
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Zdar! Pro ty, co by se na S60I chtěli pustit taky do dualu-výfuku. Pravá strana již vyřešena: jenom se vyřízne díra do podnárazníku a udělá uchycení gumového závěsu na matici tažného oka(háku). Místa je tam všude relativně dost. Přikládám foto, kde je ještě vlevo-starý výfuk BSR, vpravo- už moje nová "custom" koncovka. Zajímavý je, že jsou obě dvě-průměr 100mm
. Kdy to celý dodělám, to je ve hvězdách.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 443
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Móc hezký.
Bude pak video, jak nový výfuk zní? 


_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pěkná prácekishmick píše: 22 kvě 2022 19:51 Zdar! Pro ty, co by se na S60I chtěli pustit taky do dualu-výfuku. Pravá strana již vyřešena: jenom se vyřízne díra do podnárazníku a udělá uchycení gumového závěsu na matici tažného oka(háku). Místa je tam všude relativně dost. Přikládám foto, kde je ještě vlevo-starý výfuk BSR, vpravo- už moje nová "custom" koncovka. Zajímavý je, že jsou obě dvě-průměr 100mm. Kdy to celý dodělám, to je ve hvězdách.Dual.jpg




_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ahoj! Díky. Video bude....ale zatím mám hotovou stěží jen střední část(viz foto). Jak jsem sliboval-dopředu přijdou 2x rezonátory(půjdou nahradit jen holou trubkou-dávám tam taky sponu). Bude to takovej výměnnej-variabilní vejfuk na experimentování se zvukem

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pekny.
Chapu, chtelo by to "digitalni vyfuk s DSP" a ne analogovej, s tim bude moc prace s lazenim

Chapu, chtelo by to "digitalni vyfuk s DSP" a ne analogovej, s tim bude moc prace s lazenim



_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ahoj krásný ten vejfuk vypadá parádně 

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Dík. Dneska jsem opět trochu pokročil. Navařil jsem matici na downpipe a dal jsem s tím na auto ještě novou- už zavařenou, střední část výfuku. Bude se mi pak ten zbytek(ještě ty 2 větve do stran) lépe doměřovat. Ta střední část vyšla super, dělal jsem to mimo auto. Vlastně jsem vycházel jen z rozměru: od začátku k závěsu-174cm a odskok pod nápravou jsem udělal podle oka. Zvuk je zatím docela super. Trochu hlasitější než BSR
. Potom bude samozřejmě o trochu jemnější.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Super,super,super




_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Akce dual-duplex 3 inch dokončena. Koncovky jdou vysouvat cca o 5cm vpřed a vzad. Vyfocena varianta: 3cm ven z nárazníku - dozadu. Zvuk super, větší výkon.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Výkon a zvuk věřím, ale nelíbí. Nazval bych to disproporční komíny. Ale proti gustu žádný dišputát, čistě můj subjektivní názor, nehaním a oceňuji práci...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Jak jsi zjistil ten výkon?
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ještě jedno foto pro milovníky třípalcových trubek 76mm-pohled zespodu.
Dural-Tábor: Ty koncovky vypadají o dost jinak: těsně u nárazníku a vysunutý-i když jen o 2cm. Jinak to neni žádná velká zvláštnost. 100mm koncovky maji jak BSR-tak třeba i Simons, Heico, Ferrita atd... je to podobný. Zarovnaný s nárazníkem jsem je zkoušel taky a vypadá to asi fakt nejlíp. Pak se tedy asi opravdu "stáhnu"
To Vapik: Jen pocitově. Podobný, jako když vyndáš středovej tlumič. Lepší zrychlení určitě. Prokluz na 2ku taky snadnější.

Dural-Tábor: Ty koncovky vypadají o dost jinak: těsně u nárazníku a vysunutý-i když jen o 2cm. Jinak to neni žádná velká zvláštnost. 100mm koncovky maji jak BSR-tak třeba i Simons, Heico, Ferrita atd... je to podobný. Zarovnaný s nárazníkem jsem je zkoušel taky a vypadá to asi fakt nejlíp. Pak se tedy asi opravdu "stáhnu"

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 17 čer 2022 15:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Online
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Nezpochybňuju že se ti to nepovedlo, jen mám brzdou ověřeno ze když pocitově něco funguje lépe tak to zpravidla funguje lépe jen v úzkém spektru a aby se to projevilo v širším je potřeba doladit ostatní parametry. Dodělávál jsem několik motoru kde se ladil výfuk v garáži a majitel měl pocit že je to mnohem lepší a reálně měl třeba-5hp ve většině použitelného pásma.
-
Offline
- Příspěvky: 3267
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ty koncovky bych dal malinko níž a zastrčit aby byly zároveň.
Simons dělá taky 100 mm průměr, ale tím že mají dvojitou stěnu, tak to opticky nevypadá tak mohutně.
Možná to je i tím, že Simons koncovky jsou šikmý.
Každopádně dobrá práce.
Simons dělá taky 100 mm průměr, ale tím že mají dvojitou stěnu, tak to opticky nevypadá tak mohutně.
Možná to je i tím, že Simons koncovky jsou šikmý.
Každopádně dobrá práce.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Přesně souhlas, jak zastrčit, tak ještě zarovnat s nárazníkem jako standardní koncovky. A dvojitá stěna by byla jenom třešinka na dortu, i když z hlediska výkonu možná kontraproduktivní, takže nic...ale opticky za mě ideálně zpříkladováno Basstlem 
P.S. zvuk by jsi sem klidně dodat mohl, pokochám se rád a určitě nejen já

P.S. zvuk by jsi sem klidně dodat mohl, pokochám se rád a určitě nejen já

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Za me super. Musi to mit poradnou koncovku (vyfuk). Protoze kdyz treba vidim S80 V8 a zadni koncovky vyfuku tak jsem pochcanej smichy. Poradnej vykon potrebuje poradny vyfuk. Parada !!!!!! Ze bych vyuzil tvoje sluzby na vyfuk pro me Volvo???
)

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ahoj. Díky všem. Protože jsem to celý dělal prakt. na koleně, pro další lidi už bych to fakt nezvládal(jen ty downpipy). Aspoň menší ochutnávka zvuku....a nějaký info. ve videu(v dnešním vedru
).
https://www.youtube.com/watch?v=trK0dwM_V18

https://www.youtube.com/watch?v=trK0dwM_V18
Naposledy upravil(a) kishmick dne 19 čer 2022 21:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 820
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
koncovky nejsou úplně můj šálek čaje, ale jinak pecka! Zní to moc pěkně
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 443
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Paráda a zvuk T5 nikdy neomrzí. 

_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 1826
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pecka 

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 3267
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Prozradíš prosím jaký používáš lak?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ahoj! Na ty Bremba jsem dal myslím: "Motip žáruvzdorný bezbarvý lak 800°C Spray 400 m". Vyšlo to asi na 3 vrstvy(interval mezi-tak 20min.) Vypadá stále hezky. Jen je tam problém s vytvrdnutím. Pokud to potom nevypálíš(třeba v troubě), zůstává ten silikon gumovej a špatně se z toho otírá bordel(vypálit doporučeno i v návodu). Původně jsem totiž počítal s tím, že to vypálím až na autě, ale nestalo se. Až teď-díky těm vedrům to ztvrdlo. Příště bych použil asi nějakou akrylát.dvousložku(třeba i autolak). Větší třmeny se norm.moc nezahřívaji(pokud nejedeš na okruh) a čím je lak tvrdší a odolnější, tím si pak můžeš dovolit ho líp čistit-třeba i lihem atd. A špinavý je to právě velice brzo!!!
Takže: buď silikon pořádně vypálit, nebo se vyprdnout na žáruvzdornost a dát čirou dvousložku-akryl, polyuretan, ten je i do 200°normál(ten pak může zase ve vys.teplotách praskat) , takže pro a proti.

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 3267
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Teplice
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Díky za vyčerpávající odpověď.
Asi pošlu manželku na výlet a vypálím to v troubě.

Asi pošlu manželku na výlet a vypálím to v troubě.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Po delší době jeden obrázek. Z T5ky se stalo obyčejné daily vozítko do práce. Nové Imperial SnowDragon 225/35 R19 - celkem kvalitní pneu za hodně dobrou cenu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Tak dneska jsem si dopoledne v rychlosti zkusil nastavovače u bubnový brzdy , místo origo-rozpěrek. Ručka je nic moc a technická se kvapem blíží. Docela dobrý, ale asi vyměnim i lanovody. Je to nějaký gumový. Ručka má dlouhou dráhu od začátku brždění do zabrždění.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé