Tak po zkouknutí situace jsem nakonec vyndal celé turbo ven. Klapka wastegate na výfukovém housingu už měla vůli jako prase. A taky jsem po rozebrání sacího housingu zjistil, že je ulomený polohovací kolíček a poškozený povrch.
Takže jsem z turba akorát sundal ovladač wastegate a celé ho hodil po psovi.
No, použil jsem housingy z mého úplně původního turba, které jsou v super stavu, turbo složil a hodil do auta.
Auto jede. A jede asi až moc, protože mi to vyhazuje chybu vysokého plnícího tlaku a kolem 4000 otáček to cukne a ztratí tah. Wastegate jsem nastavil (na 12,5 kPa se pohne táhlo - cajk), tam asi problém není, ale nevím jestli jsem nepřehodil hadičky k TCV.
Někde tu je schéma jak to zapojit, ale vzhledem k tomu, že nefunguje vyhledávání tak to nemůžu najít. A ve Vidě je to blbě namalovaný - není poznat kam která hadička vede.
Nemá někdo pořádný obrázek jak to má být zapojené?