Jakou motorizaci zvolit
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#1 Jakou motorizaci zvolit
Zdravim,
muj sen vlastnit dvojku v kombiku je stale vetsi a vesti a tak zacinam vic a vic pokukovat po inzeratech a konkretnich kouscich .
Vize by byla .... dvojka kombi GLT TURBO ale tolik penez nedam. To by me doma neproslo jako ctvrty auto plus motorka.
Takze pak me zustavaji tyhle tri varinaty
vse vyrobni rok 1990 a mladsi
2.0i
priklad https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0i-polar-benzin-seda-fee3958a-698f-0c0a-e053-e250040a90c2?cldtidx=13
2.3i
priklad https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-240-kombi-7-sitzer-sauberes-fahrzeug-euro-2-benzin-bila-935becbf-08e9-408b-bade-e5faebc18fb8?cldtidx=8
2.4D
priklad https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-4-d-overdrive-top-staat-diesel-bila-eff1eaff-6766-4b7b-a1dd-4fa453a37c6d?cldtidx=14
Jelikoz bych chtel i s klimatizaci tak docela rychle vypadava naftovej sestivalec ten sehnat s klimou snad ani nejde. Takze prichazi zasadni otazka, co uprednostnit 2.0 nebo 2.3 v cem se lisi ? Spolehlivost , spotreba, kterej je vlastne novejsi ?
diky za info
R.
P.S. co treba jeste tahle jedna v cesku
https://auto.bazos.cz/inzerat/110079550/Volvo-240-kombi.php
muj sen vlastnit dvojku v kombiku je stale vetsi a vesti a tak zacinam vic a vic pokukovat po inzeratech a konkretnich kouscich .
Vize by byla .... dvojka kombi GLT TURBO ale tolik penez nedam. To by me doma neproslo jako ctvrty auto plus motorka.
Takze pak me zustavaji tyhle tri varinaty
vse vyrobni rok 1990 a mladsi
2.0i
priklad https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0i-polar-benzin-seda-fee3958a-698f-0c0a-e053-e250040a90c2?cldtidx=13
2.3i
priklad https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-240-kombi-7-sitzer-sauberes-fahrzeug-euro-2-benzin-bila-935becbf-08e9-408b-bade-e5faebc18fb8?cldtidx=8
2.4D
priklad https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-4-d-overdrive-top-staat-diesel-bila-eff1eaff-6766-4b7b-a1dd-4fa453a37c6d?cldtidx=14
Jelikoz bych chtel i s klimatizaci tak docela rychle vypadava naftovej sestivalec ten sehnat s klimou snad ani nejde. Takze prichazi zasadni otazka, co uprednostnit 2.0 nebo 2.3 v cem se lisi ? Spolehlivost , spotreba, kterej je vlastne novejsi ?
diky za info
R.
P.S. co treba jeste tahle jedna v cesku
https://auto.bazos.cz/inzerat/110079550/Volvo-240-kombi.php
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Jakou motorizaci zvolit
je to skoro jedno. dvoulitr je větší lenochod, mám pocit, že rozdíl je pouze ve vrtání (nebo zdvihu?). hlavně tedy Ať to má LH 2,4, což ale 1990+ jsou všechny. Naftě bych se už v dnešní době vyhnul (super motor ale všechny budou na pokraji života). Mám však obavu že funkční klima ve dvojce bude malý zázrak
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#3 Jakou motorizaci zvolit
Ondro diky za info, ten sestivalec se me libi je to jednoduchej spolehlivej motor, ale je pravda, ze uz kazdej bude mit strasne moc natoceno No a delat na nej generalku...to je otazka dilu a financi...... Potreba dodatecne aktivity resit klimu do funkcniho stavu to pocitam. Spis proste, aby tam aspon byla. Protoze nasledne absence klimatizace by byl argument pro manzelku, proc jet timhle nekam na vylet, ci vubec nakupu.. aby nerekla.. "...nema to ani klimu.."Ondra. píše:je to skoro jedno. dvoulitr je větší lenochod, mám pocit, že rozdíl je pouze ve vrtání (nebo zdvihu?). hlavně tedy Ať to má LH 2,4, což ale 1990+ jsou všechny. Naftě bych se už v dnešní době vyhnul (super motor ale všechny budou na pokraji života). Mám však obavu že funkční klima ve dvojce bude malý zázrak
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Jakou motorizaci zvolit
Klima se ti u takovýho auta může dost prodražit, protože kolem roku 90 se ještě dávala R12, která už je jako sprostá nadávka a nahradit R134a to jde s otazníkem, ale jsou jedinci, co měli štěstí a funguje jim to.
Co se výběru motorizace týče, tak pokud nevíš kterou, ber všechny a spíš se spolehni na kvalitu, originalitu a stav konkrétního kusu. Věř, že generálka motoru za 40tKč je pakatel proti opravě a lakování kastle.
Co se výběru motorizace týče, tak pokud nevíš kterou, ber všechny a spíš se spolehni na kvalitu, originalitu a stav konkrétního kusu. Věř, že generálka motoru za 40tKč je pakatel proti opravě a lakování kastle.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#5 Jakou motorizaci zvolit
Jo to beru v patrnost, ze mam uprednostnit stav karoserie, aby byla co nejlepsi a bez rzi, jestli to tak odvazne muzu rict S tou naplni jsem to vubec tedy nevedel, ze to nejde jednoduse jen naplnit jinym chladivem....Urvanej píše:Klima se ti u takovýho auta může dost prodražit, protože kolem roku 90 se ještě dávala R12, která už je jako sprostá nadávka a nahradit R134a to jde s otazníkem, ale jsou jedinci, co měli štěstí a funguje jim to.
Co se výběru motorizace týče, tak pokud nevíš kterou, ber všechny a spíš se spolehni na kvalitu, originalitu a stav konkrétního kusu. Věř, že generálka motoru za 40tKč je pakatel proti opravě a lakování kastle.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Jakou motorizaci zvolit
Urvanej: moje MY89 má štítek R134a
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Jakou motorizaci zvolit
Kája MY90 měl R12. Mam pocit, že jsem někde četl (neumim to teď dokázat), že or roku 90 přešly komplet na R134a.
Na vysvětlenou, při přechodu na nynější 1234yf se také souběžně 2014-2017 vyrábělo obojí, i s R134a. (Ale to mluvím jen o evropě.)
Na vysvětlenou, při přechodu na nynější 1234yf se také souběžně 2014-2017 vyrábělo obojí, i s R134a. (Ale to mluvím jen o evropě.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#8 Jakou motorizaci zvolit
to je celkem zajímavý. tuším, že devítka má r134a až od modelového roku 1993... nebo že by to také bylo dáno jen pro určité trhy?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Jakou motorizaci zvolit
Hele to nevim, nic mladšího s R12 jsem neviděl. Naopak, třeba 760 MY88 měla R134a.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#10 Jakou motorizaci zvolit
tak bylo by to jedině dobře obrázek je z volvo pocket data pro 700/900 a 850. tudíž bych asi doporučoval opatrnost
- Přílohy
-
- Bez názvu.png (159.49 KiB) Zobrazeno 1447 x
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Jakou motorizaci zvolit
Tvl a kdo může říct, že má v autě sedmiválec...
A přitom stačí mít v autě klimu.
A přitom stačí mít v autě klimu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#12 Jakou motorizaci zvolit
Urvanej píše:Tvl a kdo může říct, že má v autě sedmiválec...
A přitom stačí mít v autě klimu.
uzasny..budu hledat tedy sedmivalec ne vazne, diky za zajimavy informace, ted uz jen najit vhodnej kousek , nema nekdo nejakej "tajnej" tip
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 Jakou motorizaci zvolit
omlouvám se za mystifikaci, teď jsem to byl zkontrolovat a mám tam taky R12
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#14 Jakou motorizaci zvolit
V sedmicce MY 90 jsem mel uz R134A. Rekl vych, ze zalezelo na tom, co meli soudruzi ve Volvu zrovna po ruce. Jako ostatne se vsim kolem roku 1990
Abych nebyl uplne off-topic, osobne bych sel do obsahu 2.3 - dvoulitr je ponekud linejsi, diky cemuz pak ve vysledku i trosku vic chlasta.....
Abych nebyl uplne off-topic, osobne bych sel do obsahu 2.3 - dvoulitr je ponekud linejsi, diky cemuz pak ve vysledku i trosku vic chlasta.....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#15 Jakou motorizaci zvolit
Co jsem měl možnost porovnat, tak laicky bych se taky asi přiklonil k 2.3i 5q. Dá se s tim jezdit za 8 a výkonově na tu almaru tak akundráth.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#16 Jakou motorizaci zvolit
Jsem pro 2.3, ale uprednostni stav a originalitu vozu. Neboj se dovozu, protoze tady to bude spis zazrak na neco v top stavu narazit. Idealni byvala Itálie, ale tam potkas jen 1.9l. Ale Super Polar mival klimu, kůži, posilovace samozrejmosti.... A nesoli takze hlavne byla dlouho zdrava kastle. Lovu zdar
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#17 Jakou motorizaci zvolit
Hoši, já mám skoro dojem, že žijete někde na Měsíci. On nejde do autosalonu objednat si konkrétní motorizaci. Potřebuje najít velmi staré, ke korozi (relativně) náchylné vozidlo, které bude v dobrém stavu, či by si ho přál úplně bez koroze. To znamená, že to bude pátrání víc po zachovalé karoserii, než po konkrétním motoru.
Možná je otázka špatně položená. Co s tím autem hodláš dělat? Bude jezdit jen o slunných víkendech, nebo bude v permanenci vlastně celoročně? Jaký máš rozpočet? V každém případě snaha najít kus bez koroze tě v případě rozpočtu dle prezentovaných kusů velmi pravděpodobně omezí na exempláře po posledním faceliftu (lepší antikorozní ochrana) a z jihu Evropy.
Takže motorizace bude pravděpodobně buď B200F (dvoulitr, elektronické vstřikování, dvojce poskytuje dostatečnou dynamiku, narozdíl od devítky), nebo pokud je důležité, aby to svižně uhánělo, tak B230E ve francouzské 240 GLT. To je famózní motorizace do auta pro radost. Nevím, co k tomuto motoru bylo ve Francii jako chudší alternativa, že by třeba B230K? A kromě toho D24, kterých byla kdysi plná Francie. Nechal bych si ale u toho naftového šestiválce v rozpočtu dost peněz na GO motoru. Když vidím ten tvůj výběr v prvním příspěvku, tak se k tomu dá obecně říct, že Holandsko v zásadě jen v případě málo jetého, pečlivě garážovaného vozu, optimálně nedávného importu z jihu. To dle mého názoru v Holandsku nezaplatíš, zbudou jen opršené kusy.
Vůbec netvrdím, že se nakonec nemůže najít nějaká výjimka potvrzující pravidlo, jako třeba rakouská dvojka s B230F, se kterou se jezdilo jen od jara do podzimu a jinak stála v suché garáži a někdo ji prodává pod cenu, ale není to tak moc pravděpodobné.
Možná je otázka špatně položená. Co s tím autem hodláš dělat? Bude jezdit jen o slunných víkendech, nebo bude v permanenci vlastně celoročně? Jaký máš rozpočet? V každém případě snaha najít kus bez koroze tě v případě rozpočtu dle prezentovaných kusů velmi pravděpodobně omezí na exempláře po posledním faceliftu (lepší antikorozní ochrana) a z jihu Evropy.
Takže motorizace bude pravděpodobně buď B200F (dvoulitr, elektronické vstřikování, dvojce poskytuje dostatečnou dynamiku, narozdíl od devítky), nebo pokud je důležité, aby to svižně uhánělo, tak B230E ve francouzské 240 GLT. To je famózní motorizace do auta pro radost. Nevím, co k tomuto motoru bylo ve Francii jako chudší alternativa, že by třeba B230K? A kromě toho D24, kterých byla kdysi plná Francie. Nechal bych si ale u toho naftového šestiválce v rozpočtu dost peněz na GO motoru. Když vidím ten tvůj výběr v prvním příspěvku, tak se k tomu dá obecně říct, že Holandsko v zásadě jen v případě málo jetého, pečlivě garážovaného vozu, optimálně nedávného importu z jihu. To dle mého názoru v Holandsku nezaplatíš, zbudou jen opršené kusy.
Vůbec netvrdím, že se nakonec nemůže najít nějaká výjimka potvrzující pravidlo, jako třeba rakouská dvojka s B230F, se kterou se jezdilo jen od jara do podzimu a jinak stála v suché garáži a někdo ji prodává pod cenu, ale není to tak moc pravděpodobné.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#18 Jakou motorizaci zvolit
Chlapi, diky za reakce. Dovozu se relativne nebojim, klidne i sam nebo s nekym. Vezmu v70 nebo jiny auto platak a muzu vyrazit. Nebo busem, vlakem na misto a po ose zpet. Kdyz jsem totiz zjistoval, ale firmy ktery se tim zabejvaj dostavam se na klidne 20 tis za sluzbu "dovoz auta ke dverim domu". Coz pri mem rozpoctu max 4 tis euro, ale to je opravdu strop, radsi levnejsi, tak naklady na dovoz pres firmu bude petina , ctvrtina auta
No a vyuziti... To je tezky, proste pro radost. Sem tam vylet o vikendu, ale klidne i v peknym pocasi denni jezdeni. Proste si to auto chci uzivat, ne jej lestit a aby stalo v garazi.
No a ten vyber motorizace a typu. Vim ze chci kombika, desne se me libi generace kolem roku 1980, ale to je nesehnatelny v dobrym stavu vs penize a pak, treba tahle s americkym cumakem je z meho pohledu bozi..bral bych hned.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=285012004&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=f0ee7917-c704-5791-2c47-eb8b6961227c
Jenze jsem zjistoval, ze to vlastne nedokazu prihlasit Takze pak z toho vlastne vyslo, ze budu hledat posledni generaci po roku 1990. Diesel se me libi, z hlediska radovyho sestivalce. Pak tedy tu je benzin, kterejch je nejvic a z toho vznikla otazka, zamerit se na 2,3 nebo na 2,0 . Ono z praxe vim , ze je lepsi udelat nejaky omezeni a pak se divat jen po jednom. Za chvili totiz ma clovek v hlave uz chaos, kam volal , ktery to bylo auto, jakej stav , pro ktery se rozhodnout atd. Lip a jednodussi se porovnaj stejny auta nez kdyz do toho pribude jeste jinej motor a k tomu dalsi atributy, cena stav, vybava vzdalenost.
R.
No a vyuziti... To je tezky, proste pro radost. Sem tam vylet o vikendu, ale klidne i v peknym pocasi denni jezdeni. Proste si to auto chci uzivat, ne jej lestit a aby stalo v garazi.
No a ten vyber motorizace a typu. Vim ze chci kombika, desne se me libi generace kolem roku 1980, ale to je nesehnatelny v dobrym stavu vs penize a pak, treba tahle s americkym cumakem je z meho pohledu bozi..bral bych hned.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=285012004&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=f0ee7917-c704-5791-2c47-eb8b6961227c
Jenze jsem zjistoval, ze to vlastne nedokazu prihlasit Takze pak z toho vlastne vyslo, ze budu hledat posledni generaci po roku 1990. Diesel se me libi, z hlediska radovyho sestivalce. Pak tedy tu je benzin, kterejch je nejvic a z toho vznikla otazka, zamerit se na 2,3 nebo na 2,0 . Ono z praxe vim , ze je lepsi udelat nejaky omezeni a pak se divat jen po jednom. Za chvili totiz ma clovek v hlave uz chaos, kam volal , ktery to bylo auto, jakej stav , pro ktery se rozhodnout atd. Lip a jednodussi se porovnaj stejny auta nez kdyz do toho pribude jeste jinej motor a k tomu dalsi atributy, cena stav, vybava vzdalenost.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#19 Jakou motorizaci zvolit
Pokud to nemá mít korozi a máš relativně nízký (ale myslím si, že při troše snahy a nějakém štěstí reálný) rozpočet, máš na výběr Itálii a Francii. A z toho vyplývají motorizace. Co se týče základního benzínového dvoulitru, do dvojky úplně stačí. Ve Francii nemám s dvojkami zkušenosti, bál bych se toho, že dopředu nebudu vědět, jestli je dané auto shnilé nebo ne, protože napříč Francií jsou výrazně rozdílné klimatické podmínky. Ale lákal by mě tam ten B230E, protože když dobře funguje, tak je to ve dvojce radost.
Když to shrnu, koukal bych se v Itálii po Superpolaru s B200F, nebo ve Francii po GLT s B230E. Ale tohle už jsou moje osobní preference.
Když to shrnu, koukal bych se v Itálii po Superpolaru s B200F, nebo ve Francii po GLT s B230E. Ale tohle už jsou moje osobní preference.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#20 Jakou motorizaci zvolit
Jak říkám, Super Polar z Itálie bude asi nej... Klima, kůže, 2.0l a klasicky lahvove zelena dvojka na hlinach ti udělá radost až až...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 7559
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#21 Jakou motorizaci zvolit
2 Pekelník: Naprostý souhlas, jen malá poznámka, Dvojka na fotografii má pařížskou značku.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#22 Jakou motorizaci zvolit
Jo tak tahle by se me moooc libila, kam si pro ni mam zajit ?pekelnik píše:Jak říkám, Super Polar z Itálie bude asi nej... Klima, kůže, 2.0l a klasicky lahvove zelena dvojka na hlinach ti udělá radost až až...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#23 Jakou motorizaci zvolit
Foto je pouze ilustrativníPetr Marek píše:2 Pekelník: Naprostý souhlas, jen malá poznámka, Dvojka na fotografii má pařížskou značku.
Kam pro ni? Itálie?
vybírej...
https://www.autoscout24.de/lst/volvo/240?desc=0&bcol=7&size=20&page=1&fc=4&fregfrom=1991&fuel=B&ac=0&sort=standard&ustate=N%2CU&atype=C
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 266
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#24 Jakou motorizaci zvolit
Zdravim,
tak jsem se do hledani ponoril a skoncilo to jak jsem predpokladal.. nedokazu si vybrat. Co vy na tyhle kandidaty ?
245 D, Rakousko
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-serie-200-245-d-gl-334833910/#fullscreen
+ blizko, levny, nafta, minimum rzi
- minimalni vybava, otazka jak motor tlaky, lak, rok pod 1990
240 2,3i , Holandsko
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1462211067-volvo-240-2-3i-gle-airco-abs-goed-onderhouden.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
+ super vybava, motor, klima, ABS , vnitrek, cena, minimum rzi
- vzdalenost, lak, pocet km najeto, zavada tachometru
240 2.0 SuperPolar, Italie
https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0-cat-station-wagon-polar-super-benzin-zelena-0f62cb90-225f-3e12-e053-e250040a5852?cldtidx=18
+ super vybava, klima, ABS, malo najety, minimum rzi
- cena, vzdalenost, motor jen 2.0
Tak a co tedy vybrat ???
R.
tak jsem se do hledani ponoril a skoncilo to jak jsem predpokladal.. nedokazu si vybrat. Co vy na tyhle kandidaty ?
245 D, Rakousko
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/volvo-serie-200-245-d-gl-334833910/#fullscreen
+ blizko, levny, nafta, minimum rzi
- minimalni vybava, otazka jak motor tlaky, lak, rok pod 1990
240 2,3i , Holandsko
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1462211067-volvo-240-2-3i-gle-airco-abs-goed-onderhouden.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
+ super vybava, motor, klima, ABS , vnitrek, cena, minimum rzi
- vzdalenost, lak, pocet km najeto, zavada tachometru
240 2.0 SuperPolar, Italie
https://www.autoscout24.cz/nabidky/volvo-240-2-0-cat-station-wagon-polar-super-benzin-zelena-0f62cb90-225f-3e12-e053-e250040a5852?cldtidx=18
+ super vybava, klima, ABS, malo najety, minimum rzi
- cena, vzdalenost, motor jen 2.0
Tak a co tedy vybrat ???
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#25 Jakou motorizaci zvolit
Já bych ještě dodal, že v některých částech Švédska se také nesolí, takže je možnost dívat se po nezrezlých kusech i tam. Výběr tam bude každopádně větší. Mrkni na blocket.se
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 58 Odpovědi
- 7371 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 4 Odpovědi
- 576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 5 Odpovědi
- 654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od koch
-
- 6 Odpovědi
- 1133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 20 Odpovědi
- 1157 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AxE_26