Vysoka kourivost D5252T

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#26 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od ms231 »

Ajo, pardon. Neudelas s ni zadnou paradu :oops:
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#27 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od imrija »

Krumpl píše:Parada, pokud to ted v servise nedopadne, mohl bych si ji pujcit aspon na otestovani? ja mam automat a ten ma svou vlastni ridici jednotku. takze v centralni ridici jednotce by rozdil byt nemusel
Jasně, kdyžtak se pak připomeň do SZ.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 329
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pohjola

#28 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Ykka »

Krumpl píše:Je to trosku OT, ale jakou kdo pouzivate diagnostiku? Je tu nekdo, kdo pouziva neco jineho nez VOL-FCR? Chtel bych si koupit nejakou hardware krabicku, tak me zajima, jestli mate nekdo zkusenosti. Uz me nebavi ladeni kradenych verzi VOL-FCR. mam jich v notasu nekolik verzi a ted mi nefunguje ani jedna
Ve Volvu jsme na to měli tehdy takovou ruční čtečku s dvouřádkovým displejem a musely se v tom ještě měnit zásuvné paměti podle typu auta a toho, jaká jednotka se načítala. Na aktivaci dodatkových funkcí, jako je tempomat a palubní počítač, bylo nutné vyžádat číselné heslo od výrobce. To zařízení bylo spolehlivé, ale předpokládám, že se nikdy běžně neprodávalo, takže jedině zkoušet nějaké moderní náhrady.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#29 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

Ykka píše:
Krumpl píše:Je to trosku OT, ale jakou kdo pouzivate diagnostiku? Je tu nekdo, kdo pouziva neco jineho nez VOL-FCR? Chtel bych si koupit nejakou hardware krabicku, tak me zajima, jestli mate nekdo zkusenosti. Uz me nebavi ladeni kradenych verzi VOL-FCR. mam jich v notasu nekolik verzi a ted mi nefunguje ani jedna
Ve Volvu jsme na to měli tehdy takovou ruční čtečku s dvouřádkovým displejem a musely se v tom ještě měnit zásuvné paměti podle typu auta a toho, jaká jednotka se načítala. Na aktivaci dodatkových funkcí, jako je tempomat a palubní počítač, bylo nutné vyžádat číselné heslo od výrobce. To zařízení bylo spolehlivé, ale předpokládám, že se nikdy běžně neprodávalo, takže jedině zkoušet nějaké moderní náhrady.
To stejny maji asi i v T6R. A cim jste dohravali novej Firmware?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#30 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

Krumpl píše:
Krumpl píše:Odvezl jsem auto k doktorovi a mam takovy divny pocit, posledne tu stalo 10 mesicu...
Obrázek
Tak vám nevím.
Telefonát ve středu - přijeďte v pátek ráno, kouknem na to.
Přijedu v pátek ráno - na stojanu je auto ze včerejška, kouknem na to po obědě, ZAVOLÁME odpoledne.
VOLÁM na konci pracovní doby - ještě na to nikdo nekoukal...
To je tak smutný... A začíná víkend.

Není tu plyyyz někdo v PHA a okolí, kdo by mi změřil tlaky a popřípadě dal i radu? Rád i zaplatím
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#31 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od imrija »

Najdi si lepší servis. Naposledy jsem čekal 3 měsíce na výměnu oleje, která mě stála 9000kč. To byla poslední kapka. Od té doby jezdim k Radkovi, nebo si věci na autě zkouším dělat sám, a silně se to vyplatilo.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#32 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

imrija píše:Najdi si lepší servis. Naposledy jsem čekal 3 měsíce na výměnu oleje, která mě stála 9000kč. To byla poslední kapka. Od té doby jezdim k Radkovi, nebo si věci na autě zkouším dělat sám, a silně se to vyplatilo.
No jo, kdyz ja tu mam desetiletou historii a s panem Jirickou jsem se vzdy nejak domluvil.
A a hlavne jsem jich po praze uz par vyzkousel a vzdy havarie.
toto auto mam na hrani, takze si chci vse delat sam, jen kupovat sadu na odtlakovani motoru se mi zrovna nechce. A navic to je motor od nich kterej mi tam davali oni...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#33 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

Procitam fora, koukam na YT, ptam se mechaniku.... a vychazi mi toto, opravte me jestli se mylim.
Je to sedomodrej kour, takze by to mel byt olej. Ten se tam muze dostat prez sani, takze turbo (zrepasly) nebo odvetrani klikovky (tam mam odlucovac oleje s pruhlednyma trubkama a cisto), nebo fouklym tesnenim pod hlavou (ta byla sundana a pretesnena), nebo prasklou hlavou (doufam ze ne, kdyz to kontrolovali) a nebo pres pisty v pripade problemu s krouzkama, coz by se melo projevit pri testu tlaku. To je jediny, kam jsem se jeste nedostal.
Co je ale zajimavy, ta intenzita koureni se meni. Od toho, co jsem to v lednu vyzvedl v servise, tak jsem najel asi 700 kilaku a dvakrat behem te doby, kdyz jedu kadla kadla, tak jsem dosahl stavu, ze to nekourilo temer vubec. Huli to jen kdyz to trosku trapim. Asi. Cely se to chova nejak divne. Videl jsem motory v mnohem horsim stavu, prasklej pist a tak a nehulily jako ta ma nevdecna svine. Ted jsem videl video, kde robert nalil do valce vicko oleje pri testu tlaku a rikal, ze na volnobeh to prestane hulit za 5 minut, csechne olej se spali. Tak proc mi ta svine huli 700 kilaku? A olej nemizi :D kdyz, tak minimalne.

A druhej dotaz, je nejakej rozdil mezi olejouvou vanou a množstvím naplne v 2.5tdi u 850ky a u V70I? Nemuze to byt takova prkotina, ze mam motor ze 70ky ale tycku na mereni mam mou puvodni z 850ky? Moc oleje, moc tlaku a tlaci se kam nema...

Kuwa, ja uz vazne nevim :)
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 76
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: 850 TDI manuál, černá
Bydliště: Praha, Jihlava

#34 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od zzabak »

Krumpl píše:Procitam fora, koukam na YT, ptam se mechaniku.... a vychazi mi toto, opravte me jestli se mylim.
Je to sedomodrej kour, takze by to mel byt olej. Ten se tam muze dostat prez sani, takze turbo (zrepasly) nebo odvetrani klikovky (tam mam odlucovac oleje s pruhlednyma trubkama a cisto), nebo fouklym tesnenim pod hlavou (ta byla sundana a pretesnena), nebo prasklou hlavou (doufam ze ne, kdyz to kontrolovali) a nebo pres pisty v pripade problemu s krouzkama, coz by se melo projevit pri testu tlaku. To je jediny, kam jsem se jeste nedostal.
Co je ale zajimavy, ta intenzita koureni se meni. Od toho, co jsem to v lednu vyzvedl v servise, tak jsem najel asi 700 kilaku a dvakrat behem te doby, kdyz jedu kadla kadla, tak jsem dosahl stavu, ze to nekourilo temer vubec. Huli to jen kdyz to trosku trapim. Asi. Cely se to chova nejak divne. Videl jsem motory v mnohem horsim stavu, prasklej pist a tak a nehulily jako ta ma nevdecna svine. Ted jsem videl video, kde robert nalil do valce vicko oleje pri testu tlaku a rikal, ze na volnobeh to prestane hulit za 5 minut, csechne olej se spali. Tak proc mi ta svine huli 700 kilaku? A olej nemizi :D kdyz, tak minimalne.

A druhej dotaz, je nejakej rozdil mezi olejouvou vanou a množstvím naplne v 2.5tdi u 850ky a u V70I? Nemuze to byt takova prkotina, ze mam motor ze 70ky ale tycku na mereni mam mou puvodni z 850ky? Moc oleje, moc tlaku a tlaci se kam nema...

Kuwa, ja uz vazne nevim :)
Hele pokud by ti to pomohlo, tak muzes ten tvuj cmoud porovnar s moji 850, kterou mam jedenact let a uplne bezkourova taky za studena neni. S T6R nemam uplne pozitivni zkušenost a deset let tam nejezdím a nepojedu. Jsem pripadne v Bubenci. Na vycteni zakladnich veci mam funkcni elm327 a apku pro 850, funguje.
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 128
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
Bydliště: krušovice

#35 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od red baron »

Krumpl píše:Procitam fora, koukam na YT, ptam se mechaniku.... a vychazi mi toto, opravte me jestli se mylim.
Je to sedomodrej kour, takze by to mel byt olej. Ten se tam muze dostat prez sani, takze turbo (zrepasly) nebo odvetrani klikovky (tam mam odlucovac oleje s pruhlednyma trubkama a cisto), nebo fouklym tesnenim pod hlavou (ta byla sundana a pretesnena), nebo prasklou hlavou (doufam ze ne, kdyz to kontrolovali) a nebo pres pisty v pripade problemu s krouzkama, coz by se melo projevit pri testu tlaku. To je jediny, kam jsem se jeste nedostal.
Co je ale zajimavy, ta intenzita koureni se meni. Od toho, co jsem to v lednu vyzvedl v servise, tak jsem najel asi 700 kilaku a dvakrat behem te doby, kdyz jedu kadla kadla, tak jsem dosahl stavu, ze to nekourilo temer vubec. Huli to jen kdyz to trosku trapim. Asi. Cely se to chova nejak divne. Videl jsem motory v mnohem horsim stavu, prasklej pist a tak a nehulily jako ta ma nevdecna svine. Ted jsem videl video, kde robert nalil do valce vicko oleje pri testu tlaku a rikal, ze na volnobeh to prestane hulit za 5 minut, csechne olej se spali. Tak proc mi ta svine huli 700 kilaku? A olej nemizi :D kdyz, tak minimalne.

A druhej dotaz, je nejakej rozdil mezi olejouvou vanou a množstvím naplne v 2.5tdi u 850ky a u V70I? Nemuze to byt takova prkotina, ze mam motor ze 70ky ale tycku na mereni mam mou puvodni z 850ky? Moc oleje, moc tlaku a tlaci se kam nema...

Kuwa, ja uz vazne nevim :)
Ahoj zítra ti měrku oleje na 850 změřím jestli chces. Minimálně nejde vzít měrku z 850 a dát jí do V70II Tdi to jsem zkusil.
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#36 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

red baron píše:
Krumpl píše:Procitam fora, koukam na YT, ptam se mechaniku.... a vychazi mi toto, opravte me jestli se mylim.
Je to sedomodrej kour, takze by to mel byt olej. Ten se tam muze dostat prez sani, takze turbo (zrepasly) nebo odvetrani klikovky (tam mam odlucovac oleje s pruhlednyma trubkama a cisto), nebo fouklym tesnenim pod hlavou (ta byla sundana a pretesnena), nebo prasklou hlavou (doufam ze ne, kdyz to kontrolovali) a nebo pres pisty v pripade problemu s krouzkama, coz by se melo projevit pri testu tlaku. To je jediny, kam jsem se jeste nedostal.
Co je ale zajimavy, ta intenzita koureni se meni. Od toho, co jsem to v lednu vyzvedl v servise, tak jsem najel asi 700 kilaku a dvakrat behem te doby, kdyz jedu kadla kadla, tak jsem dosahl stavu, ze to nekourilo temer vubec. Huli to jen kdyz to trosku trapim. Asi. Cely se to chova nejak divne. Videl jsem motory v mnohem horsim stavu, prasklej pist a tak a nehulily jako ta ma nevdecna svine. Ted jsem videl video, kde robert nalil do valce vicko oleje pri testu tlaku a rikal, ze na volnobeh to prestane hulit za 5 minut, csechne olej se spali. Tak proc mi ta svine huli 700 kilaku? A olej nemizi :D kdyz, tak minimalne.

A druhej dotaz, je nejakej rozdil mezi olejouvou vanou a množstvím naplne v 2.5tdi u 850ky a u V70I? Nemuze to byt takova prkotina, ze mam motor ze 70ky ale tycku na mereni mam mou puvodni z 850ky? Moc oleje, moc tlaku a tlaci se kam nema...

Kuwa, ja uz vazne nevim :)
Ahoj zítra ti měrku oleje na 850 změřím jestli chces. Minimálně nejde vzít měrku z 850 a dát jí do V70II Tdi to jsem zkusil.
To bys byl hodnej. Protoze ja tam mam danou jak trubku tak tycku z myho staruho motoru.
Jestli by me spis nemela zajimat delka toho co tam ma byt, delka tycky a trubky z V70I
A vyfot mi plyz i vanu, me se zda, ze takovou jakou mam ted jsem driv nemel
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#37 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

Tak v T6R prave priznali, ze jeden valec nema kompresi. Ted co s tim, vzdat ten projekt a zapalit to nebo cekat dalsi pulrok, nez se mi vrati s jinym motorem? A nebo si ho vymenit sam?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#38 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od ms231 »

Achjo. To je fakt boj s tema servisama..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#39 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od simons93 »

Takže i přes výslovný zadání, aby motor rozebrali a zkontrolovali, než půjde do auta se na to vysrali? Co na to říct...snad jen že do tohodle servisu nedávat ani koloběžku.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#40 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

simons93 píše:Takže i přes výslovný zadání, aby motor rozebrali a zkontrolovali, než půjde do auta se na to vysrali? Co na to říct...snad jen že do tohodle servisu nedávat ani koloběžku.
Ja si spis myslim, ze motor byl zkontrolovanej dobre, mel to v rukách i Patocka, ale ten co ho tam daval to posral. Mel jsem mimo jine spatne udelany rozvody, vackovka se zpozdovala o zhruba 5stupnu. Sice nevim, kolik musi byt posunuti aby se to potkalo, ale 5stupnu uz se mi zda dost. Vzdy je chyba v lidech, a na toto nasadili nejakyho brigádníka...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#41 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Zeb »

Tak to jsem zvědav, jak se k tomu postaví. Já byl vždy s reklamacemi v T6R úspěšný a chybu napravili na vlastní náklady bez remcání a jakéhokoliv vykrucování. Držím palce, ať to u tebe dopadne stejně.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#42 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

Zeb píše:Tak to jsem zvědav, jak se k tomu postaví. Já byl vždy s reklamacemi v T6R úspěšný a chybu napravili na vlastní náklady bez remcání a jakéhokoliv vykrucování. Držím palce, ať to u tebe dopadne stejně.
Zatim stejna zkusenost, takze dam vedet, jak tentokrat
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#43 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

A já jsem v okolí za pitomce když si na každou "odbornější" práci kupuju přípravky, stahováky a sháním postupy (viz. nedávné peripetie s C-Maxem).
Tohle je přesně ono proč si chci všechno radši opravit sám. To bys brečel.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#44 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

z-d-e-n-a píše:A já jsem v okolí za pitomce když si na každou "odbornější" práci kupuju přípravky, stahováky a sháním postupy (viz. nedávné peripetie s C-Maxem).
Tohle je přesně ono proč si chci všechno radši opravit sám. To bys brečel.
No jo, tak ja si presne na to i to auto koupil, ze si s nim budu hrat sam. Ale loni, je to presne rok a dva tydny ;o) jsem si myslel, ze s tim autem pojedu do francie a docela me hnal cas, tak jsem to nechal vymenit v servise. Nejak nestihli termin a ja stejne musel jet necim jinym, tak pak zajem poklesnul. Ted se tomu venuju od ledna a po vylouceni vseho jsem se opet vratil na zacatek a ukazalo se, ze motor byl od startu v pitchi. takze ted bych rad, aby to za co jsem zaplatil bylo konecne uspokojive naplneno. A stale tak nejak doufam, ze i bude ;o) Jinak s tim co ted vim a co uz jsem si vyzkousel, bych si to udelal radsi sam, vybaveni i prostor na to mam... Na zbytek je YT
Ale jeste jsem neopustil motorovej prostor a uz se blizim ke kilu... pak jeste podvozek, interier, lak... Jeste ze nemam ani zenu ani dite :D
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#45 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od imrija »

Krumpl píše: ...ze si s nim budu hrat sam ... Jeste ze nemam ani zenu ani dite :D
Neves hlavu, my nechali na poprve V70 taky v servisu a stalo nas to 9000kc za vymenu oleje, malem potkany motor, poskozene turbo a 3 mesice bez auta :wink:


Update: koukam ze uz jsem to tady jednou psal. No nevadi, tak je to tu 2x :D
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

safy

#46 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od safy »

Ani bych se na takový servis zvysoka nevy........al.Kup si motor nech ho namontovat nějakému malému servisu a budeš jezdit.Já kdybych po potkání motoru loni v květnu čekal na ten xindl ve značkovém servisu,do dneška budu chudší o desítky tisíc a rozhodně bych ještě nejezdil. https://allegro.pl/oferta/silnik-volvo-v70-1996-2000-2-5tdi-d5252t-7673333898

Offline
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#47 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Krumpl »

safy píše:Ani bych se na takový servis zvysoka nevy........al.Kup si motor nech ho namontovat nějakému malému servisu a budeš jezdit.Já kdybych po potkání motoru loni v květnu čekal na ten xindl ve značkovém servisu,do dneška budu chudší o desítky tisíc a rozhodně bych ještě nejezdil. https://allegro.pl/oferta/silnik-volvo-v70-1996-2000-2-5tdi-d5252t-7673333898
polsky silnik za 11601,6792 Kc??? :D :D :D
tak blbej nejsem ani ja :D
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#48 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Čus využiju tohohle tématu.
Řešil jsem to již několikrát. Občas se mi stane, když je venku hnusně vlhko a zima jak dnes - konkretně 4°C nad nulou, že nastartuji a auto kouří a kouří poměrně dost dlouho, do doby než se ohřeje motor. Barva kouře světlá a lehce namodralá.
Viz video: https://photos.app.goo.gl/VM8PLggKgybVrq3w8

V autě je catch tank, motor nebere olej, předvstřik je téměř přesně na polovinu rozmezí. V létě jsem měnil čidlo teploty vody u vstřikovačů, vstřikovače čištěné roztokem téměř čistého zimního VIFu (2 plechovky), v autě je nový starter - pro sichr, filtry atd... starám se o to jak nejlépe umím.
Stage 1, Egr off

Olej mizí jen lehoučce do catch tanku, přes turbo projde naprosté minimum. Fridex nemá olejová oka, pod víčkem oleje není emulze.

Důvod proč to auto dělá a řešení?

V plánu je vyndání a vyčištění a kontrola vstřikovačů.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#49 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od karelvolvo »

Myslím že je to naprosto normální nevrtal bych do toho ! Zrovna včera jsem si všiml na své 460-ce nastartuji nenechávám klepat volnoběh hned jedu pijánko 1234 asi po 2,5 km končí obec potáhnu čtverku dám pět a vidím v zrcátku takový kouř jak popisuješ ale rozplývá se takže je to vodní pára
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1136
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#50 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Tohle není vodní pára, je to světlý lehoučce namodralý kouř.
Dělá to jen někdy, když je venku vlhko a hnus a dokud motor nemá 90 stupňů.

Naopak většinu času to startuje na drc, i když je venku -19 (minulou zimu) absolutně bez kouře i studený motor.

Proč? Co je jinak? Jaký je důvod k tomu, aby to takhle kouřilo? Vlhký vzduch? Predvstrik, co nepočítá s vlhkým vzduchem? Nebo proč?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“