940 nestartuje
- Autor
- Zpráva
#26 940 nestartuje
Čerpadlo jsem měl venku, po připojení natvrdo na 12V funguje, ale po otočení klíčkem ani prd... Čerpadlo jsem u filtru druhé nenašel, takže vážně bude jen jedno v nádrži...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#27 940 nestartuje
Jestli to čerpadlo pod sedačkou neslyšíš, tak by to mohlo bejt relé. Dá se proklemovat, Honzs ví, který piny. Případně mohly uhnít dráty pod autem. Když to zvedneš, tak by měly jít snadno proměřit.
https://www.240turbo.com/740relaybypass.jpg
https://www.240turbo.com/940relaybypass.jpg
možná i najdu náhradní relé, ovšem stav neznámý :-/
https://www.240turbo.com/740relaybypass.jpg
https://www.240turbo.com/940relaybypass.jpg
možná i najdu náhradní relé, ovšem stav neznámý :-/
- Přílohy
-
- obrazek.png (104 KiB) Zobrazeno 261 x
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 305
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#28 940 nestartuje
U mojí šedivky ('91, ještě se dvěma čerpadly) po spojení kontaktů tuším 30 a 87/2 přímo v patici se čerpadlo rozeběhlo; jinak ne, byl vadný obvod v ECU. Případně jestli je to stejná konstrukce relátka, lze sundat plastový obal a ručně sepnout kontakty...
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22
940 B230FB '91 ZF4HP22
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#29 940 nestartuje
eeh, promin, blbe jsem to precetl. nicmene i tak doporucuju klemu rele a promerit draty. v kufru muze bejt slaba kostra (se mi stalo), nebo uhnily draty ve svorkovnicce na podbehu, nebo u vicka nadrze.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#30 940 nestartuje
Kolemjdoucí: myslim, že tam bude mít spíš tohle, je třeba ignorovat to "...740". Jaruna je my95 s jednou pumpou a má to přesně takhle.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#31 940 nestartuje
pravdu mas. takze sem to nejenom blbe precet, ale este blbe poradil tak slibuju, ze priste se na to vy***
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 940 nestartuje
Tak z toho si nic nedělej. Minimálně moje každá druhá rada je taky blbě. Důležitý je, že se nakonec domluvíme a tazatel dostane odpověď. Ono to taky může být nakonec jinak, protože ty auta nejsou nový a zásahy předchozích majitelů bývají kolikrát "nepochopitelné". Hlavu vzhůru a počkáme, co potvrdí metju.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#33 940 nestartuje
Metju děkuje za postřehy, vše jsem předal dál tak uvidíme jak se s tím dotyčný popere
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek