VOLVO V50

Moderátor: wickey

  • Autor
  • Zpráva
Kubik
Offline
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V50-1.6D-'05
Bydliště: Praha

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Kubik »

to rokkor: je treba odsroubovat tu desitku a pak se to lehce vycvaknes tahem nahoru.
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1063
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pavluňa »

Kubik píše:to rokkor: je treba odsroubovat tu desitku a pak se to lehce vycvaknes tahem nahoru.
To je fofr ja to chtel akorat napsat,takze diky :wink:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Kubik
Offline
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V50-1.6D-'05
Bydliště: Praha

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Kubik »

Kdyz vim, rad odpovim :wink:
Jinak s tim srazikem uz vim, ze budu moct jet a vzal bych i proji drahou polovicku, teda jestli nas tam budete chtit :oops:
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum

rokkor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: V50 1.6D drive MY10
Bydliště: Praha

Re: VOLVO V50

Příspěvek od rokkor »

Díky za odpovědi pánové,za týden vlítnu na výměnu omastku :)
_________________
V50,1,6D r.v.2005

michalmalcek1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 13 roků
Bydliště: zvolen

Re: VOLVO V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

pani mam taku otazocku v jednom katalogu som nasiel hydraulicky filter v50 mate stym nejake skusenosti?
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo s60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo s80 3.2 awd 2007 lpg

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1063
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pavluňa »

Kubik píše:Jinak s tim srazikem uz vim, ze budu moct jet a vzal bych i proji drahou polovicku, teda jestli nas tam budete chtit :oops:
No kazdopadne urco prijed :beer: aspon tam budem dva se stejnym motorem :) a po ceste bysme si mohli dat nekde spicha a jet spolu,co ty na to? :angel: kdyztak napis jeste flaksymu at te/vas dopise na soupisku :Yahoo!:


michalmalcek1: bych s fitrem rekl,ale nemam co :cry: fakt nevim :(
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

wrbics
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 339
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: FoFo 2.0TDCi
Bydliště: Brno

Re: VOLVO V50

Příspěvek od wrbics »

michalmalcek1 píše:pani mam taku otazocku v jednom katalogu som nasiel hydraulicky filter v50 mate stym nejake skusenosti?
Jediný co mě napadá jestli to nění pro automatickou převodovku , tam filtry byvaj . V řízení ( servo ) filtry nejsou ,aspoň jsem se s tím nikdy nesetkal .
_________________
BYLO : Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od jarek.krizan »

Na řízení se dávají filtry na vratku - nízkotlakou větev, prodlužuje se tím životnost serva, ale z výroby se dávaly myslím jen na vozy do pouštního provozu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1063
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pavluňa »

jarek.krizan píše:Na řízení se dávají filtry na vratku - nízkotlakou větev, prodlužuje se tím životnost serva, ale z výroby se dávaly myslím jen na vozy do pouštního provozu.
Dekujeme Jarku :good: a kdyz uz si nam to osvetlil,nevis co to cca kostuje? :unknown:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od jarek.krizan »

taková průměrná cena filtru s chladičem a připojovacím průměrem 12mm je 1160 kč
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Rehy
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Říčany

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Rehy »

Je to asi 2 mesice co mi na V50 2.0D prasknul intercooler(10cm prasklina) nez jsem zjistil, co se s autem stalo, rozebral jsem pulku auta, protoze unikajici vzduch nebyl vubec slyset. Nicmene jsem rozebral i sani. Na sani jsou dve podtlakove klapky, kdy vzdy jedna z nich je otevrena. trubka od turba je rozdvojena- 1. vede z turba pres intecooler na klapku a pak do sani 2.vede primo z turba ke klapce a rovnou do sani . Podle me je to jen proto, aby se studeny motor drive ohral na provoz. teplotu diky teplemu vzduchu z turba, pak se klapka 2 zavre a otevre se klapka 1 a do sani jde jiz ochlazeny vzduch z IC.

Ted zavada: Klapka 2, ktera je na sani vlevo (blize k baterii) nejspise nebyla z vyroby serizena a kdyz se zavrela, zarizla se do plastoveho sani. K jejimu naslednemu otevreni byla potreba mnohem vetsi sila,aby se uvolnila ze zariznuteho plastu. Kvuli tomuto se omlely plastove zuby na prevodu klapky a ovladaci membrany podtlaku, klapka byla stale otevrena a poustela do motoru teply vzduch.
Doporucuju kontrolu: sundat plastovy kryt motoru, povolit stahovaci pasku hadice a tuto hadici(gumova, blize baterie) sejmout. Klapka by mela jit lehce zavirat i otevirat (pokud si dobre vybavuji, mela by byt stale otevrena diky pruzine) Pokud se vam stejne jako me pridira, je tam maly sroubek na stelovani pozice pri uzavreni klapky. Klapka by pri uzavreni mela byt oprena o tento sroub a ne o stenu sani, kde se pak zakusuje do plastu. Ale zaroven by nemela zustavat pootevrena!!
Omlete zuby jsem docasne spravil vybrousenim tvaru zubu z ocelove planzety, nahratim tohoto bastlu a zatavenim do hridelky. Zalil epoxidem a vybrousil tvar zubu. Celou dobu shanim prave tuto klapku, ale vubec se mi nedari, takze pokud by jste o necem vedeli, budu moc vdecny.
Dekuji
_________________
V50 2,0D 07'
V40 1,9TD 99', prodávám

wrbics
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 339
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: FoFo 2.0TDCi
Bydliště: Brno

Re: VOLVO V50

Příspěvek od wrbics »

Rehy : jaké jsi měl projevy ? A kolik Tě stála oprava,výměna, intercooleru ?
_________________
BYLO : Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }

Guru
Offline
Příspěvky: 164
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Martin - SR

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Guru »

Rehy vola sa to čo popisuješ "Throttle body" ? a stoji 5600kč?

A prečo sa s tym vobec zaoberaš ked tvoje auto je r.v. 2007 a mal by si ho mat ešte v zaruke??

+ to čo sa pytal wrbics, aj mna by to zaujimalo...
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to bohužel jedna ze závad tohoto typu motoru. Proti těmto nepodarkům je D5 zlatá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

michalmalcek1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 13 roků
Bydliště: zvolen

Re: VOLVO V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

co vravite na aditiva napr: Super Diesel Aditív ZIMNÝ 500 ml
Výrobca Lang Chemie (Rakúsko)
nájdete v prísady do NAFTY
Super Diesel aditiv je vhodný pro všetky naftové motory
Common Rail, SDi, TDi, HDi, PD
Prísada do motorovej nafty, zaisťuje trvalú a dokonalú
ochranu palivového systému.
SUPER DIESEL ADITIV - víťaz nezávislého tes
* Udržuje ?istotu vstrekovacích trysiek
* Chrání palivový systém pred koroziou
* Zvyšuje mazací schopnost paliva a tým predlžuje životnost vstreikovacieho ?erpadla a trysiek.
* Zvyšuje cetanové ?íslo až o 5 jednotiek, ?ím zlepšuje spalovánie, znižuje hlu?nost motora a šetrí palivo.
* Zlepšuje studený start motora.
* Potla?uje penenie paliva v nádrži a celom palivovom systéme.
* Stabilizuje naftu a predlžuje jej skladovaciu dobu.
* Zlepšuje tekutost a filtrovatelnost nafty.
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo s60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo s80 3.2 awd 2007 lpg

wrbics
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 339
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: FoFo 2.0TDCi
Bydliště: Brno

Re: VOLVO V50

Příspěvek od wrbics »

jarek.krizan: nechtěl bys prosím Tě vypsat všechny známe neduhy motoru 2.0D . Ať víme co nás může potkat :o .

michalmalcek1 o aditivech celej je topic tady:Aditiva do nafty
_________________
BYLO : Volvo V50 2.0D ( D4204T ) , r.v.2005 , manual Q6 { foto }

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1063
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pavluňa »

michalmalcek1: VIF Super Diesel je fakt nej aditiv na trhu,osobne ho pouzivam od zacatku co mam auto,takze ani nevim jaky to je jezdit bez nej :) .Kazdopadne vzhledem k jeho popularite pevne verim,ze vsechny svoje avizovane vlastnosti ma :Yahoo!:

jarek.krizan kdyz uz budes v tom psani pro Wrbicse,prosim pisni taky neco o 1,6D :Rose:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Guru
Offline
Příspěvky: 164
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Martin - SR

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Guru »

wrbics píše:.. vypsat všechny známe neduhy motoru 2.0D . Ať víme co nás může potkat :o
Može nas potkat to čo može potkat všetkych majtelov modernych aut bez ohladu na značku, ani jedna značka nie je sväta! Vlastnici Mercedesov plaču a revu, to iste plati pre majtelov značky BMW, Jaguar, Škoda, Seat, VW, Peugeot.... Proste v dnešnej dobe je to tak. Ani jedno auto nie je čistokrvne, su to len skladačky "Lego", komponenty su vyrabane v krajnach lacnej pracovnej sily a potom to tak aj vyzera.

2.0D ma svoje muchy od vyroby, kto kupil nove auto v zaruke s tymto motorom, automaticke mal tie muchy vyžehlene v servisaku, a mohol si užit bezstarostu jazdu, kto kupil second hand dovezene zo zahraničia, ten sa najviac s tym trapi... Trapil by sa rovnako pri každom "second hand" modernom aute. Čitam zahranične fora roznych značiek, na zapade je to tak že už ked konči zaruka hoci akeho auta, ihned ho majtel preda za lacno a kupi si druhe nove v zaruke. Dobre už vedia že časy ked auta služili 10-15 aj 20 rokov su už davno za nami a už sa nikdy nevratia.

Čiastočne možeme za poruchovost modernych aut podakovat zelenačom a ich požiadavky mat ECO systemy aby sme mali "čisty vzduch", čisty vzduch vždy bol a bude, globalne oteplovanie je len vymysl aby sme platili stale vyššie a vyššie dane a vypalne. :bad: Ale to je už ina kapitola.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004

michalmalcek1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 13 roků
Bydliště: zvolen

Re: VOLVO V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

Guru : vies opisat zavady ktore si mal ja mam auto dovezene aby som vedel naco si dat pozor skor ako bude neskoro?
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo s60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo s80 3.2 awd 2007 lpg

Guru
Offline
Příspěvky: 164
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Martin - SR

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Guru »

michalmalcek1: žiadne! :D

Klop klop klop, ja som s motorom zatial nemal absolutne žiadne zavady, auto ide ako raketa, ale moj problem skôr spočiva v tom že strašne vela volvo for a diskusie čitam a potom som z toho všetkeho paranoidny, niekedy až rozdeptany :%) aj ked tie zavady sa ma netykaju ale... vieš ten pocit ked niekto piše že napr. mu odišlo turbo a druhy mu na to odpisuje že je to bežne pre tento typ auta a motoru, človek potom čaka kedy sa ho to tiež dotkne, a už rata peniažky kolko mu to bude stat...a tak.

Zavady na mojom v štadiu odstranovania:
1- Fuči mi cez okna pri vyššej rychlosti, znamy problem u C30 ale aj S40 sa to tyka, u mna najviac počut pri 160km/h a je o tomto probleme 28 stran TU a nikto nevie ako to riešit.
2- minuly mesiac lave predne koleso začalo hučat, ked centrujem volant auto ide trošku do prava, patram po tom či je to guma, ložisko alebo geometria, je potrebne tiež rekalibrovat snimač polohy volanta - len vo Volve, ale nemam kedy tam ist. Zvolensky servis je len to 15:30 :fool:
3- http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=17716

And that is all. :jaj:
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004

michalmalcek1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 13 roků
Bydliště: zvolen

Re: VOLVO V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

a este ma napodlo ked uz sa chistam odstranit chybu ktoru som nasiel pri kupe auta mam zalepenu hadicu sania od airboxu do zadu motora vie niekto ako sa zo zadu odpaja? a ako to tam je riesene ja som tam hladel ako puk a nic so nenasiel
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo s60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo s80 3.2 awd 2007 lpg

Kubik
Offline
Příspěvky: 47
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: V50-1.6D-'05
Bydliště: Praha

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Kubik »

To jste mi zas dali brouka do hlavy s tema aditivama... Tak ja to teda asi taky zkusim. Propocital jsem si, ze to zvedne cenu litru nafty o 30 haliru, tak to je v klidku. Uvidime, zda se to mymu volvikovi bude libit :-) Nevite kde se to da v Praglu koupit?
_________________
Volvo V50, 1.6D, 80 kW, r.v. 2005, Momentum

michalmalcek1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 13 roků
Bydliště: zvolen

Re: VOLVO V50

Příspěvek od michalmalcek1 »

dneska som bol v trencine a VIF maju v banovciach nad bebravou na slovnaftke za11€ a sice je nato topic ale prestudoval som dost stranok a vsetci si ho chvalia aj v mondeach fokusoch po dlhsom uzivani takze ty co este nedavaju lebo sa obavaju pockajte mesiac dva a potom sa opytajte ja som ho tam dneska hnet aj nalial
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo s60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo s80 3.2 awd 2007 lpg

hejry
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Vůz: V50 2.0D 2005
Bydliště: LBC

Re: VOLVO V50

Příspěvek od hejry »

dobrý den/ahoj!
jsem relativně čerstvým majitelem v50 (cca 3 týdny) a ještě čerstvějším čtenářem a drobným přispěvatelem do tohoto fóra, takže chci v prvé řadě poděkovat všem zúčastněným za super fórum!
má otázka: něco jsem pročetl, ale nejsem si jistý, jestli to bylo zrovna u tohoto tématu (spíš myslím, že ne), tak se radši zeptám, kdyžtak mě odkažte do patřičných mezí..:) auto mi zrychluje a jede do cca 180km/h jako raketa a pak najednou poměrně rychle "ztratí dech" - je to normální? o flaksyho nebo wrbicsově maximálce 220km/h si asi můžu nechat zdát, zatím jsem se dostal k cca 190km/h, ale dál už taky nebyl moc prostor zkoušet, takže pokud to jen od cca 170-180km/h přidává znatelně míň, než do té doby, tak je vše v pořádku a jen jsem byl netrpělivý..:) nicméně s tím asi souvisí i druhá otázka - průměrná spotřeba - moje se pohybuje k 8l/100km při cestách pha/lbc + ježdění po obou městech. po dálnici při 160km/h mi to ukazuje aktuální kolem 9l. někde jsem tu našel (ale nejsem si jist, jestli přímo pro můj typ motoru 2.0D..), že jsou problémy s egr ventilem nebo s váhou vzduchu.. a že to může mít vliv na oba mé problémy.. je to tak? na poslední prohlídce (v autorizovaném servise, koupil jsem ho na 160t km a chtěl jsem mít jistotu, že je vše +- ok) auto prošlo na výbornou, ale to jsem je na tyto problémy neupozornil, takže je možné, že naměřeným hodnotám (pokud se od normálu lišily jen minimálně) nepřikládali žádný speciální význam..
jinak protože lbc je kousek od německa, tak jedu v pondělí do německého servisu, v lbci byli "velmi ochotní" - vše byl problém, nic nešlo.. pro srovnání - v německém autoservisu jsem za "garančku" na 160t km zaplatil 288€ (olej, filtry, kontrola všeho..), byl jsem celou dobu se servismanem (mladej kluk, hrozně ochotnej - přijeli jsme v sobotu, ve 12.15 a měli do 13h a ještě se nám omlouvali, že nám to auto teda prohlídnou, ale že budeme muset chviličku počkat, že to asi do 13h nestihnou..:D), ochotně vysvětloval, proč co dělá, jaké problémy mohou nastat atd. atp., prostě krása (a během garančky zkotroloval vše od světel až po namazání pantů u všech dveří..). v lbci mi oznámili, že tuto prohlídku udělají za cca 12000,- (skoro dvojnásobek..). tak asi tak. omlouvám se za takovou tapetu, ale to je snad vše, co mi leží na srdci (a v žaludku..:)) a teď se již jen budu těšit na Vaše rady a připomínky! ještě jednou díky!

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1063
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pavluňa »

Kubik: ofigo prodejce by mel byt http://www.autostangl.cz/prodejny/ a taky jsou casto k mani na benzinkach Benzina,ale tam je poridis skoro o 100% draz nez u Stangla.Co vim,ze se zmenilo je,ze z plechovek tusim 650ml (bila plechovka) to zacli davat do pulitrovek(cerna plechovka),ale cenu hajzlove nechali stejnou :(

michalmalcek1: nemyslim,ze by se davat aditiva tady nekdo bal,jen je tam kluci proste nedavaj :)

hejry: Tak v prvni rade bych te rad privital mezi padesatnikama :Rose: a ted pisnu par mych komentu k tvym problemum.
Do 180km/h mi auto zrychlovalo taky celkem v poho,ale od cca tyhle rychlosti to uz slo o dost pomalejc,ale pres tech 200km/h jsem se dostal.Upozornuju,ze mam slabsi motor a jeste k tomu nevim,jak je to ted po nachipovani,protoze k testu jeste nebyl nejak cas :%)
Po rychlym prolitnuti fora jsem nasel tohle http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=18669 asi to uplne nevyresi tvuj problem,ale aspon neco :wink: .Kazdpopadne,kdyz chvili pohledas urco neco najdes :) .
Ze jsou servisni ukony v Nemecku levnejsi je vseobecne znamy,ale doporucil bych ti jeste levnejsi a mnohdy i lepsi reseni,zkus nejakej dobrej neznackovej servis :good: .Myslim,ze nemuzes prohloupit, spis naopak :Bravo:
Osobne do takovyho jezdim a nemam jedinej problem :angel:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“