Vyměnit se dají ale musíš koupit celé vstřikovače.Raff píše:2Sten: znamená to, že v Čechách se u Volva nedají vyměnit vstřiky ? Jaké je teda oficiální doporučení stran TDI motoru ohledně výměny vstřiků ?
Advice wanted
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Nedělej si ze mě :butthead: TDI chci, ale fakt radši kupuju auta privátně, od lidí, co se o ně staraj´, zatímco historky z tohohle bazaru, to vám ještě povyprávím ... ale majitel vypadal aspoň trochu soudně.Honza píše:Neváhej a ber-kovošrot to veme vždycky
Kdybyste někdo neměl v pátek co dělat a chtěl tam se mnou jet ...
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Myslím, že už jsi to tady zmínil. Jestli je to křivý jak banán po bouračce, tak je to blbost, jinak jde hlavně o to jestli je to technicky OK. A to by měl i ten kdo se v autech vyzná průměrně poznat. Optika se dá doladit.Raff píše:Nedělej si ze mě :butthead: TDI chci, ale fakt radši kupuju auta privátně, od lidí, co se o ně staraj´, zatímco historky z tohohle bazaru, to vám ještě povyprávím ... ale majitel vypadal aspoň trochu soudně.Honza píše:Neváhej a ber-kovošrot to veme vždycky
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Křivý to není, jak jsem psal, jede dobře, jen mi přišlo, že se spojka šlapala trochu s větší námahou než jsem zvyklejtomáš píše:Myslím, že už jsi to tady zmínil. Jestli je to křivý jak banán po bouračce, tak je to blbost, jinak jde hlavně o to jestli je to technicky OK. A to by měl i ten kdo se v autech vyzná průměrně poznat. Optika se dá doladit.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
To bys mi vytrh trn z paty Povezu ten pátek ráno auto do Práglu a pak jsem zamejšlel odjet (asi busem ) na tu Moravu, ale je to u Příbora, což máš z Hodonína ještě o vélkej kus dál :? Nicméně pokud by se ti fakt chtělo strávit den na silnicích, určitě bych o to stál, na naftu přispěju, samozřejmě...Honza píše:Když všechno stihnu zítra tak se hlásím,já mám něco v Hodoníně možná by jsme to stihli jedním vrzem.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Honza píše:dám vědět buď zejtra nebo ve čtvrtek-to bych zavolal
OK, abgemacht
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Advice wanted
Musim ti oponovat, trysky maji jenom jeden oteviraci tlak, ten se serizuje podlozkami vkladanymi nad pruzinu ventilu. Ten druhy oteviraci tlak co zminujes je predvstrik, lisi se nikoliv tlakem, ale mensi davkou paliva a serizuje se na cerpadle, nikoliv ve vstrikovaci. Cena za jednu trysku do vstrikovace neprevysi 950 CZK bez DPH podle vyrobce. Takze zadny strachy z oprav trysek. Info jsem si overil.Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
Mam k doispozici i navod na to jak vstrikovaci trysky ve vstrikovacich vymenit, vcetne de/montaze vstrikovacu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
Advice wanted
To co píšeš, platí pro komůrky, ne pro TDI. Já mám TDI a sám jsem to řešil.travex píše:Musim ti oponovat, trysky maji jenom jeden oteviraci tlak, ten se serizuje podlozkami vkladanymi nad pruzinu ventilu. Ten druhy oteviraci tlak co zminujes je predvstrik, lisi se nikoliv tlakem, ale mensi davkou paliva a serizuje se na cerpadle, nikoliv ve vstrikovaci. Cena za jednu trysku do vstrikovace neprevysi 950 CZK bez DPH podle vyrobce. Takze zadny strachy z oprav trysek. Info jsem si overil.Sten píše: K těm tryskám: do přímého vstřiku jdou koupit jenom celé vstřikovače a výměným způsobem stojí těch pět asi 25000,-, nové asi 40000,-
Mam k doispozici i navod na to jak vstrikovaci trysky ve vstrikovacich vymenit, vcetne de/montaze vstrikovacu....
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Advice wanted
Moje info plati pro TAKE pro TDI motory a to pro vsechny VW motory s rotacnim cerpadlem (neplati pro motory PD) - tise predpokladam, ze TDI motor v 850 je VW motor. CO se lisi proti komurkovejm motorum je zpusob uchyceni vsrtikovace (u TDI je to patkou u komurky je sroubovanej) a take tryskou (jeden / vice otvoru a delka "nosu" trysky, kde TDIckovy maj noc podstatne delsi a maji i vice otvoru). Pokud jsem te ani ted nepresvedcil tak se pokusim zajisit servisni dokumentaci primo ze servisu, stahnout prislusnou stranku s rozborkou a postupem do PDF a nekam to placnu.Sten píše:To co píšeš, platí pro komůrky, ne pro TDI. Já mám TDI a sám jsem to řešil.travex píše:
Musim ti oponovat, trysky maji jenom jeden oteviraci tlak, ten se serizuje podlozkami vkladanymi nad pruzinu ventilu. Ten druhy oteviraci tlak co zminujes je predvstrik, lisi se nikoliv tlakem, ale mensi davkou paliva a serizuje se na cerpadle, nikoliv ve vstrikovaci. Cena za jednu trysku do vstrikovace neprevysi 950 CZK bez DPH podle vyrobce. Takze zadny strachy z oprav trysek. Info jsem si overil.
Mam k doispozici i navod na to jak vstrikovaci trysky ve vstrikovacich vymenit, vcetne de/montaze vstrikovacu....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Tak chlapi, díky za rady, jen doufám, že ty vstřiky - ať už je to s nima jakkoli - nebudu muset řešit. Kárka je doma, prvních pět set km v pohodě, spokojenost, dvorní automechanik se na ten kup tváří uznale
a když budu mít kliku, vypadá to aktuálně jen na nový žhavící svíčky
Tak a teď s Honzou založíme TDI "chrocht" sekci
a když budu mít kliku, vypadá to aktuálně jen na nový žhavící svíčky
Tak a teď s Honzou založíme TDI "chrocht" sekci
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé