Zdravím,pokukuju po nějakém spolehlivém povozu s rozumnou spotřebou a našel jsem 2007 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM s pohonem na CNG.
Na co se zaměřit při nájezdu téměř 290 tis km?
Karoserie a koroze,kde má slabý místa?
Dovoz ze Švédska,vin YV1JV324272624438
Umíte to někdo z vás prolustrovat?
Moc děkuji.
Jirka.
V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Jince
- Vůz: uvažuji o V70 2.5 BI-FUEL
#3 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
Omlouvám se za zdvojený vlákno,ale nic moc info na tom prvním není,tedy krom toho,že to moc nejede a nejsou servisy.
Nebojím se točit motor i přes 5 tisíc,když je to potřeba,rychlost výrazně nepřekračuju 140 mi stačí a servis si dělám sám,až na repas automatu,tady ale není.
Nebojím se točit motor i přes 5 tisíc,když je to potřeba,rychlost výrazně nepřekračuju 140 mi stačí a servis si dělám sám,až na repas automatu,tady ale není.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9900
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
Tak v případě, že bude bez problémů fungovat ten CNG systém (což je právě největší otazník), je to docela spolehlivý automobil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#5 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
Za jak dlouho je třeba vyměnit tlakové nádrže, to by mě zajímalo asi nejvíc. Ta věcička musí ustát tlak 200 barů a není zrovna levná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Jince
- Vůz: uvažuji o V70 2.5 BI-FUEL
#6 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
15-20 let jak kterej výrobce,u tohoto vozu ještě 8,ale dá se prodlužovat revizí s tlakovou zkouškou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#7 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
U Volva od MY2002 je platnost 20 let.dunnst píše:Za jak dlouho je třeba vyměnit tlakové nádrže, to by mě zajímalo asi nejvíc. Ta věcička musí ustát tlak 200 barů a není zrovna levná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#8 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
https://biluppgifter.se/fordon/YV1JV324272624438jirka66 píše:Zdravím,pokukuju po nějakém spolehlivém povozu s rozumnou spotřebou a našel jsem 2007 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM s pohonem na CNG.
Na co se zaměřit při nájezdu téměř 290 tis km?
Karoserie a koroze,kde má slabý místa?
Dovoz ze Švédska,vin YV1JV324272624438
Umíte to někdo z vás prolustrovat?
Moc děkuji.
Jirka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Jince
- Vůz: uvažuji o V70 2.5 BI-FUEL
#9 V70 2.5 BI-FUEL MOMENTUM - koupě
Díky quaero.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek