co to je za tesneni na konci ventilu ? viz fotka ...
na scandixu jsem nasel tohle
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1031647/
nebo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1000452/
ale pisou pro motory B20 ... kdyz navolim svuj B230FX tak me nic nevyskoci ....
na scandixu jsem nasel tohle
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1031647/
nebo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1000452/
ale pisou pro motory B20 ... kdyz navolim svuj B230FX tak me nic nevyskoci ....
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#117 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Holandan me neprestava prekvapovat. Jeste jsem nevidel, ze gufero(tesneni) na ventilu bude jen na sacim. Po rozebrani jsem si rikal, nekdo udelal chybu, ale po hledani na netu jsem nasel veticku.
Volvo 200, 300, 700, 900 with B200- or B230- Engine: The outlet valves have no stem seals, required quantity 4 pcs for one engine.
Furt se ucim...
Volvo 200, 300, 700, 900 with B200- or B230- Engine: The outlet valves have no stem seals, required quantity 4 pcs for one engine.
Furt se ucim...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#118 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Vida říká, že by jsi tam měl mít tohle: https://www.skandix.de/de/suche/?q=3514432
Jedno je origo, druhé náhrada.
Jedno je origo, druhé náhrada.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#119 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
To není těsnění, ale jsou tam dva klínky, zajišťující pružinu. Gufera jsou na hlavě! Auto evidentně v minulosti jezdilo na CastrolRosssi píše: ↑08 úno 2021 12:49 Dokaze me nekdo poradit co to je za tesneni na konci ventilu ? viz fotka ...
na scandixu jsem nasel tohle
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1031647/
nebo
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-repair/valves-parts/valve-steam-seal/1000452/
ale pisou pro motory B20 ... kdyz navolim svuj B230FX tak me nic nevyskoci ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#120 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Ty klinky tam samozrejme jsou, ale tohle gumovy tesneni na konci driku ventilu tam je taky, nasledne klinky a potom na sacim ventilu jeste gufero uzaseny v hlave ... zda jezdilo na Castrol nevim. Vlastne ty jsi byl prvni kdo menil v holandanovi olej... ted tam je Total co jsem ti predal s autem...To není těsnění, ale jsou tam dva klínky, zajišťující pružinu. Gufera jsou na hlavě! Auto evidentně v minulosti jezdilo na Castrol
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#121 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Diky za potvrzeni objednal jsem u Kucery tu nahradu ...raolsa píše: ↑08 úno 2021 15:55 Vida říká, že by jsi tam měl mít tohle: https://www.skandix.de/de/suche/?q=3514432
Jedno je origo, druhé náhrada.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 260
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#122 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Dilo se podarilo.Novy tesneni pod hlavou, gufera, atd atd. Jeste se davala nova vzduchova hadice a uz "Holandan" zase vrci, sviti, brzdi...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#123 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Ty gufírka se na výfuk nedávají ze dvou důvodů:
1) ventily jsou teplý a dlouho by nevydrželo
2) na výfuku je poměrně velkej protitlak, takže se olej nemá snahu rvát dovnitř(vlastně ven), kdežto na sání je poměrně slušnej podtlak, kor když třeba brzdíš motorem ti rozdíl klidně přeleze 1 bar.
Tož tak.
Držím palce, ať se daří jako doposud, sluší jí to.
1) ventily jsou teplý a dlouho by nevydrželo
2) na výfuku je poměrně velkej protitlak, takže se olej nemá snahu rvát dovnitř(vlastně ven), kdežto na sání je poměrně slušnej podtlak, kor když třeba brzdíš motorem ti rozdíl klidně přeleze 1 bar.
Tož tak.
Držím palce, ať se daří jako doposud, sluší jí to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#124 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Já tomu furt nerozumím...
Proti nasávání oleje kolem ventilového dříku se dává gufero (takový to s pérkem kolem dokola, nasadí se tam, kde leze dřík z hlavy), zatímco ta gumová věc, která je na konci dříku, má snad něco společnýho s utlumením hluku rozvodu motoru.
Prosím o vysvětlení, neboť mě příjde, že se tady pletou vozy a kozy...
Proti nasávání oleje kolem ventilového dříku se dává gufero (takový to s pérkem kolem dokola, nasadí se tam, kde leze dřík z hlavy), zatímco ta gumová věc, která je na konci dříku, má snad něco společnýho s utlumením hluku rozvodu motoru.
Prosím o vysvětlení, neboť mě příjde, že se tady pletou vozy a kozy...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#125 Rosssi - 240 CLASSIC '93 B230FX - "proste dvojka"
Napsal si to dobře Stando. Pokud narážíž na muj koment, tak ten se týkal předchozí "otázky" proč jsou gufera ventilů jen na sací straně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek