Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#26 Slowhand97: Red Baron Volvo 855 2.5TDI + Volvo 965 3.0

Příspěvek od Slowhand97 »

tomasss píše:
Slowhand97 píše: 03 zář 2019 13:41 A ještě jedna otázka, kam poslat rádio na dekódování? Jedná se o SC-805.
Zrovna jsem to nedavno delal...staci vyletovat eeprom kde je kod ulozenej a vycist obsah

https://forum.gsmhosting.com/vbb/f179/volvo-c70-radio-sc805-code-1980338/

A pak si budto sehnat dekoder nebo se zeptat treba tady https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/481098-radio-volvo-sc805-plese-code
Pane děkuji, ale SC už zmizela tak jako obě předchozí auta
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1356
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#27 Slowhand97: Volvo S90 3.0 "Elza"

Příspěvek od f.e.e.t »

To potřebuješ hodně financí na opětovnou chybu v podobě BMW (tentokrát 335i), že jde do světa S90 a E46 330d?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#28 Slowhand97: Volvo S90 3.0 "Elza"

Příspěvek od Slowhand97 »

f.e.e.t píše:To potřebuješ hodně financí na opětovnou chybu v podobě BMW (tentokrát 335i), že jde do světa S90 a E46 330d?
Ta S90 na kterou odkazuješ už mi nějaký čas neříká pane a E46 nikdy neříkala. Obojí je kamaráda mechanika, který se S90 ujal poté co se potkala na rozvodech, nechal si dovést hlavu ze Slovenska a vozí se s ní dál. Já mezitím už sedlám tohle.Obrázek
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1356
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#29 Slowhand97: Volvo S90 3.0 "Elza"

Příspěvek od f.e.e.t »

Pěkná dvojčička. :-)
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#30 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Necelý rok se s rokem sešel, dlouho žádné Volvo nebylo, tak je to tu zas...
Asi mě ortodoxní dvojkaři sežerou, ale i když je to krásně jednoduché, příjemné a přívětivé autíčko a já měl štěstí na fakt pěkný kousek, tak mě ta dvojka až tak zas nechytla a tak šla docela rychle z domu.
Byl dlouho klid, ale prsty svrběly a bohužel hezký krabice za rozum spíš došly. Bílé TDIC vypadalo zajímavě, ale za ty peníze stav až tak úžasný nebyl, bylo hezký PRV v Německu ale PRV je poslední dobou sázka do loterie kdy se vysype.
A pak přišel VityJan s autem co mě chytlo vlastně hned. Ta barva je asi moje nejoblíbenější, motor TDIC moc se ho nebojím, převodovka bohužel M46, mám radši M47, ale zvyknu si a do TDIC a turbín se snad ani M47 nedávala, protože nemá ráda velké krouťáky.
Dostal oficiální jméno Vilém, takže je to prostě Vilík :roll:
Nu a samozřejmě šíbr a originál hagusy jako bonus.
IMG_20230327_185550.jpg
IMG_20230327_185715.jpg
IMG_20230402_163532.jpg
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#31 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

A protože 10 let srdce netlouklo je vplánu, zkusit dát baterku a zkusit zastartovat :). Otázka na správný postup zní: Vyměnit všechny náplně a filtry a zkusit to s čistým motorem, nebo to zkusit takhle jak je? Olej tam je voda se dá dolít :), ale na chvilku by chybět nemusela.
Počítám s tím že palivová cesta nemusí být průchozí, takže plán je povolit jednu trubku a kouknout jestli nějaká nafta dojde až na konec.
Co jsou plusy:
+ vlastně i hezká karoserie s relativně minimem koroze
+ spodek moc pěkný
+ kompletní sada hezkých kol se všemi pokličkami

Mínusy.
- Motor 10 let neběžel = bude třeba komplet rozvody, vodní pumpa, čerpadlo přetěsnit, filtry, olej, nemrzku případně chladič komplet.
- Brzdy sice trochu brzdí, ale hádám že svou funkci už úplně neplní
- interiér sice krásný modrý, ale sem tam chybí nějaký plastík, nebo je zlomený
- výfuk který už asi dovýfukoval

Co bych rád sehnal a udělal:
* Zadní dveře za spolujezdcem buď vyměnit nebo ošetřit a zachránit, takže sehnat lištu.
* Přední řidičův blatník buď v barvě nebo do laku a komplet zadní lem + panel pod oknem do laku
* Zprovoznit, značky, veteránská atestace
* sehnat rádio, buď nějaký originál, ideálně možná s tím ekvalizérem co ty auta měl, nebo nějaký retro s bluetooth
* koberečky, měl jsem jedny, měl je kamarád v S90 ode mě a bohužel jí prodal i s nimi. Takže takové ty klasické chlupaté co do sedmy patří
* možná komplet oba přední tapce, mají své vady.
* stěrače na světýlka sehnat dodat zpět
* boční přední světla místo bílá/bílá bych rád bilá/oranžová a zadní které jsou popraskané tak taky vyměnit
* skoro nekonečný seznam všemožných plastíků, od držáku stínítka, přes stropní lampičku
Naposledy upravil(a) Slowhand97 dne 05 dub 2023 05:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#32 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Mattyfu »

No první co olejem asi nic nezkazíš, po té bych prošel elektriku zvašt žhavky, zkontroluj rozvody, po té odstavit chcipak z čerpadla zkusit točit motorem aby se olej natlačil všude hlavně na hřídel turba. Připoj chcipak dej cerstou naftu klidne z kanystru a zkus start, pokud chytne gratuluji ale počítej i s GO motoru z důvodu mizerné komprese.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#33 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Mattyfu píše: 04 dub 2023 22:21 No první co olejem asi nic nezkazíš, po té bych prošel elektriku zvašt žhavky, zkontroluj rozvody, po té odstavit chcipak z čerpadla zkusit točit motorem aby se olej natlačil všude hlavně na hřídel turba. Připoj chcipak dej cerstou naftu klidne z kanystru a zkus start, pokud chytne gratuluji ale počítej i s GO motoru z důvodu mizerné komprese.
Díky Martine :), a důvod té špatné komprese? Roky stojící motor, nebo nějaký jiný problém? Nebo kdyby to nechytlo, tak komprese špatný a motor na generálku? :) Musím se v tom ještě zorientovat :oops:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#34 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od vityjan »

Jirko držím palce, ať Tě elán nepřechází. Stropní lampička někde v autě je, určitě jsem ji tam zahlédl. Než se pustíš do rozvodů (dodám ten řemen a kladku), tak bych se podíval na stav řemenů a dokud nebude motor v chodu, tak bych s nimi počkal... Samozřejmě bude-li přední řemen opticky špatnej, tak pryč s ním... Jak psal Martin, naftu bych taky pro prvotní test pustil rovnou do čerpadla mimo nádrž (kde po těch letech nebude žádná hitparáda). A když bude nejhůř, motor v záloze mám :wink:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#35 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Mattyfu »

Jak píše Honza na první start bych zkontroloval opticky řemeny, zda na nich nevisí krysy, řemen není na prach ztrouchnivělý a pokud vypadá nadějně klidně ho tam nech, rozvody samozřejmě před jízdou vyměnit, ale na první start to není nutné. Spíš bych řešil kontrolu žhavení, jinak proč ztráta komprese? Nikdo neví v jakém stavuje motor, nevím zda to Honza alespoň zkusil protáčet, jestli nejsou pístní kroužky již přirostlé k válci, zda tím že to odtrhneš přes startér tam neuděláš ve válci rýhy v jakém stavu je hlava a podobně. Po pravdě, když jsem viděl tu bílou 760 tak mi ta Honzova přišla jako lepší nápad, minimálně cena odpovídá té loterii a investicím, co do toho budeš muset dát, ale na základě fotek co jsem měl bych řekl, že kastle byla nakonec lepší u Honzy.
Mimochodem škoda že jsem nevěděl že se zbavuješ dvojky, rozhodně by mě to zajímalo.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#36 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

vityjan píše: 05 dub 2023 09:23 Jirko držím palce, ať Tě elán nepřechází. Stropní lampička někde v autě je, určitě jsem ji tam zahlédl. Než se pustíš do rozvodů (dodám ten řemen a kladku), tak bych se podíval na stav řemenů a dokud nebude motor v chodu, tak bych s nimi počkal... Samozřejmě bude-li přední řemen opticky špatnej, tak pryč s ním... Jak psal Martin, naftu bych taky pro prvotní test pustil rovnou do čerpadla mimo nádrž (kde po těch letech nebude žádná hitparáda). A když bude nejhůř, motor v záloze mám :wink:
Díky Honzo, elán nepřechází, spíš ho sbírám víc a víc. Jinak ještě jsem úplně neprošel auto skrz na skrz, takže lampičku možná najdu.
Řemeny teď opticky vypadají dobře, první start, možná krátký přejezd na zahradu zvládnou, ale víc bych po nich nechtěl. Motor 10 let neběžel, kdy byly dělaný naposledy moc nevíme a sám mám zkušenost s S90 že 10 let starý rozvody rády skočí z ničeho nic, ikdyž mají kilometrické rezervy.
Joo plán je vrazit tam kanystr a zkusit to z něj.
Že motor máš vím a když lehne aspoň vím na koho se obrátit :wink:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#37 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Mattyfu píše: 05 dub 2023 13:01 Jak píše Honza na první start bych zkontroloval opticky řemeny, zda na nich nevisí krysy, řemen není na prach ztrouchnivělý a pokud vypadá nadějně klidně ho tam nech, rozvody samozřejmě před jízdou vyměnit, ale na první start to není nutné. Spíš bych řešil kontrolu žhavení, jinak proč ztráta komprese? Nikdo neví v jakém stavuje motor, nevím zda to Honza alespoň zkusil protáčet, jestli nejsou pístní kroužky již přirostlé k válci, zda tím že to odtrhneš přes startér tam neuděláš ve válci rýhy v jakém stavu je hlava a podobně. Po pravdě, když jsem viděl tu bílou 760 tak mi ta Honzova přišla jako lepší nápad, minimálně cena odpovídá té loterii a investicím, co do toho budeš muset dát, ale na základě fotek co jsem měl bych řekl, že kastle byla nakonec lepší u Honzy.
Mimochodem škoda že jsem nevěděl že se zbavuješ dvojky, rozhodně by mě to zajímalo.
Díky za objasnění Marťas :).
Co Honza říkal ta na startér aspoň cukal s autem aby s ním vůbec pohnul, takže otočit se to asi otočí, uvidíme jak na tom bude, snad to přežil, přinejhorším půjde ven.
Řemen tak na start, možná na krátký přejezd a jinak přijdou vyměnit, vypadají ještě docela pěkně, ale guma po minimálně 10 letech už nebude to co byla na začátku.
Joo s kastlí souhlasím, tohle vypadá lépe jak ta bílá.
Jinak na dvojku byl kupec už od doby co dojela ke mě, takže tam to bylo rychlý. :sorry:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#38 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od kolemjdouci »

je fajn, že 760 našla domov u místních. Zaslouží si to všichni.
Krabic, co mají svoje kouzlo, ubývá, hlavně těch hezkých a zajímavých. A tahle k nim patří.
Přeju hodně zdaru a radosti.
_________________
škatule hejbej se

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#39 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Já si myslím že to auto si zasloužilo záchranu a když tam vydrželo, než jsem se rozhoupal, tak jsem se do role zachránce pasoval sám :angel: .
Rozhodně má potenciál asi ne být úplně TOP, ale hezké auto to bude, asi je adept na vystavení na Legendách, ale ostudu dělat nebude :good: .
Jinak myslím si že být to zajímavější motorizace tak zmizí dřív, kdyby VityJan měl třeba ještě nějaké PRV ve stodole :D , ale ten chrocht mi přijde že se obecně moc popularitě u komunity netěší, že je to spíš ta méně oblíbená motorizace. Což mě upřímně vůbec nevadí a když si vezmu že dvě ze tří PRV o kterých jsem kdysi přemýšlel, mají dnes rozebraný motor potom co toho moc nenajely, tak si říkám že snad je tohle i lepší :good: .
Jediný čeho se bojím je zima a to že TIC obyčejně úplně rychle netopí a když si vzpomenu na S90, nebo dvojku, tak to mi asi bude chybět :D
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#40 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Mattyfu »

Tak si kup na alíku obuď elektrický předehřev motoru na 230V asi za 1500, což ti ve spojení s chytrou nebo časovou zásuvkou pomůže k ranním startům a rychlejšímu topení nebo hoď dovnitř ten čínskej teplovzdušný bufík asi za bůra a máš vystráno.
Já na Renči na doporučení servisáků dal ten elektrický příhřev a za málo peněz hóoodně muziky
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#41 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

To by teoreticky mohlo pomoct i tomu motoru se zmenšením nějaký tepelný zátěže na tom motoru při ranním startu a pak při jízdě. Lépe tu tepelnou zátěž rozvést, aby to neprocházelo nějakými tepelnými šoky.
A asi dává větší smysl to tepelný čerpadlo než bufík.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#42 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od peter cz »

Já dával elektrický příhřev místo mrazovky a funguval bez problému, ale zase bych to tak neprožíval... D24 se na diesel zahřívá celkem rychle.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#43 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Vapik »

Pokud znáš průměr Mrázovka mám tady několik nových kalixu něco kompletní sady něco bez kabelů. Je mi to líto vyhodit tak bych to pustil levně.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#44 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

peter cz píše: 12 dub 2023 16:28 Já dával elektrický příhřev místo mrazovky a funguval bez problému, ale zase bych to tak neprožíval... D24 se na diesel zahřívá celkem rychle.
Tak to budu asi potřebovat zasvětit co je mrazovka :good:
Jinak možná i jo, ale četl jsem tady různé doby ohřátí :) a třeba Dvojka a S90 topily jak čert a stačilo jim pět minut běžet na volnoběh :)
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#45 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Vapik »

Mrázovka je plechové víčko na bloku nebo hlavě a je tam proto, aby v případě zamrznutí chladící kapaliny tlak ledu ne praskl hlavu/blok. Pokud použijete ohřev místo ní jednu z pojistek vyloupnes a místo ní dáš spiralu a tou ohřívač chladící kapalinu. Je to vratná úprava nová Mrázovka stojí cca desetikoruny.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#46 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Jo tak, myslel jsem si to, každopádně děkuji :). Přijde mi to jako zajímavý nápad na úpravu, tak to asi zkusím tam příhřev dát.
Ale nejdřív jsou potřeba jiné věci a prioritnější, tohle bude otázka spíš až podzimu.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#47 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Vapik »

Klidně se pak ozvy.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#48 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Tak po delším čase práce, malý update a pro mě velká dávka radosti. Vyštrachal jsem doma baterku o původní kapacitě 74 ah, trochu počítám že by to chtělo do budoucna silnější. Každopádně až na moje oblíbené cvakání že nejsem připoután, tak palubní elektronika ožila a motor se na baterku ne úplně v kondici tak jako převalil párkrát dokola bez nějakých pazvuků a i tak nějak ochotně. A narozdíl od jiných švedských skoro vraků tady s typickým krabicářským klapnutím funguje i centrál na všech dveřích. :D 8)
Dokonce i žhavení se tváří že žhaví, ale to ještě čeká proměřit. Ale když se do toho dá baterka a ono to tak nějak ožije, i to je krásný pocit :thumbup:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#49 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od vityjan »

Nezapomeň na odpojený ventil paliva :wink:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#50 Slowhand97: Volvo 760 GLE TDIC M46+OD

Příspěvek od Slowhand97 »

Neboj nezapomenu, mám ho na paměti, jen budu muset najít chytrou literaturu, abych věděl kde ho na tom čerpadle mám přesně hledat :D, protože to jsem si úplně nezapamatoval, tak abych věděl kam sáhnout.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“