Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#176 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Zdar! Pro ty, co by se na S60I chtěli pustit taky do dualu-výfuku. Pravá strana již vyřešena: jenom se vyřízne díra do podnárazníku a udělá uchycení gumového závěsu na matici tažného oka(háku). Místa je tam všude relativně dost. Přikládám foto, kde je ještě vlevo-starý výfuk BSR, vpravo- už moje nová "custom" koncovka. Zajímavý je, že jsou obě dvě-průměr 100mm :D . Kdy to celý dodělám, to je ve hvězdách.
Dual.jpg
Dual.jpg (108.88 KiB) Zobrazeno 4466 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#177 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Pep »

Móc hezký. :good: Bude pak video, jak nový výfuk zní? :twisted:

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#178 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od S60 GOLD »

kishmick píše: 22 kvě 2022 19:51 Zdar! Pro ty, co by se na S60I chtěli pustit taky do dualu-výfuku. Pravá strana již vyřešena: jenom se vyřízne díra do podnárazníku a udělá uchycení gumového závěsu na matici tažného oka(háku). Místa je tam všude relativně dost. Přikládám foto, kde je ještě vlevo-starý výfuk BSR, vpravo- už moje nová "custom" koncovka. Zajímavý je, že jsou obě dvě-průměr 100mm :D . Kdy to celý dodělám, to je ve hvězdách.Dual.jpg
Pěkná práce :Bravo: :Bravo: :good: :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#179 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Ahoj! Díky. Video bude....ale zatím mám hotovou stěží jen střední část(viz foto). Jak jsem sliboval-dopředu přijdou 2x rezonátory(půjdou nahradit jen holou trubkou-dávám tam taky sponu). Bude to takovej výměnnej-variabilní vejfuk na experimentování se zvukem :D
Střední část.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#180 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Zajsoft »

Pekny.
Chapu, chtelo by to "digitalni vyfuk s DSP" a ne analogovej, s tim bude moc prace s lazenim :D :D :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#181 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj krásný ten vejfuk vypadá parádně :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#182 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Dík. Dneska jsem opět trochu pokročil. Navařil jsem matici na downpipe a dal jsem s tím na auto ještě novou- už zavařenou, střední část výfuku. Bude se mi pak ten zbytek(ještě ty 2 větve do stran) lépe doměřovat. Ta střední část vyšla super, dělal jsem to mimo auto. Vlastně jsem vycházel jen z rozměru: od začátku k závěsu-174cm a odskok pod nápravou jsem udělal podle oka. Zvuk je zatím docela super. Trochu hlasitější než BSR :D. Potom bude samozřejmě o trochu jemnější.

Střední část výfuku.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#183 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od S60 GOLD »

Super,super,super :Bravo: :Bravo: :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#184 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Akce dual-duplex 3 inch dokončena. Koncovky jdou vysouvat cca o 5cm vpřed a vzad. Vyfocena varianta: 3cm ven z nárazníku - dozadu. Zvuk super, větší výkon.
Dual.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#185 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Dural8 »

Výkon a zvuk věřím, ale nelíbí. Nazval bych to disproporční komíny. Ale proti gustu žádný dišputát, čistě můj subjektivní názor, nehaním a oceňuji práci...
_________________
V60 D4

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#186 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Vapik »

Jak jsi zjistil ten výkon?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#187 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Ještě jedno foto pro milovníky třípalcových trubek 76mm-pohled zespodu. :D
Dural-Tábor: Ty koncovky vypadají o dost jinak: těsně u nárazníku a vysunutý-i když jen o 2cm. Jinak to neni žádná velká zvláštnost. 100mm koncovky maji jak BSR-tak třeba i Simons, Heico, Ferrita atd... je to podobný. Zarovnaný s nárazníkem jsem je zkoušel taky a vypadá to asi fakt nejlíp. Pak se tedy asi opravdu "stáhnu" :D
Duplex3 inch.jpg
Duplex3 inch.jpg (77.45 KiB) Zobrazeno 4074 x
To Vapik: Jen pocitově. Podobný, jako když vyndáš středovej tlumič. Lepší zrychlení určitě. Prokluz na 2ku taky snadnější.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 17 čer 2022 15:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#188 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Vapik »

Nezpochybňuju že se ti to nepovedlo, jen mám brzdou ověřeno ze když pocitově něco funguje lépe tak to zpravidla funguje lépe jen v úzkém spektru a aby se to projevilo v širším je potřeba doladit ostatní parametry. Dodělávál jsem několik motoru kde se ladil výfuk v garáži a majitel měl pocit že je to mnohem lepší a reálně měl třeba-5hp ve většině použitelného pásma.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#189 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Basstl »

Ty koncovky bych dal malinko níž a zastrčit aby byly zároveň.
Simons dělá taky 100 mm průměr, ale tím že mají dvojitou stěnu, tak to opticky nevypadá tak mohutně.
Možná to je i tím, že Simons koncovky jsou šikmý.
Každopádně dobrá práce. :good:
Přílohy
DSCF8367.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#190 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Dural8 »

Přesně souhlas, jak zastrčit, tak ještě zarovnat s nárazníkem jako standardní koncovky. A dvojitá stěna by byla jenom třešinka na dortu, i když z hlediska výkonu možná kontraproduktivní, takže nic...ale opticky za mě ideálně zpříkladováno Basstlem :)

P.S. zvuk by jsi sem klidně dodat mohl, pokochám se rád a určitě nejen já :green:
_________________
V60 D4

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#191 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od S60 GOLD »

Za me super. Musi to mit poradnou koncovku (vyfuk). Protoze kdyz treba vidim S80 V8 a zadni koncovky vyfuku tak jsem pochcanej smichy. Poradnej vykon potrebuje poradny vyfuk. Parada !!!!!! Ze bych vyuzil tvoje sluzby na vyfuk pro me Volvo??? ;-))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#192 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Ahoj. Díky všem. Protože jsem to celý dělal prakt. na koleně, pro další lidi už bych to fakt nezvládal(jen ty downpipy). Aspoň menší ochutnávka zvuku....a nějaký info. ve videu(v dnešním vedru :%) ).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 19 čer 2022 21:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#193 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od THOmasoj »

koncovky nejsou úplně můj šálek čaje, ale jinak pecka! Zní to moc pěkně
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#194 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Pep »

Paráda a zvuk T5 nikdy neomrzí. :good:

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#195 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pecka :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#196 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Basstl »

kishmick píše: 09 črc 2021 19:08 ... Zítra zalívám čirým teplotním lakem :bad: .
Prozradíš prosím jaký používáš lak?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#197 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Ahoj! Na ty Bremba jsem dal myslím: "Motip žáruvzdorný bezbarvý lak 800°C Spray 400 m". Vyšlo to asi na 3 vrstvy(interval mezi-tak 20min.) Vypadá stále hezky. Jen je tam problém s vytvrdnutím. Pokud to potom nevypálíš(třeba v troubě), zůstává ten silikon gumovej a špatně se z toho otírá bordel(vypálit doporučeno i v návodu). Původně jsem totiž počítal s tím, že to vypálím až na autě, ale nestalo se. Až teď-díky těm vedrům to ztvrdlo. Příště bych použil asi nějakou akrylát.dvousložku(třeba i autolak). Větší třmeny se norm.moc nezahřívaji(pokud nejedeš na okruh) a čím je lak tvrdší a odolnější, tím si pak můžeš dovolit ho líp čistit-třeba i lihem atd. A špinavý je to právě velice brzo!!! :D Takže: buď silikon pořádně vypálit, nebo se vyprdnout na žáruvzdornost a dát čirou dvousložku-akryl, polyuretan, ten je i do 200°normál(ten pak může zase ve vys.teplotách praskat) , takže pro a proti.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3195
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#198 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Basstl »

Díky za vyčerpávající odpověď. :thumbup:
Asi pošlu manželku na výlet a vypálím to v troubě. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#199 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

:good:
Po delší době jeden obrázek. Z T5ky se stalo obyčejné daily vozítko do práce. Nové Imperial SnowDragon 225/35 R19 - celkem kvalitní pneu za hodně dobrou cenu.
Imperial Snow Dragon 225 35 R19.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“