Erko nestartuje
- Autor
- Zpráva
#1 Erko nestartuje
Prosím o radu.
Manželka včera chtěla odjet s Modřinou, ale po nastartování prý mělo auto divnej zvuk, tak to zase chípla a vzala si Blacka.
Když jsem to šel asi za hodinu vyzkoušet, tak už jsem nenastartoval.
Nejdřív to mělo aspoň snahu a párkrát to baflo. Později už jen točil startér.
VIDA mi načetla chyby ECM-261A a ECM-280A.
Čím začít?
Logicky mi vychází že tam nejde benzín a měl bych začít čerpadlem a tlakem paliva.
Kolik by tam mělo být? Nějakej další nápad?
Kdyby to bylo lambdou, nebo váhou vzduchu, tak by to mělo jít nastartovat ne?
Manželka včera chtěla odjet s Modřinou, ale po nastartování prý mělo auto divnej zvuk, tak to zase chípla a vzala si Blacka.
Když jsem to šel asi za hodinu vyzkoušet, tak už jsem nenastartoval.
Nejdřív to mělo aspoň snahu a párkrát to baflo. Později už jen točil startér.
VIDA mi načetla chyby ECM-261A a ECM-280A.
Čím začít?
Logicky mi vychází že tam nejde benzín a měl bych začít čerpadlem a tlakem paliva.
Kolik by tam mělo být? Nějakej další nápad?
Kdyby to bylo lambdou, nebo váhou vzduchu, tak by to mělo jít nastartovat ne?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#2 Erko nestartuje
S vadnou váhou vzduchu (popř. i odpojenou váhou) se dá nastartovat určitě, tím to nebude. Ozkoušeno na mém erku
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 Erko nestartuje
Ani jedno by na start nemelo mit vliv.
Vaha urcite ne, tu (zjednodusene receno) do 100km/h ani nepoznas, ze mas odpojenou.
Dokazal bych si prestavit treba rozesraty Long Fuel Trim treba kvuli lambade...
Zkus alespon na 15min odpojit baterku... Pak bych teprve zkoumal dal...
Vaha urcite ne, tu (zjednodusene receno) do 100km/h ani nepoznas, ze mas odpojenou.
Dokazal bych si prestavit treba rozesraty Long Fuel Trim treba kvuli lambade...
Zkus alespon na 15min odpojit baterku... Pak bych teprve zkoumal dal...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 Erko nestartuje
A čerpadlo je slyšet po zapnutí klíčku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#5 Erko nestartuje
Z mojí zkušenosti na T5 ce kolik máš paliva?
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 Erko nestartuje
Hehe, je pravda, ze predevcirem, sem musel taky mladou o 2m popotlacit,Pišta... píše:Z mojí zkušenosti na T5 ce kolik máš paliva?
pacz to stalo dost nesikovne na krivo, ze to neslo nastartovat a na rovine jeste ani nesvitila rezerva
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#7 Erko nestartuje
Pokud mas awd a v nadrzi neni mnoho benzinu mohlo odejit "precerpavaci" cerpadlo... U awd sou v nadrzi 2
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#8 Erko nestartuje
Internet říká že by to mohl být i MAF https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=120656
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
#9 Erko nestartuje
Přijde mi že ho slyším, ale zavrčí mi při zároveň taková vifikundace co dal Španěl do přihrádky na ten monitor co mám na stropě, tak si nejsem úplně jistej.peter cz píše:A čerpadlo je slyšet po zapnutí klíčku?
Až přijdu z práce, tak vyndám podlahu v kufru a budu poslouchat.
Mám tam asi 30 litrů.Pišta... píše:Z mojí zkušenosti na T5 ce kolik máš paliva?
Jasně MAF to může být taky, ale neměla by to být t příčina proč to nestartuje.spy píše:Internet říká že by to mohl být i MAF
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1315
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#10 Erko nestartuje
ja by som skusil naatartovat na sprej ak chyti tak nejde palivo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#11 Erko nestartuje
taky jsem jednou nestartoval a příčinou bylo, že se přítel imobilizér postavil proti mě.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#12 Erko nestartuje
Tak Modřina žije.
Akorát tedy nevím proč stávkovala.
Šli jsme postupně po kabelech, čerpadlo dávalo, tlak jsem neměl čím změřit, ale z ventilku na palivový liště to stříkalo. Odpojil jsem baterku a počkal.
Pak zkušební startování.
Nejdřív se tomu nechtělo, jen to párkrát baflo.
Na třetí pokus motor chytnul asi na 4 válce. Nepravidelnej chod.
Z vejfuku musel vylítnul slušnej bordel. Všechno za autem od sazí.
Další start už v pohodě. Motor běží hladce.
Byl jsem to projet a při plným plynu to občas cukne, což vypadá na tu váhu, případně lambdu.
Na to se teď zaměřím a doufám že se stávka nebude opakovat.
Zejtra ještě jednou napíchnu na VIDU (po včerejšku mám vyflákanej noťas).
Akorát tedy nevím proč stávkovala.
Šli jsme postupně po kabelech, čerpadlo dávalo, tlak jsem neměl čím změřit, ale z ventilku na palivový liště to stříkalo. Odpojil jsem baterku a počkal.
Pak zkušební startování.
Nejdřív se tomu nechtělo, jen to párkrát baflo.
Na třetí pokus motor chytnul asi na 4 válce. Nepravidelnej chod.
Z vejfuku musel vylítnul slušnej bordel. Všechno za autem od sazí.
Další start už v pohodě. Motor běží hladce.
Byl jsem to projet a při plným plynu to občas cukne, což vypadá na tu váhu, případně lambdu.
Na to se teď zaměřím a doufám že se stávka nebude opakovat.
Zejtra ještě jednou napíchnu na VIDU (po včerejšku mám vyflákanej noťas).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Erko nestartuje
Jak máš starý pal. filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#14 Erko nestartuje
Právě jsem zjistil že ho předchozí majitel neměnil.
To by mohlo bejt ono.
Určitě ho vyměním.
Jestli se nemejlím, tak je vzadu u nádrže?
To by mohlo bejt ono.
Určitě ho vyměním.
Jestli se nemejlím, tak je vzadu u nádrže?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#15 Erko nestartuje
Jojo je tam pristup jak k penezum u awd verze
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#16 Erko nestartuje
Možná kravina, ale co špatný benzín? Jako natankoval Chase do Céčka.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#17 Erko nestartuje
Ani nevím kde jsem naposledy tankoval.
Buď to bylo u Benziny, nebo Shell. Každopádně jsem ale bral plnou a 40 litrů jsem vyjel.
Kdyby byl problém v benzínu, tak to zlobí dřív.
Buď to bylo u Benziny, nebo Shell. Každopádně jsem ale bral plnou a 40 litrů jsem vyjel.
Kdyby byl problém v benzínu, tak to zlobí dřív.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#18 Erko nestartuje
Tak to vypadá na podobný syndrom, trochu se přiživím.
T5 pozorování u mě:
Nestartovalo- odtah na laně do Civa trans, diagnostika mlčí auto tam nastartovalo na cvrnk...
Nestartovalo- Diagnostika O5 nic , auto zaparkované malinko z kopečka čumákem dolů. Dolití ccca 10l benzínu chytlo na poprvé, z výfuku divnej smrad cca 10 vteřin pak vše OK.
Po výměně rozvodů, žádný improvizace originál.A za cca dva měsíce po razantním sešlápnutí plynu, auto škubne pak vystřelí a jede jak má. Při plynulým zrychlování nic neškubne jede krásně.
Benzín tankuji Vervu XY let.
Palivový filtr vyměněn, Corteco cca 2 léta Z5
T5 pozorování u mě:
Nestartovalo- odtah na laně do Civa trans, diagnostika mlčí auto tam nastartovalo na cvrnk...
Nestartovalo- Diagnostika O5 nic , auto zaparkované malinko z kopečka čumákem dolů. Dolití ccca 10l benzínu chytlo na poprvé, z výfuku divnej smrad cca 10 vteřin pak vše OK.
Po výměně rozvodů, žádný improvizace originál.A za cca dva měsíce po razantním sešlápnutí plynu, auto škubne pak vystřelí a jede jak má. Při plynulým zrychlování nic neškubne jede krásně.
Benzín tankuji Vervu XY let.
Palivový filtr vyměněn, Corteco cca 2 léta Z5
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#19 Erko nestartuje
Ze zkušeností s vervou - měli období fakt špatného benzínu. Měnil jsem taky palivák po půl roce. Něco se z toho vysráželo.Pišta... píše:Tak to vypadá na podobný syndrom, trochu se přiživím.
T5 pozorování u mě:
Nestartovalo- odtah na laně do Civa trans, diagnostika mlčí auto tam nastartovalo na cvrnk...
Nestartovalo- Diagnostika O5 nic , auto zaparkované malinko z kopečka čumákem dolů. Dolití ccca 10l benzínu chytlo na poprvé, z výfuku divnej smrad cca 10 vteřin pak vše OK.
Po výměně rozvodů, žádný improvizace originál.A za cca dva měsíce po razantním sešlápnutí plynu, auto škubne pak vystřelí a jede jak má. Při plynulým zrychlování nic neškubne jede krásně.
Benzín tankuji Vervu XY let.
Palivový filtr vyměněn, Corteco cca 2 léta Z5
To ti, Jirko, asi nepomůže, ale snad bude zase brzy jezdit
Edit: taky je potřeba pamatovat, že verva čistí. Já bych ten palivák klidně zkusil omrknout.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek