MOTOR: Výměna termostatu

Nejdříve se podívejte SEM - Již vyřešené problémy

Moderátoři: wickey, Harry

Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
This topic is 3 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od Lachtan »

Nějak na tohle téma přišla řeč a já jsem tvrdil, že je tady o výměně termostatu topik.
Není, jsem kopyto z velryby (opravdu jsem žil v domění, že jsem to sem vloni nebo předloni dával), takže to napravuji :wink:

Komentář k výměně to snad ani nepotřebuje :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ten termostat je origo? A to gum. těsnění je jeho součast? není jako ve 120?

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Je to nějakej Vernet (kupováno v ELITu a měněno 12.2005)
Gumička je součástí.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

postup aplikovatelnej i na benzinove 5 valce volvo :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

wickey píše:postup aplikovatelnej i na benzinove 5 valce volvo :)
5ti válec? To je motor, kterýmu jeden válec nejede??? :roll: :lol:



P.S Mám radost! Už to začíná!
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 06 úno 2007 14:31, celkem upraveno 1 x.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Jarda S40 píše:
wickey píše:postup aplikovatelnej i na benzinove 5 valce volvo :)
ti válec? To je motor, kterýmu jeden válec nejede???
nechapu.. :shock: :?: :?: :idea:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

wickey píše:
Jarda S40 píše: 5ti válec? To je motor, kterýmu jeden válec nejede???
nechapu.. :shock: :?: :?: :idea:
Jsem ti to upravil!

P.S. Už ale fakt brzo! :wink:
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 06 úno 2007 14:38, celkem upraveno 1 x.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

si delej legracky :twisted:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 01 pro 2005 19:31
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

Jelikoz mi tvrdily, ze je nutne ho vymenit taky jsem menil termostat. Vymenit ho bylo nutne cely, tedy vcetne domecku. Cena me dost prekvapila, protoze to byl original od Renaultu. Stalo to neco kolem trech a pul tisice a to jeste bez montaze. Nemate s tim nekdo zkusnost? Porad se mi to zda dost drahy na to, ze je v tom jen pero a nejake tesneni- Pricina byla popraskana drazka kolem termostatu, do ktere zapada tesneni. Martin
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

ja som ho menil tiez, nepamatam si presnu cenu ale urcite to bolo pod 500,- mozno dokonca pod 200,- ... termostat s gumickou...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od killer »

pokousel se to uz nekdo menit u S60?
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

uhe83 S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 16 led 2008 00:06
Bydliště: Myjava SR

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od uhe83 S40 »

Tak mam na vas jeden dotaz neviete, na akej stranke by som si pozrel a ked tak aj objednal termostat na moje Volvo???vsetky potrebne info mate v podpise...


vopred vdaka
_________________
Volvo S40, 1998, 1.6 16V, 77kW
motor 1588ccm B4184S - 5500 ot, manual MT/5

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od Peťo-goalie »

uhe83 S40 píše:Tak mam na vas jeden dotaz neviete, na akej stranke by som si pozrel a ked tak aj objednal termostat na moje Volvo???vsetky potrebne info mate v podpise...


vopred vdaka
viem elit.sk to mas podla mna najlepsie maju pobocky skoro vsade a stoji tam cca 300SK vymnis si to sam a ked Ti nepojde vypnut tu kontrolku na service tak sa mozme dohodnut a ja Ti ju vypnem na najblizsich 20tis km

uhe83 S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 16 led 2008 00:06
Bydliště: Myjava SR

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od uhe83 S40 »

goalie píše: viem elit.sk to mas podla mna najlepsie maju pobocky skoro vsade a stoji tam cca 300SK vymnis si to sam a ked Ti nepojde vypnut tu kontrolku na service tak sa mozme dohodnut a ja Ti ju vypnem na najblizsich 20tis km

Tak ten Elit som pozrel, ale nieco mi tam nesedi...podla technicaku mam v aute typ motora - B 4184 S - ale na tej stranke sa montuje iba do 1.8...a v 1.6, ako mam ja je - B 4164 S - tak neviem, ako je to mozne...
Tak cena je asi vacsia, ako ked si ho kupoval ty...(371,00 SKK (s DPH 441,49 SKK) ), ale to je v poho..najblizsie zastupenie je v TT a to nemam moc daleko..Inak dik za radu...maju tam dobre vecy a celkom aj lacne...Ale neviem tam najst bocak, ako sa tu nazyva...akosi mi prestava svietit...a neviem, ci je to len kontaktom, alebo ziarovkou...ale asi dam radsej nove, len neviem, kde ho zohnat...
A veru mozme sa dohodnut s tym SERVISOM...lebo uz ma to normalne vytaca...!!! Budem ti povdacny... :tlesk:

Tak zatial VDAKA!!!....
Naposledy upravil(a) uhe83 S40 dne 18 led 2008 00:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo S40, 1998, 1.6 16V, 77kW
motor 1588ccm B4184S - 5500 ot, manual MT/5

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 797
Registrován: 29 kvě 2006 18:10
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od libre »

uhe83 S40 píše:Tak ten Elit som pozrel, ale nieco mi tam nesedi...podla technicaku mam v aute typ motora - B 4184 S - ale na tej stranke sa montuje iba do 1.8...a v 1.6, ako mam ja je - B 4164 S - tak neviem, ako je to mozne...
B - benzín, 4 - počet válců, 16 / 18 - objem motoru, 4 - počet ventilů na válec
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od Peťo-goalie »

uhe83 S40 píše:
goalie píše: viem elit.sk to mas podla mna najlepsie maju pobocky skoro vsade a stoji tam cca 300SK vymnis si to sam a ked Ti nepojde vypnut tu kontrolku na service tak sa mozme dohodnut a ja Ti ju vypnem na najblizsich 20tis km

Tak ten Elit som pozrel, ale nieco mi tam nesedi...podla technicaku mam v aute typ motora - B 4184 S - ale na tej stranke sa montuje iba do 1.8...a v 1.6, ako mam ja je - B 4164 S - tak neviem, ako je to mozne...
Tak cena je asi vacsia, ako ked si ho kupoval ty...(371,00 SKK (s DPH 441,49 SKK) ), ale to je v poho..najblizsie zastupenie je v TT a to nemam moc daleko..Inak dik za radu...maju tam dobre vecy a celkom aj lacne...Ale neviem tam najst bocak, ako sa tu nazyva...akosi mi prestava svietit...a neviem, ci je to len kontaktom, alebo ziarovkou...ale asi dam radsej nove, len neviem, kde ho zohnat...
A veru mozme sa dohodnut s tym SERVISOM...lebo uz ma to normalne vytaca...!!! Budem ti povdacny... :tlesk:

Tak zatial VDAKA!!!....
Neviem co si na ELite videl ale ja som ho tam kupoval a pokial viem tak termostaty su vo vs benzinakoch a mozno aj diesloch identicke. Nezalezi na vykone motora

uhe83 S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 16 led 2008 00:06
Bydliště: Myjava SR

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od uhe83 S40 »

Tak teda vdaka vsetkym a hlavne tebe goalie, za informacie...Termostat je vymeneny a teplota v aute je konecne prijemna :palec: ..Vykurene je skoro hned a uz dokonca musim aj teplotu znizovat :D
Tak teda VDAKA...
_________________
Volvo S40, 1998, 1.6 16V, 77kW
motor 1588ccm B4184S - 5500 ot, manual MT/5

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od moby »

goalie píše: ...a pokial viem tak termostaty su vo vs benzinakoch a mozno aj diesloch identicke. Nezalezi na vykone motora
to sa dost mýliš...napr. do VW golf 1 1,6D sa dávali dva druhy termostatov - s otváracou teplotou 80 a 87°C...u V40 maju všetky benzíny otváraciu teplotu 92°C a ropáci 89°C.. a to neviem o teplote plného otvorenia. u golfa to bolo niečo okolo 104 alebo až 107°C
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od Peťo-goalie »

moby píše:
goalie píše: ...a pokial viem tak termostaty su vo vs benzinakoch a mozno aj diesloch identicke. Nezalezi na vykone motora
to sa dost mýliš...napr. do VW golf 1 1,6D sa dávali dva druhy termostatov - s otváracou teplotou 80 a 87°C...u V40 maju všetky benzíny otváraciu teplotu 92°C a ropáci 89°C.. a to neviem o teplote plného otvorenia. u golfa to bolo niečo okolo 104 alebo až 107°C
Myslel som u vs benzinovych motoroch rovnake a u vs dieslovych motoroch rovnake-samozrejme ze benzin neni diesel

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od moby »

goalie píše:
moby píše: to sa dost mýliš...napr. do VW golf 1 1,6D sa dávali dva druhy termostatov - s otváracou teplotou 80 a 87°C...u V40 maju všetky benzíny otváraciu teplotu 92°C a ropáci 89°C.. a to neviem o teplote plného otvorenia. u golfa to bolo niečo okolo 104 alebo až 107°C
Myslel som u vs benzinovych motoroch rovnake a u vs dieslovych motoroch rovnake-samozrejme ze benzin neni diesel
upss...asi som ta potom zle pochopil :oops: ...ospravedlňujem sa ;-)
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

tomast33
Offline
Příspěvky: 52
Registrován: 13 srp 2009 07:24
Vůz: V 40 1,8 2003
Bydliště: Neznašov

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od tomast33 »

Je třeba to potom nějak odvzdušnit??? A jak?
Mě se hladina ve vyrovnávací nádobce pořád nějak hýbe. Jednou je tam po dojetí přesně na horní rysce a podruhé je nádobka skoro plná. Čím to může být?
V oleji noc není,ve vodě nic není,nikde nic neteče.
_________________
Vlastním V40 1,8 90kW r.v. 2004 motor B4184 S2

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud tiu to netlakuje, nebo nedělé i jiné divy, tak bude špatný přetlakový ventil expanzky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

tomast33
Offline
Příspěvky: 52
Registrován: 13 srp 2009 07:24
Vůz: V 40 1,8 2003
Bydliště: Neznašov

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od tomast33 »

Ten ventil je přímo ve víčku nádobky???
_________________
Vlastním V40 1,8 90kW r.v. 2004 motor B4184 S2

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od jarek.krizan »

jj :good:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: MOTOR: Výměna termostatu

Příspěvek od jogin3 »

Tak ja sem vcera menil termostat. Jenom sem chtel rict, ze ten original vypada uplne jinak jak ten z druhovyroby a ke vsemu je tak o polovinu vetsi a ma pozlacene casti toho termostatu a stoji o par korun draz ja za nej dal v Dekomu 500Kc. Tkaze se ani snad tu nahrazku nevyplati kupovat, pac oproti originalu je to kousicek plisku.

stejne me to nepomohlo mam vcudu cidlo teploty :crazy: :ROFL: :O:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
This topic is 3 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „FAQ - Jak na to“