
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Včera výměna-návrat origo downpipu před technickou prohlídkou. Technická proběhla jako vždy bezchybně. Názorná ukázka, jak původně stříbrný nerez mění barvu do hněda, pokud ho trochu víc zahřejete(ten vlevo)
. V pozadí také hever, který to bohužel min.týden pod 940kou odnesl nadobro. Radši už příště zvedám jen na těch 3tunových. Tohle byl nějaký obyč. z auta, který mi přišel pod ruku a zkroutil se dole jak máslo.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Dnes další kola na T5ku. Ať je nějaká sranda. Jen k těm novým- Brembo Rkovým brzdám nešla ta HEICO 8x19 kola bez podložek na předku nasadit(zbyly mi tady z prodané V70II). Je to zajímavý. Pegasus R18 kola, která k brzdám patří, mají asi max. velký vnitřní prostor. S tím jsem nepočítal. Proto jsem vzal dopředu ty dvě podložky 15mm od MIrka Kabáta. U plastových středících kroužků se musí odříznout ten malý-cca 2mm rantl s konusem. Jinak kola nedosednou napevno k podložkám. Jede to pěkně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Příprava na zimu: proplach chladícího systému, nová nádobka, nová kapalina. Tentokrát jsem vzal růžový Glysantin G65. Pro volvo je sice oficiálně schválený zelený Glysantin G64, ale tyhle dvě nejmodernější kapaliny od Glysantinu jsou vlastně totožné, kromě barvy. Pokud se udělá pořádný proplach až na zcela čistou vodu, může si pak člověk vybrat. Změna je život

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12622
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
OT: Plyn do chlodnic bych teda přeložil jako náplň do ledničky 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Zdarec! Taky jsem se zasmál, když jsem to viděl na fotce při objednávání
. Bratia Poláci jsou holt zasloužilí autorizovaní prodejci(centrála v Lublinu), ale vyrábí se to stále pouze a jedině v Německu. Já už ty Glysantiny beru bezmála něco přes 3roky. Do Redblocku pak jedině zelenou G48ku-a tý tam padlo za ty 2 roky už taky docela dost(výměna chladiče, pak výměna hadic atd...) hlavně na ten litinovej blok a aby byly i jinak chráněný např.ty letovaný spoje mědí, který tam jsou na přívodu topení i jinde a s kterými se už asi na moderních motorech moc nesetkáš.

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 789
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Tak jsem si zkusil udělat 3" downpipe na C30 T5. Přemluvili mě známí a dělal jsem to mimo auto podle origo downpipu(i výkresy na příruby). Tak kdyby chtěl někdo výkresy v dxf na tyhle C30 T5 turbo-příruby, mohu klidně poslat mailem. Zase mě to utvrdilo v tom, že udělat se dá prakticky všechno, ale pokud je to jednorázovka napoprvé, člověk na tom stráví dvojnásobek času za prakt.stejné peníze. A potom ho může těšit jedině to, že to zvládl udělat a zkusil si něco nového. S výfuky ale asi pomalu končím. Není na to čas.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], videoice, Vizibable, yoby