Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 378
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

#151 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Pep »

Proč ne, jak moc jsou znatelný vibrace navíc, např. při stání na volnoběhu?

Jinak tuhle novější verzi uložení jsi zkoušel? Měl jsem totiž za to, že na všech faceliftech už byla tato novější verze místo té kulaté.
Přílohy
1160F0B6-08A1-47D0-9F0B-B9A98F7E407B.jpeg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#152 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Čau! Dík. Tuhle verzi znám, vypadá o dost stabilnější. JInak s tím silentblokem mám zkušenosti takový, že do určitýho krouťáku by tam asi možná vůbec nemusel bejt. Já jsem občas jezdil po městě opatrně i bez něj - bez rozpěrné tyče (většina aut to stejně nemá). Vibrace větší nejsou-leží to hlavně na tom spodním (když dáš ale tento horní v powerflexu, může to trochu ulehčit těm ostatním silentblokům). Spíš se mi auto trochu "rozeskákalo", když jsem tomu naložil při rozjezdech naplno. Pak to skáče, ale to je i jinejma věcma: asfaltem + gumy atd. (možná proto se tenhle slabší hned utrhnul).
Naposledy upravil(a) kishmick dne 31 říj 2021 11:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#153 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Urvanej »

Njn, ty tvoje krouťáky, to jen tak něco neustojí. :good:
Děkuju veřejně za pomoc. :Rose:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#154 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Ahoj! Není zač :lol: ! Byla to jen malá krytka do laku. Až seženu přední podnárazník, můžeš mi přivést i něj. další věc na přelakování-vezmu to najednou - zase šedou č.455 !!! JInak ta vaše XC90 V8 je naživo hodně pěkná. Lak seděl-nebylo to vůbec vyšisovaný od sluníčka !!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#155 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Urvanej »

Hele mě se to asi líbí takhle. Ale děkuju. Až žena zase něco trefí, tak se ozvu :ROFL:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#156 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od raolsa »

Dej tam takovýhle držák a nebudeš řešit praskání. Je od nova volný. https://www.autodilos.cz/autodily/volvo/s60-i-384/2.4-t5-191kw/motor-upevneni-motoru/zaveseni-motoru-61404999

edit: Pep byl rychlejší. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#157 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Čau! Jo, díky moc! Ten bude taky dobrej(asi to bude komplet-jen celý našroubovat). Když už bych si měl ale vybrat mezi: MEYLE-guma (815,-) a POWERFLEX-PU (750,-), beru žlutej Powerflex. Pury jsou asi odolnější-a ještě k tomu lacinější. I když se s tim budu muset trochu prát - odsekávat to - jdu do Powerflexu PFF88-612. Už jenom kvůli tomu, že by mi ten starej-samotnej, kovovej držák zbyl a vyhodil bych to - taky trochu ekologie :D !!!
Podzim21.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#158 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od raolsa »

Dej vědět až budeš shánět táhla. :D
3b9bc55c5aaaed97d989f1daa03c2cdc.jpg
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#159 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Vapik »

Tím už jsi Radku strašil mě, když jsem si odlil tenhle silent na V8 a zatím nic neprasklo, tak možná to bude problém jen na dehtech.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#160 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Držáky jsou dost slabý-prasknout to může. Ale protože už několik let dělám s nerezem(výfuky) atd. Nebyl by pro mě problém udělat si za odpoledne celou - novou, nerezovou, silnější rozpěrnou tyč, s odolnějšíma držákama(která bude třeba úplně bez těch krajních silentbloků atd.). Stejně jsem to kdysi plánoval. Takže se do toho asi stejně pustím...a kdo mě zná, ví, že mám tyhle inovace rád(a většinou je i se zpožděním realizuju :D ).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#161 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od raolsa »

Tak ona ta tyč co tam teď je, není rozpěrná tyč, ale prostě držák motoru, který má utlumit vibrace. :wink:
Rozpěrné tyče musí být pevné a ne chycené na silentblocích.
Zajímavá myšlenka s tou výrobou. :good: Otázka je co by to udělalo s těmi vibracemi do interiéru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#162 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Tak jsem to nakonec zpevnil z gruntu skoro všechno: Tyč jsem trochu zneužil -zafixoval, bude fungovat zároveň jako rozpěrná tyč, udělal jsem nový táhla a nacpal tam ten novej Powerflex. Vlastnosti super! Vibrace-minimální, o dost lepší chování auta do zatáček. Stejně potom koupím(udělám) ještě jednu rozpěrnou tyč-mezi tlumiče. A ten žlutej Powerflex - ten vypadá, že je opravdu doživotní :crazy:
Zpevnění horního uchycení.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#163 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Urvanej píše: 10 srp 2021 08:09 Nejlepší cenovka na spony mi přišla v garance-slavicin.cz. Maji krásně zaoblený hrany.
Musím dát za pravdu Tomášovi(Urvanej). Spony dost dobrá kvalita! :good: Pevnostní spony GBS. Dneska jsem je zkusil na hadici: termostat-chladič. Bral jsem 2x rozměr: 44-47mm (hadice SaabtuninG 1028812).
Spony.jpg
Spony.jpg (124.17 KiB) Zobrazeno 3669 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#164 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Menší úprava Powerflex-silentbloku nad motorem, ke které mě donutili moji známí (prý to dost vibrovalo na volnoběh-což mě se nezdálo). Když to takto upravíte, skoro se to blíží origo. Pevnost a životnost je samozřejmě zachována (silentblok nezničen). Plus-jedno foto s novými prahy z Podolského mostu.
Pury2.jpg
Pury2.jpg (62.06 KiB) Zobrazeno 3578 x
Podolák2.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#165 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Protože jsem ztratil svůj starý svěráček od BMW na dělání odtrhu u svíček, udělal jsem si nový model. Stačily k tomu nějaký zbytky z dílny + matice M14 x 1.25. V minulosti jsem to taky snižoval poklepáváním, ale na svěráčku se mi to líp dělá (i když jen tak cca-jednou za 3 roky, ale stejně).
Svěrák odtrh.jpg
Svěrák odtrh.jpg (106.29 KiB) Zobrazeno 3500 x
Svěrák odtrh2.jpg
Svěrák odtrh2.jpg (126.32 KiB) Zobrazeno 3500 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#166 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Protože s laděním nekončím(vlasně začínám :D ), pořídil jsem nový budík- poměr: palivo-vzduch. Aspoň budu mít bohatost směsi stále na očích. Lambdu zapojím vedle novou-speciálně jen kvůli budíku(stará se nechá stejná). Budík je nějakej průměr, lambdu jsem vzal skoro nejlepší, co je na trhu- je to Bosch LSU 4.9. 0258017025(na tý záleží možná víc, než na budíku). Nechám jí samostatně(jen napájení a signál k budíku). Je to lepší-aspoň se nebudou vzájemně ovlivňovat. Super je taky budík na teplotu spalin. Na ten ještě radši počkám-ty čidla, co se k tomu teď dávají, se prý dost upalují. Takže až budou lepší-kvalitnější čidla do 1300°C-jdu i do dalšího budíku "EGT".
Budík +Lambda.jpg
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#167 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od peter cz »

EGT čidlo mám obyč čajnu do 1200°C https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4dVjZXLw a už nějaký rok drží. Pokud bys tam takovou teplotu měl, tak už je stejně pozdě :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#168 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Urvanej »

Hele a má tahle WB řízení 4,9? Sem někde četl, že to neni jedno jestli controller je na 4,2 nebo 4,9.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#169 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Peter.cz: Dík. Jestli máš to EGT čidlo odzkoušený, možná ho vezmu taky :thumbup: . A nebo něco většího(měřák)-k tý lambdě LSU 4.9, co ukazuje AFR i EGT v jednom.

Urvanej: Jasně, máš pravdu. U Lambdy LSU 4.9 bude zásadní ten chip: Bosch CJ125. Ještě to více nastuduji. Asi bude třeba vzít větší měřák: "ALM"-Wideband Controller - "Accurate Lambda Meter", kterej ten chip CJ125 obsahuje. A využiješ všechny přednosti LSU 4.9 na max.! Nicméně ten lacinější budík zkusím i tak-třeba i jinde, s jinou lambdou.
Perfektní článek, přímo o tomto, je tady: https://ecotrons.com/accurate_lambda_meter/bosch_lsu_49_is_superior_to_lsu_42_sensors/(Ta lambda je dělaná snad přímo pro ladiče! :D ).
Je to asi obrovský rozdíl-místo skomírajících a blikajících číslic na levném budíku, vidět pravidelnou-rychlou odezvu LSU 4.9, jak ukazuje hodnoty v reálném čase-skoro, jako by ses díval na mapy a měl přehled o možných výkyvech bohatosti směsi.

Jako bonus dávám "art-foto" mé nynější podoby motoru(ať se Whiteblock trochu vizuelně přiblíží Redblocku! :D ) :
Motor-Logo.jpg
Motor-Logo.jpg (36.61 KiB) Zobrazeno 3189 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#170 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Tak už konečně dorazil kevlarový rozvoďák Gates T331RB z Anglie (od soukromý osoby). U nás se už bohužel nesežene. I když je ještě vidět jakási stopa na českých e-shopech, všude mi odepisovali, že už se nedodává a dovážet nebude. Takže bohužel, opět- sice trochu dražší- přes Ebay, ale jeden z posledních půjde na moje auto .(Tomu týpkovi, co ho prodával, prej klekla S60 na dálnici. Tak proto ho prej nakonec poslal do světa).
Gates T331RB.jpg
Gates T331RB.jpg (68.54 KiB) Zobrazeno 3160 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#171 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

TAk nakonec beru opravdu širokopásmový měřák na bohatost směsi. Je to kopie SLC Free(od člověka, který to dělá sám doma). Pár lidí tady z fóra už ho taky má (např. peter cz). Půjde zabudovat dovnitř-nalevo od spínače varovných světel (je tam super místo, rozměrově akorát!!!). Menší video, pro představu, jak má rychlou odezvu na plyn ze zapalovače(+proti tomu-moje foukání CO2 pusou).

_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#172 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Zdar. Práce na dvojitém, nerez výfuku na T5 jsou v plném proudu. Cílem bylo vytvořit dual, který se na S60I normálně neprodává a udělat si vlastní koncovky v polomatném provedení. Výfuk bude mít průměr 76mm, na konci 100mm koncovky. Koncovky jsou nerez trubky. Délka: 25cm, průměr: 100mm. Na konci okraj zarovnaný soustruhem. Leštěné ručně-papírem č.800 (není problém pastou do lesku). Rezonátory budou ve středu asi 2 za sebou(Turboworks-nerez), aby to nebylo moc hlasité. V pravo bez tlumiče-(málo místa), vlevo průchozí excentr.tlumič. Zvuk očekávám podobný Magnaflow atd... Dokončení cca do měsíce, protože opět nic nestíhám :crazy:
Dual exhaust S60.jpg
Dual exhaust S60.jpg (103.57 KiB) Zobrazeno 2954 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

f.e.e.t
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1357
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#173 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od f.e.e.t »

To vypadá brutálně.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#174 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od Urvanej »

To ale vypadá slušně... máš aspoň materiál slušnější, nebo to je 304 (1.4301)?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 103
Příspěvky: 715
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#175 Kishmick - S60 2.4 T5 ARD Tuning

Příspěvek od kishmick »

Zdar, je to takovej mix. Nerez 304(hl.tlumiče) a i jiná, která by měla vydržet. Bohužel, na výfuk si musím tak 3 týdny počkat. Moji "TIG"-svářeči mají moc svých věcí, takže nestíhají. No, já mám aspoň čas to ještě doměřit a doladit detaily. Dnes jsem opět měnil downpipy. Jdu na technickou, takže jsem musel dát originál. Na turbu jsem urval poslední 2 šrouby(jedna díra tam zůstala-tam dávám průchozí šroub). Odvrtávat to nebudu, dám tam žabky-něco ve stylu V-band-ale jen kousky. Jinak turbo K24 ještě v relat.dobrém stavu...
Turbo.jpg
Turbo.jpg (89.23 KiB) Zobrazeno 2811 x
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“