Výměna oleje v AUT. převodovce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: Volvo S60 2.5T AWD 05
#1 Výměna oleje v AUT. převodovce
Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám Volvo s60 2.5T AWD a mám tam olej v převodovce 278 tisíc km nikdy neměněn, převodovka si občas pocuká jinak řadí fajn kickdown efekt taky funguje jen při změnách rychlostí když dám R nebo D občas zakloktá, ale někde jsem četl že když je v převodovce tak starý olej tak si ta převodovka na to zvykne a že nový olej by to akorát doničil úplně, takže se chci zeptat zda má cenu měnit olej nebo tu převodovku dojezdit na ten starej olej. Chtěl bych aby mi to auto udělalo alespoň 100tiscí km. Děkuji za odpověď předem.
Auto jezdí i na LPG.
Auto jezdí i na LPG.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#2 Výměna oleje v AUT. převodovce
Buď zdráv a vítej na fóru.
No, dočetl ses správně... sice si teda jako nezvykne, ale proplach (10l oleje) by jí momentálně mohl zcela odpravit.
Pokud chceš investovat víc peněz, zavez auto k panu Patočkovi, on převodovku vyndá "vymyje", koukne na střeva a najedeš pak klidně dalších 200 tkm s péčí a výměnama oleje.
http://www.t6r.cz/cs/pan-patocka
http://www.t6r.cz/cs/publikovane-clanky/co-opravuje-pan-patocka
Pokud do toho nechceš / nemůžeš moc vrazit, šel bych cestou postupné očisty, čili vypustit jen tolik kolik vyteče a tolik dodat nového oleje. (ca 4l) jezdit a jezdit, a zase měnit co 500km a takhle to udělat třeba 4x aby se ty usazeniny vyplavovaly postupně a přirozeně.
No, dočetl ses správně... sice si teda jako nezvykne, ale proplach (10l oleje) by jí momentálně mohl zcela odpravit.
Pokud chceš investovat víc peněz, zavez auto k panu Patočkovi, on převodovku vyndá "vymyje", koukne na střeva a najedeš pak klidně dalších 200 tkm s péčí a výměnama oleje.
http://www.t6r.cz/cs/pan-patocka
http://www.t6r.cz/cs/publikovane-clanky/co-opravuje-pan-patocka
Pokud do toho nechceš / nemůžeš moc vrazit, šel bych cestou postupné očisty, čili vypustit jen tolik kolik vyteče a tolik dodat nového oleje. (ca 4l) jezdit a jezdit, a zase měnit co 500km a takhle to udělat třeba 4x aby se ty usazeniny vyplavovaly postupně a přirozeně.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 Výměna oleje v AUT. převodovce
Pokud ten olej jen vypustis/napustis, respektive pouzijes "Gibbons Flush" tak tomu nemas jak ublizit.
Strojni proplach to uz je jina...
Osobne to delam vcetne chemie od BG na vycisteni a nasledne osetreni kondicionerem, riziko tam sice je, ale zatim to bylo vzdy k lepsimu...
Neboli pokud vytecou treba jen 2-3, tak kdyz tam zpet nalejes to same, tak tam bude furt chybet to same, co tam uz chybelo pred vypustenim...
Strojni proplach to uz je jina...
Osobne to delam vcetne chemie od BG na vycisteni a nasledne osetreni kondicionerem, riziko tam sice je, ale zatim to bylo vzdy k lepsimu...
Je uz z principu nesmysl, protoze tam uz nejaky olej muze chybet, takze kdyz uz tak by to melo znit "vypustit co vytece a olej doplnit na stanovenou hladinu, coz bude cca 4L".Hájčus píše:vypustit jen tolik kolik vyteče a tolik dodat nového oleje.
Neboli pokud vytecou treba jen 2-3, tak kdyz tam zpet nalejes to same, tak tam bude furt chybet to same, co tam uz chybelo pred vypustenim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: Volvo S60 2.5T AWD 05
#4 Výměna oleje v AUT. převodovce
A kdybych to dal někomu kdo udělá ten strojí proplach + naleje aditivum který rozpustí ty usazeniny tak by to mohlo přežít ne ?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Výměna oleje v AUT. převodovce
No prave primarne ten strojni proplach je relativne riziko, stejne jako rozpusteni usazenin, ktere nekde jiz mohou pusobit jako "tesneni".Mindar píše:A kdybych to dal někomu kdo udělá ten strojí proplach + naleje aditivum který rozpustí ty usazeniny tak by to mohlo přežít ne ?
Aneb kazdy dle sveho gusta, osobne vzdy davam BG 106 na vycisteni a pak 12-14L pres Gibbons Flush a BG 310 do nove naplne...
A jinak je dobre pouzit vyhledavani a neptat se na neco co tu je napsane asi tak 1000x...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#6 Výměna oleje v AUT. převodovce
Delal jsem strojni proplach s BG srackama k tomu a u prevodovky s najetymi 190tis. a zatim dobre ale tezko rict co prijde po case
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#7 Výměna oleje v AUT. převodovce
Zajsoft: co je to Gibbons Flush?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2919
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#8 Výměna oleje v AUT. převodovce
mirekcafa: Jáj, když použiješ vyhledávání ať už tady nebo na googlu najdeš popis v tolika různych jazykových, slohových, obrazových i videových mutacích, že ti půjde hlava kolem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13101
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Výměna oleje v AUT. převodovce
Vyplachování pomocí cvičené opice.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#10 Výměna oleje v AUT. převodovce
Právě že jsem hledal.....česky se tomu říká "vylej-nalej" ale "Gibbons Flush" vypadá odborněji....halt jsem starší pán a některé rádoby odborné termíny jdou mimo měVapik píše:mirekcafa: Jáj, když použiješ vyhledávání ať už tady nebo na googlu najdeš popis v tolika různych jazykových, slohových, obrazových i videových mutacích, že ti půjde hlava kolem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#11 Výměna oleje v AUT. převodovce
Jsem na tom úplně stejně. Abych někdy vůbec porozuměl o čem je řeč, tak musím zapojit vyhledávání v googlu.mirekcafa píše:...halt jsem starší pán a některé rádoby odborné termíny jdou mimo mě
Nejhorší jsou pro mne ty různé anglické zkratky, které se někdy ani nedají najít
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#12 Výměna oleje v AUT. převodovce
Tak vy Pražáci můžete používat třeba "Patočka flush"Michl píše:Jsem na tom úplně stejně. Abych někdy vůbec porozuměl o čem je řeč, tak musím zapojit vyhledávání v googlu.mirekcafa píše:...halt jsem starší pán a některé rádoby odborné termíny jdou mimo mě
Nejhorší jsou pro mne ty různé anglické zkratky, které se někdy ani nedají najít
Já jsem dělal "Martin Opel flush"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 Výměna oleje v AUT. převodovce
To je taková provozní slepota. Očekává se, že všichni zde mluví stejnou řečí. Všichni znají Patočku a AV díly a postup výměny oleje v automatu a podobně. No je potřeba trochu zabrzdit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#14 Výměna oleje v AUT. převodovce
Jeste je u nas ve slezsku Jakub Hrbac Flush
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#15 Výměna oleje v AUT. převodovce
Jinak taková technická poznámka.....Google nepoužívám....moje stará všechno víVapik píše:mirekcafa: Jáj, když použiješ vyhledávání ať už tady nebo na googlu najdeš popis v tolika různych jazykových, slohových, obrazových i videových mutacích, že ti půjde hlava kolem.
#16 Výměna oleje v AUT. převodovce
Pokud je mi známo, tak David Patočka aditiva nedoporučuje.
Osobně jsem byl svědkem, kdy po nalití výplachu, šel automat kouřit.
Na druhou stranu, v Pracantovi mám automat, kterej kdysi zachránil Martin Opel výplachem BG.
Je v autě už druhej rok a řadí sametově.
Osobně jsem byl svědkem, kdy po nalití výplachu, šel automat kouřit.
Na druhou stranu, v Pracantovi mám automat, kterej kdysi zachránil Martin Opel výplachem BG.
Je v autě už druhej rok a řadí sametově.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#17 Výměna oleje v AUT. převodovce
Hned po tom proliti automat skoncil?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#18 Výměna oleje v AUT. převodovce
Moje zkušenost s proplachem je pozitivní, už jsem tu někde psal....koupil jsem v roce 2014 s60 D5 2004 260 000 km najeto výměna oleje ve skříni nikdy nedělaná lehce kopala mezi 2-3. Po tom co jsem si tu vše pročetl jsem to riskl. Se stisklým zadkem jsem zajel k Martinovi, proplach za použití BG a jezdím dodnes v pohodě, mám 330 000km, kopání zmizelo. Ale je už čas na nový proplach, asi bude mirekcafa flush
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Výměna oleje v AUT. převodovce
No jestli opakovane vycerpani oleje pres vratku(aby se proplachlo vse po ceste a vymenila se vetsina oleje, ne jen obsah vany) Ti prijde, jako "vylej-nalej" tak je to pak tezky, no...mirekcafa píše:Právě že jsem hledal.....česky se tomu říká "vylej-nalej" ale "Gibbons Flush" vypadá odborněji....halt jsem starší pán a některé rádoby odborné termíny jdou mimo měVapik píše:mirekcafa: Jáj, když použiješ vyhledávání ať už tady nebo na googlu najdeš popis v tolika různych jazykových, slohových, obrazových i videových mutacích, že ti půjde hlava kolem.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#20 Výměna oleje v AUT. převodovce
Hele vím o co jde, nechtěl jsem tě nějak urazit, ...všichni přece kdo se o to zajímáme víme jak na a to je toho plný internet. Jen to pojmenování čtu tady poprvé a když jsem to hledal tak je to vlastně něco, co se tu řeší docela často, akorát se tomu říká propláchnutí a je to něco jiného než výměna. Kdybys napsal proplach ušetřil bys mi 5 minut časuZajsoft píše:No jestli opakovane vycerpani oleje pres vratku(aby se proplachlo vse po ceste a vymenila se vetsina oleje, ne jen obsah vany) Ti prijde, jako "vylej-nalej" tak je to pak tezky, no...
Kulovy urazit... Ale jinak mas pravdu, hodinky a holinky jsou skoro to same, akorat jedno se navleka na ruku a druhe na nohu...
Proste se jednou neco tak nazyva(ne jak za komance, ze celej svet mel frekvenci, jenom my museli mit cykly, etc...), tak to tak holt pouzivam, prave proto, ze UTFG "Gibbons Flush" a je hned jasne o co jde
Ono taky nekdo za proplach bere, ze vypusti vanu, naleje tam 4L, pak to necha zas vse smichat/rozredit a tohle zopakuje 3x a ma pocit, ze vymenil olej, pritom realne bude tak na 1/3.
Ono nejvetsi problem je, ze lidi neumej hledat a maj nutkavou potrebu furt o jedne a te same veci zakladat nova a nova vlakna a diskutovat o tom furt dokola...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2919
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#21 Výměna oleje v AUT. převodovce
No ja myslím, že záměrně bylo uvedeno Gibons flush, aby nedošlo se záměnou se strojním proplachem.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Výměna oleje v AUT. převodovce
A Vapik ziskava 10bodu...Vapik píše:No ja myslím, že záměrně bylo uvedeno Gibons flush, aby nedošlo se záměnou se strojním proplachem.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#23 Výměna oleje v AUT. převodovce
zajsoft: kuwa zas nevím co je to:UTFG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 Výměna oleje v AUT. převodovce
http://www.utfg.cz/mirekcafa píše:zajsoft: kuwa zas nevím co je to:UTFG
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#25 Výměna oleje v AUT. převodovce
Nalití BG, výplach, novej olej a pak do jelo asi 5km a olej byl zlatej.Blade píše:Hned po tom proliti automat skoncil?
Je docela možný, že by to tak dopadlo i bez BG, jen o něco pozdějc.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 36 Odpovědi
- 11917 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 3 Odpovědi
- 469 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten
-
- 3 Odpovědi
- 699 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od escobar
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 4 Odpovědi
- 240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq