Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 443
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Proč ne, jak moc jsou znatelný vibrace navíc, např. při stání na volnoběhu?
Jinak tuhle novější verzi uložení jsi zkoušel? Měl jsem totiž za to, že na všech faceliftech už byla tato novější verze místo té kulaté.
Jinak tuhle novější verzi uložení jsi zkoušel? Měl jsem totiž za to, že na všech faceliftech už byla tato novější verze místo té kulaté.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Čau! Dík. Tuhle verzi znám, vypadá o dost stabilnější. JInak s tím silentblokem mám zkušenosti takový, že do určitýho krouťáku by tam asi možná vůbec nemusel bejt. Já jsem občas jezdil po městě opatrně i bez něj - bez rozpěrné tyče (většina aut to stejně nemá). Vibrace větší nejsou-leží to hlavně na tom spodním (když dáš ale tento horní v powerflexu, může to trochu ulehčit těm ostatním silentblokům). Spíš se mi auto trochu "rozeskákalo", když jsem tomu naložil při rozjezdech naplno. Pak to skáče, ale to je i jinejma věcma: asfaltem + gumy atd. (možná proto se tenhle slabší hned utrhnul).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 31 říj 2021 11:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12788
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Njn, ty tvoje krouťáky, to jen tak něco neustojí. 
Děkuju veřejně za pomoc.

Děkuju veřejně za pomoc.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Ahoj! Není zač
! Byla to jen malá krytka do laku. Až seženu přední podnárazník, můžeš mi přivést i něj. další věc na přelakování-vezmu to najednou - zase šedou č.455 !!! JInak ta vaše XC90 V8 je naživo hodně pěkná. Lak seděl-nebylo to vůbec vyšisovaný od sluníčka !!!

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12788
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Hele mě se to asi líbí takhle. Ale děkuju. Až žena zase něco trefí, tak se ozvu 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14151
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Dej tam takovýhle držák a nebudeš řešit praskání. Je od nova volný. https://www.autodilos.cz/autodily/volvo/s60-i-384/2.4-t5-191kw/motor-upevneni-motoru/zaveseni-motoru-61404999
edit: Pep byl rychlejší.
edit: Pep byl rychlejší.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Čau! Jo, díky moc! Ten bude taky dobrej(asi to bude komplet-jen celý našroubovat). Když už bych si měl ale vybrat mezi: MEYLE-guma (815,-) a POWERFLEX-PU (750,-), beru žlutej Powerflex. Pury jsou asi odolnější-a ještě k tomu lacinější. I když se s tim budu muset trochu prát - odsekávat to - jdu do Powerflexu PFF88-612. Už jenom kvůli tomu, že by mi ten starej-samotnej, kovovej držák zbyl a vyhodil bych to - taky trochu ekologie
!!!

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14151
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Dej vědět až budeš shánět táhla. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3252
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Tím už jsi Radku strašil mě, když jsem si odlil tenhle silent na V8 a zatím nic neprasklo, tak možná to bude problém jen na dehtech.
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Držáky jsou dost slabý-prasknout to může. Ale protože už několik let dělám s nerezem(výfuky) atd. Nebyl by pro mě problém udělat si za odpoledne celou - novou, nerezovou, silnější rozpěrnou tyč, s odolnějšíma držákama(která bude třeba úplně bez těch krajních silentbloků atd.). Stejně jsem to kdysi plánoval. Takže se do toho asi stejně pustím...a kdo mě zná, ví, že mám tyhle inovace rád(a většinou je i se zpožděním realizuju
).

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14151
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Tak ona ta tyč co tam teď je, není rozpěrná tyč, ale prostě držák motoru, který má utlumit vibrace. 
Rozpěrné tyče musí být pevné a ne chycené na silentblocích.
Zajímavá myšlenka s tou výrobou.
Otázka je co by to udělalo s těmi vibracemi do interiéru.

Rozpěrné tyče musí být pevné a ne chycené na silentblocích.
Zajímavá myšlenka s tou výrobou.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Tak jsem to nakonec zpevnil z gruntu skoro všechno: Tyč jsem trochu zneužil -zafixoval, bude fungovat zároveň jako rozpěrná tyč, udělal jsem nový táhla a nacpal tam ten novej Powerflex. Vlastnosti super! Vibrace-minimální, o dost lepší chování auta do zatáček. Stejně potom koupím(udělám) ještě jednu rozpěrnou tyč-mezi tlumiče. A ten žlutej Powerflex - ten vypadá, že je opravdu doživotní

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Musím dát za pravdu Tomášovi(Urvanej). Spony dost dobrá kvalita!Urvanej píše: 10 srp 2021 08:09 Nejlepší cenovka na spony mi přišla v garance-slavicin.cz. Maji krásně zaoblený hrany.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Menší úprava Powerflex-silentbloku nad motorem, ke které mě donutili moji známí (prý to dost vibrovalo na volnoběh-což mě se nezdálo). Když to takto upravíte, skoro se to blíží origo. Pevnost a životnost je samozřejmě zachována (silentblok nezničen). Plus-jedno foto s novými prahy z Podolského mostu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Protože jsem ztratil svůj starý svěráček od BMW na dělání odtrhu u svíček, udělal jsem si nový model. Stačily k tomu nějaký zbytky z dílny + matice M14 x 1.25. V minulosti jsem to taky snižoval poklepáváním, ale na svěráčku se mi to líp dělá (i když jen tak cca-jednou za 3 roky, ale stejně).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Protože s laděním nekončím(vlasně začínám
), pořídil jsem nový budík- poměr: palivo-vzduch. Aspoň budu mít bohatost směsi stále na očích. Lambdu zapojím vedle novou-speciálně jen kvůli budíku(stará se nechá stejná). Budík je nějakej průměr, lambdu jsem vzal skoro nejlepší, co je na trhu- je to Bosch LSU 4.9. 0258017025(na tý záleží možná víc, než na budíku). Nechám jí samostatně(jen napájení a signál k budíku). Je to lepší-aspoň se nebudou vzájemně ovlivňovat. Super je taky budík na teplotu spalin. Na ten ještě radši počkám-ty čidla, co se k tomu teď dávají, se prý dost upalují. Takže až budou lepší-kvalitnější čidla do 1300°C-jdu i do dalšího budíku "EGT".

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
EGT čidlo mám obyč čajnu do 1200°C https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4dVjZXLw a už nějaký rok drží. Pokud bys tam takovou teplotu měl, tak už je stejně pozdě 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12788
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Hele a má tahle WB řízení 4,9? Sem někde četl, že to neni jedno jestli controller je na 4,2 nebo 4,9.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Peter.cz: Dík. Jestli máš to EGT čidlo odzkoušený, možná ho vezmu taky
. A nebo něco většího(měřák)-k tý lambdě LSU 4.9, co ukazuje AFR i EGT v jednom.
Urvanej: Jasně, máš pravdu. U Lambdy LSU 4.9 bude zásadní ten chip: Bosch CJ125. Ještě to více nastuduji. Asi bude třeba vzít větší měřák: "ALM"-Wideband Controller - "Accurate Lambda Meter", kterej ten chip CJ125 obsahuje. A využiješ všechny přednosti LSU 4.9 na max.! Nicméně ten lacinější budík zkusím i tak-třeba i jinde, s jinou lambdou.
Perfektní článek, přímo o tomto, je tady: https://ecotrons.com/accurate_lambda_meter/bosch_lsu_49_is_superior_to_lsu_42_sensors/(Ta lambda je dělaná snad přímo pro ladiče!
).
Je to asi obrovský rozdíl-místo skomírajících a blikajících číslic na levném budíku, vidět pravidelnou-rychlou odezvu LSU 4.9, jak ukazuje hodnoty v reálném čase-skoro, jako by ses díval na mapy a měl přehled o možných výkyvech bohatosti směsi.
Jako bonus dávám "art-foto" mé nynější podoby motoru(ať se Whiteblock trochu vizuelně přiblíží Redblocku!
) :

Urvanej: Jasně, máš pravdu. U Lambdy LSU 4.9 bude zásadní ten chip: Bosch CJ125. Ještě to více nastuduji. Asi bude třeba vzít větší měřák: "ALM"-Wideband Controller - "Accurate Lambda Meter", kterej ten chip CJ125 obsahuje. A využiješ všechny přednosti LSU 4.9 na max.! Nicméně ten lacinější budík zkusím i tak-třeba i jinde, s jinou lambdou.
Perfektní článek, přímo o tomto, je tady: https://ecotrons.com/accurate_lambda_meter/bosch_lsu_49_is_superior_to_lsu_42_sensors/(Ta lambda je dělaná snad přímo pro ladiče!

Je to asi obrovský rozdíl-místo skomírajících a blikajících číslic na levném budíku, vidět pravidelnou-rychlou odezvu LSU 4.9, jak ukazuje hodnoty v reálném čase-skoro, jako by ses díval na mapy a měl přehled o možných výkyvech bohatosti směsi.
Jako bonus dávám "art-foto" mé nynější podoby motoru(ať se Whiteblock trochu vizuelně přiblíží Redblocku!

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Tak už konečně dorazil kevlarový rozvoďák Gates T331RB z Anglie (od soukromý osoby). U nás se už bohužel nesežene. I když je ještě vidět jakási stopa na českých e-shopech, všude mi odepisovali, že už se nedodává a dovážet nebude. Takže bohužel, opět- sice trochu dražší- přes Ebay, ale jeden z posledních půjde na moje auto .(Tomu týpkovi, co ho prodával, prej klekla S60 na dálnici. Tak proto ho prej nakonec poslal do světa).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
TAk nakonec beru opravdu širokopásmový měřák na bohatost směsi. Je to kopie SLC Free(od člověka, který to dělá sám doma). Pár lidí tady z fóra už ho taky má (např. peter cz). Půjde zabudovat dovnitř-nalevo od spínače varovných světel (je tam super místo, rozměrově akorát!!!). Menší video, pro představu, jak má rychlou odezvu na plyn ze zapalovače(+proti tomu-moje foukání CO2 pusou).
https://www.youtube.com/watch?v=U9GY9sqncWw
https://www.youtube.com/watch?v=U9GY9sqncWw
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Zdar. Práce na dvojitém, nerez výfuku na T5 jsou v plném proudu. Cílem bylo vytvořit dual, který se na S60I normálně neprodává a udělat si vlastní koncovky v polomatném provedení. Výfuk bude mít průměr 76mm, na konci 100mm koncovky. Koncovky jsou nerez trubky. Délka: 25cm, průměr: 100mm. Na konci okraj zarovnaný soustruhem. Leštěné ručně-papírem č.800 (není problém pastou do lesku). Rezonátory budou ve středu asi 2 za sebou(Turboworks-nerez), aby to nebylo moc hlasité. V pravo bez tlumiče-(málo místa), vlevo průchozí excentr.tlumič. Zvuk očekávám podobný Magnaflow atd... Dokončení cca do měsíce, protože opět nic nestíhám

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
To vypadá brutálně. 



_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12788
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
To ale vypadá slušně... máš aspoň materiál slušnější, nebo to je 304 (1.4301)?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 798
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning
Zdar, je to takovej mix. Nerez 304(hl.tlumiče) a i jiná, která by měla vydržet. Bohužel, na výfuk si musím tak 3 týdny počkat. Moji "TIG"-svářeči mají moc svých věcí, takže nestíhají. No, já mám aspoň čas to ještě doměřit a doladit detaily. Dnes jsem opět měnil downpipy. Jdu na technickou, takže jsem musel dát originál. Na turbu jsem urval poslední 2 šrouby(jedna díra tam zůstala-tam dávám průchozí šroub). Odvrtávat to nebudu, dám tam žabky-něco ve stylu V-band-ale jen kousky. Jinak turbo K24 ještě v relat.dobrém stavu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé