Dnes sem to tam odvezl a pan Křižan říkal, že by to mělo být tím. Takže až s tím odjedu, hned ti dám vědět.Drak3n píše:Ahoj, daj potom prosim ta vediet, ci sa nieco zmenilo, ja to mam tiez stale zdochnute, ale o kalibracii egr este rec nebolaJammal píše:Aha, tak tohle neproběhlo, díky moc za rady. Takže jsem objednaný na příští týden na kalibraci a pak auto půjde na prodej. Tento týden sem dostal nové služební a staré mi nabídli k odkupu. Žena po tom hned skočila, že Volvo jí nesedí a že Oktávka je jasná....takže v autě skoro všechno udělané a drbal sem se s tím kua zbytečně. Pokud bude mít někdo zájem v příštím týdnu nahodím inzerát. Všem moc díky za ochotu.
V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 58
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liptál
- Vůz: V70 2,4 D5 AWD 2005
#26 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 58
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liptál
- Vůz: V70 2,4 D5 AWD 2005
#27 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
Ahoj. Tak sem si ho přivezl a už to valí . Je teda poznat, že 4*4 už funguje jak má, protože při koupi nefungovalo a komplet sem ho repasoval. Ale paráda, dokonce mi ho i pan Křižan pochválil, že je jedno z těch lepších No, aby nebylo, když sem vyměnil půlku auta Mám radost, že se to vyřešilo i když teda jdu rovnou tvořit inzerát na prodejDrak3n píše:Ahoj, daj potom prosim ta vediet, ci sa nieco zmenilo, ja to mam tiez stale zdochnute, ale o kalibracii egr este rec nebolaJammal píše:Aha, tak tohle neproběhlo, díky moc za rady. Takže jsem objednaný na příští týden na kalibraci a pak auto půjde na prodej. Tento týden sem dostal nové služební a staré mi nabídli k odkupu. Žena po tom hned skočila, že Volvo jí nesedí a že Oktávka je jasná....takže v autě skoro všechno udělané a drbal sem se s tím kua zbytečně. Pokud bude mít někdo zájem v příštím týdnu nahodím inzerát. Všem moc díky za ochotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#28 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
Tak som rad, ze sa to podarilo aspon tebe Nahodou ten pan nehovoril, co presne tomu bolo, resp. ako sa robila ta kalibracia egr ?Jammal píše:Ahoj. Tak sem si ho přivezl a už to valí . Je teda poznat, že 4*4 už funguje jak má, protože při koupi nefungovalo a komplet sem ho repasoval. Ale paráda, dokonce mi ho i pan Křižan pochválil, že je jedno z těch lepších No, aby nebylo, když sem vyměnil půlku auta Mám radost, že se to vyřešilo i když teda jdu rovnou tvořit inzerát na prodejDrak3n píše:
Ahoj, daj potom prosim ta vediet, ci sa nieco zmenilo, ja to mam tiez stale zdochnute, ale o kalibracii egr este rec nebola
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#29 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
Tak paráda. Mě po vyčištění egru a klapky (151kw d5) auto tahá jako lokomotiva. Nikdy předtím takhle vodspoda nechtělo. Všem doporučuji a byl sem překvapen že to tu nebylo všem cpaný jako první věc co na svejch vránách dělat
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#30 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
A ještě to chtělo dekarbonizaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#31 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
Tam jdu v létě. Volvo už je zajetý tak poprvé dostane 5w30 volej s C2 ACEA. Pochybuju že je v motoru bordel když se olej mění každej rok, ale proč za to těch 6k nedat. Slyšel sem jen chválu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
Zajímavé zjištění. To se tu opravdu moc preventivně neřeší. Ten egr jsi čistil jak hluboko?frantuvdedek píše:Tak paráda. Mě po vyčištění egru a klapky (151kw d5) auto tahá jako lokomotiva. Nikdy předtím takhle vodspoda nechtělo. Všem doporučuji a byl sem překvapen že to tu nebylo všem cpaný jako první věc co na svejch vránách dělat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#33 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
No me stacilo videt, co litalo ven z benzinovejch aut a to uz predtim probehlo nejake cisteni palivove soustavy, vymena/vyplach oleje a podobne...frantuvdedek píše:Tam jdu v létě. Volvo už je zajetý tak poprvé dostane 5w30 volej s C2 ACEA. Pochybuju že je v motoru bordel když se olej mění každej rok, ale proč za to těch 6k nedat. Slyšel sem jen chválu.
A ono to udela radost vsemu po ceste ven...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#34 V70 D5 AWD po vyčištění EGR pocitově nižší výkon
Už se na to těším. Egr mi čistil dvorní mechanik a to tak že jej sundal, vyčistil nějakejma čističema, vyčistil tu trubku sání za ním (tzn. tu tlustou co je vidět při otevřené kapotě vpředu na motoru) v který toho je vždycky požehnaně a pak pročistil klapku, protože po sundání té trubky je tuším vidět. Klapka se nesundavala jenom na místě pročistila. Potom je nutný ho rekalibrovat do původní polohy na diag a upozorňuji týpek nemá VIDU ale nějakou univerzál a taky to nakalibroval. Víko ventilů se nesundavalo protože nejsem toho názoru, že by tam byl takovej bordel. Jediný co mne nepotěšilo bylo to, že všechno kolem neskutečně zes*al, takže můj pravidelně leštěný motor vypadá jak z avie, ale to mu nemohu mít za zlé.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 5117 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Harry
-
- 10 Odpovědi
- 404 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jirka.K
-
- 1 Odpovědi
- 164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pospak
-
- 13 Odpovědi
- 1004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance