PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#576 PetrXC70
V práci jsme měli výpadek podávacích pump, u common rail motorů a abychom mohli sjíždět z linky tak jsme tam nahodili klasický mačkací bálonek. Na několika strojích ve vývoji už bez podávacího čeradla používáme cca rok akorát nám to háže chybu protože hlídáme tlak i v nízkotlakém okruhu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 90
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#577 PetrXC70
No vyplácali jsme jednu baterku, pak jsem zjistil proč to nejde, natáhl naftu stříkačkou a chytlo to přes kabely napodruhý.Dural8 píše: A ještě upřesním extrémně = třeba dvakrát vytočit baterku, což je prasečinka, ale jde to.
V nádrži 3/4 nafty.
Ale to čerpadlo zřejmě může i za horší starty, o kterých mi Petr říkal. Nebo to bude něco úplně jiného, třeba protékající vstřik.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#578 PetrXC70
Určitě může moct za horší starty. Já měl V70 s tímhle problémem rok a půl a zvykl jsem si na některé náležitosti, které bylo nutné dodržovat a fungovalo to. Předtím mě to stálo pár odstavení na silnici, ale vždycky jsem nakonec dojel. A ty dvě baterky jsou taky empiricky vyzkoumaný
Pravdu máš, že stříkačka v tomto případě působí skoro stejně, jako by se stal zázrak
Pravdu máš, že stříkačka v tomto případě působí skoro stejně, jako by se stal zázrak
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#579 PetrXC70
No já doufám, že pomůže... Ono auto staruje, ale trvá to delší dobu. A když třeba přes tejden stojí, pak mě přijde start dlouhej...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#580 PetrXC70
Na druhou stranu si myslim, ze D5 je takhle nastavena fabricky, jestli se nepletu, tak musi vsechny valce obehnout dokola nez to “chytne”. Modernejsi auta maji lepsi (presnejsi) kodovani signalu na setrvaku a jsou schopny startnout na prvni tocku. Ja teda neznam D5, ktera by startovala rychle.
Pak se k tomu prictou nejake provozni vule, opotrebeni a je to delsi, nez by clovek chtel, ale mam pocit, ze to neni vec uplne k reseni. Abych kvantifikoval, tak 3-4s toceni uplne bezne v pohode, vic uz bych asi hledal anebo jezdil dal, az problem vygraduje. A obavam se, ze vygraduje az za dalsich 200t km (zvelicuju )
Pak se k tomu prictou nejake provozni vule, opotrebeni a je to delsi, nez by clovek chtel, ale mam pocit, ze to neni vec uplne k reseni. Abych kvantifikoval, tak 3-4s toceni uplne bezne v pohode, vic uz bych asi hledal anebo jezdil dal, az problem vygraduje. A obavam se, ze vygraduje az za dalsich 200t km (zvelicuju )
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 90
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#581 PetrXC70
To u D5 není, ale musí na liště nastoupat tlak přes 200 bar a až po tom to začne otevírat vstřiky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#582 PetrXC70
Včera konečně přezuto na letní , Sem měl strach, že to zas bude vibrovat a všechno ok, hlavně ten hluk od těch zimáků je pryč...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#583 PetrXC70
Měl by někdo prosím nějakej tip jak: 1) upevnit vanu v kufru aby neklouzala? Furt se posouvá ke dveřím a už je zmačkaná...
2) Strašně mě rozčiluje, jak povrzává pás u řidiče v průchodce. A to i když stojim s vypnutym motorem a dejchám... Zkoušel sem různý polohy sedačky a dělá to furt. Nevrže průchodka ve sloupku, ale pás v průchodce. Šlo by na hranu průchodky nalepit něco průhlednýho???
2) Strašně mě rozčiluje, jak povrzává pás u řidiče v průchodce. A to i když stojim s vypnutym motorem a dejchám... Zkoušel sem různý polohy sedačky a dělá to furt. Nevrže průchodka ve sloupku, ale pás v průchodce. Šlo by na hranu průchodky nalepit něco průhlednýho???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#584 PetrXC70
V XC90 jsem k uchycení vany použil suchý zip =>
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#585 PetrXC70
Na tu vanu samolepici suchy zipy. Nic lepsiho nebymyslis.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#587 PetrXC70
Musim do zimy vyměnit přední světla, protože tohle fakt svítit nebude...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#588 PetrXC70
Dnesak u Radka výměna pal. čerpadla. Původní čerpadlo nečerpalo... Už asi pěkně dlouho... A dvě těsnění u olejovýho filtru, už to tam dost "teklo"...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#589 PetrXC70
Světla svítit budou... dělal jsem to teď doma na Bertíkovi. Vodní šmirgl 800/1200/2000 a pak leštící kotouč na vrtačce. No a výsledek přelakovat, nebo natáhnout fólii. Já použil leštící pastu a pak i lakovací vodičku, co byla v sadě z lidlu. No a ještě jsem byl papežtější než papež a dal přes to folii. To nedoporučuju. Buď lak, nebo folii, obojí nee. BTW jen ta folie na 2 světla stála 1000Kč, bral jsem nějakou lepčí s tvrzeným povrchem a UV. A nějak se mi popralo lepidlo na folii s lakem a maličko to zmlíkovatělo a udělalo fleky. Ale z 3 metrů to už vidět neni...
cca 4h práce i s vyndáním světel
cca 4h práce i s vyndáním světel
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#590 PetrXC70
Je nějak pozitivně znát ta výměna čerpadla? Třeba v lepších startech nebo odezvě na plyn? Já když jsem naposledy měnil filtr, tak jsem taky nabyl dojmu, že to čerpadlo moc nefunguje, auto jezdí celkem normálně, jen teplý starty jsou delší a odezva na plyn je občas taková s větší prodlevou, tak jestli to může být tím, nebo třeba vstřikama
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#591 PetrXC70
Zatim se mi zdá, že je to stejný... Uvidim po delší době...
Ale musim napsat, že čerpadlo je starší, co měl Radek jaklo náhradní, tak sme to zkusili... Moje totiž nefungovalo vůbec, tohle tlačí o malinko míň, než by mělo. Dotazy kdyžtak za Radkem...
V nádrži sem měl fakt málo nafty a když sem u Radka chcípnul auto, už nešlo nastartovat. Po přehození čerpadel sme normálně nastartovali i s tim málem. Dotankovával sem na nejbližší Shellce skoro 63l, takže v nádrži cca 5l nafty...
Ale musim napsat, že čerpadlo je starší, co měl Radek jaklo náhradní, tak sme to zkusili... Moje totiž nefungovalo vůbec, tohle tlačí o malinko míň, než by mělo. Dotazy kdyžtak za Radkem...
V nádrži sem měl fakt málo nafty a když sem u Radka chcípnul auto, už nešlo nastartovat. Po přehození čerpadel sme normálně nastartovali i s tim málem. Dotankovával sem na nejbližší Shellce skoro 63l, takže v nádrži cca 5l nafty...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#592 PetrXC70
Nebudou, v tom levym světle sou totiž fleky uvnitř, už sem to zkoušel rozleštit, což se podaří, ale fleky z vnitřní strany prostě nezmizej... Už sem s tim smířenej, že koupim obě nový...Urvanej píše: ↑08 srp 2022 10:08 Světla svítit budou... dělal jsem to teď doma na Bertíkovi. Vodní šmirgl 800/1200/2000 a pak leštící kotouč na vrtačce. No a výsledek přelakovat, nebo natáhnout fólii. Já použil leštící pastu a pak i lakovací vodičku, co byla v sadě z lidlu. No a ještě jsem byl papežtější než papež a dal přes to folii. To nedoporučuju. Buď lak, nebo folii, obojí nee. BTW jen ta folie na 2 světla stála 1000Kč, bral jsem nějakou lepčí s tvrzeným povrchem a UV. A nějak se mi popralo lepidlo na folii s lakem a maličko to zmlíkovatělo a udělalo fleky. Ale z 3 metrů to už vidět neni...
cca 4h práce i s vyndáním světel
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 632
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#593 PetrXC70
Aha, to já jednou nastartoval i když jsem měl 0 km dojezd a pak natankoval asi 74 litrů to byla výjimka, většinou se snažím tankovat před rozsvícením kontrolky.
Přijde mi právě, že to čerpadlo tlačí pokaždé jinak, dle různě dlouhých startů i různé odezvy na plyn, ale nic změřené nemám, je to jen můj dojem
Přijde mi právě, že to čerpadlo tlačí pokaždé jinak, dle různě dlouhých startů i různé odezvy na plyn, ale nic změřené nemám, je to jen můj dojem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#594 PetrXC70
Když je auto studený, tak startuje normálně(asi), ale jak sou ty velký vedra, tak to trvá a vypadá to, jako by baterka už nemohla...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 63
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#595 PetrXC70
takové starty mám taky
ale bavíte se o podávacím čerpadle z nádrže, které nemusí fungovat vůbec a auto bude jezdit
tyhle problémy by způsobovalo spíš vysokotlaké čerpadlo CR
ale bavíte se o podávacím čerpadle z nádrže, které nemusí fungovat vůbec a auto bude jezdit
tyhle problémy by způsobovalo spíš vysokotlaké čerpadlo CR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#596 PetrXC70
Aha, takže malej tlak? To sme s Radkem neměřili... Vim, že mam jeden vstřik horší, jinak sou v normě...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#597 PetrXC70
Tak starty po výměně čerpadla stejný, dlouhá cesta, horko a start dost línej...
Krom obědnanejch předních světel, budu měnit ještě nádržku na ostřikovače... CCa tři dny zpět sem dolejval plnou a dneska zas hláška, že je málo kapaliny. Doleju, po půl hodině jdu mrknout a nádržka prázdná...
Dá se vyměnit bez sundavání nárazníku, nebo to mam udělat najednou?
Krom obědnanejch předních světel, budu měnit ještě nádržku na ostřikovače... CCa tři dny zpět sem dolejval plnou a dneska zas hláška, že je málo kapaliny. Doleju, po půl hodině jdu mrknout a nádržka prázdná...
Dá se vyměnit bez sundavání nárazníku, nebo to mam udělat najednou?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 192
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#598 PetrXC70
A měnil si ten startér? Já měl to samé i po repasu, dal se nový a chytá hned.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 588
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#599 PetrXC70
Ne ne, startér se neměnil, a pravda je, že po těch km by už mohl mít nárok... Co stojí?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM