VOLVO V50

Moderátor: wickey

  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10544
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Urvanej »

OT:
old.fashioned: pokud bych se snažil být nejvíc objektivní až za vlastní možnosti, tak diplomaticky řeknu, že ano, že je na nich nejvíc věcí k řešení. :-)
Jinak podle mě na jejich servisování neni třeba zvláštních přístrojů, takže to v klidu zvládne každej sám, jen si občas nechá poradit kde a co najde...
Na druhou stranu jsem tu nikdy neviděl, že by tu někdo u krabice řešil, že mu to padá z neznámýho důvodu do nouzáku :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 1153
Registrován: 08 dub 2008 20:05
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Re: VOLVO V50

Příspěvek od old.fashioned »

hele, nebudem se pouštět do žádných větších akcí, ale např. 100 opravených přístrojovek u s60/v70/s80 u joua mluví za vše :D těžko filozofovat, že majitelů v50 je tu míň, bo se kazí nejmíň ... prostě je třeba kvitovat, že tu přibejvaj i normální motorizace, navíc je patrný, že je třeba odlišovat v50 v benzínu a v50 v dýzlu, který se prostě nepovedly, krom d5.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Pitrysek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 23 úno 2013 21:54
Bydliště: Tábor
Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
Bydliště: Táborsko

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pitrysek »

zedik píše:neni to ta z prahy ? :) kazdopadne gratuluju a at slouzi
z Prahy je, ale nevím, zda byla na bazoši, kde jsi hledal. Je z T6Rky a jezdila s ním manželka majitele.. chvilku..
A tak nevím, zda je to myšleno upřímně.. nebo ironicky..
Koukal jsi snad po ní?
Nebo se mám snad něčeho bát?
Můžeš ho popsat, toho co jsi tam viděl?
Naposledy upravil(a) Pitrysek dne 30 lis 2013 19:53, celkem upraveno 1 x.

Pitrysek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 23 úno 2013 21:54
Bydliště: Tábor
Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
Bydliště: Táborsko

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pitrysek »

old.fashioned píše:gratuluji, v jižních Čechách to začíná vypadat trochu normálně :D
Ahoj, jsem rád, že jsem se mohl i já maličko zasloužit.

scooter_x
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 17 zář 2013 22:06
Vůz: Volvo S40 T5 2004
Bydliště: Německo, Praha, Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od scooter_x »

Myslím, že to bylo myšleno upřímně, z T6R snad nic špatného nekoupíš ;) Viděl jsem ji tam, když jsem tam byl se svým... Hezká :)
_________________
04' S40 T5

Pitrysek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 23 úno 2013 21:54
Bydliště: Tábor
Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
Bydliště: Táborsko

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pitrysek »

scooter_x píše:Myslím, že to bylo myšleno upřímně, z T6R snad nic špatného nekoupíš ;) Viděl jsem ji tam, když jsem tam byl se svým... Hezká :)
Ahoj, pak je to v pořádku. Mám tam odsud souseda...

buell
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 07 pro 2013 14:46
Vůz: volvo v 50 2.0D r.v.2005
Bydliště: Strašnice,Praha 10

Re:

Příspěvek od buell »

Lachtan píše:
Jarda S40 píše:No statisticky vzato mají dost náchylné přední osy na vibrace. Pak jsou potíže s vychytáním závady ve Volvu, ale nakonec se to vyřeší. Ze dvou co tu byly tím trpělo jedno. :lol:
Pokud se nepletu, tak jsou zde dva majitelé V50, Franta a Ola. Zkus jim poslat SZ, jestli by sem nedali nějaké reference - co jsem s nima mluvil asi před rokem, tak V50 chválili (když pominu Frantovu patálii s ložiskem nebo poloosou nebo čím to vlastně bylo - v každém případě by jsem to nenazýval charakteristickou závadou)
Ahoj,

mužu se zeptat co měl Franta za patálii s ložiskem nebo poloosou?mám ted něco podobného a už mi z toho hrabe!! :cry:
_________________
volvo v 50,2.0 D,r.v.2005
hellbuell@seznam.cz
tel.773877055

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 324
Registrován: 13 říj 2013 10:27
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Re: VOLVO V50

Příspěvek od zedik »

Pitrysek píše:
zedik píše:neni to ta z prahy ? :) kazdopadne gratuluju a at slouzi
z Prahy je, ale nevím, zda byla na bazoši, kde jsi hledal. Je z T6Rky a jezdila s ním manželka majitele.. chvilku..
A tak nevím, zda je to myšleno upřímně.. nebo ironicky..
Koukal jsi snad po ní?
Nebo se mám snad něčeho bát?
Můžeš ho popsat, toho co jsi tam viděl?
koukal jsem po ni ale nakonec jsem sel do obyc. 2,4i z nemecka..kazdopadne byla mooooc hezka a lakala me :)
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

Pitrysek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 23 úno 2013 21:54
Bydliště: Tábor
Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
Bydliště: Táborsko

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pitrysek »

scooter_x píše:Myslím, že to bylo myšleno upřímně, z T6R snad nic špatného nekoupíš ;) Viděl jsem ji tam, když jsem tam byl se svým... Hezká :)
Ahoj, Díky, :good:
Copa tě k nim vedlo??
Jak jsi na tom pls se spotřebou? Ne, že bych ji chtěl tak moc řešit (věděl jsem do čeho jdu), ale kdo jiný by se k tomu mohl vyjádřit, než majitel T5ky? :crazy:
Pičítač mi píše 8,9l/100km a jezdím tak kolem 20km tam do kolbenky a 20 zas z5 domky.. :cry: a z toho ještě tak třetina je ve městě. Takže si jízdy ani moc neužiju :( Odhad v nádrži je složitější, vzhledem k tomu, že ukazuje pouze dojezd a ten navíc kolísá 10 i 20km (navíc po desítkách) oběmi směry.. A už jsem jel i na nulu.. Takže víceméně odhaduji zbytek v nádrži právě podle udávané spotřeby na pičítači.
Jinak mám naježděno zatím cca 3000km a stále jsem nadšen :Yahoo!:

Tommy_SCA
Offline
Příspěvky: 22
Registrován: 02 zář 2013 06:55
Vůz: V50 2.0 D r.v.06 - Momentum
Bydliště: Děčín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Tommy_SCA »

Pitrysek píše:
scooter_x píše:Myslím, že to bylo myšleno upřímně, z T6R snad nic špatného nekoupíš ;) Viděl jsem ji tam, když jsem tam byl se svým... Hezká :)
Ahoj, Díky, :good:
Copa tě k nim vedlo??
Jak jsi na tom pls se spotřebou? Ne, že bych ji chtěl tak moc řešit (věděl jsem do čeho jdu), ale kdo jiný by se k tomu mohl vyjádřit, než majitel T5ky? :crazy:
Pičítač mi píše 8,9l/100km a jezdím tak kolem 20km tam do kolbenky a 20 zas z5 domky.. :cry: a z toho ještě tak třetina je ve městě. Takže si jízdy ani moc neužiju :( Odhad v nádrži je složitější, vzhledem k tomu, že ukazuje pouze dojezd a ten navíc kolísá 10 i 20km (navíc po desítkách) oběmi směry.. A už jsem jel i na nulu.. Takže víceméně odhaduji zbytek v nádrži právě podle udávané spotřeby na pičítači.
Jinak mám naježděno zatím cca 3000km a stále jsem nadšen :Yahoo!:
Ahoj, nechci se do toho moc plést, k tématu vzhledem ke své motorizaci nic nemám.
Ale jen by mě zajímalo proč pro výpočet spotřeby potřebuješ odhad zbytku paliva v nádrži???? Jsou přeci jednodušší postupy jak spotřebu zjistit.

scooter_x
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 17 zář 2013 22:06
Vůz: Volvo S40 T5 2004
Bydliště: Německo, Praha, Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od scooter_x »

Pitrysek píše:
scooter_x píše:Myslím, že to bylo myšleno upřímně, z T6R snad nic špatného nekoupíš ;) Viděl jsem ji tam, když jsem tam byl se svým... Hezká :)
Ahoj, Díky, :good:
Copa tě k nim vedlo??
Jak jsi na tom pls se spotřebou?
Jel jsem tam na ponákupní servis, olej, filtry, svíčky, diagnostika, brzdovka, ještě něco myslim...
Plus malý problém - výměna čidla tlaku paliva.
Aby se na to kouknul někdo, kdo tomu trochu víc rozumí.

Na své mám asi 4000km, spotřebu mám 10,2 podle PC, podle dotankování jsem ještě nepočítal. Jezdím ale tak ze 3/4 na LPG, takže jednak tu spotřebu moc neřeším a jednak si o tom čísle z PC myslím své :) Jezdím docela kratší trasy, kus města a občas něco delšího. Takovým normálním svižným stylem, ani klobouk, ani závodník.
Asi je to o chloupek víc, než bych čekal, ale jak říkám, zatím nemám číslo z dotankování, pak taky nejezdím zrovna kombinované trasy a zatřetí nesnažím se o co nejnižší číslo. A hlavně to neřeším :)

A ten zvuk a síla, ta za to stojí, nepochybně :)

K tomu odhadu v nádrži, to snad ani nepotřebuješ, stačí dotankovat plnou, pak jezdit a znovu dotankovat, a kolik napodruhé doleješ, tolik si vyjezdil. Km ukáže počítadlo a výpočet pak je jednoduchý. Nebo na co řešíš odhad paliva v nádrži?
Ten palivoměr mi přijde naladěný na to, aby ses bál a dotankoval raději o hodně dřív. Vypadá to, že už jsi v mínusu a pořád to jede. A půlka taky neni půlka, podle dotankování... :)
_________________
04' S40 T5

Pitrysek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 23 úno 2013 21:54
Bydliště: Tábor
Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
Bydliště: Táborsko

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pitrysek »

jen pro ceskybenzin :shock:

Ahoj, nechci se do toho moc plést, k tématu vzhledem ke své motorizaci nic nemám.
Ale jen by mě zajímalo proč pro výpočet spotřeby potřebuješ odhad zbytku paliva v nádrži???? Jsou přeci jednodušší postupy jak spotřebu zjistit.[/quote]

Pitrysek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 23 úno 2013 21:54
Bydliště: Tábor
Vůz: Volvo V50 T5 minulost; nyní XC60 T6;
Bydliště: Táborsko

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Pitrysek »

Také to vcelku neřeším, jen jsem začal pro prdel vyplňovat cesky benzin :shock:

O plynu též přemýšlím, ale je to náročnější... hledám nej systém.... a bohu dík je z čeho vybírat, ale... hledám a hledám.
Co poradíš? Jakej tam máš? Je v nich totižto trochu rozdíl....
Děkuji

Jel jsem tam na ponákupní servis, olej, filtry, svíčky, diagnostika, brzdovka, ještě něco myslim...
Plus malý problém - výměna čidla tlaku paliva.
Aby se na to kouknul někdo, kdo tomu trochu víc rozumí.

Na své mám asi 4000km, spotřebu mám 10,2 podle PC, podle dotankování jsem ještě nepočítal. Jezdím ale tak ze 3/4 na LPG, takže jednak tu spotřebu moc neřeším a jednak si o tom čísle z PC myslím své :) Jezdím docela kratší trasy, kus města a občas něco delšího. Takovým normálním svižným stylem, ani klobouk, ani závodník.
Asi je to o chloupek víc, než bych čekal, ale jak říkám, zatím nemám číslo z dotankování, pak taky nejezdím zrovna kombinované trasy a zatřetí nesnažím se o co nejnižší číslo. A hlavně to neřeším :)

A ten zvuk a síla, ta za to stojí, nepochybně :)

K tomu odhadu v nádrži, to snad ani nepotřebuješ, stačí dotankovat plnou, pak jezdit a znovu dotankovat, a kolik napodruhé doleješ, tolik si vyjezdil. Km ukáže počítadlo a výpočet pak je jednoduchý. Nebo na co řešíš odhad paliva v nádrži?
Ten palivoměr mi přijde naladěný na to, aby ses bál a dotankoval raději o hodně dřív. Vypadá to, že už jsi v mínusu a pořád to jede. A půlka taky neni půlka, podle dotankování... :)[/quote]

scooter_x
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 17 zář 2013 22:06
Vůz: Volvo S40 T5 2004
Bydliště: Německo, Praha, Kolín

Re: VOLVO V50

Příspěvek od scooter_x »

Pitrysek píše:Také to vcelku neřeším, jen jsem začal pro prdel vyplňovat cesky benzin :shock:

O plynu též přemýšlím, ale je to náročnější... hledám nej systém.... a bohu dík je z čeho vybírat, ale... hledám a hledám.
Co poradíš? Jakej tam máš? Je v nich totižto trochu rozdíl....
Děkuji
Na ten ceskybenzin jsem taky koukal, ale přijde mi to tam trochu divně udělané, ty dva druhy výpočtu, zkoušel jsem tam zadávat svoje data a počítá to podle mě divně. Odhad zbytku v nádrži je podle mě hrozně nepřesná věc, to ti řekne jen to, že Tvoje spotřeba je někde mezi 5 a 15 litry :)) Podle toho jak trefíš ten zbytek.

Mám tam BRC, ale už jsem to s tím kupoval, takže o tom vlastně nic nevím. Měl by to být jeden z těch nejlepších systémů LPG, ale jak říkám, moc tomu nerozumím. Funguje to bez problému, není nic poznat, přepíná se to dost rychle, spotřebu zatím přesně nevím, viz výše.

Důležitější je podle mě najít plynaře, kterej to udělá tak, aby s tím nebyl problém. V ČR se LPG zabývá spousta garážníků, kteří určitě zvládnou obstojně 1.4 MPi a 1.6MPi, ale cokoliv jiného pro ně může být problém, nemluvě o turbomotoru od Volva.
Já se tu ptal na někoho kvůli servisu a revizi LPG, kdo tomu rozumí, a bylo mi průběžně doporučeno buď AUTOGAS Coubal v Praze nebo http://www.gasauto.cz v Hradci Králové, který prý dělá turbobenzíny.
_________________
04' S40 T5

VasekT89
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 23 led 2014 19:49
Vůz: v50 1.6D

Re: VOLVO V50

Příspěvek od VasekT89 »

Dobrý den,

měl bych dotaz, chtěl bych zakoupit volvo v50 1.6D, nečekám žádnej velký výkon, pro klidnou rodinou jízdu si myslím, že dostačující jak sem to tu pročítal, ale řeším přeci jen finance, a chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenost s koupí vozu přeci jen s nějakým tím najetým kilometrem, počítám tak kolem 150 tisíc km. Volvo se mi prostě líbí, mám rád ten design a hlavně se mi líbí interiér, nemám rád přeplácanost jak v jiných automobilkách, preferuji funkčnost. Rozhoduji se ještě mezi opel astra 1.7cdti. Obě vozidla tak kolem toho roku 2005-6 spíš bych radši tu 2006, ale záleží na ceně. Nemáte někdo zkušenost s takto ojetým vozidlem, popřípadě nějaký tip kde dobře a kvalitně sehnat.

Mnohokrát děkuji za informace

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 18 srp 2013 19:00
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

Re: VOLVO V50

Příspěvek od danny_z »

VasekT89 píše:Dobrý den,

měl bych dotaz, chtěl bych zakoupit volvo v50 1.6D, nečekám žádnej velký výkon, pro klidnou rodinou jízdu si myslím, že dostačující jak sem to tu pročítal, ale řeším přeci jen finance, a chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenost s koupí vozu přeci jen s nějakým tím najetým kilometrem, počítám tak kolem 150 tisíc km. Volvo se mi prostě líbí, mám rád ten design a hlavně se mi líbí interiér, nemám rád přeplácanost jak v jiných automobilkách, preferuji funkčnost. Rozhoduji se ještě mezi opel astra 1.7cdti. Obě vozidla tak kolem toho roku 2005-6 spíš bych radši tu 2006, ale záleží na ceně. Nemáte někdo zkušenost s takto ojetým vozidlem, popřípadě nějaký tip kde dobře a kvalitně sehnat.

Mnohokrát děkuji za informace
Zkus si pročíst spíše tenhle topic Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné..., ten je přímo věnován koupi V50 a S40II, o těhle motorech už tam bylo řečeno hodně. Nejsem automechanik, ale motorizaci, kterou sis vybral, nelze moc doporučit, na tom se shodnou snad všichni mechanici, je to snad ta nejhorší možná varianta. Aut s tímhle motorem se hodně řidiců kolem 130 a 150 tis. km zbavuje, např. Citroenů C5 je jich plný internet. Nedávno mi ukazovali C30 1.6D v T6R, totálně vybranej motor, přej slyšej 1.6D a ježej se jim všechny chlupy... Jsou tady ale majitelé, kteří ho mají a jsou s ním spokojení.
Abych jen nedával moudra... taky jsem tenhle motor zvažoval, je to na první pohled lákavá záležitost, ale pokud nutně diesel, tak už 2.0D nebo benzín a předělat na LPG, pokud jezdíš fakt hodně a chceš šetřit.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 1153
Registrován: 08 dub 2008 20:05
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

Re: VOLVO V50

Příspěvek od old.fashioned »

no, my se tady přikláníme spíš k tomu, že pokud nebrat nějakej diesel, tak jako první v řadě je 2.0D :D
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 24 led 2014 09:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

VasekT89
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 23 led 2014 19:49
Vůz: v50 1.6D

Re: VOLVO V50

Příspěvek od VasekT89 »

danny_z píše:
VasekT89 píše:Dobrý den,

měl bych dotaz, chtěl bych zakoupit volvo v50 1.6D, nečekám žádnej velký výkon, pro klidnou rodinou jízdu si myslím, že dostačující jak sem to tu pročítal, ale řeším přeci jen finance, a chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenost s koupí vozu přeci jen s nějakým tím najetým kilometrem, počítám tak kolem 150 tisíc km. Volvo se mi prostě líbí, mám rád ten design a hlavně se mi líbí interiér, nemám rád přeplácanost jak v jiných automobilkách, preferuji funkčnost. Rozhoduji se ještě mezi opel astra 1.7cdti. Obě vozidla tak kolem toho roku 2005-6 spíš bych radši tu 2006, ale záleží na ceně. Nemáte někdo zkušenost s takto ojetým vozidlem, popřípadě nějaký tip kde dobře a kvalitně sehnat.

Mnohokrát děkuji za informace
Zkus si pročíst spíše tenhle topic Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné..., ten je přímo věnován koupi V50 a S40II, o těhle motorech už tam bylo řečeno hodně. Nejsem automechanik, ale motorizaci, kterou sis vybral, nelze moc doporučit, na tom se shodnou snad všichni mechanici, je to snad ta nejhorší možná varianta. Aut s tímhle motorem se hodně řidiců kolem 130 a 150 tis. km zbavuje, např. Citroenů C5 je jich plný internet. Nedávno mi ukazovali C30 1.6D v T6R, totálně vybranej motor, přej slyšej 1.6D a ježej se jim všechny chlupy... Jsou tady ale majitelé, kteří ho mají a jsou s ním spokojení.
Abych jen nedával moudra... taky jsem tenhle motor zvažoval, je to na první pohled lákavá záležitost, ale pokud nutně diesel, tak už 2.0D nebo benzín a předělat na LPG, pokud jezdíš fakt hodně a chceš šetřit.
Díky moc, určitě téma pročtu ;-) a jinak díky za postřehy.

flaksy
Offline
Příspěvky: 999
Registrován: 15 srp 2008 08:52
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Re: VOLVO V50

Příspěvek od flaksy »

VasekT89 píše:Díky moc, určitě téma pročtu ;-) a jinak díky za postřehy.
Trošku to usnadním. V50 se doporučují především s pětiválci, ať už to jsou benzínové atmosferické držáky 2435ccm s 103 nebo 125kW, přeplňovaná T5, která má ale objem nad 2500ccm, nebo relativně úsporná D5, tedy naftový přeplňovaný pětiválec o objemu 2400ccm
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

majez
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 16 led 2013 13:26
Bydliště: PRAHA
Vůz: V50 2.0 D MY2008

Re: VOLVO V50

Příspěvek od majez »

Tak já to zase trochu zamíchám. Mám asi to nejhorší, co podle místních volvo vyprodukovalo, V50 2.0D 2008 :-D
následující čísla jsou dle evidence kterou si vedu od koupě auta dodnes:
Mám ho 1rok a 4 měsíce (přesně 507 dní) mělo najeto 140.000 km
Ujel jsem s ním za tu dobu 21090km
celkové náklady včetně koupě auta jsou 278000,-
dlouhodobá spotřeba dle ujetých KM a tankování (žádný počítač) 7,8l/100
Náklady za naftu 59624,-
Za opravy a údržbu jsem platil 11.000,- (repase alternátor 3900,-, 900,- naplnění klimatizace, 2400,- výměna oleje a všech filtrů, 650,- čeština, 500,- Mára, ) ostatní jsou kraviny typu myčka, čištění interiéru, atd
Díly a doplňky 6562,- (olej, stěrače, thule nosič atd)
Pojištění 18.800,- Komplet havarijko + povinné
6200,- polatky a dálniční známky

Takže mě auto vychází na cca 500,- denně :-) není to zrovna málo, ale cena denně klesá, protože do ní započítávám i nákupní cenu vozidla, plánuji mít tohle vozítko ještě tak 5 let a pak se s ním rozloučit a koupit si opět něco novějšího

Co se týče spolehlivosti: Pouze jednou jsem byl nucen jet za Volvem i jiným autem a to proto, že sem ho vezl s porouchaným altikem do vedlejšího města. Jinak vždy bez problémů, jednou jsem byl u máry se zasraným filtrem pevných částic, které on vyčistil během 30 minut a já pak odjel na dovolenou do GB. Jinak naprosto bez problémů

Volvem jezdíme převážně po městě, denně cca 50-60km, jednou jsme ho protáhli přes Německo, Francii do GB a tam s ním najezdili asi 3000km (britské silnice nedaly gumy) jednou do měsíce mu dopřejeme delší jízdu, cca 500km. Tankuji pouze na Shell, pokud jsem v zahraničí a není v okolí shellka, tak na BP, AGIP, jinde ne. Olej tam dávám pouze předepsaný volvem a milionkrát řešený zde na volvu. Dají se koupit za pár kaček (1500,- komplet 6 litrů, ještě mi pixla zbyla) Zastávám názor, že jak se chovám k autu, tak se bude chovat ono ke mě. Jednou za rok i když se nic neděje, ho nechám prohlídnout známým a pokud se mu něco nelíbí, řeším to dále. Nenechávám nic vyhnít dokud to neupadne :-)

CO se týče motorizace, měl jsem možnost odzkoušet 1,6 i 2,0 a pro naší 3členou rodinu, by mi stačila i 1,6. Paradoxně byl dvoulitr s lepší výbavou, méně km za lepší cenu.

Pokud bys měl nějaké otázky k volvu, pokusím se poradit. Nemám ho sice tak dlouho, ale je to naše asi 5 auto, takže porovnání mám a zatím jsem ani jednou nelitoval, že jsem šel do volva (což se mi u audiny ani u BMW nestalo)
Pokud tě bude něco konkrétního zajímat, dej vědět
_________________
Volvo V50 2.0D 100KW MY08

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10544
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: VOLVO V50

Příspěvek od Urvanej »

Gratuluju k dobrému kusu a přeji ti, ať spokojenost vydrží po celou dobu vlastnění vozidla.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

AtreyC
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 02 čer 2014 06:52
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
Bydliště: Praha

Re: VOLVO V50

Příspěvek od AtreyC »

Zdravím všechny Volvysty,
jsme čerstvým majitelem V50 2.0D 07, high performance S. kinekt dovezenou po vlastní ose z mnichova. Na autě už mám 1000km a zatím max spokojenost, ale přeci jenom k dokonalosti par veci chybí:-)
Jaké tady máte zkusenosti s :

1) instalace bluetooth pro propojení autorádia s telefonem (android)
2) chiptuning, rozumné zvýšení výkonu. Zkusenosti, typy...
3) zabudování on board kamery (aby napájení nemuselo být v zapalovaci, ale třeba nové USB zdirce)
4) další úpravy interiéru a exteriéru

Díky za rady a názory
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: VOLVO V50

Příspěvek od jogin3 »

Tak já jsem si též pořídil V50 , mám D5ku. MY08

Najeto za 2týdny vlastnictví cca 1200Km.
Zatím maximalní spokojenost.
aktuálni spotřeba, HK-Praha letiště 5,9l/100km.
To mě úplně uzemňuje, jelikož jedu klasiku, žádná šouračka, na dálnici 130Km, nejvíc se to teda poníží na jižní spojce, tam ta 80ka, to jede za 3,5litrů :D takže tam to padá pak dolů.
Oproti minulé S60 T5, jezdím bezmála za polovic.

Jinak mě trápí zatím a doufám, že nic jiného se neobjeví, vrzající sedačky.
Respektivě, sem tam v nich lupne v prudší zatáčce.
Takže se chystám na vytažení sedaček, utáhnutí šroubů a doufám, že to pomůže a bude ok.

Kdyby někdo blíže od HK věděl jak na to, tak budu jedine rád.
Dojedu, pomůžu, zaplatím a doufám, že bez vrzání pojedu domů :D 8)
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

huntsmann
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 68
Registrován: 09 úno 2014 12:27
Bydliště: Nové Město nad Metují
Vůz: V50 T5 AWD
Bydliště: Východní Čechy

Re: VOLVO V50

Příspěvek od huntsmann »

Minulý víkend jsem řešil spolujezdcovu sedačku, jelikož když na ní někdo seděl tak šíleným způsobem vrzalo opěradlo. Bohužel pouze naklonění a promazání nestačilo. Odpojil jsem tedy baterii a sedadlo vyndal. Cca 2 hodiny jsem vyndával šroubky, mazal je a na krev je dotahoval zpátky. Když se mi někde něco nezdálo dával jsem tam i podložky. Promazal jsem i veškeré mechanizmy sklápění, štelování apod. Potom jsem si na sedadlo sedl a stejně vrzalo...Nicméně tím jak jsem ho měl venku se mi podařilo lokalizovat jaký šroub to dělá. Byl to ten co v podstatě drží opěradlo. I když byl hodně dotažený a velký nezbylo mi nic jiného než pod něj dát ještě větší podložku a je klid :roll:
Celkově mi to trvalo cca 4h s tím, že jsme to dělali ve dvou.
Když budeš sedačku vyndávat tak pozor na všechno okolo, povedlo se mi kolejnicí rozseknout kůži na dveřích :(
Kdyby ti něco nešlo, tak napiš. Sice jsem z okolí, ale mizím teď na chvíli do Prahy...
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)

Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: VOLVO V50

Příspěvek od jogin3 »

Už jsem to vyřešil v téma V50 jak na to, dal jsem tam i foto návod.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“