Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#126 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Nosound89 »

Spíše i řadičku by to pak chtělo Polestar (nevím proč jsem kupoval R-design :D ).

No, už to tady Pepovi trošku plevelíme.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#127 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

2: Nosound89: A nezapomeň na Polestar pedály, který jsou nepatrně jiné, než R-design. :D
lkopcansky píše: 08 zář 2022 08:10 Vidíš rozdiel v type kože medzi predFl a poFl? Viem porovnať kožu u S60 MY12 Summum a XC60 MY2015 Summum. V S60 je koža oveľa jemnejšia a v XC60 je taká plechovejšia...Až by som povedal, že v S60 je koža a v XC60 jej napodobenina(Ekokoža?)
Rozdíl tam je. Nové sedačky máji jemnější/menší texturu. Staré mají jinou kůži na bočnicích, která mi přijde texturou a na hmat stejná jako u nových sedadel, ovšem v části opěrky a sedáku je kůže s nepatrně hrubší/větší texturou. Viz foto bočnice a opěradla. Levá strana - staré Summum sedadlo. Práva strana - nové Summum/sport sedadlo.
77E13C62-9BB2-4478-94E1-C1F8C244201B.jpeg

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 742
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#128 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Thor123 »

Je to tím, že ty nové jsou ze syntetické eko kůže (plast) a většinou nemají nic moc trvanlivost. Dávali se nějak od přelomu MY14/15 , jen Inscription a R-Design měl přírodní kůži.
Jinak R-Design sedačky jsou identické s Polestar sedačkami, jen bez loga "Polestar" a mají navíc prošití modrou nití, jsou vždy v Alcantaře. R-Design mohl být i v celokůži.

Jinak sedačky přední + zadní z S/V60 pasují i do XC/V70 a S80. takže není problém si dát ty ultra mega pohodlné alcantarové R-Design sedačky z S/V60 třeba do S80.

Jinak k tématu, za mě rozhodně super funkční upgrade, ty standardní sedačky jsou na dynamičtější jízdu dost k prdu. A navíc jsou ty sportovní hezčí.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#129 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Nosound89 »

Přesně tak, boční vedení u S80II je nulové.
Ano, není to sportovní auto, ale např u V8 nějaké lepší být mohly.
Jen se jim asi nechtělo vyvíjet sportovní sedačky pro motorizaci, která se vyrobí v nejméně kusech.

to Thor, takže i zadní z V60 půjdou do S80 s tím, že všude pěkně sednou? A nevíš jestli i konektory (hlavně pro přední) budou totožné?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 742
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#130 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Thor123 »

Ne, z V60 do S80 nepůjdou. Jdou vždy z V do V a z S do S
Takže ty potřebuješ z S60 aby ti šli zadky do S80.
Konektory jsou vždy stejné.
Liší se případně jen to, jestli je tam předpínač pásu nebo ne ale to stačí přehodit z původní sedačky.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1281
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#131 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Dural8 »

A takže VORy jsou r-designy z jiné "látky"? A Polestary jsou R-designy z alkantary? Od pohledu mi připadají VORy trochu odlehčenější, ale třeba to dělá jenom ta barva...
2022-09-08_14h25_58.png
2022-09-08_14h35_07.png
_________________
V60 D4

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 742
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#132 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Thor123 »

Ano, dělá to jen barva . Pro upřesnění Polestar byl vždy jen a pouze v alcantaře a modrá nit.
R-Design mohl být jak v celokůži tak v alcantaře a aby toho nebylo málo, ještě se podle MY lišilo u R-Design sedaček, jestli měli na opěradle vyšito "R-Design" nebo ne.
Jinak jak už zde padlo, R-Design tvar sedadel mělo vždy i VOR.
A tyto co má Pep jsou v ceníku vždy značené jako "Sport Leather seats"
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#133 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Díky Thore za objasnění a zajímavé info k sedačkám!

Jinak dnes byly sedačky otestovány spolujezdcem a objevil jsem jednu nepříjemnost, a to že auto přestalo hlástit nepřipoutaného spolujezdce. Otázka zní, budou fungovat airbagy, když bude spolujezdec připoutaný? Když jsem koukal do Vidy, tak v parametrech SRS se jeví airbag spolujezdce jako aktivní a zapnutí pásu auto detekuje, ptám se pro klid v duši. Každopádně předpokládám, že to je výměnou zámku pásu z 2 konektorového, jehož druhý konektor se zapojuje do OWS jednotky za zámek s jedním kabelem, snímačem zapnutého pásu. Viz foto.
a_20170120_1014500715.png
a_20170717_1137555882.png
FC63CA4A-83F6-42E1-B438-748FE7F07E67.jpeg
Otázka zní, lze tento novější typ, jenž se zapojuje do OWS jednotky napárovat s autem?

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 742
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#134 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Thor123 »

S tím párováním si nejsem jistý. Starší typy mají OWS integrovaný do sedáku. U toho novějšího typu nevím jak to pozná zatížení sedačky. Určitě to bude řešené podobně a neměl by být problém to zprovoznit.

Každopádně airbagy jsou funkční vždy, ledaže by byl vyloženě vypnutý spínačem z boku palubky.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#135 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Super, díky za info! :good:

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#136 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Kola a pneu zapsána v TP. Bylo to trochu složitější :D , každopádně tímto děkuji JirkaTDI za zařízení potřebné dokumentace. :good:
Přílohy
48D4BF4A-EE03-44EA-8B4B-E6ED17B99AA8.jpeg
48D4BF4A-EE03-44EA-8B4B-E6ED17B99AA8.jpeg (113.33 KiB) Zobrazeno 1778 x

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#137 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Řidičova sedačka je konečně na místě. Původně jsem ji prohazoval již minulý čtvrtek, ale po výměně jsem dostával chybu SRS-B00791A a jelikož jsem neměl čas na laborovaní, tak jsem sedačku zase prohodil za starou. Každopádně chyba byla nalezena, způsobovala to absence rezistoru, který se po svolávací akci R10029 dává na místo předpínačů. Druhá chyba byla v samotném kabelu, který byl “prošlehlý”, takže jsem jej vyměnil za kabel ze staré sedačky a nyní je jednotka SRS bez chyb a sedačka funguje.
8A695DB1-0FDC-41C5-8327-964DE0F88579.jpeg
Dále mne ještě čeká demontáž zbytku kabelu po RSE a poté přehození zadních sedaček.
Přílohy
Volvo v rámci svolávačky R10029 chybu SRS ve Vidě po odstranění předpínačů neelimimuje softwarově, jak jsem se původně domníval, ale hardwarově - rezistorem.
Volvo v rámci svolávačky R10029 chybu SRS ve Vidě po odstranění předpínačů neelimimuje softwarově, jak jsem se původně domníval, ale hardwarově - rezistorem.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#138 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Nosound89 »

Ty sedačky jsou luxusní!
Až se z toho začínám dívat po S60 :oops:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#139 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jsou boží, jsem se namlsal u V60 a pak když sednu do XC70, tak tam lítám.
Přílohy
20210808_183841.jpg
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#140 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Ano, ano, potvrzuji. Konečně se nemusím tolik v zatáčkách zapírat levou nohou. :D Škoda, že je nemontovali už od začátku výroby. Přitom předchozí generace S60 měla snad hned od začátku pro silnější motorizace sedačky s lepším bočním vedením, něž bylo tady.

@Nosound89 Tak počítej s tím, že 2. generace S60 je značně nepraktická, oproti S80.

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 391
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#141 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Giew »

Nepraktická? To myslíš kufr? Nebo absence odvětrávání?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#142 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Ano, myslím kufr, který je menší, než v 1. generaci S60.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#143 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Nosound89 »

Kufr je v pohodě, na kočárek nám stačí jedno auto a to je S80.
Druhé pouze na vození do školky (takže 4 dveře).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#144 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Přezuto na zimní. U té příležitosti jsem namontoval zástěrky a vymetl bordel v prazích. Přední lapače nečistot jsou origo Volvo a zadní jsou Skandix. Dále pak byl v servisu vyměněný pravý homokinetický kloub a proběhla montáž repasovaných vstřikovačů. Na jaro tu pak mám přichystaný nějaký “tuzing”, ale o tom až později. :twisted:
Přílohy
530AE28C-7E11-4382-844A-8ECF48DB5510.jpeg

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#145 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Dlouho jsem sem nic nepřidal. Od doby posledního příspěvku byly repasovány vstřiky, druhej homokineťák (cca půl roku po repasu pravého) a proběhlo přetěsnění úhlovky.

Dneska jsem se pustil do rozleštění světel, které jsem dlouho odkládal. Při vyndavání pravého světla jsem našel za led světlem poklad - kovaný vořech patnáctku. :D
Jinak výsledek “renovace” světel je určitě lepší, než původní stav, avšak k dokonalosti to má daleko. Na “renovaci” jsem použil vapron a poté jsem světla ošetřil “nano” přípravkem, který chrání proti ÚV.
Přílohy
IMG_0673.jpeg
IMG_0672.jpeg
IMG_0665.jpeg
IMG_0664.jpeg

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#146 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od python.p »

A jakou jsi dal ochranu, taky mě to čeká, tak ať vím co je ověřené. :) Díky myslím co konrétně. :)

Když vidím tu cenu, tak si myslím, že 500, 1000, 2000, 3000 na mokro a pak leštící pasta, vyjde tak na 1/5 ceny a výsledek bude stejnej. :D
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 372
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#147 Pep - S60 T6 AWD, bylo S60 T5

Příspěvek od Pep »

Použil jsem K2 LAMP PROTECT. Celkem mne to vyšlo na cca 600. 500 za komplet vapor z Alíku a 100 za tu vodičku. Každopádně se domnívám, že nejlepší výsledek bude mít použití bezbarvýho laku na světla místo leštící pasty. Nebo aspoň bych to takto udělal někdy příště…
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“