V70 TDI horší starty

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#26 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

imrija píše:
zzabak píše:. Ještě jedna věc, pokud auto parkuje čumákem z kopce, startuje OK a pokud čumákem do kopce musíš dlouho točit?
Myslím, že něco takového Káťa, která teď s autem jezdí převážně, říkala.

Přesně tohle mi teď dělá, stačí stát čumákem mírně do kopce nebo náklon vlevo jako na řidiče a točí, točí, ale nechytne. Pak cuknu s autem na rovinu a chytne na brnk, co to může být ? Objevuje se to čím dál častěji, předevčírem poprvé za jízdy, takže chvilka stání a za 10 minut normálně zas chytne. Tak jsem to musel odstavit a doufám, že třeba jenom palivový filtr. Díky za případné rady a zkušenosti...
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#27 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Vyměněn palivový filtr, preventivně i startér, předtím nový alternátor... A nic...
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#28 V70 TDI horší starty

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Zkus nainstalovat "balónek" na naftu, vypadá to že padá nafta. Čerpadlo je suché? Nikde nevzlíná nafta?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#29 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Dík Zdeno, nová hadice s balónkem zafungovala .. :Yahoo!:
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#30 V70 TDI horší starty

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Tak. Důsledek vyřešen, teď najít příčinu...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#31 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Měl si pravdu, 14 dní cesty do Prahy, všemožné stání s náklonem doleva-doprava, do kopce z kopce starty paráda a pak znovu točí, ale ani náznakem nechytne, nechám stát třeba za hodinu, za hodinu chytne na brnk. Tak budeme hledat dál.... :roll:
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#32 V70 TDI horší starty

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Klasický TDíčkový kolečko - předvstřik, dávka nafty, přepadový hadičky vč. koncové záslepky ok?
Co průhledná hadička na přívodu do čerpadla? Nejsou bubliny? Řemen na čerpadle ok? Kladky ok? Není stržený závit v hlavě? Není vůle na řemenici na čerpadle? Někdo tu řešil vymačkaný klínek na hřídeli čerpadla...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#33 V70 TDI horší starty

Příspěvek od imrija »

Dodám, že auto jsem nakonec prodal a tím se to pro mě vyřešilo. Dodnes normálně jezdí ku spokojenosti nového majitele, a potvrzuje se to, že kdykoliv se mu zachce, tak umí chytit na nejmenší drcnutí, ale moc se mu nechce, a tak se to většinou musí párkrát překulit.

Ze seznamu možných příčin, ktetrý jsem zde před časem dával jsem nakonec splnil i body
- kompletně udělat znovu palivové hadičky mezi filtrem a čerpadlem
- vyměnit kabely ke startéru (avšak jen částečně a nesehnal jsem správné koncovky, nicméně to točilo statečněji a nic se tím nespravilo)

Dále jsem ještě rozdělal nádrž a vyčistil sítko... taktéž bez valného efektu.
Taktéže jsem prověřil konektory u čerpadla, žádný přechodový odpor neměly a byly několikrát očištěny.

Diesel mi není souzen, zato ty benzíny nám prostě fungujou.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#34 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Tak nakonec pomohlo jiný naftový čerpadlo (díky ochotě p. Patočky, ještě jednou díky) a už to bručí bez závad. K tomu po letech funkční ruční brzda, nový silentblok motoru, tak snad chvíli bude pokoj. Dík
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#35 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Tak seriál pokračuje, auto se od výměny čerpadla a seřízení předvstřiku chová jinak. Dřív jsem při sešlápnutí dostal cca od 1800 otáček citelný turbokopanec, to už se teď tolik neděje, no což o to. Když ale jedu táhlý kopec, tak až do zařazení pětky krásně zrychluje, dám pětku otáčky cca 2200 rychlost kolem 120 a najednou jak když mě někdo chytne za kouli (myslím za závěs) a auto úplně přestane táhnout, musím podřadit za 4 a i tak si jen tak tak drží rychlost, spíš se dusí a zpomaluje, citelně ztrácí tah. Občasně se i rozsvítí ponorka. Dřív jsem ten kopec jel normálně na pětku.... vyčistil jsem dneska egr /nebyl ani moc zasviněný/, zkusil vyfoukat a vyčistit váhu vzduchu a nic. Kabely, podtlak hadice nic nevidím, jediný co jsem našel je ulomený vývod na trubce, od které jde hadička k regulátoru plnícího tlaku viz. foto, mohlo by to souviset s plnícím tlakem a ztrátou výkonu ?
PS: nevíte prosím někdo číslo dílu ? Děkuji
Přílohy
IMG_20200414_124341.jpg
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#36 V70 TDI horší starty

Příspěvek od volvoperformance »

Vyměň ten plastový bazmek na palivovém filtru.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#37 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Dík kouknu, no nevím, budu muset někam na diagnostiku, abych zjistil co to reálně háže za chybu, ale jestli odešlo turbo, tak už mi toho na autě na výměnu moc nezbývá....
Tuhle mi žena říká: "hele nevrážíme do toho auta nějak moc ?" já na to: "ne ani ne proč ?" na to ona: "tak kolik třeba za poslední dva roky ?" rychle jsem udělal součet vyšlo mi +- 60.000,- Kč, tak jsem to v odpovědi pro jistotu vydělil dvěma... :cry: No jak jí vysvětlit, že se mi ta krabice stará prostě líbí... :oops:
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#38 V70 TDI horší starty

Příspěvek od pepa.paur »

Na té fotce to není moc vidět, ale ulomený přívod k regulátoru tlaku turba má zásadní vliv na regulaci turba. Měl jsem to taky ulomené, slepil jsem to dvousložkovým lepidlem.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#39 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Tak vadná váha vzduchu, konečně vyřešeno díky T6R :good:
Zbytečná radost, opět stejná závada, po doporučení v T6R motor pořádně protáhnout, protože je prý přicpaný výfuk se mi to potkalo..... naštěstí jenom zdvihátka, ventily ok. Ve f. Pejšek srovnáno, natklakováno zkontrolováno, super firma. Dneska všechno zpátky a už vrčí, ale už fakt nevím, zkusím ten snímač tlaku.
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#40 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

Tak jenom pokud by to někomu pomohlo, nakonec po cestách do Prahy ke "specialistům" opraveno šikovným elektrikářem o ulici vedle baráku, to mě bohužel dřív nenapadlo... vadné relé + nějaký špatný kontakt, oprava u něj 500,- Kč a volvo tahá jak blázen. Ceny oprav - neoprav spíš výměny všeho možného v Praze, radši bez komentáře... :oops:
PS: pokud by někdo sháněl funkční váhu vzduchu nebo regulátor plnícího tlaku, stačí do soukromé zprávy.
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu

C 3
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 424
Registrován: 7 roků
Bydliště: A(r)s(ch)
Vůz: V70 II

#41 V70 TDI horší starty

Příspěvek od C 3 »

jen ze zajímavosti - víš, které relé to bylo? nebo kde se nachází? kontakt byl kde? Díky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#42 V70 TDI horší starty

Příspěvek od kamov »

cesnekac píše: 07 led 2021 15:41 Tak jenom pokud by to někomu pomohlo, nakonec po cestách do Prahy ke "specialistům" opraveno šikovným elektrikářem o ulici vedle baráku, to mě bohužel dřív nenapadlo... vadné relé + nějaký špatný kontakt, oprava u něj 500,- Kč a volvo tahá jak blázen. Ceny oprav - neoprav spíš výměny všeho možného v Praze, radši bez komentáře... :oops:
PS: pokud by někdo sháněl funkční váhu vzduchu nebo regulátor plnícího tlaku, stačí do soukromé zprávy.
Ako prisiel na chybu?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 52
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
Bydliště: Chomutov

#43 V70 TDI horší starty

Příspěvek od cesnekac »

přes diagnostiku...
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“